Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
noselfcontrol Creative Commons License 2015.04.20 0 0 19701

Van persze, 1-4 Psi kb, de amikor gyorsul a gép és kitolja a Torque-n a 20 Psi méréshatárt 22-24-re az az igazi:)

Persze ehhez kellett, hogy megcsináljátok Jenával azt a "némi" átalakítást:) 

Csak az a gond, hogy csak akkor ilyen fickós, ha "jó" a turbó:(  vezérlése, vákumja, vagy úri kedve, vagy ki tudja mije:((

Előzmény: betg (19700)
betg Creative Commons License 2015.04.20 0 0 19700

Álló helyzetben erős gázadásra is van mérhető turbonyomás .

 

Előzmény: noselfcontrol (19699)
noselfcontrol Creative Commons License 2015.04.20 0 0 19699

Álló autónál vagy menetközben mérted? Azért annyira nem béna a rendszer, hogy álló autónál adjon turbónyomást. Menetközben és főleg gyorsításnál kéne mérni.

Előzmény: 407fan (19690)
betg Creative Commons License 2015.04.19 0 0 19698

Bárminemű motor hibára ezt az üzenetet adja , mivel környezetvédelemre van kihegyezve ezzel riogatják a tulajokat.

A hibának lehet állandó vagy átmeneti oka is , diagnosztika , sokat segít , de sok esetben , csak a tapasztalat segít igazán

Sokszor a fejemhez vágják hogy miért nem mondom el interneten keresztül hogyan kell megjavítani , de ezt nem vállalom , mert nem is nagyon lehet , meg nem is akarom , ha kell segítség megnézem szívesen , BP vagyok , kecskemét környékén Jenát kell keresni , Zolan kolléga ecseren van .

Előzmény: Tomiboyka (19693)
betg Creative Commons License 2015.04.19 0 0 19697

Szia , holnap 10 után csörgess megpróbálok segíteni, van rá ötletem szerintem nincs nagy baja ,, nevemre katt ott találsz tel számot.

Előzmény: 407fan (19690)
Tomiboyka Creative Commons License 2015.04.19 0 0 19696

én a részecskeszűrőre gondoltam. lehetséges hogy az?

Előzmény: Tomiboyka (19695)
Tomiboyka Creative Commons License 2015.04.19 0 0 19695

1.6 hdi

Előzmény: Zolysys (19694)
Zolysys Creative Commons License 2015.04.19 0 0 19694

Melyik motor?

 

Pontosabb fordításban:  levegőszennyezést csökkentő rendszer hibás

Előzmény: Tomiboyka (19693)
Tomiboyka Creative Commons License 2015.04.19 0 0 19693

sziasztok, tudnátok nekem segíteni?. van egy 407-esem és egy olyan problémám hogy kijelzi a motorhibát, ezt írja mellé: depollution system faulty, ez lefordítva ezt jelenti:megtisztítását rendszer hibás, ez mit jelenthet? válaszaitokat előre is köszönöm.

Zolysys Creative Commons License 2015.04.19 0 0 19692

Milyen rendszer, mit akarsz frissíteni?

Előzmény: papi07 (19691)
papi07 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 19691

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni, hogyan tudnám a navit frissíteni? Valakitől kaptam egy CD-t, de ha beteszem, kiírja hogy "identity

verifying", és nem csinál semmit.

407fan Creative Commons License 2015.04.19 0 0 19690

Na vagyok megint. A hibatárolóban nincs semmi, illetve ami van, az nem okozhat ilyen bajt.

Ezután rákötöttem egy tabletet Torque-val a gépre, úgy, hogy balra kitettem egy fordulatmérőt, jobbra meg egy turbónyomás mérőt. Készítettem egy videót is, próbálom becsatolni. Nem megy, ezért leírom:

3500-as fordulatig léptettem fel 500-as lépcsőnként megtartva a fordulatot. 3500-ig a mérő vákuumot mutatott, afelett jelent meg csak a turbónyomás, 0.1 PSI értékkel. Mihelyst 3500alá esett, azonnal átment vákuumba.

Mivel gyakorlatilag sosem használom a 3500 feletti tartományt, ezért egyszerű szívódízelként működik, s mivel az elektronika figyeli a turbónyomást, amíg nincs elegendő nyomás, addig nem is ad több gázolajat, mert csak füstölne. Vagyis azért erőtlen szar, mert nincs turbónyomásom gyakorlatilag. Hogy miért nincs, ez a kérdés. Maga a turbó szar, vagy a gemoetriaállítás szar, vagy valamelyik szenzor ad hibás értéket, nagy talány. FŐGYÚTOM.

 

Előzmény: 407fan (19687)
betg Creative Commons License 2015.04.19 0 0 19689

Nézd meg mit ír hátha tudok valamit mondani rá.

Előzmény: betg (19688)
betg Creative Commons License 2015.04.19 0 0 19688

Nem kontakthiba szerintem ,wd40 nem biztos hogy jó ötlet esetleg valami müa alkatrész megold.

Nem sajnos sok esetben élő paraméterekből is nehéz ,a saját autom 3 napig szivatott semmi hibaüzenet nem volt de úgy rángatott hogy nem lehetettvele közlekedni ,egy szenzor volt rossz működött de teljesen szélsőséges értékeket adott , nagyon nehéz volt elcsipni mert a diag mintavételezése elég lassu.

Előzmény: 407fan (19687)
407fan Creative Commons License 2015.04.19 0 0 19687

Az időszakosan jelentkező hibák (tartományon kívüli szenzorértékek, stb.) nem íródnak be a hibatárolóba? Az nem pont azért van kitalálva?

Az időszakonkénti jelentkezés nem egyszerű kontakthiba? Ha megvan a kis hamis, aki a felelős, akkor a csatlakozó eláztatása WD40-nel nem jó ötlet? Vagy az összes szenzor csati meglocsolása?

Ez lehet légtömegmérő hiba? Esetleg az lekoszolódva?

Most kiügetek a kocsihoz, s a Torque-vel kiolvasom a hibatárolót. Rögtön jövök.

Előzmény: betg (19686)
betg Creative Commons License 2015.04.19 0 0 19686

Egy ilyen hiba behatárolása még műhely körülmények között is sok esetben igen nehéz, erre csak találgatni lehet.

Turbonyomásszabályzás ,stb , valamelyik szenzor fals jelet ad de , hibát nem ír rá , ezt a legnehezebb elcsipni mert csak időszakosan jelentkezik , volt autó amire 3 napom ment rá.

Előzmény: 407fan (19682)
Lui0314 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 19685

Nem lesz nagyon alacsony a verda?

 

Előzmény: bigbagi (19684)
bigbagi Creative Commons License 2015.04.19 0 0 19684

szia ! simán jó rá . 

Előzmény: Lui0314 (19681)
Hundred80 Creative Commons License 2015.04.18 0 0 19683

Üdv újra mesterek

Adott 407 1.6 hdi jobb oldalt hossz bordás szíjnál sivító hang mintha flexelne valaki a motortérben.Főtengely szíjtárcsa ,szíj és kormány szivattyú cserélve volt.Feszítő kerekek adhatnak ilyen hangot? Vagy klima szivattyú? Alapjáraton semmi hang.Ja és Zolysys mester írtam mailt aux ügyben.

407fan Creative Commons License 2015.04.18 0 0 19682

Újabb adalék a menő/nem menő RHR-hez.

Ma délelőtt indulástól érkezésig vánszorgás, kínlódás a 20 mérföldre levő bolhapiacig. Onnan visszafelé pedig megjött az erő, 5-ben emelkedőn gyönyörűen gyorsult.

Mi az az alkatrész, vagy hiba vagy jelenség, ami miatt teljesen függetlenül hol van 100LE (kb.) és hol nincs csak 40LE.

Nem füstöl, pöccre indul, szépen jár, nem ingadozik, csak nem húz.

Ja, odafele egy kicsit kínoztam 3-ban 4000-es fordulaton mentem kb. 10 percet.

FŐGYÚTOM!

Lui0314 Creative Commons License 2015.04.18 0 0 19681

Sziasztok!szerintetek jó a peugeot 407 1.6 dieselhez egy 205/55 r16os gumi valakinek tapasztalat?tudom kicsit alacsony lenne de valakinek velemeny?udv.:Lui

 

betg Creative Commons License 2015.04.18 0 0 19680

Az a delphi re jellemző , hiba.

Itt még nem tudunk évjáratot , nem tudjuk melyik rendszer .

2008-ig siemens van.

lehet töltökör , lehet bármi , teljesen értelmetlen ez így.

Bz249 Creative Commons License 2015.04.18 0 0 19679

Sziasztok!

Nálam hasonló gond volt és a gázolaj szivattyú volt a bűnös,mivel a benne lévő lapát,beleért a gázba és el kezdte enni a falat,aminek következtében apró fém szemcsék(púder)szerű anyag jutott az üzemanyag rendszerbe és eldugította a porlasztó csúcsokat.teljes go rendszer+tank pucolás és szivattyú csere lett a móka vége!

Előzmény: noselfcontrol (19673)
407fan Creative Commons License 2015.04.18 0 0 19678

2.0 RHR

A vészprogramot nem jelzi valami? Villogás? Üzenet a kijelzőn? Bármi?

Előzmény: betg (19677)
betg Creative Commons License 2015.04.17 0 0 19677

Vészprogramban van azért nem megy valószinű .

Ha rhr ről van szó ott már 1500-1600 fordulaton van turbó hatás.

Előzmény: 407fan (19675)
betg Creative Commons License 2015.04.17 0 0 19676

2.0hdi??

1.6hdi??

Melyikről beszéltek??

Mindegyiket meg lehet csinálni .

Aki elhozza azét megcsinálom , lehet rám haragudni de interneten keresztül nem megy .

Ezeket a hibákat megfelelő körülmények nélkül javítani megtalálni nem lehet.

 

407fan Creative Commons License 2015.04.17 0 0 19675

Ma odáig gyengült a kocsi, hogy egy kicsi emelkedőn 3-ban nem tudott felmenni, full gáznál is csak bömbölt és kezdett leesni a fordulatszám.  A barátom becslése szerint (neki egy mondeója van ugyanekkora motorral és kasztnival) olyan 50 LE lehet meg, olyan szarul megy és gyorsul. Most már kezd határozottan idegesíteni, mert cseréltünk kocsit és az övé egy nagy gáznál majdnem kitörte a nyakamat. Nem szeretnék száguldozni, mert az nem  stílusom, de szeretek krúzolni, vagyis nyomatékból vezetni. Egy ilyen szép kocsival nem mehetek bömbölő motorral kettesben a városban.

A turbó amúgy sem szállít levegőt 2000 alatt, de egy 2.0-ás szívódízelben is legyen már annyi erő, hogy a turbónyomás megjöttéig lehessen vele menni. Nagyon várom a fórumtársat, aki erre jártában vet rá egy pillantást.

Előzmény: noselfcontrol (19673)
407fan Creative Commons License 2015.04.17 0 0 19674

Nem bikáztuk, hanem belöktük, 1 méter után beindult. Az akksi egyébként 1 hónapos, máshol lesz a baj. A kulcs forgatásakor nem hunyorog a műszerfal, tehát a delej nem is jut el az önindítóig.

A gond az, hogy a motortérben egy pénzérmét nem lehet leejteni, annyi hely sincs. Mert a régi iskola szerint valamivel összezártuk az önindító két sarkát és ha forgott, akkor az önindító jó, máshol a baj. De itt még azt sem tudom kinézni, hogy hol van az önindító, nem hogy csináljak vele valamit. Trabantnál régen egy kalapáccsal odavertünk egyet, s megjavult, mert megmozdult a forgórész. De ez egy finom francia kocsi (C4). Majd egy darabig hümmögök rajta, aztán elküldöm a lányomat egy szerelőhöz.

Előzmény: szilagyig31 (19672)
noselfcontrol Creative Commons License 2015.04.17 0 0 19673

Sziasztok!

Nagy öröm lenne most már tisztázni ezt az „egyszer megy az autó, egyszer nem megy” dolgot, látom minden második tulajnak van ilyen gondja a HDI-kkel. Én beszereztem már egy tarcsi turbót is, de az csak lélektani segítség, a régi turbóm is jó, annak ellenére, hogy kicsit már sorjás a forgórész és kicsit lóg is. De egyszer megy mint az állat napokig,  aztán csak olyan visszafogottan, pont előzésnél, hogy az ember megeszi a kormányt. FAP már nincs benne, EGR lefalazva. Eddig a turbó geometria volt a fő hibaoknak kikiáltva, hogy szorul, néha beáll a helyére, néha nem. De szerintem nem ez lehet. Volt szó itt a vákuum pumpáról, ez most valahogy reálisabbnak tűnik. Kérdéseim: Hogy lehet letesztelni? Mérni tudom a turbónyomást, de a vákumot, hogy lehet? Vagy ha egyszerűen kihagyjuk a méricskélő lépéseket, hogy lehet egyből javítani a vákuum pumpát? Javítókészlet? Lamellás a vákumpumpa? Fennakadnak a lamellák? Egészen más helyen, más gépen, nem autón, egy kis olajat szívattunk be a pumpába, és megjött a vákuum. Elkezdtek mozogni beragadt lamellák.  Nem biztos, hogy ez itt is így van.

Köszi, ha reagál valaki.

szilagyig31 Creative Commons License 2015.04.17 0 0 19672

Próbáld meg bebikázni, mert jellemzően akksi csinálja, ha nem az a gond akkor az önindító lesz.

Előzmény: 407fan (19670)