Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bajan122 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 138179

.

bajan122 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 138178

Azért azt megnézném, hogy ha egy 140+os pali nekinyomja az ajtót a másik kocsi oldalának, akkor az nem horpad be függetlenül a kis szerkezettől.

Előzmény: zgi521 (138177)
zgi521 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 138177

ilyen elkelne az itthoni parkolókban is! :)

bajan122 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 138176

"lehetséges egy 500 lóerős autót közúton különösebben gyilkolászni 90e Km-en keresztü"

 

Nyilván nem mindenki számára lehetséges. De nem is arról szól a dolog hogy 100-ból 100 M motor sül meg, hanem hogy 100-ból 1 (vagy annyi se, nem tudom a pontos eladásokat). Azért azt meg el tudom hinni, hogy az új M vásárlók több mint 1% olyan aki nem csak szeret, hanem tud is autót vezetni. Sőt valószínű versenypályán is otthonasan mozog. Persze az ilyen tulajok meg azt is tudják, hogy hogyan kell karbantartani.

Előzmény: Törölt nick (138172)
bajan122 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 138175

Írtak. Azt hogy valós. Legalább is a kiolvasás szerint.

 

A meghibásodás jellege nem kopottságra utal. Egyszerűen megszorult egy csapágy valószínű túlmelegedés miatt. Nem írják, hogy bármi kopott lett volna a blokkban.

Előzmény: Törölt nick (138173)
bajan122 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 138174

Szerintem aki ilyetvesz, az nem sajnálja nyomni neki. Itt nem a végsebesség közeli közlekedésre gondolok, hanem a fék-gáz típusú csapatásra. + pálya napok. A cikk is arról szól, hogy amatőr versenyző a tulaj akit korábban anyu eltitlott a veresenyektől és most éli ki magát.

 

Egyszerűen azt nem tudom elképzelni, hogy a bmw mint gyártó megengedné magának, hogy míg a sima utcai verziókban nagyon minőségi és nagyon tartós autókat gyárt, addig a zászlóshajó, a márka presztizsét javítandó M GMBH csapágyhibás, alultervezett motorokat adna ki a kezéből.

 

Szerintem a felhasználók azt nem veszik figyelembe hogy ezek verseny motorok, amik hétköznapi közlekedés esetén képesek hasonló karbatartással működni mint a sima verziók, viszont ha hajtva vannak akkor inkább üzemórásak.

Előzmény: Törölt nick (138172)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.10 0 0 138173

van benne valami.

 

Amit én vezettem az 280 Le, és nagyon megy. 200 ig észre sem venni semmit (többel nem próbáltam), ja és nem tettem sportba az automata váltót.

 

200 nál olyan mint a Bravo 100 km/km nál.

 

Szóval nem tom hogy lehet úgy vezetni hogy kinyomjuk a szemét. főleg 90 ezer km nél. Ezeknek a BMWknek az semmi. Biztos hogy annyi van benne? 90 ezernél ilyen kopott ülések???

 

nem olvastam végig amúgy a cikket. A kmről nem írtak?

Előzmény: Törölt nick (138172)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.10 0 0 138172

ilyen autót azért vesz valaki hogy kinyomja a szemét

 

Lehet, hogy igazad van, mármint, hogy azért veszik ELVILEG, de gyakorlatilag vajon lehetséges egy 500 lóerős autót közúton különösebben gyilkolászni 90e Km-en keresztül (vagy akár csak pár száz km-en keresztül), anélkül, hogy 23x összetörnéd és meghalnál? Iszonyú jó pilóta kéne hozzá. Szóval mikor úgy néz ki, hogy nagyon küldik az M6-ost, akkor is lehet, hogy csak a harmadát használják ki a teljesítményének, többet egyszerűen nem mer bevállalni a sofőr... Közben az 1.6-os Astrát adott esetben a lelkes boyracer tulaj egész nap racing üzemmódban használhatja, anélkül, hogy leesne az útról. Na persze most én is csak okoskodom. :) 

 

 

 

Előzmény: bajan122 (138170)
zgi521 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 138171

reggel olvastam, épp akartam Neked linkelni, gondoltam, hogy érdekel :)

vajh mi lehet az igazság.. olaj? konstrukciós hiba? tuning?

Előzmény: bajan122 (138168)
bajan122 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 138170

Szerintem nem meglepő, hogy előfordulnak ilyen esetek, hisz rengeteg bmw-t adnak el, ráadásul a sajtó ugrik egy ilyenre. Pl kit érdekelne ha egy bravot verne szét a tulaj?!

 

Az M-es bmw-k kapcsán meg nem meglepő ha az eladott autók 1%-a (mert kb ennyiről van szó) széthullik idő előtt hisz ilyen autót azért vesz valaki hogy kinyomja a szemét. Ha nem hajtani veszi akkor 40-es vagy 50-es végződésüt vesz az adott típusból 5-10 milkóval olcsóbban. 

 

Szerintem itt is az volt a fő gond, hogy az előző tulaj hajtotta rendesen. Ha ehhez igazították volna az olajcseréket pl 5000 km-re, akkor valószínű nem szorul meg a csapágyazása.

Előzmény: Törölt nick (138169)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.10 0 0 138169

Azt a videot itt linkelte be valaki amikor egy faszi, széjjelverte fejszével a 6 os BMW jét a valami német autókiállításon?

 

Amúgy a 90 ezernél kopott bőrülést nem értem. 250 ezer kmt futott 5 ös BMWben (2006 os szintén) makulátlan minden ülés, igaz fekete bőr, nem ez a narancs, és kombinált (félig bőr félig szövet)

Előzmény: bajan122 (138168)
bajan122 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 138168

off

 

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/10/10/soha_tobbe_bmw-t/?utm_source=tc_topic&utm_medium=vezeto_cim&utm_campaign=Forum

 

A képek nagyon érdekesek. A szöveg viszont nagyon gyenge, már bánom hogy elolvastam. A leírás rész még oké, de a spekulatív elemzés borzasztó.

 

A 90 ezernél kikopott bmw bőrülés meg párját ritkítja.

Törölt nick Creative Commons License 2013.10.10 0 0 138167

Nekem az van, gyári még valószínüleg. nincs gond vele

 

De felesleges ennyit kihozni ebből a gumi dologból. Télire 16 os lemezfelni  (lehet használtan kapni, csak keresni kell) arra max. kb 20 ezer a gumi. 205/55 R16!!!

 

Ezeket megveszed és 3-4 akár 5 évig nincs vele gond. Aki ezen spórol az már nem értem. mert leosztva nem nagy kiadás.

 

17 gyári alura 225/45 R17 gumi kb 30-35 ezerért kapni (Pirelli, Hankok stb amit akarsz, Teszkósat, metrósat praktikerset NE) és szintén 3-4 akár 5 évig nincs vele gond.

 

Szerintem ennyiből le lehet zárni ezt a témát. pont.

Előzmény: GazCamp3r (138162)
bajan122 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 138166

Értem a logikád.

 

Én ha neked lennék így járnék el:

Télre vennék 15-16 os lemezfelnit téligumival (kb egy 17-es téigumi szett árából megvan). A 17 sérült bicolort megjavíttatnám és feltenném nyárinak, vagy eladnám és vennék egy feketét ha az a szíved vágya.

 

Ha lakksérülten használod télen a bicolort a só úgy szét fogja marni hogy rondább lesz mintha egy rozsdás szekérkerék lenne rajta. Ráadásul carcass többször is leírta, de elkerülte a figyelmed, hóban nem jó a széles kerék (az első szám a kerék szélessége pl: 225).

Előzmény: GazCamp3r (138164)
zgi521 Creative Commons License 2013.10.10 0 0 138165

en ezt hasznalom, kifogastalan. (GP-n is) 16"

 

Előzmény: GazCamp3r (138162)
GazCamp3r Creative Commons License 2013.10.10 0 0 138164

A kérdés, hogy a "Valószínűleg tudnék szerezni 17-es szettet is ennyi pénzért" az csak saját felhasználásra vonatkozik, vagy tudnál hozni másnak is? Ha az első, akkor nem értem mi köze a témához?

Előzmény: Mewo (138163)
Mewo Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138163

Nézd, anélkül, hogy bárkit is megbántanék, most rátok hagyom ezt a vitát, mert sok sebből vérzik...

Előzmény: szkorhetz (138142)
GazCamp3r Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138162

Kleber Krisalp HP2-ről esetleg vélemény?

szkorhetz Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138161

Ebben bizony lehet valami.

Itt http://www.legolcsobbgumi.eu/hu/pneumatiky.php?druh=2&vyrobce=Continental&sirka=195&profil=65&prumer=15 18 a TS850, én is innen rendeltem. Lemezfelnit meg 12-15 körül már lehet szerezni, ha nem is vadi újat.

 

Előzmény: Realtukko (138160)
Realtukko Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138160

Egy 15-ös lemezfelni és gumiszett (sőt, talán még a 16 is valamennyivel) ára még együttesen is LÉNYEGESEN kevesebb, mint 4 db 225/45R17 gumié önmagában.

 

43e alatt én ebben a méretben prémium (Conti, Brigi, Dunlop, Goodyear, Michelin, Pirelli) téligumit nem találtam. A másod- és harmadvonalról pedig nincs értelme beszélni, téligumiból ezeket gyorsan felejtsd el.

 

 

Előzmény: GazCamp3r (138148)
-carcass- Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138159

Az enyémen is csak egy ismeretlen eredetű karc van.

Előzmény: szkorhetz (138158)
szkorhetz Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138158

Nekem majdnem teljesen hibátlan, féltem is, nagy kincs az ilyen. :)

 

Előzmény: GazCamp3r (138156)
szkorhetz Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138157

Nem, nekem is az van, csak nem sokkal "magasabb" oldalfalú gumi kell. 195/65, R15.

 

Előzmény: GazCamp3r (138152)
GazCamp3r Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138156

sajnos eléggé meg van patkázva ez a felni. Nincs túl jó állapotban, ezért nem sajnálnám télen használni. Írtam korábban is, hogy az lenne az ultimate terv, hogy ezt meghagyni télire, venni rá téli gumit, nyáron pedig zsír új full fekete 17 es felni az új nyári gumiknak.

Előzmény: szkorhetz (138154)
-carcass- Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138155

Ez a másik ok. Volt itt valaki korábban - még nagyon a topic elején, ha jól emlékszem - akinek megsérült a lakkréteg a felnin és télen a sólé frankón tönkrevágta.

Előzmény: szkorhetz (138154)
szkorhetz Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138154

Nem lenne szívem azt használni télen.

 

Előzmény: -carcass- (138151)
GazCamp3r Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138153

írtam, nem írtam? Elvileg írtam

GazCamp3r Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138152

 

ilyen van rajta, és nincs másik felni. Nem azért akarok 17es téli gumit, hogy télen is menőzzek, jó lenne nekem a 15-16 is. (15 már nem túl kicsi?)

Előzmény: szkorhetz (138150)
-carcass- Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138151

Az lesz az.

Előzmény: szkorhetz (138150)
szkorhetz Creative Commons License 2013.10.09 0 0 138150

A 17-es gyári, kétszínű sport?

 

Előzmény: GazCamp3r (138148)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!