Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

D H Creative Commons License 2005.08.19 0 0 182

Itáliában járván, olyan Doblókat láttam, amelyeknek fényezett volt a hátsó lámpákat is magába foglaló elem (a hátsó ajtó(k) két oldalán kívül).

Először furcsa szemmel méregettem a dolgot, de amikor már a 7-diket láttam így, azt mondtam, igen, tetszik így.

(azt nem sikerült megtudnom, ez felszereltségi csomag része-e, vagy új modellév...)

 

Ti láttatok már ilyet?

 

D H Creative Commons License 2005.08.19 0 0 181

Üdv T.J,

 

ez a régi autó az Albi volt?

itt OFF a téma, de érdekelne a konkrét tapasztalat; én is hasonlóban kezdtem gondolkozni... :)

 

Előzmény: T.J.HOOKER (160)
T.J.HOOKER Creative Commons License 2005.08.18 0 0 180

Hali!

 

Szép a szekered!

Érdekes, én a tetőboxot inkább az első kettő helyre batyúztam fel.

Gondoltam így talán jobb a súlyelosztása a kocsinak.

Előzmény: Emi123 (178)
kisqKta Creative Commons License 2005.08.17 0 0 179

Halgassatok rám, kell a direkt. Hanghatása sem elhanyagolható és szerintem alsó tartományban szerintem élénkebb.

 

Előzmény: GTF (177)
Emi123 Creative Commons License 2005.08.17 0 0 178

Végigolvastam, Hát én sem tudom, lehet, hogy azért megpróbálkozom vele.

Nekem kedvezőbbek a fogyasztási adataim. Az átlag fogyasztás 5,7-en stabilizálódott. És furcsa módon nekem városban fogyaszt kevesebbett 5,5 körül, országuton pedig nagyon sebesség függő. Ha nem megyek gyorsabban 70-80-nál akár 5 l alá is megy de ha már 90-100 körül megyek 6,5 , 100 fölött pedig 7,5 körül van.

Néhány kép így utólag a Horvátországi útról:

 

  

 

 

GTF Creative Commons License 2005.08.17 0 0 177
Hm. Sokkal nem lettem okosabb. :)
Előzmény: T.J.HOOKER (176)
T.J.HOOKER Creative Commons License 2005.08.17 0 0 176

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9033605&la=19077045

 

Ezt találtam a kutakodásaim közben, a Diesel vs. sportlevegőszűrő ügyben.

GTF Creative Commons License 2005.08.17 0 0 175
Ja igen. Mióta hazajöttünk, gyakorlatilag kizárólag városban, a fogyi 6.7 körül állapodott meg.
GTF Creative Commons License 2005.08.17 0 0 174
Ez szép munka lesz az 1.3-asnak. Kíváncsi leszek a beszámolóra.
Előzmény: Emi123 (173)
Emi123 Creative Commons License 2005.08.16 0 0 173
Mi is 7-en megyünk, aposom, anyosom is jön, tehát megtöltjük a kocsit, és még vontatom a lakókocsit is, kiváncsi leszek hogy birja a járgány. A plitvicei kempingben vannak bungalók is, az öregek abba mennek, mi meg mellé állunk a lakókocsival. A tapasztalataimat majd megírom, úgy tűnik mi megyünk hamarabb.
Előzmény: T.J.HOOKER (172)
T.J.HOOKER Creative Commons License 2005.08.16 0 0 172

Hali!

Gratula! Mi egy WILK Safari kocsit vittünk. Kíváncsian várom, a tapasztalataidat.

A minap családilag úgy döntöttünk, hogy egy szeptemberi hétvégére mi is leszaladunk Plitvice-be. Anyukám azt mondta, ő fizeti a szálást. Így már biztos, hogy egy apartmant fogonk benépesíteni.

Előzmény: Emi123 (171)
Emi123 Creative Commons License 2005.08.15 0 0 171

Ma megnéztem a lakókocsit, kivül-belül. Megfelel, összese lehet hasonlítani a telepített kocsival. Azt hiszem neked volt igazad a bérléssel. 15-én délutántól 19-én délelőttig 24 ezer forintért kaptam meg.Ez egy Bürnster kocsi, szerintem az amivel ti voltatok Horvátországban. Az önsúllya 1000 kg, pakolhatok bele még elvileg 100 kg-t, de azt mondták ezt senki sem szokta megnézni. Most már alig várom, hogy újra útra keljünk.

A szűrőről még nem döntöttem, tényleg azt hiszem majdnem mindegy, így az ár fog dönteni, amelyik beszereléssel együtt olcsóbb azt fogom megvenni.

Előzmény: T.J.HOOKER (169)
kisqKta Creative Commons License 2005.08.15 0 0 170
Üdv néktek Fiatalok,

 

Ahogy azt már a beharangozóban is ígértem jómagam és lelkes szervező társaim azon dolgozunk, hogy egy hatalmas bulit hozzunk össze a szeptemberi „Happy Rally” sorozat 8. találkozójára. Nos, nagyon úgy néz ki, hogy ez be is jön, de ne kiabáljuk el, inkább térjünk a lényegre.
 

Immáron fix, hogy a találkozó szeptember 24. - 25. között Örkényen és Kecskeméten kerül megrendezésre, és a találkozó a szombat reggel 8 órától a pesterzsébeti TESCO parkolójából veszi kezdetét. Megpróbáljuk a talival kapcsolatos dolgokat, mint kitűző és egyéb „KÖHR”-ös anyagok szétosztását gyorsabban véghezvinni, és egyúttal a pénzt is hatékonyabban összeszedni.

 

Ismételten sikerült megállapodnunk az Euro-ring vezetőségével, és a rendelkezésünkre állnak az adott hétvégén, nem kis mennyiségű pénz fejében. 

 

No de májusban is összejött a zsé, reméljük idén sem lesz különb a helyzet.

A pálya teljes szélessége és hosszúsága újra csak a miénk.

 

A pálya 1 autóra eső költségét, sajna még nem tudjuk, mivel a jelentkezések számától függ, de későbbi hírlevélben már szerepelni fog egy hozzávetőleges összeg. Remélhetőleg tartani tudjuk a májusi árat, de ezt ne vegyétek készpénznek.

 

Tanulva a tavaszi találkozóból szervezettebben fogjuk irányítani a pályára való felmenetelt és körözést, kategóriákat alakítunk ki, és mindenkinek elegendő időt adunk, hogy kiélhesse magát a pályán.

 

Amíg a pályán tart a körözés, addig párhuzamosan folynak a programok, hogy senki se unatkozhasson. A zenéről és energiaitalról a Red Bull gondoskodik, a gumifüst illatért az IMI team, a látványért pedig a hatalmas létszám +….. (majd megtudjátok:-)). A bemutatókon, ügyességi versenyen és egyéb programokon kívül, gokartozási lehetőség is nyílik a résztvevők számára. Természetesen csak korlátozott ideig – a magas bérleti díj miatt - ezért a jelentkezési lapon, kérünk mindenkit, hogy tüntessék fel gokartozási szándékukat, illetve a megjegyzés rovatban, hogy hányan szeretnének a csapatból. (KÖHR jelentkezés)

 

Amit a Gokartról tudni kell:

A pálya 640m hosszú, szélessége 6m, a gokartok Honda GX 270 típusúak, teljesítményük 9 LE/3600 1/min – 19.1 Nm/2500 1/min fordulattól.

Összesen 6 versenyző tud egyszerre Köhrözni és bizton állíthatom, hogy izgalmas versenyekben lesz részük. J

 

Az ebéd ismételten a pálya büféjében szervezett kereteken belül fogjuk lebonyolítani. A visszajelzések igen pozitívak voltak a múltkori találkozón, de most mennyiségileg is több figyelmet szentelnek, illetve biztosítják a frissességet/állandó utánpótlást is. A választék alapjaiban nem változott, de ígéretet kaptam, hogy némi íz-tuningot, azért beletesz a kedvünkért.

 

A választék tehát:


1. Marhapörkölt + galuska + saláta  – bográcsból  CSODAÜSTBŐL

2. pácolt grillezett pulyka v. sertéshús + hasábburgonya - egyenesen a nyársról.
3. vegetáriánus étel - rántott sajt+gomba + görög saláta.

Mindehhez hozzátartozik ismételten 3dl üdítő is, és a menü ára idén csak 800 huf/fő.

 

Az ebédrendelést a www.fiat-klub.hu oldalon adhatjátok le, ahol a mennyiség rovatot kell kitölteni.

 

A pálya- és verseny programokat – selejtezőket - úgy időzítjük, hogy a döntők mindenki számára láthatóak legyenek, hisz a legjobbak itt kerülnek ki győztesként. Így a döntők valamikor késő délután bonyolítjuk le, még kapuzárás előtt.

 

18:00 kapuzárás. Ekkor felkerekedik a csapat és elindulunk Kecskemétre ahol elfoglaljuk a szállásunkat. A szállást az Aranyhomok Wellness Hotelben foglaltuk, ahol az esztergomi találkozóhoz hasonlóan, egy helyen bonyolítjuk le a vacsorát, a díjkiosztót, a bulit és az „esti programokra” is itt kerül sor. Akik többször voltak, megfigyelhették, hogy mindig egy kicsivel „másabb” az esti program, mint az előző, most sem fogjuk ezt a hagyományt feladni. Tetszeni fog. J

 

A szállóval sikerült egy igen jutányos árban megállapodnunk, ami magában foglalja az esti vacsorát, a szállást, a vasárnapi reggelit és a másnapi wellness szolgáltatásokat. Ezek pedig a melegvizes medence, fényterápiás szauna, aromás gőzfürdő, fitness terem, infra szauna, pezsgőfürdő.

Az eddigiekhez képest sokkal magasabb színvonalú szállás ára: 7500 huf/fő.

Italok terén is bűvészkedünk, természetesen a „hozott anyagot” fogyaszthatjuk, de erről majd a későbbiekben.

Az ár nem tartalmazza a hydroxeur kád használatát és a masszázst sem, ez külön díjas, amely külön igényelhető a jelentkezéskor. (a díjakat egy későbbi levélben megírom)

 

Figyelem.

A jelentkezésnél a mezők értelemszerű kitöltése kötelező. A megjegyzés rovatban az első rész a találkozó egészével illetve a pályával kapcsolatos kérdéseket, megjegyzéséket lehet beírni (pl. csak 1 személy szeretne gokartozni, később érkezem, nem akarok pályán autózni stb), a személyes adatok alatt – legalul - pedig a szállással illetve wellness szolgáltatással kapcsolatos kéréseket lehet megírni (3 ágyast, 4 ágyast, francia ágyast, 2 külön ágyast, masszázst kérek). Ezek a kérések elsősorban hozzánk szervezőkhöz jut el, a személyes adatok és a szállással kapcsolatos megjegyzés rovat a szálló kapcsolattartója is megkapja (kisqKta+Hotel). Tehát on-line szállásfoglalásnak minősül. A jelentkezésről egy visszaigazolást küldünk, így igazoljuk, hogy vettük a jelentkezését.

A jelentkezés lemondása szeptember 10. után 50% „visszamondási díj”, az előzően be nem jelentett megjelenés pedig 100% kárpótlási díjat von maga után. Kénytelenek vagyunk ilyen szigorításokat megtenni – tapasztalatok azt mutatják, hogy szükségszerű.   

 

Párok figyelmébe kb. 27 db franciaágyas szoba van, ezért jelentkezési sorrendben fogjuk a szobákat kiosztani, bár megpróbálunk mindenki kívánságát figyelembe venni. Gyermekek 12 év alatt – ingyenes az ottlétük.

A szobákról és Kecskemétről ott jártunkkor készítettünk egy pár felvételt, mely megtekinthető: http://kep.tar.hu/szakcsa/50111877#2.

 

Ugyanitt a „KÖHR” szórólapját is megtaláljátok, amit kérek mindenkitől, hogy nyomtassátok ki, és ha találkoztok egy FIATossal, akkor adjátok át neki az infót. Hiszen ha minél többen vagyunk, annál olcsóbb lesz a fejenkénti költség.  


Parkolás.

Kicsit nehezebb dió, de megoldjuk. Kb. 10 autó parkolása zárt kapuk mögött biztosított, így a nagyobb értékű autók részesülnek előnyben. További 15 kocsi a Hotel nyitott parkolójában, a többiek pedig az utcai parkolóban, kapnak helyet - rálátni a szobákból. Megpróbáljuk a helyi yardot értesíteni, hogy gyakrabban járőrözzenek azon az estén, de a helyiek elmondása szerint nincs mitől tartanunk. A közelben található egy mélygarázs is, de 19:00-től reggel 7:00 – ig 1500 huf-ba kerül az éjszakáztatás és egy Istennek sem engedtek az árból. 

 

A jelentkezéseket csak a www.fiat-klub.hu oldalon tehetitek meg, az eddigiektől eltérően nem az indexes fórumon. A jelentkezők listája megtekinthető a weblapon.

Kérünk mindenkit, jegyezze meg a sorszámát, mivel ez megkönnyíti majd a szervezők munkáját.

 

Bármilyen egyéb kérdéssel nyugodtan keressetek meg az alábbi email címen:

info@fiatbravo.hu

 

„Röviden” ennyi. 

 

Üdv.

kisqKta és a KÖHR szervezők
T.J.HOOKER Creative Commons License 2005.08.14 0 0 169

Hali!

Én nem tudom, de amikor vettem a szűrőt még a szelepek számát is megkellett adnom. Miliméterre stimmel a gyárival.

Előzmény: Emi123 (168)
Emi123 Creative Commons License 2005.08.13 0 0 168

Utánna néztem a honlapokon a BMC-nek és egy picit meggyőzőbb mint a Magnum. Elsősorban azért mert tipus specifikus szűrőket ajánl ( megtaláltam a Fiat 1.3 Multijet dizelhez valót) és nem univerzálisat. Az univerzális alkatrészektől mindig félek egy kicsit mert lehet, hogy minden tipúsra jók, csak pont az enyémen nem szuperálnak megfelelően.

Azért még nem döntöttem, gondolkodom pár napot.

kisqKta Creative Commons License 2005.08.12 0 0 167
Előzmény: Emi123 (166)
Emi123 Creative Commons License 2005.08.12 0 0 166
És a BMC-t hol lehet megvenni? Majd eldöntöm melyiket vegyem meg.
Előzmény: kisqKta (165)
kisqKta Creative Commons License 2005.08.11 0 0 165

Egy német tuninglapban olvastam, ahol összemértek egy pár direkt/betét/papír szűrőt. Szállított légmennyiség/hang/ tisztító hatás volt a kritérium. Rákeresek, hátha ismételten megtalálom.

 

qKta

Előzmény: T.J.HOOKER (164)
T.J.HOOKER Creative Commons License 2005.08.11 0 0 164
Vaj mennyivel jobb mint a Magnum? Tényleg érdekel.
Előzmény: kisqKta (162)
T.J.HOOKER Creative Commons License 2005.08.11 0 0 163

Szia!

 

Én egyszerüen visszarakom az eredeti szűrőt, amikor a garira megyek.

Sok sikert az alkudozáshoz.

 

Szóval elviszed a súlyt?

Előzmény: Emi123 (161)
kisqKta Creative Commons License 2005.08.11 0 0 162

Nem érinti a garit.

Esetlegesen a légtömegmérő koszolódik el, és ha rendetlenkedik akkor vissza kell rakni az eredeti házat és kész. Ha már nem garis akkor meg úgyis vagy csere vagy még a féktisztító csodákra képes.

 

Én BMC-t használok, és szerintem sokkal jobb, mint a Magnum által kínált illetve a green szűrőktől. De van SPARCO is.

Emi123 Creative Commons License 2005.08.11 0 0 161

Ez a szerelés és csere nem érinti a garanciát?

A lakókocsinál árról még nem beszéltünk. Szeptembertől a kocsik többsége szabad, örül, hogy egyet ki tud adni, azt mondta, hogy majd megalkudunk.

Előzmény: T.J.HOOKER (160)
T.J.HOOKER Creative Commons License 2005.08.10 0 0 160

Hali!

 

A kérdés jogos (vontatmány)! A forgalmiban a max megengedett vontatható súly van feltüntetve. A lakókocsinak az ÖNSÚLYA 1013 kg. Szerintem. Hangsúlyozom ezt én gondolom úgy, hogy még belefér. Feltéve, ha nem pakolsz a lakókocsiba semmit. Ill. 87 kg még mehet :-))

 

Az amit vontattam 1000 - 1200 kg volt. Én elvittem. Még jól meg is pakoltam.

Nem szeretnélek szabálytalanságra bíztatni.

Mennyit kért a kocsiért naponta?

 

A szűrőt a Magmum kft.-nél rendeltem. Ezt az Ashenberenner (remélem jól írtam a nevét) rokona jegyzi. Ő a ralliversenyző Asi.

 

http://www.magnumtuning.hu/index.phtml?op=kategorialista&category_id=002

 

 Ma megjött. Be is szerelték. A lényeg, hogy hazáig 0,9 l- el lett kevesebb az átlagfogyasztásom. Az alsó tartományokban egy kicsit jobban iparkodik. Bár lehet, hogy csak beképzelem. Mindenesetre, a fogyimnak jót tesz. A régi autómon a direktszűrő is pont ezt produkálta. Csak igy nincs szívászaj.

Előzmény: Emi123 (159)
Emi123 Creative Commons License 2005.08.10 0 0 159

A légszűrő engem is érdekelne, persze nem tudom dizelnél is ugyanolyan a hatás mint benzinesnél. A Boldizsárnál rendelted?

Megcsináltattam az olajcserét, szürőt is cseréltek számla nélkül 18 e.-ért.

Voltam a Mogyoródin a lakókocsisnál. Tényleg nagyon szimpatikus a hölgy, nem is keresgélek tovább nála fogok bérelni. Jövőhéten jön vissza egy 5 személyes Bürstner kocsija, WC, konyha stb. ezt ajánlota, megnézem aztán valószinűleg ki is bérlem szeptember közepére egy hosszú hétvégére.

Apropó, a súly határértékeket hogyan kell figyelembe venni vontatásnál. Az önsúly vagy a legnagyobb terhelés számit. Az én forgalmimban a fékezet vontatható súly 1100 kg, ekkor vontathatok egy 1013 kg önsúlyú 187 kg-mal terhelhető lakókocsit?

Előzmény: T.J.HOOKER (158)
T.J.HOOKER Creative Commons License 2005.08.10 0 0 158

sziasztok!

 

Rendeltem az autókámhoz egy sport levegőszűrőt. Az a fajta, amit az eredeti helyére kell berakni. Egy régebbi autómon már volt direktszőrő. Avval kicsit jobban ment, de ami a legfontossab kevesebbet fogyasztott ugyanolyan használat mellett. Amit megjön leírom a tapasztalatokat.

 

12.500 Ft. Örök darab. 500.000 km-ig jó. Persze időnként azért ki kell mosni.

T.J.HOOKER Creative Commons License 2005.08.03 0 0 157

Hali!

 

Köszi a hálóinfót.

 

Én a Mogyoródin béreltem a lakókocsit. 50e. volt a kaució. Minden vita nélkül visszakaptam, amikor leadtam a kocsit.

Egy kedves idősebb hölgy a tulaj. Szerintem lehet alkudozni, vagy megbeszélni a problémákat. Nekem hétfőtől-hétfőig szólt a szerződésem, viszont megbeszéltük, hogy már pénteken elvinném a kocsit a Balatonra. Ott pakolnánk be. Azután hétfőn hajnalban uzsgyi. Simán belement. Még a plusz napokat sem kellett kifizetnem. Éppen szabad volt azokra a napokra a járgány.

Előzmény: Emi123 (156)
Emi123 Creative Commons License 2005.08.02 0 0 156

Készen vettem az Auchanban, nem speciálisan ide való, de jól felhasználható. A hátsóüllés rögzitő füléhez és az alsó rögzitő gyűrűhöz kötöttem. Mellékelem a képeket. Most nem lehet ilyet kapni, csak 50 cm-eset, ez 110-es.

Megírnád nekem, hogy hol bérelted a lakókocsit, mer komolyan elkezdtem szervezni egy hosszú hétvégét a plitvicei tavakhoz, mert az mos kimaradt, de eldöntöttük, hogy szeptember végén, vagy közepén elugrunk, és lakókocsival akarjuk megoldani. Internetten már szét néztem, de nem sok kölcsönzőt találtam. A karavándort a Bartók Béla úton, egyet a mogyorodi úton és egy Váci céget. Igen eltérő feltételekkel. Van akinél 1 hétnél rövidebb időre nem is lehet bérerlni, van aki 50 ezer van aki 500 ezer forint kauciót kér.

Persze nem akarok Székesfehérvárra menni a kocsiért, tehát csk pestiek, vagy környékbeliek jöhetnek szóba.

 

     
Előzmény: T.J.HOOKER (155)
T.J.HOOKER Creative Commons License 2005.08.01 0 0 155

Hali!

A hálót te csináltad, vagy egy kész darab volt. Engem is régóta fooglalkoztat egy ilyen megoldás. Csak még keresgélek a lehetőségek között. Írnál róla pár sort? Felül hova rögzítetted?

Köszi előre is.

 

A tetőboxot éppen "nekük" találták ki. Én nagyon szeretem. A mikor kell feldobom, és már meg is van oldva a helyprobléma.

Előzmény: Emi123 (154)
Emi123 Creative Commons License 2005.07.31 0 0 154

Nekem is millió dolgom volt, most van egy szusszanásnyi időm, hogy írjak. Mi Rab szigetére Lopárba mentünk. Hatan ülltünk az autóban 3 felnőt, 3 gyerek (egy nagymamát is elvittünk segítségül a gyerköcök mellé). Felraktam egy 320 l. tetőboxot, így remekül elfértünk. Hátúl rámoltam az üresen maradt üllésre, középpen pedig a kicsik lába alatt nagyon sok hely maradt, több karton gyümölcslé, víz stb. fért el kényelmesen és a kicsik is könnyebben tudtak kiszállni. Hátulra felszereltem egy hálót így jól meglehetett tömni, és amikor kinyitom a hátsó ajtót nem ömlik minden az útra. Odafelé a horvát vámőr kinyittatta a hátúlját, hát egy kicsit meg kellett támasztanom a cuccot mert még így is ő kapta el a gyerek kádat. Ez után nem nézett meg semmit, csak jó utat kívánt. Hajnali 1-kor indultam és 6-kor már a kompnál voltam, fél óra várakozás és már a szigeten hajtottam, 8-kor már a lakókocsinál voltam. Szerencsére akiket váltottunk már kicuccoltak, így azonnal berendezkedhettünk. Hát mit mondjak jobbat képzeltem, épp a minimum elvárásaimnál volt. Kissé lerobbant kopottas és kicsi, épp, hogy elfértünk. Az elősátorban volt hűtőgép, mélyhűtővel, mikró, villanytűzhely, a kocsi légkondicionált volt.

Mégegyszer azt hiszem nem megyek telepített lakókocsiba, de a vontatással mindenképp megpróbálkoznék, talán már jövőre.

Az autó remekül szuperált, fogyasztása kicsi, a hegyi utakat is remekül bírta. A kanyarokat kifejezetten élveztem. A légkondi is tökéletes volt, pillanatok alatt lehűtötte az autot. Szóval mintegy 4 ezer km után is csak jót tudok mondani az autóról és mindenkinek csak ajánlani tudom. Az persze tény, hogy tetőbox nélkül nagy családdal nem lehet kihasználni.

T.J.HOOKER Creative Commons License 2005.07.28 0 0 153
Most nézem. Kicsit Audisan lehúzták a hűtőmaszkot, a lökhárítóba.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!