- szélvédő sarkánál kulcstartó elhúzásával ajtókat nyitni-zárni, - sosem nem merül le az elem, - ezek az rfid jeladók kb feleakkorák mint egy távirányító. Arról nem is beszélve hogy ebben a topikban is meg máshol is azt mantrázzák hogy a távirányítós holmikat milyen könnyű kijátszani.
Volt távirányítós riasztóm kocsiban is motorban is, most okkal rakaszkodom az rfid-hoz.
Igazából már csak a pontos márka-tipus a kérdés.
Nyilván nem szereltetek be az autó az árának negyedét kitevő Blue16 M100-at, de ha az általam kérdezett konkrét tipusra sok a panasz és van elérhető árú alternatíva azt megfogadom.
Spal AS80 autóriasztóm bekrepált.Folyamatosan világított az összes indexem az akkusaru levétele után is.Egy emberke szerint valamelyik relé halt meg benne.
Nem tudjátok hol lehetne venni bele?
két fajta van: goodsky AR-SH-112D1 12v Ebből kettő van
van egy hagyomásnyos riasztóm amiből több kábel fut ki és olyan lenne h ha lefényképezem segitene e nekem valaki hogy melyik lehet a pozitiv negativ kábelje!!
Vettem egy autót amiben van egy spal as 80-as riasztó! Mivel 1 db kulcsot és távirányítót kaptam az autóhoz (nem volt több),így arra gondoltam,hogy valamit kellene kezdeni a történettel...a komplett zárcsere már megtörtént!
A kérdésem a következő lenne! Meg lehet oldani,hogy a riasztó ne ismerje fel az esetlegesen "hiányzó" távirányítót? Gondoltam arra is,hogy vennék egy új riasztó szettet,de már csak spal as 90-est találok hirdetve! Lehet olyan szerencsém,hogy a csatlakozók ugyan azok a korábbi riasztóéval és nem kell újra kötögetni?
Tudnátok segíteni? Meta system riasztó van a kocsiban, és egyik pillanatról a másikra nem érzékeli a kulcsot, nem zárja az ajtókat, stb. Ami már csak azért is kínos, mert az előző tulaj ledugózta a zárakat, így zárhatatlan a kocsim.
A távirányítót leellenőriztem, rendesen működik, nem azzal van a baj!
Mi lehet a gond? Elfelejtették egymást a kulccsal? Vagy mi?
Letöltöttem az általad adott linkről a használati útmutatókat, valamennyire sikerült beállítanom a hangadást a leírtak alapján. Ezalatt azt értem, záráskor ad hangot a riasztó, viszont nyitáskor csak úgy hajlandó jelezni, ha előtte megnyomom a felső gombot a távirányítón. Pedig a felsőgomb benyomására pont elenkezően kellene viselkednie, ekkor kellene némítania a hangjelzést. Nem értem, miért dolgozik nyitásnál fordítva.
Én a riasztókhoz nem értek (mikro elektronikához még értek valamelyest), azonban ha jól láttam a magyar nyelvű doksiban le van írva egy AS-80 esetében hogyan lehet ezt beállítani.
Emlékeim szerint gyári alapbeállítás hogy legyen hang.
Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. Van egy spal autóriasztó, és beszeretném kapcsplni hogy le, illetve kinyitáskor hangjelzést adjon. Valaki tudna segíteni hogyan kell bekapcsolni ezt a funkciót. Előre is köszönöm a segítséget.
Persze értelek, megzavart engem az, hogy "Saját fejlesztéses cucc".
Én is használtam ezt a "kifejezést" amikor elektronikai műszerészként dolgoztam, és építettem egy quartz órát.
Az is saját fejlesztés, mivel az osztillátor kapcsolását, a komplett óra kapcsolását én terveztem, én terveztem meg a nyomtatott áramkört kétoldalas lapra, (egyik oldalon a táp, másikon a logika vezetékelése). Én marattam ki a nyák.-ot, én ültettem be az alkatrészeket, ill. üzemeltem be, a dobozt is megcsináltam hozzá aluminiumból, a feliratozással együtt.
Ez nagyon rég volt 1985 környékén. Ráadásul egy elég hosszú osztóláncot építettem, mivel egy 1Mhz-es viszonylag pontos quartz kristállyal építettem meg az oszcillátort, és ugyebár tudjuk mennyi 7490-es IC kell ahoz hogy megkapjuk az 1Hz-es időalapot a nagyobb pontosság érdekében. (no persze ennek megfelelően termisztálni is kelett)
Számos kapcsolási rajzot megépítettem, beüzemeltem stb. ami nem saját fejlesztésű, mivel semmi olyan kiegészítést nem tettem hozzá amitől is csak részben saját fejlesztésű lehetne. Én a saját fejlesztésű alatt kizárólag elektrotechnikai szempontból a tényleg saját általam tervezett/fejlesztett és kivitelezett dolgokra gondoltam. (de már kb. 20 éve nem ezzel foglalkozom)