Szerdán mennék Francia o. ba valami Port mort vagy mi a tökbe!! 4 raklap könyvel! Furgon + utánnfutó felállásban a súlly miatt! szerdán van rakodás dabason és péntek délig oda kéne érni!
Érdekelne hogy merre és hol érdemes menni? kilehet e érni ha franciában csak bundásozok? 2 sofőr megy. hol merre érdemes tankolni?
ilyen kiscsomagom nekem is volt a felsőágyon.... bugyiminták voltak... hmhm, persze, hogy nemnéztem bele, egyszerűen tudtam, hogy az van benne :) Naná, hogy olaszba ment :D
Volna egy kérdésem. Hogy érdemes mostanság nyugati országokban netezni, ha az ember este vagy hétvégén parkolóba szorul. Kiépített-e illetve van-e sok helyen szabad Wifi Vagy Hot spot rendszer, vagy érdemesebb valamilyen mobil net előfizetéssel operálni. A válaszokat előre is köszi.
Figyu már milyen cégnél voltam! És most hagyjuk azt a részt, hogy amúgy rühellem őket. :))
Nem mindenki, de az ott dolgozók /fizikai és szellemi egyaránt/ minimum fele valamilyen fogyatékos volt. Dadogott annyira, hogy egyetlen nyikkot se értettem, rángott a feje, óbégatott magában, komoly csípőficama volt, vagy csak túl alacsonyra nőtt /olyan 140 körül/, ilyesmik. És nem kefét kötöttek, vagy golyóstollatt szereltek, mint nálunk, hanem komoly acélszerkezeteket gyártottak, kurva nagy lemeztáblákból. A dadogóst kaptuk targoncásnak. Egy bakit csinált, orral hívott be a tolatás helyett, de amúgy tűrhetően megrakott. Az, hogy felrakott 2 raklapot, amiken kéttenyérnyi, 2-3 centi vastagságú darabolt lemez van /kb. 4kg/db súlyban olyan 100db/paletta/, és ezt simán csak körbefóliázták, az már nem az ő vétke. Szóval elismerésem, az esélyt megadják mindenkinek.
ilyen vámplaccos dolog is jó, legutolsó tanulóval LeHavre-ból Szerencsre tartó mozdony (xf után szabadon...), suben-ig tartott a 18órás út, mert ott átadtam.... A lényeg a zabban, hogy már csak a bejártanál volt hely(de 10kor lejáró min 9es pihi...)..... mellettem egy török(Antaly-ából), s a labi úgy elhajtotta, hogy azthittem engem is odébbrakat, de nem..... :)
Én most legutóbb a kecskeméti mercigyárban tévedtem el:)
Amugy bosszniában a terminálon áltak 4 oldalról körbe! a terminál reggelre ugy megtelt ,hogy az utcán is vámolni való kamionok álltak de onnan se ki se be amig az első ki nem ment utánna szépen sorba :D:D
ilyen összevissza tolatgatós a hmvhelyi porcelángyár..... ááááá, ott megtalálni vmit is..... kis hely, tengelyen megfordítani 22t-át..... ááááááááááááá
A legemlékezetesebb ilyen körbezárás is olaszban volt a padova-i agipkúton....., már csak buszöbölben volt hely, senki sem reklamált, én alvás..... tudod, olyan szép magas a padka(leszállójárda), olyan magas volt, hogy a kismega pótjának sárvédőéig ért.... 24-25t papír.... senki sem kelt fel, hogy odaébbálljon, nekem szombaton 12-kor lerakó grénoble-ban..... felhúztam rá az első kereket a járdára..... felniig bement, s azthittem felrobban a misigumi!!!, de nem!!!! ááááááááááááááááááá
Na azóta nagyon tisztelem a kamiongumikat!!!! (difi összezárásával tudtam felhúzni a padkára......)
Monnd hogy *ülyevoltam, de tudod a kezdő egy idő után bizonyítani akar..... (jah 11.40kor rámpán voltam, s akkor volt a leggyorsabb lerakásom cmr pecséttel együtt 20perc volt.....)
Én is Presov felé járok, és onnan vagy balra föl Popradnak ha szlovák cím van, ha lengyel akkor meg jobbra Barvinek-nek.
Az első úton csak annyi itinert kaptam, hogy nehogy a gps után mennyek, csak az 1 és két számjegyű utakon menjek. Szoktam nézegetni a térképen a rövidebb utakat de olyan kacskaringós mind, hogy bele nem vágok, és mivel km-ben fizetnek ezért jó nekem a hosszabb de nyugisabb út.
bocs hogy nem jon le (nem olvastam vissza) hogy merre dolgozol (ertem, hogy jarsz-e nemet nyelvteruletre), mert en radiot hallgatva "tanultam meg" valamelyest. ujsagokat vettem, olvastam, es forditottam a ponyva-feliratoktol kezdve KRESZ-tablakig mindent:))
konyveim voltak, de amikor megalltam sose volt ra energiam.
Francia: (Linz textil-es cerna) tolatas egy iskola udvaron keresztul, egy hatso ajtonal levo lenyithato rampara,
De a legerdekesebb szabadulomuvesz fellepesem Hengersbergben volt: vas reggel huzom ki a fuggonyt, hat bammeg a bolhapiac korem nott.. szinte az asztalra lepve tudtam kiszallni. Mondta is a holgy a fulke elott mosolyogva, hogy "maga csak du. 3kor fog innen elmenni".
Duborgo hutovel biztos nem,-mondtam.
Aztan a kut vezetoje ott volt szerencsemre, meg kitablazva sem volt ez a Flohmarkt szombat este, aztan vagy feloranyi felpiacasztalfelrepakolas utan kicsurogtam szerencsesen. Fenykepezom volt emlekszem, de nem volt kepem kiszallni kattintgatni...
Én egyetlen egyszer adtam 1000ret (500helyett) 2003ban a profilba köfémbe: igaz el is csodálkoztak, mert tudták a F*L302-s mozdony nem fizetős. De akkor este hullafáradtan lefeküdtem fülkébe, Ők meg úgy tolták be az árut nehogy felkeljek, majd hagytak reggel 5ig aludni (akkor keltem magamtól).
Grazba meg hol én fizettem a kávét hol Alex a raktáros:)
Én mindenki problémáját megértem, csakhát (azon túl, hogy engem is kéretik megérteni) magyarban a targoncások hajlamosak az elszemtelenedésre.
Ez alatt azt értem, hogy majd nem kell csodálkozni, ha egyre több helyen várják el a baksist.
Konkrét pl.: B*lsped 16ó-ig tart a műszak, 1/4 4 után pár percel "beesek", irodás pipi aszongya kérdezzem meg a targoncást. Megyek targoncáshoz, aszongya, fölhívja a főnököt. Így kezdi a beszélgetést (azért úgy ám, hogy halljam én is) "Ugye főnök ma már nem szedünk le árút!" A kihangosított telóból a főnök azt válaszolta, hogy "nem".
Targoncás kinyomja a telefont, aztán felém fordulva széttárt kézzel mondja: "Ez van tesó, nekem nem éri meg, hogy időn túl is nyomjam. De hát te vagy a góré!" Ja. Tényleg én vagyok a góré, ha teszemfel adok neki 2-3000Ft-t.
Másnap újra irodába be, pipit kérdezem "fönök?", "8-ra jön".
Ok. Megvártam, és megkérdeztem tőle, hogy ha 4-ig dolgoznak, akkor 1/4 4-kor ugyan mivégre hajtottak el? És akkor váratlan fordulat következett! A nemnormális aszongya: "Csak a 14 óráig beérkezett kamionokat szedik le." Ok-ok! De ez hova a f@szba van kiírva? Vagy miért nem szólt előtte való nap a pipi az irodán? Azért, mert valszeg nincs is ilyen belső szabályzat, csak a főnök mentette a mundér becsületét.
Na szóval, kedves Megfáradt Vándor, én tartom magam az elveimhez. Pénzt nem adok azért (mégha konkrét hátrány is ér), amiért nem kell hogy adjak.