Nálam is újra előjött a hátsó zörgés, de múlt héten voltam olajcserén, kértem, hogy nézzek meg ezt is. Azt mondták, hogy a hátsó ajtón lévő műanyagborítást tartó patentek közül hiányzik pár. Hol lehet ilyet beszerezni?
Ettől független, de nem működik a hátsó ablakmosó. Van ötletetek, hogy ott mi lehet, illetve hogyan kell azt a részt szétszedni?
Zörgés??? Az nálam nem jellemző, macskakövön a kalaptartó egy kicsit, de nem zavaró, illetve a klf. rekeszekben lévő holmik, de azok alá meg csillapítót tettem, így csend, rend, nyugalom van jellemzően. Minden másra ott a Mas..., izé a rádió. :)))
Egyébként -jut eszembe- nem tud az a kapcsoló mindig nullás állásban lenni. Ha behajtott fülekkel zárjuk le az autót a parkolóban felügyelet nélkül kell hagynunk úgy, hogy a tükörhajtó állásban van.
Ha csak össze nem futunk valahol. És be nem mutatkozik, mert ugye mi még nem ismerjük egymást és kijelző ügyileg talán nem is fogjuk. Mert jól írtad, a miénk már ráncfelvarrás utáni. És ezekre már nem jellemző a kijelző halál. Ugye Dev?
Amúgy meg most mondtam, hogy kihúztam azt a biztosítékot, ami -a felsorolás szerint- a tükörkapcsoló mellett a rádió és a kijelzőegység áramellátsáért is felel. Előre tudtam, hogy nullázódás lesz, de kis közösségünkért még erre az áldozatra és kész vagyok! :-)
Nekem ezt a steering look-ot akkor produkálta mikor legutoljára lemerült az akksim. Lehet hogy az elektromos kormányzár ami lemeríti nekem??????????????????????????
Már ma rákérdeztem ismét a szerelőmre:) Azt mondta menjen amig megy.
Nekem 8, mert tudja ingyen szerel, csereautót is ad, meg ha kell ő szedi össze a családot is a nap végén, amennyiben nincs kocsi itthon:), igy tudja mit vállalt be ha nem cseréli.
Nem az ára számít a lehető legnagyobb kedvezményem van.
Ja nem is irtam a múlt héten néztük át az autót teljesen, fék, legnésmérés stb. Tavasszal betétcsere lesz.
Ami engem idegesít nagyon a hidegben a műanyagok, fémek, valamik zörgése, megőrülök tőlük.
Bocsánat, igazad van, most vettem észre, sajna kitörölték, írtam bele egy nem szép szót, gondolom emiatt...
Szóval ez volt az az előtti:
Ismét újabb probléma van ezzel a ...... (2003-as Scenic II 1.6 16V)
Újabban azt játsza, ma vagy 1,5 órán keresztül szenvedtem vele mire be tudtam indítani(Ausztriában, Liezenben a városban), a hiba a következő: leállításnál amikor kiveszem a kártyát nem kattan be a kormányzár, ill. ami aktiválja a kormányzárat, ill ha be is kattan megrángatom a kormányt be is akad, de gyengén, ha próbálom fordítani a kormányt, kattanással kiakad(mintha nem akadna be normálisan, vagy el lenne kopva...). Ha próbálom idítani a Service felirat világít és a a következő feliratot írja Steering locked, ill. ha kiveszem a kártyát a Steering not Locked.
Ha jól nézem elektromos kormányzár van bent, talán ennek sikerült újabban be....nia?
Kérem aki tud hozzá vmit, vagy volt vkinek hasonló hiba, írjon, köszönöm a válaszokat!
Egyébként kihúztam azt a biztosítékot, próba képpen. Utánna valóban nem működtek a tükör mozgató motorok. E közben persze lenullázódott a napi számlálóm, a fedkomp, az (idő)óra, majd kérte a rádió kódot is.
Nem tudom, mi történhetett a kigyulladt, leégett autókkal, de én úgy látom, hogy egy 20A-es biztosíték van a kapcsoló áramkörében.
Abban viszont teljesen igazad van, hogy a kikapcsolt állásban célszerű tartani a kapcsolót.
Nekem 8 hogy van vagy nincs, kikapcsolom ha nem használom, egyébként gondolkodva a dolgon mi oka lehetne, hogy ki lehet kapcsolni? ha nem ez az alaphelyzete.
Igyekszem majd megkeresni hol olvastam, még tán képek is voltak a lángoló kocsiról.
Amit Geri irt azt is olvastam már korábban, de megfeledkeztem róla.
A múltkori kormányzár problémámra visszatérve, azóta nem csinálta, ma újra kezdte ezt a Steering Lock, Not Lock.... és nem indulós mutatványt. Ma felhívtam a zalaegerszegi(ez van hozzánk legközelebb) szervízt és ott 120e magyar Ft-ot(ezt már kedvezménnyel) mondtak az újra, mert hogy az elektronikája ment tönkre a kormányzárnak. Akinek esetleg volt már ilyen problémája, hol csináltatta meg, ill. mit lehet vele kezdeni, korábban olvastam vkinél hogy 70e Ft-ért kicserélték neki újra...?
De azért megnéztem. Én úgy látom, hogy a műszerfallal és az egyéb állandóan árammal ellátott fogyasztókkal együtt van biztosítva, az utastéri bizti táblán.
Köszi! Ja nem tudom még pontosan az ET-jét, mert épp nincs a kolléga a felni közelében, csak azért kérdeztem ha esetleg ET43 akkor mi a helyzet? Ezek szerint akkor nagy az esélyem hogy teljesen passzolna. Üdv