Sokan magukkal viszik a menyecskét, pont az egyedüllét enyhítése miatt (magyarán kevesebbet ihatsz, többet beszélgethetsz/legalább is eleinte/). Az már hab a tortán, hogy kaja melegítés, mosogatás is meg van oldva ;-)
Naszóval, és is intenzíven tanulok németül, ami úg néz ki, hogy magamhoz vettem az összes otthon fellelhető német tanulásról szóló anyagot, és esténként szó szerint magolok. Ha kell, 21x is végighalgatom az éppen esedékes lecót.
Nincs mese, "innoválódni" kell. Érzek magamban még annyit (meg a zasszonyban), hogy német nyelvterületen elboldoguljunk.
legalább egy évig maradj a sonkáidon(most is küldik a jobinfóról a sofőrmelókat, aholis minden cég min 1 évet kér....)! Megaztán megtudod, hogy milyen "mindennap tanulok új rakodási és kötési dolgokat" :)
Élvezem amit csinálok!egy-két dolog bassztatja a csőrőm egyik a fizetés levonások,bár felhívott a főnőköm,hogy most jól számoltam mindent,maradjon így!
A másik dolog ugye a magány,ami nagy.Majd CBt akarok venni,könnyebb talán úgy !
Úgy érzem én már örökre a kamion vezetés fogságába estem :)A kamion vezetés marad,a cég változhat :)
Elvagyok, csak sajnos úgy 3 hete megszűnt a spuervisior-i meló (canada-skót korporesön), mivel az Ltd belelátott a cég könyveibe-történéseibe, így megköszönték az egyéves munkánkat(sosem fogok többet jelentkezni munkaügyre)
Aktív melókeresés(gerobbácsit nem felejtem el), de jelenleg nincs annyi viszketés a se**emen, hogy felüljek ITTHON.
Egyenlőre tanfolyásrajárok(nyelv), s keresek, meg járok interjúkra.....
azt 9nkább hagyju, hogy egy soron kszül mindegyik elektronikája (nekem elhiheted, mert ott is dolgoztam), mégpedig a követelményekben van különbség!
(követelmények????-> több javítási lehetőséget enged meg egynémely minőségi kaszt.... legbrutálabb az audi, ott csak egy csatit engedélyeznek, de egy psa-fiat-nál már alkatrészekre is engedély van... itt már csak a rework-ös ügyességén vagy bal*aszságán múlik, hogy milyen lesz a forrasztás!)
nagyon ritka az a sofőr aki rájön (remélem te okos voltál), hogy napelemet hová kell vinni.....
Soxor volt az az érzésem ilyen fuvarokkal (mikor a kismegát is ki kell emelni...), hogy direkt az üzletkötővel megdumálják, hogy csak akkor viheted el, ha ajtóig viszitek.....
Akkor majd olaszba is nézz szét! Kis firenzei kisfalus 3felrakó, vagy Trento környéki okosba hazahozni egy cég gépeit.... Franciába is vannak iyen települések, de igazi ritkaságok!
Majd a nemírok is megírja, hogy milyen egy napoli-ííccaka(fellrerakás).......
Amúgy látom őrzött az idegrendszered, hogy megállsz és fotózol :D
öszintén szólva nemtudom mennyi volt a rekorom, de azthiszem egy aluminiumhengereket gyártó cégnél volt a legemlékezetesebb, amikor is egy iszonyat eldugott helyre(Fr s az A43-as mellett van a cég) orral előre bevvitt a békás, egy amolyan kicsitbalranagyotjobbraelőre..... aztán vmiért a kimenő oldalt eltorlaszolta vmi/vmik..... nemtudom, de volt egy jó másfél óra, hogy kijöttem onnan.....
A másik mikor egy Velence utáni parkolóban megálltam(nem a kijelölt részen) s bezártak az olaszkaminyonosok.... ott asszem 45-öst letornáztam....
A leghosszabb talán nekem is angolban volt(nemírokmárral is volt egy szép visszafelé), de már nemtudom, hol.....
Én csak azt tudom, hogy (hamár kamionos totyik) csak az Iveco műszerfala lesz karácsonyfa esőben pedig a többiben is kb ugyanaz az elektronika dolgozik:)
Tudod: "szar olasz", pedig csak nagy lelke van és ezért háklisabb a többinél:)
Angolba meg szakemberek dolgoznak csak régi arisztokrata családból, na ja...
Ezek nem szerelők, hanem Mekk Elekek. Az Olasz verdákra is mondják, hogy nem piszkálnak bele mert szar a Digo elektronika. Aztán Bosch az egész fosch. :-) Na ezért kell otthon olajat cserélni a garázsban, az megvan 10 ropi alatt tokkal vonóval, ha tudsz egy kis ügyességet.
2 okbol adtam, mert ök gyorsabbak, kettő meg siettem.
amikor megraktak, onnan feltüztem vissza pestre, kocsit átadtam valakinek aki indult a célra, én meg tepertem a vasutállomásra és elértem utso vonatomat, igy azt hiszem érthető,
igy hazaértem és nem kellett csöveznem valahol pesten:D, mert ugye a kocsit tovább vitték én meg éjfélkor hova menjek aludni??
2 sört megért.
aztán 3 napig azon filoztam hogy elszurtam e az utvonalat vagy sem, tegnap haver megnyugtatott hogy ahol mentem az tökéletes, mert az nem autopálya. Ugyhogy nem ugy kezdtem a tanulásomat hogy még fizit se kaptam , de már levonás van.
Ha időbe belefért volna akkor megoldom magamnak a dolgokat, de itt más esete forog fenn. Külföldön könnyebb volt, mert ott nem volt olyan tényező hogy siessek, nem voltam utolsó vonathoz kötve
no, ugy latom holnap-holnap utan scannelek en is horvat/szloven emlekeket (makadam ut, kobanya, erdei dulo) naná hogy nyergessel, meg van egy erdekes zagrebi lerakom is, lefotografalva
Azért ez csúnya volt. Úgy csinálsz, mintha nem tudnád : ott olcsóbb az anyag, a munkadíj, zöldebb a fű, kedvesebbek a szerelők, finomabb a pickszalámi. Hozzánk mindenki csak azért jön, hogy támogassa a gazdaságot.
A múltkor otthon parkoltam, reggeli rakóm volt szlovákban. Persze otthoni alvás után kicsit késve indultam, nem tököltem a navival, csak bevertem a címet... Szép kis erdőn át vezetett az út, 6 méteres hosszúságkorlátozással. Mire a tábláig értem, már nem lehetett megfordulni, bő kilométert kellett volna visszatolni. Nekivágtam... Sírva értem a felrakóra. :))))))) Ha esetleg nem menne kép, a szlovák 549-es útról van szó, Úhorná-Smolnik környékén.
A múlt héten esett meg velem ez a CSODA :D Franci zergebaszta hegyi falu ,napelemekhez szállitottam 25tonna fát,ezek lesznek a tartók.Na most ugye tudjuk a napelemeket a legmagassabb helyre helyezik jó nagy terülten hog yérje a nap ahog ykell.
Még mindig azon az olajcserén rágódsz? Minek, bazz. Egyébként meg a szigeten kellett volna kicseréltetned, nem tesz jót ha "fáradtolajjal" indulsz hosszú távra:)
Azzal a jó britt fizuval nem villamosságit kell hívni hanem trélert ami beviszi márkaszervízbe:)