Külön kell az adagolóba és külön a szabályzóba. Amennyiben a "csipkedések" nem engedték el az ívet, nincs mit tenned vele. Onnan tudod,hogy jól működik-e,hogy beindítod és kipróbálod!
Egy hét pihi (traktorban bokáig :) ) után itt vagyok megint.
A te első képeden 3-assal jelölt beöntő nekem nincs rajta, a második képeden 1-essel jelölt beöntőbe ha olajat töltök, akkor átfolyik mindenhova ahova kell?
Másik kérdés: szétszedtem a hidraulika fedelet, és a munkahenger által forgatott hüvelyre a szelepet működtető lemezprofilok csak fel vannak csipkedve hegesztővel. Semmilyen jelölést nem találtam a pozíciójukra, honnan tudható hogy jól állnak?
Amennyiben így van, akkor nem biztos hogy érdemös belőle traktort építeni. Akinek olyan Opelje van, biztosan adna érte jó UAZ, vagy Zuk váltót, azt könnyebben lehet itthon pótolni, javítani.
A fogas kerék az nem rá való, csak a sógor tehette rá mert van neki saját készítésű trakija és annál is úgy van meg oldva a kapcsolat. Két fogaskerék összekötve kétsoros lánccal.
Üdvözlet.Jofi mester segítségével hozzájutottam egy réginek látszó német váltóhoz.Segitsetek beazonosítani.
A feliratok:Lizenze Unter DRP és van ez az opel embléma mellette a három kör egyben.Annyi már sikerült megtudni,hogy a DRP a Deutsch Reispatent rövidítése. H kulisszás három előre egy hátramenet.
Ha az adagoló elemről gázolaj szökik az már nagy baj de a tápszivattyú is ki szokta mosni az olajat az adagolóelem házából de ezek mind hibák ! Hortobágyi adagolós jó szaki megoldja ezen hibákat !
Az adagolóval kapcsolatban nagy a zavar a fejemben:Pontosan hová kell olajat tölteni és honnan kell leereszteni?
Magán az adagolón van két csavar, az alsót leeresztőnek gondolom, a másik a tápszivattyútól balra az alkatrész katalógus szerint túlfolyó és egy kis cső csatlakozik hozzá.
Ez a kis cső amikor elhoztam a traktort, a regulátor oldalán levő két csavar közül a felsőre volt téve.
A katalógus és a netes képek alapján leírom az elképzelésemet, aztán javítsatok ha nem jó.
Adagoló alsó csavar - olaj leeresztő
Adagoló tápszivattyú melletti csavar - túlfolyó az adagolóelemekból kiszivárgó gázolaj távozására
regulátor alsó csavar - szintén olajleeresztő
regulátor felső cavar - olaj nívó
Kíváncsi leszek milyen messze járok az igazságtól.