Az, hogy neked milyen kapcsolataid vannak, az egy dolog. De hogy 33 alatt nem kapsz 225/45, R17-es, prémium téli gumit az meg tuti. Nem a kolléga pártját akarom fogni, de teljesen igaza van most ebben.
Öreg, fordítva ülsz a lovon.Megint 100an ötletelünk neked, hogy vegyél 15ös vagy 16os szettet, de mész a fejed után mindenféle tapasztalat nélkül.Blogolsz itt magadnak, vagy értelmezed is azt, amit írunk?
Kérlek engem ne kérj számon, nincs értelme.Valószínűleg tudnék szerezni 17-es szettet is ennyi pénzért, mert tudtam 18-as szettet is 100ért.
Ha sokat mennék országúton "taknyos" majdnem téli időben, akkor valószínűleg én is korábban cserélném. De mivel többnyire válrosban tolom, egy-két rövidebb út városon kívül, de az sem kora reggel. Dec közepén irány Ausztria, addigra meglesz a csere. ;-) (előtte csak akkor, ha nagy hó lesz, mely megmarad)
Nem gáz. Csúszós úton ésszel kell kanyarodni, ennyi. Illetve, még nagyon az se kell, ott az esp, jól dolgozik. A kézifékezés kizárva, persze. :) (vagy inkább még se, jobban csúszik :-D)
Ő téliről beszél, nekünk nyári van.Kérdezd meg Vinjot a Falken téligumis tapasztalatairól.Téliből CSAK prémiumot.Akinek 1,5-2 milliós autója van, az ugyan költse már rá az autójára 3-4 évente azt a 80-90000 forintot.
Eszem ágában sem volt vitatkozni, szimplán leírtam a gondolataimat, de most látom, hogy a Pirellinél rosszat linkeltem,ezért lett a kavarodás. 205/45-ös gumi az nem jó nekem. Vagy 225/45, vagy 205/50. Ezek között nincs nagy különbség (Utóbbi van most az autón). De akkor az alapján amit írtatok, eleve nincs értelme annak, hogy elől téli, hátul nyári. November vége felé meglesz a zsír új 4 téli gumi, és kész :)
Nah, válaszoltam erre már kb 1 órája de ahogy látom nem jött át a hsz.
A lényeg, hogy én nyári falkeneket néztem télim az még sokáig jó lesz.
Bár gondolom ha a téli jó volt, akkor a nyárik is elég jó minőséget képviselnek. Mewonak van tapasztalata a nyári Falkenről ( típust most nem tudok fejből ) és ő meg van vele elégedve.
először jogsi kéne...... de nem szólok inkább semmit bocs....
amúgy nekem a sportos 17 es felnim van, annál nekem nem kéne szebb. nullára kopott gumikkal áll a pincében tavaszig, akkor lesz rá új nyári 225/45 R17 es gumi.
Nekem szerencsére adott hozzá az előző tulaj gyári 16 os lemezfelnit szerintem még a gyári kléber gumikkal (állapotuk még jó, de lehet már csak erre a télre mennek fel)
A vétel után én levettem a 17 es alu felnit, mert nullásak teljesen, a 16 os téligumit levettem a felniről, és biztos forrásból származó használt gumit tettem rá a téligumival megegyező méretben. 205/55 R16
Jövő héten visszarakom a téli klébert a lemezfelnire és jöhet tél. Minden nap 60 km-t autópályázok oda vissza, nem reszkírozok már a használt nyárigumival.
Akinek már van vezetési tapasztalata, az tudja, hogy egy nyári gumival (az első hónál, 1 -2 cm )nem bírsz elindulni egy piroslámpánál, és összevissza csúszkálsz.
Na, akkor az valami újabb cucc, mert nekem az Eurowinter tudomisénmennyi iszaonyú szar téligumi. CSAK és kizárólag hóban, jégen jobb, mint a nyárim. Igen, még nagyon hidegben, száraz úton is szarabb. Vizes úton meg sokkal szarabb.
Kb. 1.5 éve volt egy dettó ugyanilyen eladó M.magyaróváron fehérben,tiszta dajcse feelingje volt.....Ő már ezek szerint előre volt a fészliftinggel :-)