Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

simsondömper Creative Commons License 2018.06.17 0 0 14769

Üdvözlet.Jofi mester segítségével hozzájutottam egy réginek látszó német váltóhoz.Segitsetek beazonosítani.

A feliratok:Lizenze Unter DRP és van ez az opel embléma mellette  a három kör egyben.Annyi már sikerült megtudni,hogy a DRP a Deutsch Reispatent rövidítése. H kulisszás három előre egy hátramenet.

kavicsos64 Creative Commons License 2018.06.17 0 0 14768

Na nekem ez a típus van !

Előzmény: dutrancs (14767)
dutrancs Creative Commons License 2018.06.16 0 0 14767

Ez meg már túl régi??    :-))))))

Előzmény: kavicsos64 (14766)
kavicsos64 Creative Commons License 2018.06.16 0 0 14766

A régebbiek másak mint a képeken lévő !

Előzmény: dutrancs (14764)
kavicsos64 Creative Commons License 2018.06.16 0 0 14765

Ha az adagoló elemről gázolaj szökik az már nagy baj de a tápszivattyú is ki szokta mosni az olajat az adagolóelem házából de ezek mind hibák ! Hortobágyi adagolós jó szaki megoldja ezen hibákat !

Előzmény: rotez (14761)
dutrancs Creative Commons License 2018.06.15 0 0 14764

 Ezen lehet látni,én nem tudok jelölgetni.

 

Előzmény: rotez (14761)
dutrancs Creative Commons License 2018.06.15 0 0 14763

Jól gondolod!  Megy ez neked. Négyhengeresről van képem ,megkeresem!!

Előzmény: rotez (14761)
rotez Creative Commons License 2018.06.15 0 0 14762

Elfelejtettem leírni, Agrobíró tényleg jó, tőlük van a hidraulika szivattyúm, és a negyedik fogaskerékpár. 

rotez Creative Commons License 2018.06.15 0 0 14761

Üdv.

 

Az adagolóval kapcsolatban nagy a zavar a fejemben:Pontosan hová kell olajat tölteni és honnan kell leereszteni?

Magán az adagolón van két csavar, az alsót leeresztőnek gondolom, a másik a tápszivattyútól balra az alkatrész katalógus szerint túlfolyó és egy kis cső csatlakozik hozzá.

Ez a kis cső amikor elhoztam a traktort, a regulátor oldalán levő két csavar közül a felsőre volt téve.

A katalógus és a netes képek alapján leírom az elképzelésemet, aztán javítsatok ha nem jó.

 

Adagoló alsó csavar - olaj leeresztő

Adagoló tápszivattyú melletti csavar - túlfolyó az adagolóelemekból kiszivárgó gázolaj távozására

regulátor alsó csavar - szintén olajleeresztő

regulátor felső cavar - olaj nívó

 

Kíváncsi leszek milyen messze járok az igazságtól.

Előzmény: dutrancs (14759)
kavicsos64 Creative Commons License 2018.06.14 0 0 14760

Agrobíró Szlovákiából elküld mindent amit akarsz ,még választhatsz is eredeti Cseh vagy utángyártott alkatrészt akarsz ,a Csehet javaslom ! Imélben megírod neki mit szeretnél ha nem ért valamit felhív telefonon ,magyarul beszélnek és a magyar posta hozza házhoz és forintal fizetsz !

Előzmény: rotez (14758)
dutrancs Creative Commons License 2018.06.14 0 0 14759

Szívesen!  Írjál aztán ,ha tudunk segítünk.

Előzmény: rotez (14758)
rotez Creative Commons License 2018.06.14 0 0 14758

Üdv.

 

Köszönöm a képet,így már értem a lényegét.

Előre is bocsi, de még biztos lesz kb. ezer kérdésem, ahogy haladok előre a traktor felújításával.

Sajnos sok olyan dolog van ami nem eredeti, vagy meg van tákolva. A légszűrőház például tartó helyett be volt betonozva, kíváncsi lennék, hogy cseréltek benne olajat.

Függesztőkar is Mtz- re való, az is tropa, csinálnom kell másikat, mert sajátját nem találtam.

Ha valakinek van eredeti, és megmérné nekem csapszegfuratok közötti távolságot, nagyon megköszönném.

A kerék is tákolt: Zetor csillagra KRAZ felni felhegesztve, kicsit érdekes.

 

Előzmény: dutrancs (14756)
kavicsos64 Creative Commons License 2018.06.14 0 0 14757

A 36 számnál nekem is van valami csavarféle de le van fleszelve szerintem ,és a hozzá tartózó harmadikpont bekötésem sincs meg !

Előzmény: dutrancs (14756)
dutrancs Creative Commons License 2018.06.14 0 0 14756

Itt küldök egy kis nézegetni valót,szíves felhasználásra!!!

Előzmény: rotez (14752)
rotez Creative Commons License 2018.06.13 0 0 14755

Üdv.

 

Akkor nekem nem lesz használva, mert a működtető rész teljesen hiányzik, a helyére egy köracél volt betákolva.

Szlovák webshopban néztem a torziós tengelyt és a rögzítő alkatrészeket, elég borsos az áruk sajnos.

Előzmény: ZetorZsolt (14753)
ZetorZsolt Creative Commons License 2018.06.13 0 0 14754
Előzmény: ZetorZsolt (14753)
ZetorZsolt Creative Commons License 2018.06.12 0 0 14753

Üdv!! Az az un. Zetormatic ami ha megcsúszik a kerék szántáskor ráemelaz ekére ezáltal ráterhel a kerékre. Feszítővassal próbáld megterhelni meg kéne emelnie a hidraulika karokat.

 

Előzmény: rotez (14749)
rotez Creative Commons License 2018.06.12 0 0 14752

Üdv.

 

Biztosan gyári dolog, mert ahova a támasztóorsót bekötöd, az a csap egy torziós tengelyre csatlakozik.

A csap elfordulásával nyomja meg a szelep végét, csak nem tudom miért.

Teszek fel róla képet, ha engedi a fórum.

 

Az enyém egyébként egy igazi öszvér, a motor 4701-es, a többi 3011, a kormány átalakítva orbitra, csak sajnos a kihelyezett hidraulika csatlakozóra van kötve, most kerül fel rá egy Zil szervoszivattyú önálló tartállyal.

 

Még egy kérdés. Milyen olajakat használtok a motorba és a váltóba?

kavicsos64 Creative Commons License 2018.06.11 0 0 14751

Dobj valami képet hátha tanulunk valami újat !

Előzmény: rotez (14749)
kavicsos64 Creative Commons License 2018.06.11 0 0 14750

Helló márkatárs ! Hát nekem ott nincs semmilyen szelep ,az valami kókányolás vagy a kihelyezett munkahenger valami szelepe ! De az is lehet azzal lehet lezárni a hárompontot ne eresszen le ! Újabban divat még az mtz-ken is egy pótszelep ami lezárja a munkahengert !

Előzmény: rotez (14749)
rotez Creative Commons License 2018.06.11 0 0 14749

Üdv mindenkinek!

 

Tulajdonosa lettem egy Zetor 3011-nek. A gép cirka 60 éves, ami egyrészt király, másrészt a fellelhető szervíz dokumentáció kevés. Beleolvastam a fórumba, szerencsére sok itt a hozzáértő, így a segítségüket kérném.

 

A támasztóorsó bekötési pontja alatt van egy hidraulikus szelep, aminek nem tudom a funkcióját.

Persze ha van valakinek magyar nyelvű szervízkönyve, azt is nagyon megköszönném.

Stabilmotor 007 Creative Commons License 2018.06.06 0 0 14748

Ha mondjuk ezt 10-én teszed be Miki, akkor ......  :-)

Előzmény: vmickey75 (14747)
vmickey75 Creative Commons License 2018.06.06 0 0 14747

Szép Napot Mindenkinek!

 

Talán még nem késő említeni:

 

További minden jót!

triplaharom Creative Commons License 2018.06.05 0 0 14746

Tudnál róla képet fölrakni ?

Milyen kasza ujjak vannak rajta, hány collos az osztása ?

Előzmény: Tomsawier (14744)
dutrancs Creative Commons License 2018.06.05 0 0 14745

Opel fogattal!!  :-)

 

Előzmény: Stabilmotor 007 (14743)
Tomsawier Creative Commons License 2018.06.05 0 0 14744

Üdv!

 

Vettem egy sachs stamo 96-os motorral szerelt, 120cm széles, alternáló kaszát. Hézagállítás, kondenzátorcsere, megszakító érintkezők felcsiszolása után el is indult.

Milyen olajat tegyek a hajtásba? 20 éve biztos nem volt lecserélve. Késeket hogy kell beállítani?

Stabilmotor 007 Creative Commons License 2018.06.04 0 0 14743

Oszt' milleny fogattal voltál Kápolnán Anti bá ??

Előzmény: dutrancs (14742)
dutrancs Creative Commons License 2018.06.04 0 0 14742

 Egy újabb Emléklap a gyűjteményembe!

dutrancs Creative Commons License 2018.05.30 0 0 14741

Nem tudom,én egy kezelési utasításból szedtem ki!!

Előzmény: kavicsos64 (14740)
kavicsos64 Creative Commons License 2018.05.30 0 0 14740

És ezen alkatrészekhez még van fogaskerék pl ?

Előzmény: dutrancs (14739)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!