Úgy látszik ezeknél az M6osoknál valami nem sikerült :D a magyar is odavihetné, (igaz tréleren )és szétverhetné az övét is, már ami még maradt belőle :D
Nyilván nem mindenki számára lehetséges. De nem is arról szól a dolog hogy 100-ból 100 M motor sül meg, hanem hogy 100-ból 1 (vagy annyi se, nem tudom a pontos eladásokat). Azért azt meg el tudom hinni, hogy az új M vásárlók több mint 1% olyan aki nem csak szeret, hanem tud is autót vezetni. Sőt valószínű versenypályán is otthonasan mozog. Persze az ilyen tulajok meg azt is tudják, hogy hogyan kell karbantartani.
Írtak. Azt hogy valós. Legalább is a kiolvasás szerint.
A meghibásodás jellege nem kopottságra utal. Egyszerűen megszorult egy csapágy valószínű túlmelegedés miatt. Nem írják, hogy bármi kopott lett volna a blokkban.
Szerintem aki ilyetvesz, az nem sajnálja nyomni neki. Itt nem a végsebesség közeli közlekedésre gondolok, hanem a fék-gáz típusú csapatásra. + pálya napok. A cikk is arról szól, hogy amatőr versenyző a tulaj akit korábban anyu eltitlott a veresenyektől és most éli ki magát.
Egyszerűen azt nem tudom elképzelni, hogy a bmw mint gyártó megengedné magának, hogy míg a sima utcai verziókban nagyon minőségi és nagyon tartós autókat gyárt, addig a zászlóshajó, a márka presztizsét javítandó M GMBH csapágyhibás, alultervezett motorokat adna ki a kezéből.
Szerintem a felhasználók azt nem veszik figyelembe hogy ezek verseny motorok, amik hétköznapi közlekedés esetén képesek hasonló karbatartással működni mint a sima verziók, viszont ha hajtva vannak akkor inkább üzemórásak.
Amit én vezettem az 280 Le, és nagyon megy. 200 ig észre sem venni semmit (többel nem próbáltam), ja és nem tettem sportba az automata váltót.
200 nál olyan mint a Bravo 100 km/km nál.
Szóval nem tom hogy lehet úgy vezetni hogy kinyomjuk a szemét. főleg 90 ezer km nél. Ezeknek a BMWknek az semmi. Biztos hogy annyi van benne? 90 ezernél ilyen kopott ülések???
nem olvastam végig amúgy a cikket. A kmről nem írtak?
ilyen autót azért vesz valaki hogy kinyomja a szemét
Lehet, hogy igazad van, mármint, hogy azért veszik ELVILEG, de gyakorlatilag vajon lehetséges egy 500 lóerős autót közúton különösebben gyilkolászni 90e Km-en keresztül (vagy akár csak pár száz km-en keresztül), anélkül, hogy 23x összetörnéd és meghalnál? Iszonyú jó pilóta kéne hozzá. Szóval mikor úgy néz ki, hogy nagyon küldik az M6-ost, akkor is lehet, hogy csak a harmadát használják ki a teljesítményének, többet egyszerűen nem mer bevállalni a sofőr... Közben az 1.6-os Astrát adott esetben a lelkes boyracer tulaj egész nap racing üzemmódban használhatja, anélkül, hogy leesne az útról. Na persze most én is csak okoskodom. :)
Szerintem nem meglepő, hogy előfordulnak ilyen esetek, hisz rengeteg bmw-t adnak el, ráadásul a sajtó ugrik egy ilyenre. Pl kit érdekelne ha egy bravot verne szét a tulaj?!
Az M-es bmw-k kapcsán meg nem meglepő ha az eladott autók 1%-a (mert kb ennyiről van szó) széthullik idő előtt hisz ilyen autót azért vesz valaki hogy kinyomja a szemét. Ha nem hajtani veszi akkor 40-es vagy 50-es végződésüt vesz az adott típusból 5-10 milkóval olcsóbban.
Szerintem itt is az volt a fő gond, hogy az előző tulaj hajtotta rendesen. Ha ehhez igazították volna az olajcseréket pl 5000 km-re, akkor valószínű nem szorul meg a csapágyazása.
Azt a videot itt linkelte be valaki amikor egy faszi, széjjelverte fejszével a 6 os BMW jét a valami német autókiállításon?
Amúgy a 90 ezernél kopott bőrülést nem értem. 250 ezer kmt futott 5 ös BMWben (2006 os szintén) makulátlan minden ülés, igaz fekete bőr, nem ez a narancs, és kombinált (félig bőr félig szövet)
Nekem az van, gyári még valószínüleg. nincs gond vele
De felesleges ennyit kihozni ebből a gumi dologból. Télire 16 os lemezfelni (lehet használtan kapni, csak keresni kell) arra max. kb 20 ezer a gumi. 205/55 R16!!!
Ezeket megveszed és 3-4 akár 5 évig nincs vele gond. Aki ezen spórol az már nem értem. mert leosztva nem nagy kiadás.
17 gyári alura 225/45 R17 gumi kb 30-35 ezerért kapni (Pirelli, Hankok stb amit akarsz, Teszkósat, metrósat praktikerset NE) és szintén 3-4 akár 5 évig nincs vele gond.
Szerintem ennyiből le lehet zárni ezt a témát. pont.
Télre vennék 15-16 os lemezfelnit téligumival (kb egy 17-es téigumi szett árából megvan). A 17 sérült bicolort megjavíttatnám és feltenném nyárinak, vagy eladnám és vennék egy feketét ha az a szíved vágya.
Ha lakksérülten használod télen a bicolort a só úgy szét fogja marni hogy rondább lesz mintha egy rozsdás szekérkerék lenne rajta. Ráadásul carcass többször is leírta, de elkerülte a figyelmed, hóban nem jó a széles kerék (az első szám a kerék szélessége pl: 225).