Szia Az enyém is ezt csinálja idönként. Teljesen normális, mármint az ha inditás után "elejti" a hatulját (mikor megjön a tápnyomás). A leülésgátló akkor lép közbe mikor a tápnyomás kissebb mint a golyalábaktól jövö nyomás, szoval mikor a szivattyu nem nyom többé a leülésgátló elzárja a golyalábakat gömböstöl a tendszer többi részétől. Amint megjön a rendszernyomás akkor akktiválodik a leülésgátló meg a hidraktiv is és ilyenkor egyenlitődik ki a rendszer, ez okozhatja a pillanatnyi párcentis leereszkedést.
Nekem contitech szij és valeo vizpumpa volt fent,és ismét ezeket raktam fel,mivel az elözö szett jócskán túlszolgálta a csereperiódusát. A görgökröl nem tudok mit mondani mert nem megfelelöt vettem,szerelö cserélte be,nem tudom milyen márka ami fönt van.A Valeo termékekröl szerintem elmondhatjuk h jó minöségüek,fütöradiátorból is mindenki ezt javasolja,egyébként a PSA egyik legnagyobb beszállitója.
Akkor szerintetek ez a szett amit be tudnék szerezni,megfelelő lenne,Mondjuk a valeo vízp.,a contitech szíj biztos,a görgőkről nem tudok semmit,de azt mondják francia.Esetleg ha valaki épített már be ilyet és véleményt tudna,megköszönném. Mondjuk ez a szerelő egy hengerfej felújításra is több mint 100e.forintot mondott ismerősömnek.Szerintetek?
Ő csakis gates(remélem jól írtam) szíjat,nevenincs görgőket és nevenincs vízpumpát ajánl,de ezt ugye tőle venném kb.kétszeres áron. A nevenincs alkatrészekről sose hallottam,pedig előzőleg másik két xantiám is volt,ahhoz is kellett pár alkatrész.Nem is emlékszem a márkanevekre.Az előzőleg leírt márkájú alkatrészeket jó áron be tudnám szerezni,de a szerelő ezt be sem akarná építeni.
Nah,nekem is ez van mint VÉNYOLC nak,legtöbbet 10 napot állt az autó (a zastavát használtam a sáros,sós utakon) és nem engedte le egy picit sem,de amikor beinditom akár csak egy nap után is,eldobja a hátulját,aztán felemeli rendesen és minden ok vele.Ez miért lehet? Volt valakinek hasonló esete? Vagy ez igy normális? Nekem ez mióta megvan azóta igy csinállja.
Az enyém még sosem állt két hetet. Már amikor jó:)
Egyébként el álldogál az akár hónapokat is. A HDi amit vettem bontani több fél évet is állt a kertben úgy, hogy a teljes hidrórendszer le volt bontva , csak hátsó kör és a hátsó gömbök voltak rajt.
Az enyém meg olyan mostanában, hogy néha tartja reggelig a szintet, néha megereszkedik 5-8 centit. Néha pedig indítás után ledobja a seggét. Ez utóbbi új nekem.
Sziasztok. Vezérlés cseréhez az alábbi alkatrészekről mi a véleményetek?Csak azért kérdezem,mert a szerelő fikázta. Dayco vagy Contitech szíj, SNR csapágyak. valeo vízpumpa. Előre is kösz!
Hali! Nem szoktam annyit hidegen járatni. Illetve csak akkor, ha a családot is viszem. Viszont akkor meg nem kísértem még figyelemmel. Egyébként, ha 0 fok alatt indítok, akkor 1100 körül, fölötte pedig 900 körül van az alapjárat hidegen, melegen.
Köszönöm, hogy befogadtok:) Már volna is egy problémám. néha működik a fordulatszámmérő, néha meg makacsolja magát, illetve egyenetlen az alapjáratom, de már nagyon rég óta, már majd mindent megnézettem rajta, de semmi, én már a verdán a 4 év alatt, turbót cseréltem, adagolot, hidraulikát felujitattam, sorolhatnám, de ezektől eltekintve imádom a kocsit, egyszer beadtam kereskedésbe, hogy veszek helyette egy 24 es mercit, de már örülök hogy ne adták el.
bittrich és HIDRO11 Remélem sok örömet okoz nektek is a Xantiátok! Ha esetleg bármi gondotok lenne vele, ajánlom figyelmetekbe a tisztelt egybegyült társaság lapját. Fel lehet rá iratkozni! :)
örülök, hogy végre találtam egy ilyen kafa Xantia forumot. én már több mint négy éve vagyok xantia tulaj, és nagyon szeretem a verdámat, attól elleneére, hogy már egy vagyont rávertem, nem tudom nem szeretni. a verda egy 93-as 1,9 tdx. jelenleg az a problémám vele, hogy elkezdett a lakk pár helyen foltosodni, ami nagyon-nagyon bántja a szemem, hamarosan megcsináltatom. kezdetnek ennyi, majd még irok Üdvözlök minden XANTIÁST
Lehet hülye kérdés, de neked az alapjárat hidegről hogyan vált melegben, ha mondjuk beindítod és hagyod alapjáraton ketyegni?
Nekem emeltről egyszercsak leugrik alapjáratra és kicsit szenved még, mert hideg aa moci. Lehet alapjárati motorom kuka? Ki van áztatva/tisztítva, új ecu hőgomba, stb...
Szia Ha 6 gombos akkor elvileg 2 koros szivattyuja kell legyen es leulesgatloja. A szivattyudon egy szivoag es ket nyomoag van ? Kb 2 nap allas utan se engedi le magat ?
Az elso szintszabalyzod vagy el van allitva (a stabrudon van az allitoja) vagy nagyon koszos (belul).
Szerintem nezzel meg par kepet a neten es ahoz hasonlitsd szemre a tied de ha oldalrol lefotozod akkor mi is egy sacc/kb ra megmondjuk hogy ha nagyon el van allitva a szinted.
Ha megadod az alvazszamod utolso 8 szamjegyet akkor pontosan meg tudom nezni hogy mivel szereltek a kocsit.
Köszi! De a Quartz-ot inkább hagyom, csak API SL/CF a teljesítményszintje. Úgy döntöttem, hogy Q8 5W40 Excel megy bele: ACEA A3, B3, B4; API SM/CF; GM-LL-B-025; MB 229.3; VW 502.00, 505.00, 505.01
nem tudom,nem én szedtem szét.............majd visszatérek a motorcserére de egyenlőre le kell nyugaodjanak a kedélyek :-) meg egy kis pénz is kell,ami van az most elmegy valami másik kacatra :-)