Szia! E-mail címem nyilvános, oda elküldheted. De ha esetleg Neked nem megy, kérd meg a gyereket vagy az unokát, nekik menni fog (én is így szoktam) :) Üdv: GV.
Most már kezd kialakulni a kések mérete, úgy néz ki 220x70x10-es kellene. Kérdésem az lenne, hol tudnák átadni egy papír lenyomatot a késeket tartó furatokról, mert azok sincsenek egy méretre fúrva. Jó lenne ha nem kéne jobban kiluggatni, de az is megoldható ha nincs más megoldás.
Sorra került az ágbehúzó tengely is, döbbenet. Volt egy csapágyháza amihez nem volt tengelye, élelmes a Magyar. Megoldás hajtunk bele egy lemez darabot, majd megfolyatjuk rézzel. Mikor kiverődik, megfúrjuk a csapágyházat és belerakunk egy csavart, hogy ne lötyögjön a csapágy. Ha meg már minden buherálás után csődöt mondunk, eladjuk egy verébnek. Nagyon szomorú hogy emberek ilyen szintre tudnak süllyedni. Én tudom hogy a kedves kolléga olvassa a topikot, és azért nem szól hozzá mert akkor felfedné a kilétét. Én meg nyíltan nem írhatom le, mert pert indíthat ellenem. Persze végig szívtuk a nyarat a rommal, az nem nagyon zavarta. Kollégám azt mondja Józsi minek irogatsz ettől jobb lesz neked. Nem, de ha egy embert is megmentek hogy be tudja palizni már megérte, igaz nem anyagilag. Tehát faipari gépet ebből a falúból nagyon átnézni minden gyanús megoldás esetén azonnal otthagyni.
Az 1783 év végén próbálkoztunk ilyennel de az volt a gond,hogy a vékonyabb gallykat behúzta addig amíg az állókésnél fel nem tornyosult,és akkor nagyobb erő kellett a vágáshoz...remélem érted mire akarok kijukadni?:))
Meglátásom szerint ez egy "kókány" BT-ben készült. A baj ott adódik mindenki azt hiszi ért mindenhez. Tanácsom: esztergályos a tárcsából kiszúrja a tengelyt, az a MÉH. és csináltatsz egy méret pontos darabot ami kb 10 évig jó lesz. Ezt megúszod 3-4 ezer Ft-ból. Nekifogsz felhegeszteni, leesztergálni, ékpályát maratni, visszahegeszteni a tárcsát, 10 ért nem csinálnám meg. Ne es bele a mások által elkövetett hibákba. Üdv Zoli.
Ha van ötlet a felújításra, ne tartsátok magatokban. Gondolom kell egy agy a szíjtárcsába, a tengelyt felhegeszteni CO-val, majd ékelni, közepét megfúrni menetelni. Minden megoldás érdekel.
Nem érzek különbséget közötte elég sokat beindítottam hajtómű nélkül meg szegény motor nem is így nézett ki kb mint amit a 20-30 éva alatt nem takarítottak...de pöc röff volt és az is :)
Nem akarom vizsgáztatni közűton keveset húzom inkább csak földutakon arra meg nem jár a hatóság csak ritkán!
Zemiator: jobban örülök neki ha inkább lassabb valami minthogy baleset legyen így van idő gondolkodni!
Már forgattam de maradt az eredeti állapot ,90-et fordul a hajtómű és 42 az aprító kések nekem nagyon is jó lett nem akartam hogy gyors legyen! Én ráérek! :)
Ha valakit érdekel lenne egy hajtóműves ipari motorom lényegében új nem megvalósult gépből, csak tesztelve lett üresen kevés üzemórát ment, nekem túl erős lett. Sajnálom mert amit szereztem helyette nem ilyen zsír gyári.
750W os, vég fordulata 57 fordulat / perc nagyon erős homlok fogaskerekes kis veszteségű motor elektromos fékkel (kiköthető - ki is kapcsoltam).
230 / 400 V os Típusa: Bonfiglioli C202P 24.3 S2 B3