Van ennek valamilyen egyéb, más helyen is megvehető konzumer megfelelője? Vagy ami hasonlít hozzá?
Én is próbálkoztam már, a vizes rongytól kezdve (nem rossz, csak nem tartós) a szappanos-tudfürdős vizen át a hiperes a_fene_tudja_milyen_márkájú dashboard shiny cleanerrel (nagy sz@r, alig győztem kivárni hogy eltűnjön/lekopjon a műszerfal tetejéről.
Lehet, hogy félreértetted! Nem spórolásból kérdeztem, sőt még vennék drágábbat is ha van jobb. Mindössze csak kíváncsi voltam, hogy ez a legjobb olaj bele, vagy van jobb mert akkor a jobbat választanám.
A legfontosabb a porszívó a szövet burkolatnál, illetve az egyéb helyeken a sajnos már nem hozzáférhető tutela dashboard clean.
Van még egy bontatan flakonnal. Ez eddig a legtartósabban portaszító, abszolut csík és foltmentes műanyagápoló amivel találkoztam. ráadásul nagyon kellemes illata is van. És nem is volt eszement ára.
Sajnos 1,6 mjet-es aktív fórumozó nagyon kevés van itt a topikon. Ha éppen erre jár közűlük valaki, biztos reagál a motorikus részre, mert ilyenben nem tudok segíteni.
A 200e km azért elég tenkintélyes futásteljesítmény, mindenképp ajánlott alaposan átnézetni a kocsit nem csak motorikus szempontból, mert ilyen távon azért már lehet gond futóművel, kuplunggal, kettőstömegű lendkerékkel is.
Az, hogy hosszabb távon használták, nem biztos, hogy egyenlő azzal, hogy jó utakon is használták... Mert abban az esetben, ha folyamatosan a cseh autópályán közlekedtek vele (csak példa! ), akkor az felér dupla mennyiségű egyéb használattal futómű-hajtáslánc szempontból.
Én még pár évig nem akarok új autót. Viszont én komolyan mondtam, hogy ez az 500 trekking elgondolkodtató. És, persze ott lesz - talán a lancia és az Alfa, amelyek benne vannak az Fiat-Chrysler csereberében. Ha az sem, Iveco.. :-))
Azzal a céllal kerestem meg ezt a fórumot, mert tapasztalati információkat gyűjtenék, ugyanis szeretnék vásárolni egy Lancia Delta-t 2009-ből, amiben 1,6 MJet motor van, de sajnos nem ismerem a eléggé a típust, sem a motort. A kocsi nagyon szimpatikus, szép állapotú, anyagaiban igényes, de van benne 200 ekm, nyilván inkább hosszabb távon használták. Mit lehet ettől a motortól remélni még hátralévő életében, eddig igazoltan szervizelték, selénia oljat kapott (ennek van jelentősége?). A részecskeszűrő, és a motorolaj felhígulás problémák mennyire súlytják ezt a konstrukciót.
Több kérdést nem teszek fel, nagy segítség lenne ha beszámolnátok tapasztalataitokról, így hiteles információkhoz juthatnék.
Pontosan ezért nem nézem, már egy ideje. Sejtettem, hogy ez lesz, de a 8 gól már égés a javából......
Nem vagyok foci buzi, VB meccseket meg szoktam nézni, ha tehetem. Régebben még a válogatott meccseket is néztem, sőt egy Magyar-Spanyolra még el is mentem, de ez már a múlt. A kevés érdeklődésemet is kiölték már.
A stadionépítésről meg megvan a véleményem, már csak ez hiányzik a kánaánhoz, más minden rendben van már.