Keresés

Részletes keresés

Votom Creative Commons License 2010.12.01 0 0 6462

Na ne! :(

Előzmény: robcso83 (6461)
robcso83 Creative Commons License 2010.12.01 0 0 6461

 

Szerintem mindenki menjen még FLIRT-tel még lehet mert rossz nyelvek a vasútnál a gépek Dunántúlra történő átállomásítását rebesgetik...

Cpt.Dave Creative Commons License 2010.11.30 0 0 6460

Pedig mekkora buli volt a sztrájk miatt egyszer végig csapatni egy classic Bhv-s ingával:)  2 éve lehetett mikor 5511 nem a kismaestral szerelvényéből állt hanem egy sima 5-6 kocsis classic Bhv-s ingát tettek rá. Lehet hogy szutyok ótvar volt, de valahol megvolt a maga hangulata. 40W-os izzók lágy fénye, feltörő meleg a hátamnál és a lábamnál, és csendben senki által nem zavartatva zötyögtünk. Mondjuk a maestral szerelvénye egyértelműen űberelte , de a csíkos Bhv jellegtelen hangulatromboló hideg színösszeállításű, zörgő beltere akkor sem kéne.

 

Előzmény: Votom (6459)
Votom Creative Commons License 2010.11.30 0 0 6459

Tényleg inkább egy busz belsőterére hasonlítanak a postaBhv-k, de én is szívesebben utazom ezeken, mint a "Putri Express"-en alias Bhvkből összeállított egri inga.

Előzmény: V63 024 (6456)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.30 0 0 6458

"Egy nap Konfuciusz,Buddha és Lao-ce belekóstolnak egy életet jelképező ecetes hordóba.Az élet helyes szabályozásáról elmélkedő Konfuciusz savanyúnak találja az ecetet. Az életet végeláthatatlan szenvedésnek felfogó Buddha keserű ízt érez.Az életet fenntartások nélkül elfogadó, a harmóniát és a békességet kereső Lao-ce az ecetet is édesnek érzi."

Gondolkozzatok el ezen,s az ecet helyébe képzeljétek a Postabhvkat....!

Előzmény: V63 024 (6456)
bodrostomi Creative Commons License 2010.11.30 0 0 6457

Ha valami évekig nincs normálisan kitakarítva, ezeréves budija van, az bűzleni fog, lehet az akár egy 3G-s IC kocsi is, nem kell sima bhv-nak lennie.

Előzmény: V63 024 (6456)
V63 024 Creative Commons License 2010.11.30 0 0 6456

Hát szerintem amikor van egy posta bhv igaz hogy kicsit kényelmetlen az a merev műanyag ülés hosszú távon és szűk az elrendezés de mégis komfortosabb mint a sima bhv ami bűzlik szakadt az ülés és az ablakok szigetelésén dől be a hideg. Ráadásul a fűtőtest( már ha működik) iszonyúan felmelegiti a bőrülést Szó szerint éget...

Előzmény: alex_86 (6452)
bodrostomi Creative Commons License 2010.11.30 0 0 6455

Toldozgatni is lehetne jól és tartósan.

Előzmény: alex_86 (6452)
efl Creative Commons License 2010.11.30 0 0 6454

A december 12-től érényes új menetrendről:

 

"A menetidő csökkenéssel javul a személyszállítási szolgáltatás a Budapest és Eger között közlekedő sebesvonatok többségénél, illetve a Baja és a Szekszárd felől Budapestre közlekedő Gemenc InterCity-k esetében is". A javulás mértéke számomra pillantnyilag még nem ismert....

M41 2165 Creative Commons License 2010.11.30 0 0 6453

Ez nem győri kocsi,hanem Bautzeni,ahogy Cpt.Dave is mondja,a győri kocsiknál vastag az ablakkeret,valamint az ülései is eltérőbbek.

Előzmény: zsobozso (6447)
alex_86 Creative Commons License 2010.11.30 0 0 6452

Ez viszont nem látvány, hanem ilyen már létezik, a nyáron felújított kerékpárszállítókban.

 

 

Ennek a toldozgatásnak amúgy nem vagyok a híve, nézd meg, a posta Bhv-k milyen színvonalú felújításra sikerültek. Felújítani olcsóbb, Dunakeszinek is kell a munka, de szerintem a posta Bhv-k selejtezése is 10 éven belül szükséges lesz. Nagyjából dupla ennyi lenne egy vadonat új személykocsi ára, de az akár 30 évet is kibírna megfelelő karbantartás mellett és nem ilyen holmi gánymunka lenne. A 3G-s IC projektről is hasonló a véleményem - sajnos.

Előzmény: Votom (6450)
Votom Creative Commons License 2010.11.29 0 0 6451

Elbírnám képzelni ....

Előzmény: Votom (6450)
Votom Creative Commons License 2010.11.29 0 0 6450

Egyszer tényleg nem ártana felújítani ezeket a kocsikat (a weboldalon kitér rá a szerző részletesebben)

Előzmény: Votom (6449)
Votom Creative Commons License 2010.11.29 0 0 6449

Egy kis érdekesség a magyar személykocsikról:

http://www.vonatosszeallitas.hu/kocsigazdalkodas.html

 

 

Cpt.Dave Creative Commons License 2010.11.29 0 0 6448

Nem. Az ablak sarka nagyon íves. A győri kocsinál ráadásul vastagabb az ablakkeret.

Előzmény: zsobozso (6447)
zsobozso Creative Commons License 2010.11.29 0 0 6447

ez szerintem győri kocsi nem?

Előzmény: M41 2165 (6444)
papifan Creative Commons License 2010.11.29 0 0 6446

Kép alapján tényleg kényelmesnek látszik.

Előzmény: M41 2165 (6444)
M41 2165 Creative Commons License 2010.11.29 0 0 6445

*utazok

Előzmény: M41 2165 (6444)
M41 2165 Creative Commons License 2010.11.29 0 0 6444

A legjobb gyorsvonati kocsik,főleg az 1.osztályú,általában ott tuazok,ha olyan szerelvény jön.Egy Bautzeni A kocsi egyik fülkéje(19-80 016):

Előzmény: papifan (6437)
abauj Creative Commons License 2010.11.29 0 0 6443

Nagyon kényelmes kocsik, már akkor tetszettek, amikor még a Keletihez tartoztak. Volt olyan menetrendi év, amikor erősítésként vasárnap délután az újhelyi gyorsokban is előfordultak. De jártak ezek Starján felé is. 

Előzmény: papifan (6442)
papifan Creative Commons License 2010.11.29 0 0 6442

Erre a Kassa-Ms(-Fa) személyvonatra emlékszem is, hiszen pár alkalommal láttam.

Sőt, volt egy menetrendi év, amikor 5205 elejére kapott 4 szlovák kocsit.

Talán Hidasnál jöttek be az országba, s onnan egy személyvonattal Miskolcra és úgy 5205-tel Keleti.

Ez a Db-Fa is rémlik, azt is láttam párszor.

Előzmény: alex_86 (6441)
alex_86 Creative Commons License 2010.11.29 0 0 6441

Igen és a Kassa-Miskolc(Füzesabony) személyekben is elég gyakran lehetett találkozni velük. Meg a csabaiak kocsijai egy Debrecen-Füzesabony vonatpárba is fordultak azt hiszem az előző menetrendi évben.

Előzmény: papifan (6440)
papifan Creative Commons License 2010.11.29 0 0 6440

Meg volt egy nkgy, Ágcsernyő-Budapest Keleti pu., az is olyan piros kocsis volt.

Előzmény: papifan (6439)
papifan Creative Commons License 2010.11.29 0 0 6439

Hm... mintha egy alkalommal már utaztam volna startos bautzeni kocsiban, Emlékezetem szerint jó volt.

Jó zajos. :DD

Előzmény: Cpt.Dave (6438)
Cpt.Dave Creative Commons License 2010.11.29 0 0 6438

jaja. Roppant jó kocsik.

Előzmény: papifan (6437)
papifan Creative Commons License 2010.11.29 0 0 6437

Ezeknek a bautzeni kocsiknak olyan ülése van, ami a néhai Rákóczi nkgy-ban járt ak szlovák fülkés kocsik?

 

Hm, sűrű lesz a reggeli mentrend. Kíváncsi vagyok, hogy fog elsülni.

Előzmény: alex_86 (6436)
alex_86 Creative Commons License 2010.11.29 0 0 6436

Lesz rajta egy erősítés is, csak azt a másik fordában kell keresni. Szóval 4B + 1A kocsi.

 

Aztán lesz még egy érdekesség, reggel a a 6:31-es és a 7:33-as személyt is a helyi inga csinálja, vagyis 7 óra körül (a 6:50-es gyors és a 7:08-as debreceni személy között) szerelvénymenetben vissza fog térni Füzesabonyból Egerbe. Ez adhat arra magyarázatot, miért is indul tök értelmetlenül, két perccel később.

Ezt viszont ha meghírdetnék, gyakorlatilag 10 percenként lenne személyvonat a reggeli csúcsban Egerbe.

Előzmény: papifan (6434)
Cpt.Dave Creative Commons License 2010.11.28 0 0 6435

Maradjunk annyiban hogy minden jobb nem csak a bautzeniek. Meg lehet nézni egy debreceni 20-35-öst. Mondjuk a bautzenieket mindíg is szerettem. Kár hogy vége a diák életnek...  Legalábbis egyelőre.

Előzmény: alex_86 (6433)
papifan Creative Commons License 2010.11.28 0 0 6434

Elég lesz az a 4 kocsi?

Előzmény: alex_86 (6433)
alex_86 Creative Commons License 2010.11.28 0 0 6433

Menetrendváltástól úgy néz ki, az 5502 – 5505 és az 5508 - 5519-es vonatokat békéscsabai kocsikból állítják ki, vagyis bautzeniek lesznek (1 db 19-80 + 3 db 20-80). És a legjobb: utóbbi vonatpár a menetrend szerint csak 2.o kocsikkal közlekedik, vagyis a bolhásba is be lehetlesz ülni felár nélkül.

Ezek azért nagyságrendekkel jobb állapotban vannak, mint a miskolci kohószökevények.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!