Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gdzsozy Creative Commons License 2012.02.29 0 0 23883

mennyi az a "elég alacsony" ?

 

hőfokmérőd mit mutat?

Előzmény: VAnS93 (23881)
gdzsozy Creative Commons License 2012.02.29 0 0 23882

Találtam néhány felicia képet ha nem haragszotok feltenném.

 

 

 

 

 

 

 

VAnS93 Creative Commons License 2012.02.29 0 0 23881

Helló srácok lenne egy olyan problémám hogy beindítom elég alacsony az alapjáratom és ráadásul elindulok pirosnál meg leáll a kocsi ezt miért csinálhatja? ha nem tartom a fordulatot a pedállal akkor leál a kocsi .s

teki61 Creative Commons License 2012.02.29 0 0 23880

Sziasztok Márkatársak, és Szerelők!

 

Hengerfejnél van-e eltérés a 135B központi injektoros 40kw motor, és a 136M hengerenkénti injektoros 50 kw motornál, szelepek mérete, rurók himbatengely stb. között. Okozna-e teljesitmény, fogyasztás változást a csere.A nagyobb motorra szeretném áttenni a régebbi felújitott hengerfejet.

Köszi a segitséget.

gdzsozy Creative Commons License 2012.02.29 0 0 23879

ne aggódj! erre is van megoldásom.

 

asztalos is vagyok így a hőszigetelt üveg elé rakunk egy zsalugátert. ha kéred akkor mozgatható zsalukkal. de ha gondolod lehet redőny is.

vagy belülre reluxát.

:)

 

 

Előzmény: stemplis (23855)
stemplis Creative Commons License 2012.02.29 0 0 23878

 Tedd vissza azokat amiket tavaly lecseréltek, remélem nem hagytad ott a szerelőnél ajándékba..

 

Nem lehetséges, hogy valamelyik vezeték beázik? Esős időben nem csinál ilyet?

Előzmény: tomvargas (23867)
stemplis Creative Commons License 2012.02.29 0 0 23877

Ha jól emlékszem a váltó bal oldalán, lent a hátsó részén van egy 19 vagy 22-es kulcsnyílású csavar, ott kell leengedni.

Az olaj pedig SAE 75W-90 API GL4 vagy GL4/5 legyen. Ez egy szintetikus olaj, ami télen sem dermed meg, könnyű váltást biztosít és megfelelő kenésd ad mindig.

 

A karbantartási köny is ilyet ír elő..

Előzmény: Tomybogyó (23864)
66tomi66 Creative Commons License 2012.02.29 0 0 23876

Köszi a segítséget!!

Előzmény: peti931 (23875)
peti931 Creative Commons License 2012.02.29 0 0 23875
Előzmény: 66tomi66 (23874)
66tomi66 Creative Commons License 2012.02.29 0 0 23874

Sziasztok!!

Egyszerün sehol nem kapok olyan műanyagot,ami a ködlámpa körűl van!!!Valaki tud nekem segíteni ebben??Elég fontos lenne!!

Elörre is köszönöm......

Willy16 Creative Commons License 2012.02.29 0 0 23873

Sziasztok!

Ha valaki tud 1.6MPI bontásról akkor egy hibás váltó vagy az 5. fokozat csoportkerei érdekelnek!

Köszi

 

üdv.

tomvargas Creative Commons License 2012.02.29 0 0 23872
Dreamer Creative Commons License 2012.02.29 0 0 23871

Ámítógépes hibakiolvasó rendszer.

 

Dreamer

Előzmény: tomvargas (23870)
tomvargas Creative Commons License 2012.02.29 0 0 23870

Na és az mi? 

Előzmény: Tomybogyó (23868)
Tomybogyó Creative Commons License 2012.02.29 0 0 23869

Köszi, mostmár csak a.zt kéne tudnom h hol kell leereszteni.

Előzmény: Dreamer (23865)
Tomybogyó Creative Commons License 2012.02.29 0 0 23868

Én ilyen esetbe VAG-COM-val kezdenék sok mindent elárulha...

Előzmény: tomvargas (23867)
tomvargas Creative Commons License 2012.02.29 0 0 23867

Sziasztok.

 

Megint utolért a sorsom és az történt (szerintem) mint egy évvek ezelőtt. Tegnap este indultam volna haza munkából, indítom a kocsit erre csak liheg nem hajlandó elindulni. Szikra van, de nem indul be a motor. Egy évvel ezelőtt ugyan ezt csinálta. Akkor a szaki trafót és főtengely holtpont jeladót cserélt. Ha tudnám biztosra, hogy ez a gond akkor kicserélném munkatársammal de mi van ha nem?! A trafót tudom hol van azzal nincs gond. De a másikat hol találom? Könnyű a cseréje? Vagy bízzam inkább autószerelőre. A gond még, hogy a múltkori szerelőhöz nem tudom vinni a kocsit mert a munkahelyem 50km-re van innen. Cégnél van egy faszi aki autószerelő és műhelye is van (jókat mondanak róla, cég nagy része nála szereltet) lehet neki kellene szólnom első körben mielőtt vásárolok?! Nem szívesen dobnék ki "feleslegesen" a két cuccra

12500 + 8500Ft-ot. Plusz a trafoból a gyári 15000. Érdemesebb inkább a gyárit venni?! Jah és ez a hiba mindig úgy jött elő, hogy lemostam a kocsit (kézi mosó vagy éppen otthon slagg), elmentem melóba és utána. (tehát mosás után kb 70-80Km-re) Mi a tökömtől van ez? Beázik? Mert az kicsit nonszensz hogy most évente cseréljem benne ezeket.

 

Válaszokat előre is köszönöm!

Adm Creative Commons License 2012.02.29 0 0 23866

Mit mondott, hány fokos?

Előzmény: meszpeti (23862)
Dreamer Creative Commons License 2012.02.29 0 0 23865

Amit tudok, hogy célszerű ragaszkodni amit a gyártó előír.

 

Favoritnál egy egy fokozatú SAE80-as olaj. Sokan próbálkoztak jobb olajjal, egyből zajos lett a váltó, soha többet nem jó. A W80-olaj hátránya, hogy nagyon nehéz a váltás. A tuning körökben (pl. Feliciába is) 2 l normál w80-as váltó olajhoz fél liter 15W-40-es motorolajat töltenek. Ugyan ez nem szabályos (habosodhat, stb), de a gyakorlat nekik az mutatta, hogy jó volt a váltó és télen is relatíve könnyen lehetett váltani.

 

Dreamer

Előzmény: Tomybogyó (23864)
Tomybogyó Creative Commons License 2012.02.29 0 0 23864

Hello. Váltó olaj csere tudom már ezerszer le lett írva hogyan kell de bízok a jó indulatba és megkérdem még1x h a f...ba kell? az oké h 2.4L oil megy bele de pontosan milyen? meg az is h a kmóra spirál helyén töltöm be de hol engedem le azzal nagyobbacska imbusz csavarral az alján????

 

 

Köszi.

Dreamer Creative Commons License 2012.02.28 0 0 23863
Jogos a pont, a Fabia 1.4 MPi hidrotokes, de a Felicia 1.3 nem az.
Dreamer
Előzmény: Dreamer (23859)
meszpeti Creative Commons License 2012.02.28 0 0 23862

Nem tudom mennyire durva a tengely.Szuromi azt mondta, hogy kb 15-20 lóerőt fog dobni a motoron!(ő csinálta a tengelyt)

Előzmény: Adm (23857)
feri-01 Creative Commons License 2012.02.28 0 0 23861

Helló! Nem hidrotőkés a 99-es Mpi felicia!

Előzmény: meszpeti (23842)
stemplis Creative Commons License 2012.02.28 0 0 23860

Ja, igen... ezt nem tudtam.  De abban biztos voltam, hogy az 1.3-as az nem az.

Előzmény: Adm (23856)
Dreamer Creative Commons License 2012.02.28 0 0 23859
Utannanezek, mert ebben nem lennek biztos. Marmint, hogy az 1.4 MPi hidrotokes. Esetleg a 16v mar az, de mint mondtam utannanezek.
Előzmény: Adm (23856)
ÖREG 650 Creative Commons License 2012.02.28 0 0 23858

Arra ami a komplett egység és blokk között van kb:1,5 cm vastag.

 

Előzmény: svgyula (23850)
Adm Creative Commons License 2012.02.28 0 0 23857

Ez nem biztos, attól függ, pontosabban milyen az a tengely. De az ecu utánahúzását nem nagyon fogod megúszni.

A fogyasztásnövekedés szintén függ, mennyire dúrva a tengely, de utcai tengelyek melett azért az a 30% erős túlzás.,

Előzmény: arthur877 (23854)
Adm Creative Commons License 2012.02.28 0 0 23856

Ez az érvelés nem stimmel, mert a Fabia már hidrotőkés, pedig a blokk alapja ugyanaz.

Előzmény: stemplis (23849)
stemplis Creative Commons License 2012.02.28 0 0 23855

Ha túl nagyra vágom a lyukat, akkor a te megoldásod következik! :))

Csak attól tartok, hogy úgy túl nagy lesz az üvegházhatás a kocsiban;)

Előzmény: gdzsozy (23839)
arthur877 Creative Commons License 2012.02.28 0 0 23854

Ezzel a tengellyel elérheted, hogy ugrálós/darabos legyen az alapjáratod, kicsit gyengébb legyen alacsony fordulaton, és baromira menjen magas fordulatszámon tartva a motort...

Ez még egy kb. 30%-os fogyasztás növekedéssel megtoldva nem biztos, hogy megéri...

Előzmény: meszpeti (23852)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!