Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kicsizs Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9616
Méé nem csodálkozom, hogy neked ehhez is van 'robbantott ábrád'?! :D
Előzmény: do-xa (9601)
RadiX Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9615
az enyémben volt cserélve nemrég, de nagy hidegben, közvetlenül elindulás után így is nehezebb a kormány, amíg át nem melegedik az LHM a szivattyúban, gondolom.
Előzmény: xantiacombi1.8 (9614)
xantiacombi1.8 Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9614

Sziasztok!

Az én autómnál is előfordul,(főleg nagy hidegben) hogy a kormény bekeményedik,és nehezebb elfordítani. Nyáron melegebb időnél nem vettem észre semmit,tök jól működött.De visszatérve a hideghez más egyebet nem vettem észre,jól és gyorsan emel,jól működik a fék,minden ok.

Csak az a rohadt szervó!

Bár megjegyzem nem tudom mikor volt cserélve az lhm,én még nem cseréltem.Lehet hogy illene lassan.

rugaferenc Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9613
De miért csak kitekert kormánynál emel? 100%ban nem merném álltani, hogy az a baj. Egy jó autóból való bontott van most benne, de a probléma ugyanaz :(
Előzmény: 1viktor erdélyi fejedelem (9612)
1viktor erdélyi fejedelem Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9612
nekem is ez volt a helyzet!
ha s1 es a xantiad akkor a kockaszeleped kpott ki!
nekem kockaszelep csere utan javult meg!
Előzmény: rugaferenc (9607)
rugaferenc Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9611
nekem a szervó az ami rakoncátlankodik(hidegben nem emel, melegen felkeményedik gyors tekerés esetén), nyomásszabályzó 1-2 sec-ként kattan, fék (hátul) nagyon lassan enged vissza.

Ki szavaz a fékszelepre? :)

Ha tényleg ez a gond, akkor beruházok rá. De nem most. Február/Március az esedékes hónapok.
Előzmény: marci3_ (9610)
marci3_ Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9610
igen.
szervó mindig az első jel, hogy valami nem jó.
Előzmény: rugaferenc (9609)
rugaferenc Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9609
a szervód rakoncátlankodott? menet közben felkeményedett tekerésnél?
Előzmény: marci3_ (9608)
marci3_ Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9608
mint jeleztem többször itt, nekem menet közben kivillant sokszor, hogy kevés a nyomás.
jó pár jó szivattyút beletettem próbaképp, volt teljes rendszer pucolás 2x, 3 db szintszabályzó pucolás 2x, volt benne mosó lhm, friss lhm, összes szintszabályzó előtti műanyagokat és gömböket újra cseréltem, mégis, nekem fékszelep csere oldotta meg.
Előzmény: rugaferenc (9607)
rugaferenc Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9607
Valaki egyébként megfejtette már a hidegben való nem emelés, csak kitekeret kormánynál való esemény mikéntjét? Az a bajom végeredményben, hogy már nem csak minuszban, hanem 5-6 fok esetén is produkálja :(
Előzmény: rugaferenc (9605)
marci3_ Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9606
neten minden van.
töltsél le elsőre egy használati utasítást.
psa.sysconfig.hu itt kezdheted.
Előzmény: vmotors (9604)
rugaferenc Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9605
szar már nagyon, mert hidegen csak kitekert kormánynál emel és kemény a szervó is nagyon. fokozatosan romlik. :(
Előzmény: Kelemena (9588)
vmotors Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9604
Még egy láma kérdés :)
Az LHM szintet felső szerviz állásban kell ellenőrizni,és a max jelzésig kell tölteni?Mármint van az a kis átlátszó búra,és abban valami úszó min-max jelzéssel.
Bocs a sületlen kérdésekért,de Német autóim voltak idáig,és azokban nem volt ilyesmi :)))))
Esetleg ha van még valami furmány ,vagy jó tanács szívesen veszem!
Előzmény: marci3_ (9603)
marci3_ Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9603
elsőre miért volt nehéz? :)
Előzmény: vmotors (9600)
csaba48 Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9602
Köszi ez igazán kimerítő válasz.
Előzmény: do-xa (9601)
do-xa Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9601
Előzmény: csaba48 (9569)
vmotors Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9600
Köszönöm,azt hiszem felveszem a kapcsolatot a legközelebbi specialistával/ Várpalota/
Nem szeretném tényleg ha fekve maradna.
Előzmény: tcaoe (9599)
tcaoe Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9599
Elöl van, ahol a motortérben találsz egy gömböt, az az. A 12-es kulcsnyílású csavar a tetején a légtelenítő. Ezt nem szabad kitekerni, csak meglazítani maximum másfél fordulatnyival.
De abban igaza van marcinak, hogy ha még ennyire nem megy, akkor inkább ne te bontsd meg, mert könnyen maradhat fekve az autó, aztán nem tudod majd taplraállítani. Rugózás és fék nélkül meg meredek a szerelőig elmenni. Mondjuk ha sikerül is, a szilentek akkorát kapnak, hogy nem győzik megköszönni, azok pedig drágák.
Előzmény: vmotors (9598)
vmotors Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9598
Azért elárulod hogy hol találom a központi szelepet? Talán a váltó oldalán?
Előzmény: marci3_ (9593)
bxmpisti Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9597
Szimmering.
Előzmény: csaba48 (9589)
cirki Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9596
Sziasztok!
Egy jo kis adatgyujtemeny a kocsikrol altalanosan:
http://www.carbibles.com/
easycash Creative Commons License 2010.02.03 0 0 9595
Azzal nagy valószínűség szerint nem lesz jó. 18-25 közötti ET-vel kellene próbálkozni.
Előzmény: Lord__Leslie (9562)
kicsizs Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9594
Ha eközben nem megy valami, akkor már nem viszed szerelőhöz...
Előzmény: vmotors (9592)
marci3_ Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9593
fék nélkül?
Előzmény: vmotors (9592)
vmotors Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9592
Csak meg tudom oldani én is :) Majd ha nem megy akkor is ráérek elvinni szerelőhöz.
Előzmény: marci3_ (9591)
marci3_ Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9591
vidd inkább szerelőhöz te is...
Előzmény: vmotors (9590)
vmotors Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9590
Köszönöm a segítséget! A központi szelepet hol találom? És azon a légtelenítő csavart?
Előzmény: marci3_ (9587)
csaba48 Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9589
Az előbb feltett kérdésben tudnátok segíteni?
Merthogy a hidro szivattyú tengelyénél szivárog az lhm és nem tudom, hogy javítható-e? szimmering vagy tömszelence.
Előre is köszönöm.
Kelemena Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9588
" Valaki tudja, hogy a szervókormányművön mikor mennyi olajnak kell távoznia? Alaphelyzetben kell-e visszafolyón megjelennie stb. Annyira szar már, hogy kell kezdeni vele valamit :( " -
Ha nem tekergeted a kormanyt akkor az osszes mennyiseg amit a szivattyu eloallit at kell folyjon rajta.
Előzmény: rugaferenc (9546)
marci3_ Creative Commons License 2010.02.02 0 0 9587
alsó szervizbe le, lebontod csöveket a tartályról, 2 csavar ki, tartály ki, kiszeded a közepét, abban alul 2 szűrő, leszeded őket, benzinnel kimosod, tartályból ki az lhmet, ezt is benzinnel kimosni, hagyni kiszáradni, visszaépíteni mindent, 3-4l lhm bele, feltölteni a szivócsövet a szivattyú felé lhmmel, vissza az összes csövet, elindít, majd központi szelepnél fél csavarfordulattal légtelenít, normál állásba tenni, közben párszor légtelenít, felső szervizbe, közben légtelenít, alsó-felső szervizzel játszani, felső szervizben ellenőrizni lhm szintet, feltölteni, ha kell.
ha akarod fékeknél is játszhatsz, úgí kell, mint légteleníteni, addig, míg meg nem jelenik az új lhm.
Előzmény: vmotors (9586)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!