Egy pár órája leírtam aztán nem mentettem és eltűnt a süllyesztőben. :-(
A Fiat nemhogy nem fejleszt, hanem a múlt heti információm az, hogy a Bravot és a Lineát decemberig, a Grandét márciusig lehet gyártásból rendelni. Még nem tiszta számomra, hogy ez csak a magyarországi forgalmazásra vonatkozik-e, de az info szerint ezeknek a típusoknak a gyártása szűnik meg.
Személyautónak marad a Panda, az 500-as 3 verzióban, valamint a Freemont.
Majd csinálok az enyémről is egy videót, annak jobban tetszik a hangja :P (mindenkinek a sajátja) itt nagyon hallatszik a légszűrő hangja, szépen szív-prüszköl
Én ezzel a részével sosem foglalkoztam, nem is nagyon érdekelt, csak az, hogy én mennyiért vettem ;) tájékoztatás jelleggel írtam, nekem ez a szám állt a papíron, mint ahogy a 3.8. Vicces olvasni, hogy egy 1.2 500asra ekkora összeget írnak :D
Bocsi túlsiklottam rajta. Ma voltunk kitölteni minden papírt. Töltöttek olajat az autóba, levizsgáztatták, most már gyönyörű hangja van, minden rendben vele. Hitel elbírálásra kell már csak várni. Ha minden rendben, akkor csütörtök-pénteken hozzuk el :)
Egy darabig szó nélkül türtem a bunkózást, de mindenkinél van egy határ. Lehet, hogy más szó nélkül hagyja, hogyha pl leszarozzák az autót, amit éppen meg akar venni. Pláne olyan emberek szájából szánalmas ez, akik mindketten azzal indítottak itt Bravo vásárlás UTÁN, hogy át lettek b.szva keményen. Egyik visszatekert, majdnem annyi km-es volt, mint amit most éppen szaroznak, másik pedig szimplán olyan autót vett, amivel ki tudja mi volt a probléma. Sajnálom én is, hogy idáig fajult a dolog, de nem fogom szó nélkül hagyni, hogyha más beszólogat (pláne ekkora öngól után).
Találtam neked egy jó kis olvasni valót, amin lehet röhögni 5 órán keresztül:
Szevasztok Hooli vagyok!
"Remélem jó sok km-t kibír a t-jet motor mert tök véletlen kiderült, hogy 81ezer km helyett 145ezer van benne:("
Akkor te is jól megnézted mielőtt megvetted a Bravot :D Ketten próbáljátok osztani az észt, közben pedig mindkettőtöket átb.szták vásárlásnál :D Mindenesetre innentől te is mondhatsz akármit, nem sokat fog érni...
Új astra tényleg szebb, nekem is tetszik, H-s ban még a 3 ajtós GTC is tetszett. De ez a sima 5 ajtós H astra szörnyű kinézetre komfortra és vezetési élményre is. Ellenben 110 ezer km van benne, sok ember hajtotta, főleg hosszú utakra 100 - 500 km es távok, és azt kell mondjam nagyon megbízgató, semmi extra gondja nem volt, bár nincs is nagyon ami elromolna benne, annyi hibája van hogy néha húz valamerre a futómű, de hol csinálja hol nem, márkaszerviz nézte de mindent rendben találtak rajta.
Nekem a bravo előtt 2 tdci focus volt (cvéges). Ezért nem vettem meg azt amit ajánlottak, bár az akkori magas futáshoz jó lett volna a dízel, de ki volt zárva hogy ugyan olyan autóba üljek megint.
a pénztől és érzelemtől függetlenül sztem néha típust is kell váltani. ahol én vásároltam a Bravot , a mai trendek szerint több márkát árultak. Opelből átülve természetes, hogy abba az irányba tereltek volna, főleg , hogy ismerősöm is volt.. én (és főleg a kisfiam :)) egyszerűen mást akartam/tunk, olaj volt a tűzre , hogy előtte pár hónappal kipróbáltam egy a T-jet Bravo-t Üllőn a márkakereskedőnél, míg a lányom egy sportversenyen volt. sztem én , ott akkor hoztam meg a döntést! innen már csak vártam a kedvező alanyt. a "szarolasztól" nem féltem egyrészt a gari miatt sem, másrészt mert a GP már évek óta ketyeg a nejem keze alatt, előtte PII stb.. miért lenne a Bravo rosszabb, én sem bánom, sőt! :)
Én sajnálom, hogy a Fiat nem újít be semmit a bravo óta ebben a kategóriában. Vezettem erősebb turbós benzinest, de nem adta ezt az élményt, valahogy nem éreztem azt, hogy kedvem lenne sportosan menni vele. Igaz az kevesebbet is evett, valószínüleg ez az EURO norma mindent kinyír ami élvezhető.
Egyetértek az előző caratársakkal szerintem is ahhoz képest, hogy az autó mit nyújt ( és kiemelném a design mellett az élményfaktort is ) nagyon jól árazták be a konkurenciához képest. És halkan annyit is mondanék,h sajnos szerintem benne van a "féljünk a Fiattól mert olasz" érzés egy kicsit. Bár nekem az új Astra nagyon tetszik ( főleg a GTC ) szerintem nagyon sokat kérnek érte és mindenhol azt olvastam, hogy persze 180LE, de a számok azt mutatják,h gyorsulásban ott jár ahol a Bravo ( és nem vagyok elfogult vhol mindkettő 8.1-8.3 körül teljesít ).
szívemre-eszemre hallgatni is! Mai napig örülök a döntésnek. Júliusban volt 3éve, még itt a fórumon is egy srác elment megnézni Mewo kollégával (vagy csak megkérte őt, hogy menjen el megnézni? nem rémlik már) és ő is mondta, hogy új autó még, nincs sok néznivaló rajta. A srác végül egy új Mazda3at vett, hazafele menet felhívtam Mewo-t az autópályán, hogy vettem egy autót. Egyből tudta, hogy melyikről van szó :) Még azt hiszem figyelmeztett is, hogy ő úgy látta, hogy kevés a hűtővíz benne. Öntöttem bele mert valóban minimumon volt, 2éve mikor bejöttek a mínusz fokok és kinn éjszakázott akkor is elment pár mm-t a jelzésen lefelé, akkor is öntöttem bele, de azóta úgy áll fixen, az 1literes flakonból az a pár deci hiányzik csak. Lényeg, hogy nincs baj azóta se az autóval. Ja de! Egy féltengely gumiharang lett cserélve 6000ft-ért munkadíjjal együtt és az akksi ami nem várt kiadás volt ennyi idő alatt.. a többi ráköltött pénz mind az én extra bolondságom(autohifi pl) illetve kötelező szervíz.
Amennyire én követtem a 120tjet sport csomag mindig 4 millióba került. 2008ban mikor én vettem 4,1ért, azért focusból kaptam volna 1.6tdci 90Le-t, vagy 1.6 oktaviát alap felszereltséggel. Minden más vagy drágább volt, vagy nagyon nem tetszett.
Az enyém 2009ben volt 5.1misi, vatta újonnan gyárból érkezve. De én rá 1évre vettem meg 3.5ér 1200km-el és úgy, hogy egy ideje már porosodott a szalon kirakatában. Füstölt mikor be lett indítva, hazafele pályán lett kikormolva, utána nem volt gond. 120as t-jet, sport pakett, digitklíma, blue&me, 17es kerék, szokásos dolgok. ASR nincs, azt hiányolom néha, viszont adtak egy vatta új 15ös felni szettet téli gumikkal is hozzá ennyiért. Ennyiért nem sok autót találtam ami tetszett volna. 5ös golf unalmas nekem, 1es bmw tetszett volna, de jobb felszereltség duplája volt ennek, Leon tetszett kívül, de belül gagyi és értelmes motorral akkor jó árban nem volt, tsi később lett, tudnék még sorolja pár autót, de ilyen árban 1200km-el jól felszerelt, dinamikus és szép (kivül-belül) autót nem találtam.
Nincs. Az tény hogy a műanyagok zörgősek kicsit. Ráadásul panoráma tetős, ami a gyerekeknek nagyon jó viszont a torziós merevséget nem biztos hogy javítja, így onnan sok zörej jön.
Én ez előtt egy 2.2dti zafirát néztem, de a nejem szerint az nagyon férfias (neki lett véve) így nem vettem meg.