Gyerkőcök, még van 2 pár waffle a megszokott jó árban:)
26.000-/ pár
Amúgy mikor belehulottunk abba a bizonyos fóti gödörbe a Düdivel, és torzult a fejünk rendesen, hát valóban sajnáltam a technikát, de hát az érzés az megfizethetetlen, minden másra ott a mastercard:))
Nekem Pajero-m volt előtte, annál is úgy működött a refi kapcsoló, folyton úgy maradt a távfény, ha villantottam, és nem pontosan húztam a kart... szóval ennyit a távoli keletiről. Megjegyzem a Disco lámpája sokkal jobban világít!
Ezért mondják mindig, hogy bunkó terepjárósok, közben pedig csak rendesek szeretnénk lenni de nem jön össze az alja,rozsdakupac semmirekellő angol ócskavasunkkal (a távol-keletieken tuti normálisan működik úgyhogy már ezért vagy csak ennyiből jó egy pádzséró :))) úgyhogy jöhet a bőgáz és elfordítjuk a fejünket :D
Mondjuk a Disconak is elég béna a fénykürtje, ugyan úgy kell mozgatni mintha váltanék tompítottról refire, vagy vissza, de egy másik kapcsoló kapcsol belül.Ha erősebben nyomom meg, egyből átvált modjuk refire, ugyhogy én se szeretek nagyon villogtatni inkább tolom le az útról:))))
az EAS normál állásban legyen, mert különben elfordul kicsit a tengely és kevesebb fér bele (de lehet hogy ez csak szőrszálhasogatás...). első alkalommal én kapásból legmagasabbra állitottam, mondván igy jobban aláférek :-))))
A csütörtöki napon tervezem leadni a rendelést, de péntekig is ráér, nekem nem nagyon sürgős most. Aki még akar valamit FA nélkül a Paddock-tól, most szóljon. Annyi van, hogy szerintem az én cuccom meg a TdiOxi mütyűrjei beférnek egy dobozba, azaz 1x15 font lesz a szállítási ktg. Ha viszont valaki valami olyat kíván rendelni, ami már nem suvasztható be az én dobozomba (pl. új kormánymű Nelsonnak :), akkor az ugye plusz 15 font költség. Telcsi: 30kilenc44hat8öt4. Csüt. nap közben hívhatsz.
Az alján van a leeresztő csavar a dekli elején meg majdnem fél magasságban a betöltö-ellenőrző csavar. Ha leengedted utána addig kell feltölteni amíg el nem kezd kicsorogni belőle. Az a jó szint ha ellenőrzésnél nem jön akkor utána kell tölteni, persze ezt mindig vízszintes talajon kell.
Lenne egy olyan kérdésem a P38-al kapcsolatban, hogy amikor felkapcsolom a lámpát és refiznék, villognék akkor mindig ott kell szerencsétlenkedni vele mert vagy tökre felkapcsolja, vagy mindenféle morze jeleket kell leadnom vele, hogy sikerüljön :)
Egyszóval nem olyan személyautós, de ha le van kapcsolva a helyzetjelző is akkor szépen megy, úgy működik ahogy kéne, az indexel sincs gond, van még a karon egy ilyen hülye pöcök amivel a kézikönyv szerint a műszerfal világítást tudnám állítani, na az sose volt jó :D
A lényeg, ez ilyen gyári hibája neki vagy mondjuk cserélnem kéne a kart?