Ha valaki felteszi a 4x98 helyet a 4x100 as felnit az legyen szíves közölni velem a haladási útvonalait,hogy én még véletlenül se járjak arra,mert nem szeretnék megdögleni más hozzá nem értéséből keletkezett barkácsolások miatt !!!!!
Az autós életben az 1 mm az soknak számít, az ácsoknál nem sok !!!
Nekem is ugyanaz volt a problémám a fordulatszámmérővel mint neked, rendszeresen visszaesett 0-ra, na és persze gyakorlatilag senki sem tudta megmondani, hogy mégis mi baja lehet. Végső elkeseredésemben találtam rá erre a fórumra és ezzel együtt a te hozzászólásodra, ami nekem is mogoldotta a problémám! Ezután szeretném neked megköszönni, hogy vetted a fáradtságot és leírtad a megoldást fórumtárs! ;)
Mivel ez az első hozzászólásom ezen a fórumon, ezért szeretnék üdvözölni mindenkit és remélem hasznos tagja és olvasója leszek majd ennek a témának!
Igazából a 4*98 vagy a 4*100 között csak két milliméter különbség van, ami csavaronként 1-1 mm. Simán rámegy, ladákra is felteszik a 4*100-as felnit pedig az is 4*98-as osztókörű. Maximum reszelővel kell egy pici bővítést tenni rá. Egyébként nem esküdnék meg, hogy 4*100-as a felni, hanem 98-as, nem mértem meg teljesen pontosan mielőtt feltettem a hirdetést. De hétvégén megmérem tolómérővel pontosan.
cseréltem motort -váltót a feliciám alatt,siker megy mint a távirat.viszont egyenletlen az alapjárat és néha rángat rendesen mintha elfogyna az üzemanyag...tapasztalat vkinek?1.3 mpi 50 kw-os.maradt kuplungom luk,önindítóm,váltó belső alkatrész a difi szétrobbant!ha valakinek kell vmi szóljon!
Először is sikerült a blokk csere program :) amiről még egy pár hete kérdezősködtem.
Másik megint egy kérdés.
Olyan problémám van (ami igazából nem vészes de elég zavaró) hogy menet után mikor kiveszem üresbe a gépet akkor a fordulat lemegy egész "töltési fordulat" határára. Tehát az injektort kellene felújítanom. De csak egy pillanatra ugrik le a fordulat utána egyből beáll "üzemire" tökéletesen szépen jár stb... Szerintetek mennyire vészes (főleg anyagilag) felújítani az "injektort". Autó: Skoda Felicia 1996-os évj 1.3 Mpi.
Igen ki van építve minden felfogatás, de a kárpitot a tekerőkar tengelyének helyén ki kell fúrni majd. Ezt úgy teheted meg, hogy a kar felhelyezése nélkül befilcezve a filc nyománál átfúrod. Én bontott mechanikus ablakemelőt vettem kopletten. Ügyelj, hogy ne szabadban hagyott darabot vegyél, mert a spirál berozsdásodik, és nehezen tekerhető. Fontos, hogy ügyeljs arra jobbos vagy balos.
Pedig aztán hivatalos autóvillamosságszerelő . Viszont az én esetemben a szonda nagyon dús keveréket jelzett . Ilyenkor szokták mondani , hogy rossz a szonda , pedig csak azt jelzi , hogy valamiért nagyon sok az üzemanyag . Ilyenkor nem szondát kell cserélni hanem a felesleges üzemanyag bejutását kell megoldani .
De azért mégis van valami olyasmi amit a szerelő mondott :
Az oxigénszonda hibái:
A leggyakoribb hiba a szonda ellassulása. Ekkor a jel késlekedik, vagy teljesen statikussá válik. A szondák szkópos jeleinél van is erről egy rajz. A központi motorvezérlő ezt a hibát érzékeli és a hibakód tárolóba elmenti.
A motor járásának ebből fakadó hibái: gyenge teljesítmény, érdes alapjárat, magas fogyasztás, túlzott káros anyag kibocsátás, a gépjármű komputere keverékképzési hibakódot ad.
Az oxigénszondák élettartamát nagyjából 160000 km-ben adják meg a gyártók. A gyakorlatban ennél jóval többet kibírnak.