Keresek Valeo A13 VI 167-es generátort, kompletten, diódák+feszszabbal együtt. 97-es III-as, 2,2 tádé, JE0E légkondis kasztni, vagyis a NAGYOBB, a 110Amperes generátor kell. (a "kicsi", a 80A-es 166-os kódú)
Lehetne egy olyan kérésem, hogy ha legközelebb észreveszed hogy regenerál, akkor megnéznéd a külső visszapillantót hogy meleg-e?
Sehol nem találok dci specifikus leírást , de azt nagyon sok gyártónál olvastam, hogy mint nagy teljesítményű fogyasztót bekapcsol a szélvédőfűtés. Ha bekapcsolja, akkor oda teszek be egy LED-et és remélem ennyi.
A csomagtér zárat meg beáztatom WD40-be, de nem sok reményt fűzök hozzá.
A rugókat kicserélték tegnap, 8 cm-el rövidebb volt benne... Most teljesen jól áll a kocsi, és nem üt az úthibákon sem. Mintha más kocsiban ülnék. És az eddigi egy esti út tapasztalataiból kiindulva úgy tűnik a világításom is észhez tért (viszont az induláskori bólintást továbbra sem vettem észre hogy csinálná)
1-es problemara nem tudok megoldast. En onnan vettem eszre, hogy regeneral, hogy a pillanatnyi fogyasztas magasabb, illetve, ha motorfekezel, akkor se megy le ö-ra.
2-es problemanal ideiglenes megoldas, ha befujod wd40-el. De vegleges megoldast csak a zarcsere ad. Gondolom, a magasabb feszultseg miatt meg tudja mozditani a zarat.
Engem nagyon idegesít, hogy nem tudom mikor regenerál az autó, és mivel elég sokat használom rövid távokon, ezért jó lenne tudni hogy ha épp belekezdett. Nincs valami mód arra hogy valahonnan levegyek valami jelet és egy LED jelezze? Anno a Galaxymnál pl az izzítást és sok más nagy teljesítményű fogyasztót is bekapcsolt hogy terhelje a motort regenerálás közben. Itt esetleg nincs valami ilyen lehetőség?
Szívat a csomagtér zár. Néha, és már egyre sűrűbben nem zár be. Hiába csukom/csapom le, nem zárja be. Hiába nyitok/zárok a központi zárral, akkor se zár be. Ha elindulok a kocsival és lezár és be is jelez hogy nyitva van, akkor ha kiszállok már egyből jó és be lehet zárni. Nem értem
Felhívtam a márkaszervizt és 9 féle cikkszámot soroltak fel és lövésük sincs róla mi alapján választanának. Ha bevinném a kocsit azt tennék be a 9 közül ami leggyorsabban elérhető merthogy alvázszám alapján jónak kell lennie.
Az angolok válaszoltak hogy nagyon szívesen segíteni megadni a helyi márkaszervizek elérhetőségét. Köszi...
Még felhívok egy márkaszervízt, hátha... Csak azt nem tudom akkor mi van, ha ott is azt mondják hogy kell a színkód, különben nem tudnak segíteni. Akkor mi alapján tennének bele rugót ha oda vinném cserére?
Akkor ha túl leszek ezen a rugós/xenonszintezős problémán lecseréltetem az olajat.
Ha esetleg meg tudnád nézni azt nagyon megköszönném. Még várok visszajelzést márkaszervizből és írtam az angol központnak is, de semmi visszajelzés eddig.
Néztem hogy pl a Monroe katalógusban is vannak ugyan színkódok, de ott a motor mellett egyből ott a Monroe cikkszám. Színkód alapján zöld/barna jelölésnek kellene lenni a rúgón, de egy bontott 2.0 dci guglizott képen se láttam ilyen színkódot. Fehér/kéket láttam, de az meg a Monroe katalógusban nincs. Ha nem lesz pontosabb infó holnapig akkor ezt a Monroe-t szerintem lerendelem és szerdán berakatom a szerelővel.
Közben kaptam ajánlatot olajcserére (géppel). Amikor cserélted akkor mennyi km volt benne és mennyire volt elszineződve az olaj?
Közben tegnap leszedtem megint az első kereket a xenonszintezés miatt és bár össze volt tákolva, de ott volt a műanyag darab és a kerék felé mutatott a kar. De szerintem nem az eredeti megoldás már ami benne van, ráadásul kötegelővel van hozzáfogatva a befogatási pontokhoz, hogy ne essen szét. Szóval ha esetleg lenne ilyen valakinek elfekvőben, akkor vevő lennék rá, akár egész szerkezettel együtt is. + dci-re való olajbetöltő sapkát is keresek
Viszont ami most égetőbb lett és a tegnapi keréklevételnél vettem észre, hogy szerintem pár napja kiszakadt a féltengely porvédő és dől belőle a zsír. Ma már egyeztettem is időpontot a szerelővel és le lesz cserélve, viszont nagyon jó lenne egy füst alatt letudni a tekercsrugó(k) cseréjét is. Viszont bárhol, bárkit kérdezek, bármi fórumot nézek sehol nem tudnak infót adni, hogy pontosan milyen színkódú kell bele. Ami benne van az szerintem valami utángyártott és nem is bele való, mert nagyon lent van az eleje és üt is. Szóval ha esetleg van valami tipp hogy mi alapján lehet ezt pontosan kideríteni az nagy segítség lenne. Ma már írtam az angol Tech support csapatnak is mert egy angol fórumon azt olvastam hogy valakinek talán tudtak így segíteni.
A valtoban levo olaj szintjet kell beallitani. Erre gondoltam.
A xenonnal nezd meg a szintallito motort, mukodik-e. Kellene billentsen ez is. Lehet erdemes lenne feldugni az autot egy diagnosztikara, ott lehetnek hibakodok az allito motorral kapcsolatban talan. A szint jeladoval kpcsolatos hibak eseten vannak eltarolt kodok.
Melyik iranyban all a jelado tegelye elol? Emelesnel, ha nem figyelnek, akkor a tud fordulni, es akkor csak az auto ele vilagit. Ha a motor fele all, akkor biza atfordult neked is.
Mert erről jut eszembe hogy a xenonommal is gondok vannak. Egyrészt nem bólint bekapcsolásnál (nem tudom kell-e csinálnia, de a régi 2003-as csinálta), illetve van amikor indítás után teljesen lent marad és kb 5 m-t világit meg a kocsi előtt, és van amikor kicsit jobban világít előre, de szerintem az sem a helyes állás, mert alig látni vele. A lengőkaroknál a két kis műanyag a helyén van. Mit érdemes még esetleg megnézni?
Nagyon köszönöm! A második verziót megtaláltam én is a cserére, de túl barbárnak tartottam. Az első megoldás nem egyszerű és ráadásul csak frissíteni tudom az olajat, de az szimpatikusabb. Megnézzük a szerelőmmel aztán meglátjuk.
Közben kértem ajánlatot olyan helyről ahol elméletileg géppel megcsinálják, de eddig nincs válasz.
Kellene egy második kocsi a IV-es Espace mellé, aminek a kézifékje most pont jó...
Tudtok véletlenül olyan 2008-2014 között gyártott kocsitipusokat (Fabia méret, de az pont elkezdett gurulni a parkolóban...), amelyekben manuális kézifék van de csipog ha kinyitod az ajtót és nincs behúzva? valahogy úgy mint a menetfény figyelmeztetés.
Nekem ugy csinaltuk a cseret, hogy alul leengedtuk az olajat belole, ami lejott. Majt feltoltottuk az uj olajjal amennyit kert. Utana jarattuk kicsit, hogy az olaj atkeveredjen benne. Ezutan ismet leengedtuk, ami ki akart jonni belole. Uana feltoltottuk olajjal, CLIP-el ellenorizve, hogy legalabb 60C legyen az olaj homerseklete. Ha jol emlekszem, ugy kell szintezni, hogy kicsit ra kell tolteni addig, mig talan par dl ki nem folyt belole. Ez egyebkent benne van a leirasaban. A valto leanykori neve Jatco JF613E
Ez ugyan a nissan M9R motorjahoz kapcsolt automata valtohoz valo leiras, de szerintem hasonloan kell mennie az espace-nel is https://www.drive2.ru/l/5473363/ Sot, emlekeim szerint mi is ott toltottuk fel a valtot olajjal, mint ahol a leiras mondja. Akksi, talca, ECU ki kellett venni hozza.