Valamikor írtam az IKR Kukorica -iparszerűen c. újságba! Olyan gondom van ,hogy szörnyen messze van már az a dátum ,amikor megjelent.1978. február!! Ez se most volt.
Külön kell az adagolóba és külön a szabályzóba. Amennyiben a "csipkedések" nem engedték el az ívet, nincs mit tenned vele. Onnan tudod,hogy jól működik-e,hogy beindítod és kipróbálod!
Egy hét pihi (traktorban bokáig :) ) után itt vagyok megint.
A te első képeden 3-assal jelölt beöntő nekem nincs rajta, a második képeden 1-essel jelölt beöntőbe ha olajat töltök, akkor átfolyik mindenhova ahova kell?
Másik kérdés: szétszedtem a hidraulika fedelet, és a munkahenger által forgatott hüvelyre a szelepet működtető lemezprofilok csak fel vannak csipkedve hegesztővel. Semmilyen jelölést nem találtam a pozíciójukra, honnan tudható hogy jól állnak?
Amennyiben így van, akkor nem biztos hogy érdemös belőle traktort építeni. Akinek olyan Opelje van, biztosan adna érte jó UAZ, vagy Zuk váltót, azt könnyebben lehet itthon pótolni, javítani.
A fogas kerék az nem rá való, csak a sógor tehette rá mert van neki saját készítésű trakija és annál is úgy van meg oldva a kapcsolat. Két fogaskerék összekötve kétsoros lánccal.