Ha jól emlékszem 40-es tábla mellett 95 volt a sebessége.
---
Ha jól sejtem, te jártál volna rosszabbul - bár neked van elsőbbséged. Ő gondatlanságból nem adta meg az elsőbbséget, te viszont szándékosan mentél gyorsan.
Sajna nem... De a duma, mint hogy "még vége sincs a himnusznak, a románok már vezetnek", vagy "Liptákot meg úgy megkerülték, hogy mire megfordult, a Sport1-en már felvételről adták az ismétlést" ott voltak. Plusz a taktikai elemzések. :-D
Jaja, vmi rémlett, hogy valakinek volt hasonló esete... Gondolom, ott a motoros nem ment lassan, meg hát azt nehezebb észrevenni. Itt gondolom osztott lett volna a felelősség, ha meg tudták volna állapítani, mennyivel mentem. Bár sztem az ütközés közelségében már csak 50 körül mehettem...
Fasza, idegállapotnak nem rossz az ilyen. Faterékat anno így kapta el a motoros.
---
Nekem is volt ma egy szét nem néző fiatal leányzó.
Jövök az ovitól és tök egyenes útról kanyarodok jobbra. A kanyartól kb 4-5 méterre az út jobb oldalán végig merőleges parkolók. A legelsőből simán kijön elém egy fehér Grande, a csaj láthatóan nem nézett balra. Egyirányú út volt, a végén ő jobbra és balra mentem. Villogtam vadul mögötte, aztán beálltam mellé. Láthatóan nem értette mi a bajom...
Ma majdnem csúnyán leamortizáltam a kocsimat... Siettem vissza ebédből melóba, mikor egy az útpadkán álló kocsi úgy gondolta, most jött el az idő a visszafordulásra. Először nem vettem komolyan, azt hittem csak meggurítja a kocsit, majd utánam megfordul, de jött tovább... Szerencsém volt, hogy épp széles volt az út, kanyarodó sáv, meg minden, de mivel nagy volt a tempó, elég gyorsan kellett cselekedni... Folyamatosan húzva félre a kormányt (balra), jobb kézzel dudálva probáltam kikerülni, de mikor dolgozó abs mellett a jobb elsővel meg-megcsúszva egymás mellé értünk, akkor már láttam, hogy törik a jobb eleje... Akkor még egy kicsit húztam a kormányon, de ha nem állt volna meg (végre észrevett), akkor valahol oldalt, vagy hátul eltalált volna, megpörgetve az úton, ki tudja, milyen véggel... (épp kanyar előtt) Hál istennek, elkerültem, s azzal lendülettel mentem tovább. De nem esett jól, kb. 20 perc kellett, hogy megnyugodjak. Szerintem semennyire nem nézett tükörbe, hátra, oldalra, s ugyan igaz, hogy gyorsan mentem, de jól láthatott, forgalom nélküli szakaszon egyedül közeledtem felé egy 250-300 m egyenes szakaszon.
Ha rosszul döntöttem volna, azaz, jobbról akartam volna kerülni, esetleg simán beleállok a fékbe, tuti karambol, meg is ölhettem volna, ha teljesen oldalról vertem volna telibe a bal első ajtónál. :-( Ilyen közel régen voltam balesethez, örülök, h megúsztam.
Inkább az volt a vicces, hogy hónapokon keresztül a világranglista 30. helye körül kolbászolt a magyar válogatott? Mi???? Papírforma alapján majdnem VB résztvevő, csak hát Európa nem küldhet annyi csapatot. LOL Leküldeném őket Afrikába, hogy játszanak mindegyik válogatottal (olyanokkal is, akik "most másztak le a fáról", ha pontosan idézek), s szerintem örülnénk, ha a meccsek 20-30%-át hoznánk. Bár, lehet, a szervezetlenek ellen menne a játék, de erőnlétben ott is kevesek lennénk. Én úgy gondolom, hogy reálisan tuti, hogy nem vagyunk benne a világ első 50, sőt, 60 csapatában. Nézzük meg a profi bajnokságunkat. Vicc. Bár nem nézem, de 2000-ben összehasonlítottam egy ifi VB iramával. Azóta még véletlenül sem ülök le NBI-et nézni. :-D Ja, hogy mire kisorsolják a nemzetközi kupák első fordulóját, már nem vagyunk versenyben egy klubcsapattal sem? Legalább nem nagy a terhelés, időben le tudnak menni a magyar kupameccsek fordulói. :-D :-D Évek óta ez megy, ritka az üdítő kivétel, nincs miről beszélgetni. A külföldi bajnokságokban jó formában szokott játszani egy-két játékosunk, ha jobban össze tudnának szokni, a válogatott tudna jó meccseket játszani, mint ahogy szokott is. De nagyon hullámzó. Szerintem egy 16-18 éves magyar és spanyol, vagy holland fiatal játékos között nem sok különbség lehet. Aki kimegy külföldre, lehet belőle vmi, de aki itthon marad, az elsüllyed az NBI-ben (de gondolom, ez csak részben a játékosok hibája, inkább az edzőké, a szakmáé...). Tőlük ne várjuk, hogy nemzetközi szinten, ne adj isten, világszinvonalon focizó válogatott ellen helyt álljanak. Ez a realitás. Ja, hogy egy holland csapat ellen kimegyünk ki-ki meccset játszani, nyílt sisakkal? Bátorság az van. :-D Belenéztem a spanyol - fehérorosz meccsbe. A vége 2-1 lett, nagyjából hasonló erőviszonyok. Igaz, a fehéroroszok nem nagyon jöttek ki a kapujukat övező 25-35 m-es sávból, de legalább nem verték őket agyon. Az meg, hogy minden holland pontrúgás konstans gólveszélyt jelentett, nem beszélve az egyszerű beadásokról, az az amatőr dilettanizmus csúcsa.
Nem kell nekünk a profi foci. Öljük a pénz a baseball-ba!!! :-)
Itt a "shiny" lehetett amúgy a gond, inkább a selyemfényű-matt műszerfalápolókkal próbálkoznék, azok közül is a vizes alapúakat. preferálnám.
A Keresztűri úton van egy mosó, ahol a saját kevert cuccukkal hibátlanul tudják tisztítani-ápolni a műszerfalamat. Ha legközelebb arra járok, rákérdezek, miféle anygot rejt a flakonjuk. :-)
Van ennek valamilyen egyéb, más helyen is megvehető konzumer megfelelője? Vagy ami hasonlít hozzá?
Én is próbálkoztam már, a vizes rongytól kezdve (nem rossz, csak nem tartós) a szappanos-tudfürdős vizen át a hiperes a_fene_tudja_milyen_márkájú dashboard shiny cleanerrel (nagy sz@r, alig győztem kivárni hogy eltűnjön/lekopjon a műszerfal tetejéről.
Lehet, hogy félreértetted! Nem spórolásból kérdeztem, sőt még vennék drágábbat is ha van jobb. Mindössze csak kíváncsi voltam, hogy ez a legjobb olaj bele, vagy van jobb mert akkor a jobbat választanám.
A legfontosabb a porszívó a szövet burkolatnál, illetve az egyéb helyeken a sajnos már nem hozzáférhető tutela dashboard clean.
Van még egy bontatan flakonnal. Ez eddig a legtartósabban portaszító, abszolut csík és foltmentes műanyagápoló amivel találkoztam. ráadásul nagyon kellemes illata is van. És nem is volt eszement ára.
Sajnos 1,6 mjet-es aktív fórumozó nagyon kevés van itt a topikon. Ha éppen erre jár közűlük valaki, biztos reagál a motorikus részre, mert ilyenben nem tudok segíteni.
A 200e km azért elég tenkintélyes futásteljesítmény, mindenképp ajánlott alaposan átnézetni a kocsit nem csak motorikus szempontból, mert ilyen távon azért már lehet gond futóművel, kuplunggal, kettőstömegű lendkerékkel is.
Az, hogy hosszabb távon használták, nem biztos, hogy egyenlő azzal, hogy jó utakon is használták... Mert abban az esetben, ha folyamatosan a cseh autópályán közlekedtek vele (csak példa! ), akkor az felér dupla mennyiségű egyéb használattal futómű-hajtáslánc szempontból.