Sziasztok! Vettem egy használt Superbet, 2016. 11.havi, 1.6 CR TDI. Viszont van egy olyan jelenség, hogy nem akarja elindítani a részecskeszűrő regenerációját. Elvittem szakszervízbe, ahol kapott egy kényszer regenerációt. Azt egyből végig csinálta. 1500 km országutakon és autópályán, minimális városi közlekedés és ismét hozza a hibát. (Sárga motor propellerrel: leírás szerint kipufogógáz ellenőrző rendszer) Ismét szakszervíz, ahol nem találják a hibát. A szoftver állítólag azt írja ki, hogy részecskeszűrő csere. Ezt a szervízben nem javasolják, mert maga a részecskeszűrő jó, csak nem indítja el a regenerációt.
Valaki esetleg tudna segíteni,hogy mi lehet a probléma? Köszönettel!
A Passat-é jó lesz hozzá, de a motortól függően lesznek különbségek a kábelekben. A hozzáadott köteg végén lévő pinek általában másak, így nem lehet bedugni a csatlakozójába. Érdemes ilyenkor közvetlenül az ECU kötegébe kötni.
Sziasztok ! Vettem egy tempomatos bajuszkapcsolót az autómba (3U),és szeretném kicserélni,kicseréltetni. Van hozzá kábel köteg is.Maga a kapcsolót kicserélni nem lenne gond,de a bekötéssel már igen.
Található valahol a neten valami leírás,dokumentum ami típus specifikus. Passatos,Fabias van,de Superbes nincs.
Esetleg ha lenne valakinek megoszthatná velem,köszönöm.
Szia! Meg kellene nézni a lámpák hátulját, valahol bejut a külső levegő, talán van egy pára záró kupak vagy a csatlakozók mellett rossz a tömítés. Nem volt izzó csere?
Sziasztok! Szeretném kérni a véleményeteket a 3.6 V6 FSI motorral kapcsolatban. Nagyon tetszik, de érdekelne a fentartása, gyerekbetegségei stb. tapasztalatok. :)
Szeretném kérdezni, amennyiben a SI hangulatvilágítását szeretném lemásolni OFF autóba, milyen ledeket célszerű használnom? Már azon kívül, hogy piros.
Érdekelne hogy valakinek van tapasztalata Skoda Superb 3u 2.0TDI (BSS) teljesítménynövelés esetleg bütykös csere,nagyobb turbó es hasonlók. Chippelés egyenlőre orginál Skodából chip box de ezen túl érdekelnének ötletek, tapasztalatok.
Taxi546 olaj nem fogy az autóból? Mert lehet lerakódva kipufogóban és vagy motorban és első startnál okozhassa a kékes füstöt. Milyen olajat használsz?
Sziasztok
Nem rég vásároltam egy 2012-es superb-t és a BT audioval van problémám a telefonom egyszerűen nem tud csatlakozni esetleg tipp hogy mi lehet a probléma?
Köszi a segítséget
sziasztok, most voltam téli kerékcserén és láttam, az első fétrácsákat cserélni kellene, vállas már. Viszont ha cserélni kell, akkor érdemesebb lenne a 288mm helyett a nagyobb 312mm-es tárcsákat beletenni. Ugyanaz a féknyereg és fékbetét csak a rögzítése más? Cserélt már valaki így nagyobbra?
Sziasztok.
Tegnap leszedtem a szívó csonkot volt benne 1cm korom ki lett takarítva. Összerakás után p2015os hibakodot írja. Utánanéztem a neten és pillangó szelep vezérlő hibát ír, de sok helyen feldob egy kis alumínium holdert ami ennek a jelenségnek a javítására szolgál. Valaki hasonló tapasztalat? Skoda Superb 2.0crtdi 170le Dsg.
Van egy SuperbIII.-am, olyan problémám van vele, hogy a középkonzolban nyikorog valami, nagy valószínűséggel a pohártartó. Valaki esetleg tudja hogy lehet a középkonzol hátsó részét a könyöklőt kibontani?
2013as Diesel SuperB 125kw os, German edititon. Most úgy 180.000km nél járok, és ez év elején cseréltem EGR szelepet, mert sokszor bejelzett, és aki ismeri a jelenséget. Nem túl kellemes. Gyári VW EGR szelepet szereltek be. Előzőekben érdekes módon legtöbbször akkor jelzett be, amikor hideg nyirkos idő volt, és ment a klíma. Nyáron talán 2x jelzett be a csere után. Most, hogy jött a lehűlés, míg hideg a motor, és megy a klíma naponta többször is bejelez. A szerelő azt mondja, hogy szerinte nem az EGR lesz a hibás. Azt olvastam 200e km nél szokták cserélni. Kedves fórum társak van, vagy volt valakinek ilyen jellegű problémája? Nem értek hozzá, lehet esetleg közös feszabályozója a klímának, és az EGR szelepnek? Kérdeztem más autószerelőket, és azt mondják a klímának nincs semmi köze az EGR-hez.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Sziasztok!
2013as Diesel SuperB 125kw os, German edititon. Most úgy 180.000km nél járok, és elején cseréltem EGR szelepet, mert sokszor bejelzett, és aki ismeri a jelenséget. Nem túl kellemes. Gyári VW EGR szelepet szereltek be. Előzőekben érdekes módon legtöbbször akkor jelzett be, amikor hideg nyirkos idő volt, és ment a klíma. Nyáron talán 2x jelzett be a csere után. Most, hogy jött a lehűlés, míg hideg a motor, és megy a klíma többször is bejelez naponta. A szerelő azt mondja, hogy szerinte nem az EGR lesz a hibás. Azt olvastam 200e km nél szokták cserélni. Kedves fórum társak van, vagy volt valakinek ilyen jellegű problémája? Nem értek hozzá, lehet esetleg közös beszabályozója a klímának, és az EGR szelepnek? Kérdeztem más autószerelőket, és azt mondják a klímának nincs semmi köze az EGR-hez. Előre is köszönöm a segítségeteket!
A Szuperb I-es? De szerintem mindegy mert a szervója már ennek is elektromos. Az elektromos csatlakozókat érdemes ellenőrizni. Mivel az olaj is fontos, de leginkább az akkumulátor, illetve a generátor, hogy normálisan tölt-e "13.4-6v." alapjárati fordulatnál ami kb. 800-850 fordulat. A kormány tekerési erő ha minden ok. Suberb.....
Ui: A generátorok nagy titka, hogy akár magasabb fordulatnál is elvesztheti töltési teljesítményét.
Mosd át slaggal a fűtő radiátort. Gyakorlatilag a motor térben meg tudod bontani a csöveket, melyek a tűzfalon keresztül jutnak el a radiátorhoz.
Sajnos ez VW, és Skoda betegség, hogy az iszap a fűtő egységbe rakodik le. Ha nem sikerül átmosni akkor szívás mert a műszerfalat kikell szedni a radiátor cseréjéhez.
Ja és különböző "vízkő oldó, hűtő tisztitó, stb." felejtő mert akkor tuti, hogy csere lesz a vége, saját tapasztalat.....
Sziasztok! Adott 1 2005 ös superb. Valami miatt nem akar fűteni. Hiaba kapcsolom ide oda. 10-15 ms langyosat fúj majd sima hideg levegőt! Valaki találkozott ilyen problémával?! 1.9 TDi mellesleg.