Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zgi521 Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138118

ahogy Neked kényelmes, én vagyok.. :)

Előzmény: vinjo (138116)
vinjo Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138117

Nem lesz itt semmiféle elmozdulás, a bravo ebben a formában megszűnik szvsz.

Előzmény: zgi521 (138112)
vinjo Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138116

Bocs, nem figyeltem...

Ha megfelel,holnap 3 körül,vagy pénteken dél körül vinném a cuccod. Melyik legyen?

Előzmény: zgi521 (138106)
vinjo Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138115

A 205/50x17 még simán megfelel, mint váltóméret, de sokkal ritkább, mint a 225/45x17.

Én gondolkodom, hogy esetleg olyanra váltok legközelebb, mert esélyes, hogy kevesebbet fog fogyasztani vele a vas, ráadásul jobban is fog menni vele.

Persze, csak akkor váltok a 205/50-ös méretre, ha találok minőségi gyártótól normális áron.

Előzmény: GazCamp3r (138101)
vinjo Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138114

drivearabia.com

 

Ez valami arab használtautós kép, helyi tuner által újraálmodott Bravo.

Előzmény: zgi521 (138108)
vinjo Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138113

Ne haragudj, de most miről vitatkozol?

 

Te linkeltél 205/45x17-es gumit, most meg azzal érvelsz, hogy csak 3 mm-rel kisebb a 205/50x17 mint a 225/45x17?

 

Most már én is hajlok arra a nézetre, hogy fogalmad sincs, egyáltalán mit akarsz.

(Az átjön, hogy érdekes az érvelésed.)

Előzmény: GazCamp3r (138103)
zgi521 Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138112

sztem az 500' style irányában lehet majd reál elmozdulás.

márka arculat rulez!  ahogy teszi a vw,opel,ford stb..  

Előzmény: czollnerg (138111)
czollnerg Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138111

Megnyugodtam, egyik sem tetszik :) (nem akarom csorgatni vagy fájdítani a szívemet más autóra egy ideig)

Előzmény: zgi521 (138109)
szkorhetz Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138110

Csak egy tengelyen kell azonos mintázatúnak lenniük.

 

Előzmény: bajan122 (138107)
zgi521 Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138109

..vagy megyünk az 500' style irányába:     :)

 

 

 

 

zgi521 Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138108

sztem ez a facelift max. , a 2014-es realitás.. :)

 

Előzmény: vinjo (138093)
bajan122 Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138107

Szerintem ne tegyél fel felemás gumit (téli-nyári), mert máshogy viselkedik az egyik mint a másik. Ha megvan mind a 4 akkor rakd fel. (Abban sem vagyok biztos, hogy egyáltalán szabályos e vegyes mintázattal járni?)

Előzmény: GazCamp3r (138103)
zgi521 Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138106

jó tudni vinjo! (lentebb kérdeztem a Bravo is nyügös e, ez ügyben, de valszeg ársiklottál rajta) a GP-n nem tudtam kiszedni a gyáriból a gumit:( amit hoztál abból igen, de a profilok sem egyeztek, nem cserélhetőek :(  közben vettem valeo-t hozzá!

Előzmény: vinjo (138098)
zgi521 Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138105

első blikkre -még olvasat nélkül- megijedtem, nemsokára tervezek a 21,23 -son utat :)  mondjuk én nem húzom a kerékcserét decemberig Mci mintára :)

javarészt időhiány miatt okt. 23-án munkamentes napon szoktam abroncsokat váltani. (meg márc. 15, de az idén nem jött össze :()

Előzmény: -carcass- (138097)
szkorhetz Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138104

Az a méret még akár működhet is.

 

Előzmény: GazCamp3r (138101)
GazCamp3r Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138103

az általad linkelt számlálón megnézve 3mm a különbség a 205/50, és a 225/45 között. Valszeg akkor ezért rakta rá az előző tulaj ezt a gumit.

 

Amúgy az acélfelnit illetően az a tervem igazából, hogy a mostani gyári felni lesz a téli gumié, és március környékén pedig veszek valami durva fekete 17-es felnit, és arra 4 új nyári gumit.

 

 

Amit linkeltem első gumit, az pedig maximum 1 hónap, de inkább csak 2 hétig lenne úgy. Utána megkapná a hátsóra is ugyanazt. Pontosítva kb úgy zajlana, hogy október végén megvenném azt amit linkeltem, majd kb 2 hét múlva a hátsókat is, tehát ha nem lesz extrém időjárás, akkor még az első havazás előtt meglenne a 4 új elég jó téli gumi.

Előzmény: vinjo (138100)
denil Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138102

Akkor lehet időszakosan jobb vagy bizonyos gumiknál jött ki az előny.

Én Falkent nézegettem és azt tudom, hogy jelentősen olcsóbb volt ennél az oldalnál mint itthon a legkedvezőbb általam elérhető ajánlat. De rásasolok én is mert ma néztem, hogy elértem a jelet az első gumikon. Viszont a hátsók ( alapból kevesebb km is van bennük ) még elég jók. Gondolkodom azon, hogy kicseréljem e mind a 4-et vagy inkább vegyek 2 újat de gyanítom, hogy inkább az előbbit választom.

Előzmény: gambl-R (138076)
GazCamp3r Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138101

Most elől-hátul nyári 205/50 R17 van az autón O.o  Elől Bridgestone, hátul Pirelli. Pontos típust majd írok valamikor. Ablaktörlő ötletet pedig köszönöm. Ha ez a legjobb megoldás, akkor csak a gumit cserélem ki benne.

Előzmény: vinjo (138098)
vinjo Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138100

Amikor föltettem, az előnézetben még működött a link, most nem. Akkor megpróbálom újra.   Váltóméret kalkulátor.

Előzmény: vinjo (138098)
vinjo Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138099

Ahogy nézem, a többi témában is. :-)

 

Nem baj, így nyomatékosabb. :-D

Előzmény: bajan122 (138096)
vinjo Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138098

Ez a gumi nem Bravora való. ITT van egy kalulátor, ahol megnézheted,hogy mi az, ami még mehet a 225/45x17 helyett.

Amit tervezel, attól kb. 2 centivel lesz alacsonyabb először csak persze az eleje -ha kettőt veszel- de az is elég, hogy szinte mindenhová odaverd a kocsi alját.

 

Az ablalktörlőben a gumicsíkot cseréld ki, annál olcsóbban-jobban nem fogsz kijönni sehogy. Az utángyártott ablaktörlőlapátok, vagy jóval vastagabbak, vagy jóval vékonyabbak a gyárinál, nagyon bénán néznek ki. Én egy VW dealernél rendelt gumit tettem az enyémbe,ugyanolyan, mint ami benne volt. A cikkszáma : 1KO 955429B.  (Ez vw-audi eredeti ablaktörlőgumi, kb 4e ft a 2 db.-egyesével van csomagolva! )

Bármelyik vw alkatrészekkel foglalkozó bolt polcán ott van ilyenkor. (Nem csak a hivatalos márkakereskedésekben.Ott valamivel drágább)

Előzmény: GazCamp3r (138078)
-carcass- Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138097

Ha elkezd fagyni, vagy hó lesz akkor viszont a 225-ös nyári gumival ne induljatok útnak. Nagyon csúszik és az autó relatív nagy súlya miatt (pl a ti f astrátokhoz képest) havon elindulni is nehéz, megállni meg szinte lehetetlen vele.

 

Tavaly október végén hirtelen esett egy kis hó. Nyári gumi volt a vason. Alig tudtam normálisan lejutni a 24-esre. Onnan már jó volt, de addig ment minden irányba és kurvára csúszott.

Előzmény: bajan122 (138094)
bajan122 Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138096

Mellbedobással nyertem :-)

Előzmény: vinjo (138093)
bajan122 Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138095

Ablaktörlőre ha itt a fórumon rákeresel meg fogod találni a legolcsóbb és nagyon jó megoldást. Többször kitárgyaltuk, ha érdekel keress vissza.

Előzmény: GazCamp3r (138078)
bajan122 Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138094

Azt, hogy nem szerencsés a többiek már leírták. 

 

A miértről az alábbi gondolom. Azt jól látod, hogy télen első kerék hajtású autóval az elindulásnál az első gumik szerepe nagy. Fékezésnél (télen-nyáron) szintén az első gumi fogja a kocsit (súlypont előre tolódik), viszont a hátsó tartja egyenesben. Ha te téli útviszonyokon téli elsővel és nyári hátsóval fékezel (mondjuk kanyarbn, vagy vészfékezel) akkor jó eséllyel kitör a hátulja. Ergo az autó balesetveszélyes. Ilyen vegyes megoldást például a hihetetlenül felelőtlen és ostba taxisok szoktak csinálni spórolási céllal.

 

Amíg csak víz van addig jobban jársz a négy nyárival. Ha elkezd fagyni, vagy hó lesz akkor viszont a 225-ös nyári gumival ne induljatok útnak. Nagyon csúszik és az autó relatív nagy súlya miatt (pl a ti f astrátokhoz képest) havon elindulni is nehéz, megállni meg szinte lehetetlen vele.

Előzmény: GazCamp3r (138078)
vinjo Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138093

Na, azért valami szintet tartsunk kérem, ha vitába kezdünk...:-)

 

Az a "mű", amit belinkeltél egy Kuala Lumpur-i alkotó műve. Íme a honlapjáról az "about me".

 

"Hi, I’m Theophilus Chin. I’m from Kuala Lumpur, Malaysia. I’m currently living in Singapore.

Born on 4 July 1978, my personality is pretty close by how most Cancer are dictated by their horoscope.

I’m into gadgets, travel, food and into car chopping – digital enhancement and rendering of cars.

I also buy, read and collect car Autocar UK magazines. I’ve been doing so since 1993. Oh, I’m also a big HUGE Garbage and Shirley Manson fan.

Do look me up in Twitter and Facebook, or drop me an email at theophilus_chin@yahoo.co.uk"

 

És ITT van a honlapján az általad betett "Bravo" 2012 jún 29-i dátummal. Egy lájkot azért megérdemelne ezért a volvoelejű micsukarina hátuljú borzadájért. :-D

 

 

Előzmény: Törölt nick (138079)
bajan122 Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138092

Ezt már láttam máshol is. Nem fiat terv, hanem egy user csinálta, kvázi ollózta össze a fiat amerikai kínálatából (Gm elemek is vannak benne).

Előzmény: Törölt nick (138079)
-carcass- Creative Commons License 2013.10.08 0 0 138091

Jaja, fura dolgokat művel megint...

Előzmény: gambl-R (138088)
-carcass- Creative Commons License 2013.10.08 0 0 138090

Okké. :-)

Előzmény: gambl-R (138087)
gambl-R Creative Commons License 2013.10.08 0 0 138089

...........................................................................................................................................................

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!