Én még pár évig nem akarok új autót. Viszont én komolyan mondtam, hogy ez az 500 trekking elgondolkodtató. És, persze ott lesz - talán a lancia és az Alfa, amelyek benne vannak az Fiat-Chrysler csereberében. Ha az sem, Iveco.. :-))
Azzal a céllal kerestem meg ezt a fórumot, mert tapasztalati információkat gyűjtenék, ugyanis szeretnék vásárolni egy Lancia Delta-t 2009-ből, amiben 1,6 MJet motor van, de sajnos nem ismerem a eléggé a típust, sem a motort. A kocsi nagyon szimpatikus, szép állapotú, anyagaiban igényes, de van benne 200 ekm, nyilván inkább hosszabb távon használták. Mit lehet ettől a motortól remélni még hátralévő életében, eddig igazoltan szervizelték, selénia oljat kapott (ennek van jelentősége?). A részecskeszűrő, és a motorolaj felhígulás problémák mennyire súlytják ezt a konstrukciót.
Több kérdést nem teszek fel, nagy segítség lenne ha beszámolnátok tapasztalataitokról, így hiteles információkhoz juthatnék.
Pontosan ezért nem nézem, már egy ideje. Sejtettem, hogy ez lesz, de a 8 gól már égés a javából......
Nem vagyok foci buzi, VB meccseket meg szoktam nézni, ha tehetem. Régebben még a válogatott meccseket is néztem, sőt egy Magyar-Spanyolra még el is mentem, de ez már a múlt. A kevés érdeklődésemet is kiölték már.
A stadionépítésről meg megvan a véleményem, már csak ez hiányzik a kánaánhoz, más minden rendben van már.
Tegnap leesett az elso ho, ugyhogy ma fel is dobattam a teli kerekeket. Miutan szegeny kocsi ugyanolyan ronda lett vele, mint tavaly, igy az iden sem rakok fel rola kepet. :-)
Én úgy vettem ki, hogy a 8,5 az a komplett blokk, kvázi mint az amcsi autó építős műsorokban mikor meghozzák raklapon. Ha nem így van akkor embertelen drága.
"hamarosan kifut a jószág"
Ha nem lesz utódja, az nekünk bravo tulajoknak csak jó, nem lesz a szokásos árletörő hatás. Sőt ha te tényleg megtartod, ahogy mondtad akkor a te 150 lovasod egy relatív ritka példány lehet majd.