Helló srácok lenne egy olyan problémám hogy beindítom elég alacsony az alapjáratom és ráadásul elindulok pirosnál meg leáll a kocsi ezt miért csinálhatja? ha nem tartom a fordulatot a pedállal akkor leál a kocsi .s
Hengerfejnél van-e eltérés a 135B központi injektoros 40kw motor, és a 136M hengerenkénti injektoros 50 kw motornál, szelepek mérete, rurók himbatengely stb. között. Okozna-e teljesitmény, fogyasztás változást a csere.A nagyobb motorra szeretném áttenni a régebbi felújitott hengerfejet.
Ha jól emlékszem a váltó bal oldalán, lent a hátsó részén van egy 19 vagy 22-es kulcsnyílású csavar, ott kell leengedni.
Az olaj pedig SAE 75W-90 API GL4 vagy GL4/5 legyen. Ez egy szintetikus olaj, ami télen sem dermed meg, könnyű váltást biztosít és megfelelő kenésd ad mindig.
Megint utolért a sorsom és az történt (szerintem) mint egy évvek ezelőtt. Tegnap este indultam volna haza munkából, indítom a kocsit erre csak liheg nem hajlandó elindulni. Szikra van, de nem indul be a motor. Egy évvel ezelőtt ugyan ezt csinálta. Akkor a szaki trafót és főtengely holtpont jeladót cserélt. Ha tudnám biztosra, hogy ez a gond akkor kicserélném munkatársammal de mi van ha nem?! A trafót tudom hol van azzal nincs gond. De a másikat hol találom? Könnyű a cseréje? Vagy bízzam inkább autószerelőre. A gond még, hogy a múltkori szerelőhöz nem tudom vinni a kocsit mert a munkahelyem 50km-re van innen. Cégnél van egy faszi aki autószerelő és műhelye is van (jókat mondanak róla, cég nagy része nála szereltet) lehet neki kellene szólnom első körben mielőtt vásárolok?! Nem szívesen dobnék ki "feleslegesen" a két cuccra
12500 + 8500Ft-ot. Plusz a trafoból a gyári 15000. Érdemesebb inkább a gyárit venni?! Jah és ez a hiba mindig úgy jött elő, hogy lemostam a kocsit (kézi mosó vagy éppen otthon slagg), elmentem melóba és utána. (tehát mosás után kb 70-80Km-re) Mi a tökömtől van ez? Beázik? Mert az kicsit nonszensz hogy most évente cseréljem benne ezeket.
Amit tudok, hogy célszerű ragaszkodni amit a gyártó előír.
Favoritnál egy egy fokozatú SAE80-as olaj. Sokan próbálkoztak jobb olajjal, egyből zajos lett a váltó, soha többet nem jó. A W80-olaj hátránya, hogy nagyon nehéz a váltás. A tuning körökben (pl. Feliciába is) 2 l normál w80-as váltó olajhoz fél liter 15W-40-es motorolajat töltenek. Ugyan ez nem szabályos (habosodhat, stb), de a gyakorlat nekik az mutatta, hogy jó volt a váltó és télen is relatíve könnyen lehetett váltani.
Hello. Váltó olaj csere tudom már ezerszer le lett írva hogyan kell de bízok a jó indulatba és megkérdem még1x h a f...ba kell? az oké h 2.4L oil megy bele de pontosan milyen? meg az is h a kmóra spirál helyén töltöm be de hol engedem le azzal nagyobbacska imbusz csavarral az alján????
Ezzel a tengellyel elérheted, hogy ugrálós/darabos legyen az alapjáratod, kicsit gyengébb legyen alacsony fordulaton, és baromira menjen magas fordulatszámon tartva a motort...
Ez még egy kb. 30%-os fogyasztás növekedéssel megtoldva nem biztos, hogy megéri...