Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bbeci Creative Commons License 2018.06.28 0 0 14790

Engem érdekel,meg tudjuk e-mailben beszélni?a cimem bbeci85@gmail.com.Üdv.Béla

Előzmény: Blackzs74 (14785)
Blackzs74 Creative Commons License 2018.06.28 0 0 14789

Ha valakinek pont ez hiányzik egy gépet mentene vele disznek ha nincs más

triplaharom Creative Commons License 2018.06.28 0 0 14788

Nem akarom rontani az üzletöt, de én kiraknám dísznek inkább ...

Előzmény: Blackzs74 (14783)
rotez Creative Commons License 2018.06.27 0 0 14787

Sajnos kénytelen voltam, mert a 4.-ik fogaskerékpár sérült volt. Arra nagyon jó volt a mutatvány, hogy az ötven évnyi olajiszapot kitakarítottam.

Köszönöm a jókívánságokat, nagyon bízom a gépben, jókat olvastam róla.

Előzmény: dutrancs (14781)
Blackzs74 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 14786

212mm

Blackzs74 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 14785

Eladó

Előzmény: bbeci (14784)
bbeci Creative Commons License 2018.06.27 0 1 14784

Ha eladó,megmondom:-))))

Előzmény: Blackzs74 (14783)
Blackzs74 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 14783

mié lehet ez a dugó?

Blackzs74 Creative Commons License 2018.06.27 0 0 14782

Üdv megtudná valaki mondani mié ez a dugó?

dutrancs Creative Commons License 2018.06.26 0 0 14781

Írásodból látom,hogy elégé megszellőztetted a belsejét!!  Sok sikert,jó egészséget kívánok hozzá!

Előzmény: rotez (14780)
rotez Creative Commons License 2018.06.26 0 0 14780

Üdv!

 

Rövidesen próba elé néz a járgány, már alig várom!

A szörnyű az egészben az, hogy a legtöbb idő és küzdés a tákolások megszüntetésével megy el. Három napig csak mostam és kapartam mindent.

Szerencsére az igazi szívás már megvan: kész a váltó, a diffi, a fékek, a kézifékek, a hidraulika.

Hátra van még az első tengely perselyezése, a légfék, a burkolatok és a függesztés.

Otthon néhányan csodálkoztak, miért vettem ilyen öreg gépet.

Nekem pedig nagyon tetszik, hogy a legapróbb rész is bontható, javítható, nem arról szól, hogy dobd el-vegyél másikat.

Előzmény: dutrancs (14779)
dutrancs Creative Commons License 2018.06.26 0 0 14779

Külön kell  az adagolóba és külön a szabályzóba.  Amennyiben a "csipkedések" nem engedték el az ívet, nincs mit tenned vele. Onnan tudod,hogy jól működik-e,hogy beindítod  és kipróbálod!

Előzmény: rotez (14778)
rotez Creative Commons License 2018.06.25 0 0 14778

Üdv mindenkinek!

 

Egy hét pihi (traktorban bokáig :) ) után itt vagyok megint.

A te első képeden 3-assal jelölt beöntő nekem nincs rajta, a második képeden 1-essel jelölt beöntőbe ha olajat töltök, akkor átfolyik mindenhova ahova kell?

Másik kérdés: szétszedtem a hidraulika fedelet, és a munkahenger által forgatott hüvelyre a szelepet működtető lemezprofilok csak fel vannak csipkedve hegesztővel. Semmilyen jelölést nem találtam a pozíciójukra, honnan tudható hogy jól állnak?

Előzmény: dutrancs (14764)
triplaharom Creative Commons License 2018.06.22 0 0 14777

Jó szórakozást !

Előzmény: dutrancs (14776)
dutrancs Creative Commons License 2018.06.22 0 0 14776

Fúk!

Holnap Borsfa!!!!

simsondömper Creative Commons License 2018.06.19 0 0 14775

Én is így vélem.

Előzmény: triplaharom (14774)
triplaharom Creative Commons License 2018.06.19 0 0 14774

Amennyiben így van, akkor nem biztos hogy érdemös belőle traktort építeni. Akinek olyan Opelje van, biztosan adna érte jó UAZ, vagy Zuk váltót, azt könnyebben lehet itthon pótolni, javítani.

Előzmény: bbeci (14773)
bbeci Creative Commons License 2018.06.18 0 0 14773

Ez egy Opel Blitz teherautó sebességváltója kicsi átalakitással.

Előzmény: simsondömper (14769)
jofi47 Creative Commons License 2018.06.18 0 0 14772

A fogas kerék az nem rá való, csak a sógor tehette rá mert van neki saját készítésű trakija és annál is úgy van meg oldva a kapcsolat. Két fogaskerék összekötve kétsoros lánccal.

A trakiról majd teszek fel képeket

Előzmény: simsondömper (14771)
simsondömper Creative Commons License 2018.06.18 0 0 14771

Kössz a tippet.Irtam oda is meg az oldtimer alkatrészekbe is.

Előzmény: triplaharom (14770)
triplaharom Creative Commons License 2018.06.18 0 0 14770

Esetleg próbáld itt: Veterán motorok, autók

 

Eredetileg úgyis személy, vagy kisteherautóból származhat...

Előzmény: simsondömper (14769)
simsondömper Creative Commons License 2018.06.17 0 0 14769

Üdvözlet.Jofi mester segítségével hozzájutottam egy réginek látszó német váltóhoz.Segitsetek beazonosítani.

A feliratok:Lizenze Unter DRP és van ez az opel embléma mellette  a három kör egyben.Annyi már sikerült megtudni,hogy a DRP a Deutsch Reispatent rövidítése. H kulisszás három előre egy hátramenet.

kavicsos64 Creative Commons License 2018.06.17 0 0 14768

Na nekem ez a típus van !

Előzmény: dutrancs (14767)
dutrancs Creative Commons License 2018.06.16 0 0 14767

Ez meg már túl régi??    :-))))))

Előzmény: kavicsos64 (14766)
kavicsos64 Creative Commons License 2018.06.16 0 0 14766

A régebbiek másak mint a képeken lévő !

Előzmény: dutrancs (14764)
kavicsos64 Creative Commons License 2018.06.16 0 0 14765

Ha az adagoló elemről gázolaj szökik az már nagy baj de a tápszivattyú is ki szokta mosni az olajat az adagolóelem házából de ezek mind hibák ! Hortobágyi adagolós jó szaki megoldja ezen hibákat !

Előzmény: rotez (14761)
dutrancs Creative Commons License 2018.06.15 0 0 14764

 Ezen lehet látni,én nem tudok jelölgetni.

 

Előzmény: rotez (14761)
dutrancs Creative Commons License 2018.06.15 0 0 14763

Jól gondolod!  Megy ez neked. Négyhengeresről van képem ,megkeresem!!

Előzmény: rotez (14761)
rotez Creative Commons License 2018.06.15 0 0 14762

Elfelejtettem leírni, Agrobíró tényleg jó, tőlük van a hidraulika szivattyúm, és a negyedik fogaskerékpár. 

rotez Creative Commons License 2018.06.15 0 0 14761

Üdv.

 

Az adagolóval kapcsolatban nagy a zavar a fejemben:Pontosan hová kell olajat tölteni és honnan kell leereszteni?

Magán az adagolón van két csavar, az alsót leeresztőnek gondolom, a másik a tápszivattyútól balra az alkatrész katalógus szerint túlfolyó és egy kis cső csatlakozik hozzá.

Ez a kis cső amikor elhoztam a traktort, a regulátor oldalán levő két csavar közül a felsőre volt téve.

A katalógus és a netes képek alapján leírom az elképzelésemet, aztán javítsatok ha nem jó.

 

Adagoló alsó csavar - olaj leeresztő

Adagoló tápszivattyú melletti csavar - túlfolyó az adagolóelemekból kiszivárgó gázolaj távozására

regulátor alsó csavar - szintén olajleeresztő

regulátor felső cavar - olaj nívó

 

Kíváncsi leszek milyen messze járok az igazságtól.

Előzmény: dutrancs (14759)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!