Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Lenoks júl. 22. Creative Commons License 18029

Sziasztok!

Tegnap égve hagytam a helyzetjelzőt és lemerült az akksi. Sikerült a kocsit kitaszigálni a parkolóbol majd az ott lévő lejtőn gurulva beindult. Viszont a szervó elment. Nem mertem leállítani egyből mert még annyi töltés nem lehetett az akksiban, mentem vele kb. 1 km-t, leállítottam, elindítottam és visszajött a szervó. Viszont most ha álló helyzetben eltekerem a kormányt akkor legtöbbször morog a szervó és a kormányon is érzem... Mi lehet ez? Megoldás esetleg? 

noselfcontrol júl. 22. Creative Commons License 18028

Szia!

 

Köszi, asszem élek a lehetőséggel, már unom a hobby szerelést február óta, ebben a témában. Régen pl. nem kellett internet az autószereléshez csak jó szerszám:(

Még egy adalék: hidegen elég jól húz, de ahogy melegszik úgy lassúl le.

 

Akkor mailben kérdezősködök a részletekról.

Előzmény: betg (18016)
Levente1978 júl. 22. Creative Commons License 18027

HZ2 kollega erdeklodott, nekem nincsen szuksegem atalakitasra. :-)

Előzmény: betg (18015)
attila906 júl. 22. Creative Commons License 18026

Milyen az autó megbízhatósága, szerelés költségek netán ha valami romlik.  De legjobban a váltótól félek, mennyi km után kell olajat cserélni a váltóban és milyen olaj megy bele .. egyenlőre ennyi asszem . 

Előzmény: P407c (18017)
mroland78 júl. 22. Creative Commons License 18025

Hát én csak úgy nagyjából szoktam utána számolni, de fedi a valóságot...

Előzmény: gun111 (18024)
gun111 júl. 22. Creative Commons License 18024

Tankolás alapján is ennyi? Nekem a V6 benzin 3 decivel többet mutat, mint a valós...

Előzmény: mroland78 (18023)
mroland78 júl. 22. Creative Commons License 18023

Nekem most ennyi... pedig tényleg hajtom autópályán is, hegyekben, városban, normálban is...

Előzmény: kohajdag (17989)
339pug407 júl. 22. Creative Commons License 18022

Koszi. Ha idon engedi felkereslek.

Előzmény: betg (18002)
gun111 júl. 22. Creative Commons License 18021

OK, ha gondolod, akkor Moo-nak odaadom a "csere" vezérlésmódosítómat, aztán ki tudjátok azzal is próbálni, hogy szűnik-e a hang...

Előzmény: mroland78 (18020)
mroland78 júl. 22. Creative Commons License 18020

Lehet igazság abban amit írsz, mert hidegen is erős dieseles hangja van, de pár másodperc múlva szépen elhalkul és gyönyörűen jár. Mintha melegen nem halkulna csak el inditás után. Ha megyek vele akkor elhalkul de nem tudom mikor szokott, mert akkor már nem hallom a menet zajoktól...

Ha haza tudok menni augusztusban, akkor megkeresem Moo-t, hogy nézze át nekem az első rendszámtól a hátsóig! Mindent tudni akarok a kocsiról és mindent le akarok ellenőriztetni... meg akarok egyszer nyugodni, hogy minden rendben és később amint van valami, azonnal javítani... csak ehhez egyszer rendbe kell tennem mindent, ahjoz meg tudnom kell minden esetleges gondját...

Előzmény: gun111 (18018)
mroland78 júl. 22. Creative Commons License 18019

Hát volt már rádugva komputer, Peugeot szervízben is, meg maszek embernél is, nem írt ki hibakódot. De nem tudom, hogy jó dolgot néztek-e...

Előzmény: gun111 (18018)
gun111 júl. 22. Creative Commons License 18018

Szia!

 

A dízelhang esetleg amiatt is lehet, hogy nem működik normálisan a vezérlésmódosítód... Diagolva volt már az autód?

 

Üdv!

Előzmény: mroland78 (18013)
P407c júl. 22. Creative Commons License 18017

Nekem ilyenem van. Újonnan vásároltam, múlt héten fordult át az óra a 100e km-en. Mit szeretnél tudni róla?

Előzmény: attila906 (18014)
betg júl. 22. Creative Commons License 18016

Szia

 

Az esp és egyebek a motor működési rendelleneségek miatt vannak ugyan is a ha a motor számítógép hibát észlel az esp és egyebek kikapcsolnak mivel nem tudnak a motor nyomatékszabályzásba bele szólni.

Ha gondolod átnézem neked , nem olyan bonyolult ha már túl vagy egy jó pár db-on .

Az alacsony turbó nyomás valószínű a geometria elégtelen szabályzásából adódik, erre is megvan mindenféle megoldás , a FAP is kinyirható , az látványos javulást szokott eredményezni.

Előzmény: noselfcontrol (18011)
betg júl. 22. Creative Commons License 18015

Mia ?

Nevemre katt és ott van.

Előzmény: Levente1978 (18010)
attila906 júl. 21. Creative Commons License 18014

2,7 V6 automata. Mit szóltok hozzá ? 
Amúgy egy coupéról lenne szó. 

mroland78 júl. 21. Creative Commons License 18013

Másik kérdésem, ha már így bele lendültem :D

 

A kocsimnak néha dizel hangja van. Ok, hogy hidegen, mikor beinditom akkor 2-3 mp-ig "erősen" jár a motor (mint apuka cdi mercijénél, mikor a reggeli inditásnál előtöltést kap pár mp-ig a motor), de utána elhalkul. Viszont azt vettem észre, hogy mostanában inkább meleg motor mellett ha inditom, nem halkul el.

 

Másik...

 

Hogy tudom kideríteni, hogy a vezérlésem jól van-e összerakva? Irta itt valaki pár kommenttel ezelőtt, hogy ha fél foggal el van rakva erőtlen lehet. Hát én nem mindig érzem a 160 LE-t :( lehet én várok sokat, de örülnék, ha valaki egyszer menne a kocsimmal vagy átnézné elejétől végéig, hogy mi a véleménye...

mroland78 júl. 21. Creative Commons License 18012

Sziasztok.

 

A kérdésem a következő. Mikor lassan gurulok az autóval épp hogy 1000 fordulatszámon 1, 2, ban olyan fasza kis sírós hangja van a váltómnak. Olyan mint a rally Ladáknak szinkron váltóval. Nem hangos, épp hogy lehet hallani, nekem tetszik is, de nem tudom ez normális-e. Mikor kell egyáltalán olajat cserélni a váltóban és melyik a legjobb olaj bele?

 

2006, 407 Coupé 2,2 benzin, 106.000km...

noselfcontrol júl. 21. Creative Commons License 18011

Sziasztok!

 

Gondolom ezt már unalmas itt olvasni, de sajnos ez van:  az autóm egy ideje lelassult(407 1,6 HDI FAP)nem gyorsul, a végsebessége 150. A következőkig jutottam a hibakeresésben:

1,Az EGR-t szétszedtem, egy hulladék volt, tele spénnel, korommal, a görgők szétesve. Kénytelen voltam lefalazni(egy hülyeségért nem vagyok hajlandó pénzt kiadni) Arra számítottam, hogy nyom majd egy ilyesmi hibaüzenetet, hogy „EGR system faulty” De nem! Ez a nagyon okos ECU azt írja ki, hogy „ESP/ASR system faulty”!? Utána nyom egy ilyet is, hogy „ABS breaking system faulty” Holott ezekkel a rendszerekkel semmi bajom nem volt. Mi köze a kipufogó gáz visszavezető agyatlanságnak a kipörgés gátlóhoz? Meg a(z autópályán, esőben, jégben valóban életmentő, de városban, száraz úton baromságfékszaggatóhoz?

2, Megnéz(et)tem a turbót, egy turbós azt mondta jó, én is azt mondtam magamnak:), de tényleg lógás, kopás nincs(kis korom van, de az már 2 éve)Az is tény, hogy van egy ilyen hiba: P0299(alacsony turbónyomás), de szerintem ez valami turbó vezérlés, de fingom sincs, hogy micsoda.

3, Csináltam sok direkt FAP regenerálást autópályán, egyszer felgyorsult egy hétre, aztán még „ráküldtem” egy párat, ami hülyeség volt, visszalassult és feldúsult a motorolaj isL Most már nem csinálom, csinálja ő amikor akarja. Egyébként FAP hibát sosem jelzett. (Legszívesebben a FAP-ot is kivágnám belőle)                                                        

4, A légtömegmérőt kitisztítottam, semmi hatás(attól még lehet, hogy rossz), Ha lehúzom a csatlakozót, semmi változás. Grafikon egy fix értéken áll, ha visszadugom számol rendesen.

 

A MIL nem ég. Ilyen hibákat lehet kiolvasni a kütyüvel: P0401,P0405, ezek  EGR hibák, de van még másik kettő :P0299 és a P1351. Az EGR lefalazástól gyorsabb lett egy kicsit, de korántsem a régi. Már nincs több megvalósítható ötletem,(se lehetőségem) max bevinni egy márkaszervizbe hibafelmérésre, de az nekem olyan mint ördögnek a tömjénfüstL

Kérésem/kérdéseim: Valaki(407, HDI tulaj) bevállalná, hogy lehúzza az EGR csatiját egy-két körre, hogy neki milyen hibát generál erre az ECU-ja? Megköszönném. Lehet. hogy az ECU rossz? Van ilyen? Hol lehet szerezni PUG-Citroen interface kabelt, mert „sima” kábellel csak a gagyi programok mennek, sztem meg a PUG-Planet-el lehetne valamit kezdeni, de az nekem nem indul. Bocsi, ha hosszú voltam.

Levente1978 júl. 21. Creative Commons License 18010

?

Előzmény: betg (18008)
zoolan65 júl. 21. Creative Commons License 18009

Nem épül fel a rail nyomás, valamelyik porlasztónál nagy a résolaj veszteség.

A helyén kell kimérni melyik az.

Előzmény: Reni06 (18003)
betg júl. 20. Creative Commons License 18008

Adatlapomon találsz tel számot

Előzmény: Levente1978 (18006)
betg júl. 20. Creative Commons License 18007

Ugyan és mit néztek, menetközben diagolták??

Előzmény: betg (18004)
Levente1978 júl. 20. Creative Commons License 18006

Probalj meg valahogy hozaferkozni a labaihoz, es ha az sikerult, akkor ki kell a relet valahova mashova helyetni ahol vedett helyen van.

Előzmény: HZ2 (18000)
Reni06 júl. 20. Creative Commons License 18005

Màr 2 helyen is megnézettem de nem letünk okosabbak.

Van valami elérhetöséged? Pest környéki vagyok.

Köszi az infokat.

 

 

betg júl. 20. Creative Commons License 18004

Szia

Indiítás közben kéne diagolni , a melegen nehezen indul az befecskendezés rendszer gyanús , de kiszűrni pontosan ,hogy ki aludas nem könnyű.

Van hozzá mindenem szerinmtem meg tudom csinálni , de így találgatni nem akarok .

Előzmény: Reni06 (18003)
Reni06 júl. 20. Creative Commons License 18003

Sziasztok.

Nekem  1 P407 2.0hdi van 2004 év végi. Az a probléma h nehezen indul

 melegen de sokszor hidegen is. A porlasztok màr beletek vizsgàlva és tisztitva

a pad szerint jok. Az üzemanyag hàzat màr kicseréltem kompleten a szürövel együtt

Vedttem egy prémium kategoriàs akumlàtortt 77ah 770inditoval. Utàna 1 hétig jo volt most megint jönek a problémàk. 170 felett kigyulad a motor làmpa system antypoulotion default. majd ha kihül a motor kialszik. Az üzemanyagnak lehet köze hozzà??

 

Köszönöm elöre is ha esetleg vannak ötletek vagy jàrt màr igy valaki.

 

 

betg júl. 20. Creative Commons License 18002

Szia

Szerintem lehet hogy tudok segíteni igen sok rhr-t csináltam már , de mivel ez egy elég faramuci hiba ezért autó nélkül nem megy , van egy 2 ötletem rá de látni kék.

Ha érdekel az adatlapomon találsz elérhetőséget.

Előzmény: 339pug407 (17992)
betg júl. 20. Creative Commons License 18001

Szia

Megoldás a csere , peuban bontott nem létezik mert mind szar ahogy van .

A Citroen c5II.-é jó hozzá az nem megy tönkre , de az egy kicsit világosabb sárga , egy más beszállító val dolgozik a citroen ez nem megy tönkre, csak a peu 407-be viszik, 1db van még.

Az adatlapomon találsz elérhetőséget.

Előzmény: Kismukk01 (17998)
HZ2 júl. 20. Creative Commons License 18000

Úgy tűnik igen, csakhogy az a rész teljes egészében ki van öntve műgyantával. Pont ez zavar, hogy ha ez egy komplett egység (1940 RQ vagy RR)

 

 

 

akkor miért hozza a másik rajzon külön alkatrészként is, külön cikkszámmal (6547TX)

 

Miért adná meg a PUG külön a relét, ha az valójában nem cserélhető külön.

 

Az utastéri biztosítéktábla alatt találtunk egy relét, csak nem tudtuk beazonosítani, hogy az-e az... Egyébként a motort megpörgettük közvetlenül 12V-ról, szépen megy. A szelepet nem nyitja se elektronika, se pneumatika, úgy tűnik a szivattyú levegőnyomása nyitja ki.

 

Szóval vagy a relé lesz, vagy vezeték szakadás/kontakt probléma.

HZ

Előzmény: Levente1978 (17997)