Köszi akkor lesz Trotter cartársnak tükre, ha ki tudjuk próbálni.
morgi 1.5dci
Köszönöm a felajánlást, gumiból újat szeretnék.
Csak márkatársi szándék volt igy is úgyis eladom, mert 2 telet még tuti kibirnak, nem öregek, és a futófelület is megfelelő.
stevie-13
Bal hátsó ajtó + díszcsík megvan még?
Ajtó megvan cík is, csak nem emlékszem hogy néz ki:(, ráadásul arra igen, hogy a kerettel együtt az üveg ki van szedve, csak a "fémpatentok" vannak a fém kereten.
Don_Quijote_de_la_Mancha
Kösz a képeket! Ebben nincs is motor???
Szerintem van, mert privi tetőablakos, fullos a bontott, és én is úgy látom - bár sokat szétszedve még nem láttam - a behajtórészben van ahol a kaszni felől jön ki középen a zöld kábel.
Sajnos nem javítható, kikopott az érintkezőpálya, hasonlóan kell elképzelni, mint az elektromos gázpedálnál.
Gyakorlatilag tudtommal nem javítható, csak a csere oldja meg a problémát. Milyen futásteljesítmény van a kocsidban? Ugyanis ez a hiba 200-250E környékén várható a gázpedál és az EGR szelep esetében is.
Sziasztok! Elnézést a kérdésért, ha már volt téma.
Check Emission hibaüzenetem után, kiderült, hogy az EGR szelepben lévő elektronika (?) ment ki. a Kérdésem; valóban cserélni kell az egészet? Nem javítható? 35-40 ezres tétel, sajnos most nem egyszerűen tudnám megoldani! A szerelőmben megbízom, azt mondta több ilyen esete is volt, cserélni kell. Az autó: Scenic II, 1.5 dCi, 2005-ös. A válaszokat előre is köszönöm! Üdv!
Igen emlékszem, hogy te szerelted be, mert már akkor zsenírozott a dolog, nem is hiányzik olyan fájdalmasan, de pici pénzért el tudnék rajta könyöklgetni:)
Neked egyébként teljesen úgy működik, mint a gyári?
Sziasztok, 2003 12. havi SCII 2.0 benzineshez keresnék alsó munkahengert + kinyomó csapágyat ( állítólag ez egyben van?), illetve kis hazánk délkeleti szegletében ( pl. Szeged) egy mestert, aki ezt ki is cserélné. Köszi, Luro
Tehát ha jól értem akkor mindent le kell szedni ami műanyag és a csatikat kihúzni, majd az egész vasdarabot a tükörrel a tetőfelé húzni és a végén a kezedben marad a vas, rajta a tükörrel?
Az elektromosan behajló tükör kinyílik az ajtóval együtt, majd amikor ismét becsukod az ajtót újra behajlik. A sebessége pont jó ahhoz, hogy ha csak nem arra játszol, hogy a nyitó ajtót nekinyomd a tükörnek, akkor nyitáskor el fog előle húzódni.
Nekem volt régebben egy másik autómnál, hogy induláskor dadogott, aztán jó volt. Megáltam és újra ugyanaz. Sajnos abban az esetben hengerfejtömítés csere volt, mert átszakadt az egyik hengernél a hűtővíz része és szivárgott hengerbe.
Esetleg nézzd meg nincs-e nyomás a hűtővíz tartályba (vigyázz ne forró motornál!!!), vagy nincs-e szaga a kipufogónak, nem fogy-e a hűtővíz, esetleg az olajszint nem ingadozik-e?
Horror a visszapillantó elhelyezése a SCII-n. Ha behajtom, akkor tuti az ajtó fogja visszahajtani, mert addig elfelejtem, hogy behajtottam. De mire jó a elektromosan behajló tükör??
Apró tippekre lenne szükségem, mert a szerelőm szabin van :(
2001-es 1.6-os benzines Scenicem van, mely cirka másfél hónapja elkezdett rángatni. Elvittem megnézetni, és kiderült, hogy beázott, vízben álltak a trafói, a gyertyák szinte belerohadtak :( Alaposan kifújatták sűrített levegővel, alaposan kiszárogatták, majd gyári újra cserélték az összes gyertyát. Trafók jók.
Nem is volt gond utána vagy egy hétig, de újra elkezdett rángatni - azonban azóta ponyvázva áll vagy garázsban. Egy csepp eső sem érte.
Induláskor nincs semmi gond, de amint mentem vele 1-1,5 km-t, szinte elszáll belőle az erő és finoman be-be ránt. Ekkor ha visszakapcsolok és kisebb gátfröccsöt adok, egy idő után abbahagyja, és kb.6-7 km megtétele után újra táltos paripa... Hozzáteszem, minden megállás után eljátsza. Ha piros lámpánál kell megállnom, pár dadogás után hamar bejáródik újra - amíg újra meg nem kell állni és el nem kell indulni.
Ha még rángatós stádiumában megállok vele és alapjáraton járatom, pár másodperc múlva dadogni kezd és leesik az alapjárat 4-500-ra (ez alá még nem engedtem, mert ekkor már "táncol" a sebváltó és nagyon ráz, mert le akar állni). Ha 1600-1800-ra felpörgetem ilyenkor, abbamarad a dadogás... A fogyasztása a rángatós stádiumban jelentősen megemelkedik, aztán újra normál.
Én már leszedtem, mert egy szélvédőcsere után szarul rakták vissza. :)
Úgy kell, ahogy írtad. Műanyagokat le, aztán lehet a vasat. Csak a 12V-ot kell odavinni, ha nincs ott.
Nekünk (Monaco) sajna nem volt ott a csati, és nem volt kedvem barkácsolni pár éve. Akkor valami pár ezer forintért, talán 4-5-ért adtak volna bontóban tükröt.
Ma már nekiállnék, de akkor még nagyon új volt az autó (2 éves), és nem akartam szétbombázni. :)
Egyik sem SCII, nem találtam olyat de talán az elsőhöz hasonlóan simán csak felfelé kell húzni a vasdarabot, ha a műanyagok le vannak szedve, csatik széthúzva.
Kellene valaki aki már látott ilyet leszerelni:), mondjuk Zoltán???
Korábban írtam, hogy nem tökéletesen működik a féklámpám. Ha nincs bekapcsolva a világítás, akkor halványabban világít a féklámpa. Kimértem, és 8,5 Volt megy rá ilyenkor, viszont, ha ráadom a helyzetjelzőt, akkor jó.
Megnéztem a testelést, meg is pucoltam, bár nem volt koszos. A féklámpa kapcsolót is megnéztem, látszólag tiszták az érintkezők. A hátramenő csatlakozás (sokpólusú, elől alul, oldalt) is tiszta. ???
Minden más kifogástalanul működik az autón! Én egy darabig a vonóhorog elektronikájára gondoltam, de cserélve lett és a hiba nem szűnt meg.
Lehet, hogy nem úszom meg az autóvillamossági szerelőt.