Mentem én már szűk egyirányú utcában, ahol a jobb oldalon szabad parkolni. Egy Golfosnak ez olyan jól sikerült, hogy nagyon belógott az útra. A bal kerekem a járdaszegélynél volt, de a két tükör így is összeért volna. Csak eltekertem a kapcsolót és elfértünk. Nem kellett kiszálni, körbejárni az autót, kézzel behajtani...
Régebbi írásokban olvastam, hogy van Grand Scenic II. -höz magyar nyelvű szerelési leírásotok (107Mb). Ha valakinek megvan legyen szíves küldje el nekem. Vagy a linket ahonnan le tudnám tölteni. Nem régóta van ilyen tipusú autóm. A tolatóradarja nem működik és azt szeretném megnézni, hátha meg tudom jav. + ha késöbb előforduló hibák miatt is.
Nincs mit, hiszen pontos választ nem tudtam fejből, ha gondolod kikeresem, de szerinten Stevie kapásból tudja.
Trotter66
Ja, check injektion, de az ELM-27-től vagyok okosabb, írja az izzótókör szakadását.
Egy éve járok ilyennel:) nekem clippel kiolvasták és előmelegítésnél van a bibi, azt mondták kár megbontani amig megy. Első indításnál és kb fél napi állás után irja, közbenső indításoknál nem jön fel a hibaüzi.
Izzítógyertyák, még a gyáriak, 150 e km lesz nemsokára :)
Ja, check injektion, de az ELM-27-től vagyok okosabb, írja az izzótókör szakadását. Jobb esetben az izzítógyertya, rosszab esetben a vezérlése. Namost izzítóvezérlés hibáról még nem olvastam sehol sem, viszont egy ötvéves izzítógyertya, 100+ km-el a hasában simán megadhatja magát. Ez azonban csak okoskodás és hibakódkiolvasás, a Mester, majd megmondja a tutit, az ő kütyüje klasszisokkal többet tud, mint az én sufnyitunningos szoftverem. :)))
Köszi. Az az igazság hogy egy kollégámnak lenne eladó lemezgarnitúrája 60-70%-os gumikkal, de Megane II.-ről. Azt hogy van renault-on ET 43-as még sejtettem is, a kérdés akkor már csak az hogy ha minden stimmel, de 43-as ET-jű a felni akkor felrakható e döncire?
Az Én logikám szerint fel, mivel 5mm-el kifelé tolja a kereket a mínusz 5mm ET, ennyitől meg csak nem ér bele a sárvédőbe, de azért egy esetleges gyakorlati tapasztalat jobban megnyugtatna. Nagyobb ET számú felrakásánál szokott gáz lenni, mert befele hamarabb hozzáér a futómű cuccaihoz a felni.
Valakinek volt itt korábban ABS gyűrű probléma valami számok nem stimmeltek. Ha ezen a nyomon godolkodunk akkor a más értéken körbeforduló kerék más értéket is közvetít, ebből gondolom, hogy nem tökéletes az összhang a szerkezetek között.
B oszlopon rajta van ez a méret is
No ez új nekem az ajtómon van, de 1.9 dci-re csak 60-t hoz
Majd megkérdem Zoltántól, holnap megyek hozzá.
Rá is nézhetne a kütyüvel, hogyan van beállítva neked a számítógépben.
Szerintem vmelyik izzítógyertyám bekrepált.
Ir valamit a gép?
Örülök, hogy km-ben előttem vagy, színazonosság mellett, a tied az enyém előfutára, igy nagyjából tudom mi következhet majd:)
Hát nálam pl a garázsban, jobban leférek az autó és a fal között (kabáttal biztosan nem dörgölöm le a meszet), ha egy kicsit jobban ráhúzodtam a szokottnál. Ugyanilyenkor: nem kell sasszézni, pocakot túlzottan behúzni, ha az eleje felé akarok menni. :)
Szóval nem egy életmentő-feature, de én pl. néha örülök, hogy van! Persze nélküli is meglennék, mint ahogy a korábbi OFF kocsik esetén is megvoltam. :)
Nem vettem észre, hogy hisztiznének a hárombetűsök miatta, a B oszlopon rajta van ez a méret is, így a műszakin sem szólnak. (ha nézik egyáltalán, nem a TÜV-nél vizsgáztatunk.)
Feltehető, nekem is az van fent, amióta megvan a gép, 5. éve már, azóta ez a második garnitúra ami kopik alatta ebben a méretben.
Azt nem tudom, hogy át van-e állítva a comp, vagy sem, de 50 km/h alatt 5, míg felette 7 km/h-t csal lefele konstans módon a kmóra a GPS adataira támaszkodva.
Majd megkérdem Zoltántól, holnap megyek hozzá. Szerintem vmelyik izzítógyertyám bekrepált. Ha jól emlékezem 2007. telén cseréltem ki az összeset, elég jól bírta, hiszen utánizzítós fajta. :-)
Szerintem is túlzás a 2 év/105e. km Nekem 8 év után most van 91e. km.
Nincs két egyforma autó, de a tendencia az, hogy az első tulaj igen rövid idő alatt beletekeri az első százezret (vagy kettőt) a dízelbe, aztán továbbadja az autót. A második tulajnál már bármi lehet.
Ahogy a statisztikába belefér az évi 11-12 ezer kilométer is, úgy az is, hogy mondjuk egy Pécs és Ferihegy között napi egyszer megforduló autó naponta 500 kilométert megy, azaz egy évben több mint 180 ezret....
Azért írtam ilyen konkrét példát, hogy ne tűnjön úgy, hogy havi 15 ezret, évi 180 ezret autózni valami abszolút extrém dolog....
Én sose számoltam utána, hogy nekem megérte-e dízelt venni, mert macerás lenne a fair összehasonlítás. De ez az egykilencdöci olyan keveset fogyaszt (bp-i agglomerációban 6.2, vidéken meg 5.0 - és sosem képeztünk mozgó forgalmi akadályt), hogy szerintem a mi 20 ezer km alatti/körüli éves átlagunkkal is jobban jártunk a dízellel, mint ha benyást vettünk volna. Persze egy dízel krach ezt bármikor felülírhatja...
Szerintem is túlzás a 2 év/105e. km Nekem 8 év után most van 91e. km.
Az enyém azért lett dízel, mert a) azt akartam b) a benzines akkor kb. 500e. Ft-tal lett volna olcsóbb, tehát az árkülönbséget az olcsóbb gázolajjal és kisebb fogyasztással már behozta c) döci volt, ami gyorsan le tudtak adni, mert az elödjét akkor még jó áron egy hónappal hamarabb eladtam, mint ahogy a döcit megkaptam. d) döcit akartam + döcit akartam és nekem megérte alig 11e. km/év menetteljesítménnyel is.
Egyetértek, az állítás (2 év alatt kevés lenne a 105 ezer km) szerintem is durva túlzás (a miénkben pl. 7 év alatt 130 ezer körül van), de nem csak azért vesz/vehet valaki dízelt, mert az ő éves futásteljesítményével az anyagilag megéri. Én pl. azért vettem anno 1.9 döcit, mert a budapesti márkakereskedésekben kipróbálható motorvariánsok közül messze ezzel volt a legharmonikusabb az autó. Sőt, ezzel ment a legjobban. (Nem próbáltam a 2.0T benyást, mert olyan nemhogy Bp-en, hanem az ország egyik kereskedésében sem volt, és akkor még nem volt nemhogy 2.0 döci, de még 130 lovas 1.9 döci se.)
Ebben 8 van, de most beszélgetek egy hozzáértővel, nem zárható ki eddig, hogy ez is motoros, hiszen a 7. és 9. láb az ami a behajtást intézi. Ezek megvannak benne.
Nincs szervizkonyve, sem hamisitott, sem valodi, sem szervizek kozt visszatekert hogy a gari kitartson es csak minden masodikra keljen markaszervizbevinni
Baja mar nincs, mert minden meg lett rajta mar csinaltatva, csak lett kicsit plasztikazva mar
Nem volt, mert ahogy korábban írtam, inkább esztétikai baja van, mint műszaki, igy ha találok egy jó megoldást (értsd értelmes áron egy tükör), akkor kicserélem, mert szeretem ha minden tökéletes az autón.
Nem tudom merre laksz, illetve mikor lesz ár a tükörre, de jövő héten Budapestről mozgunk Zalába, ha tudunk fussunk össze, mert ha jó (az ára is) akkor elcserélhetjük némi kp-ra.
Azt nem kérdeztem, hogy motorosan behajtható ugye? Mert nem mindegy, hogy csak állítható vagy behajtható motorosan...
"Érdemes figyelembe venni azt is, hogy dízel autónál a 105.000 km már 2 éves korban is gyanúsan kicsi adat."
Azért ezt egy kissé túlzó következtetésnek érzem. Nem vitás, hogy 8 évesen a 105e km (főleg ha kinti, mert azokban tudjuk, hogy 3 évesen van 70e km :)) valóban gyanakvásra adhat okot, de az, hogy egy 2 éves autó "csak" 105e km-el gyanúsan kevés, az azért barokkos túlzás.
Évi 20-30e km teljesen rentábilis tud lenni dízelnél, alatta kétségtelen csak fanatikusok vesznek dízelt, ahogy mi is. Mert évi 10e km lássuk be nem túl durva egy 2.0 dízelnek, de ettől mi még ennyit raktunk bele és pont. A cégesem 1.6 dízel, mindjárt 3 éves és 35e van benne. Úúúúúristen, céges autó, biztos tekergetett lehet következtetni rá ismeretlenek részéről, pedig csak nem ment sokat. Ugyan van olyan a flottában amiben 100e is van ennyi idősen, de az átlag évi 20e km céges autóként.
Tehát ha egy 2 éves dízel autóban kb 50-60e km van, akkor az még nem gyanús szerintem, persze oda kell figyelni, mert láttam olyan GSIII-at 3 évesen, amiben 130+ km volt mert autópályáztunk vele.