Tudom a számat, épp most beszéltem Vele, csak időm nem volt kotorászni a telefonba. Futár vagyok hétköznap. Zsír a gép! 100-km-ert sem ment az új varió. Érdemes gondolkozni rajta. Megyek bontok szívesen, ha szeretnéd látni. Karcmentes vas.
A bloklegkisebb hibajatol menekulni kell mereg drága az alkatrész nézzel csak körül a shopokba.A rotax blokos motorokban a blokban bármikor bármi megdögölhet.
A segítségeteket szeretném kérni. Szeretném megvenni az első robogómat, és a Scarabeo 150-esek meg a 200-asok nagyon megtetszettek.
Azt szeretném kérdezni ni tőletek, hogy mire kell figyelni a Scarabeoknál? Mik a típushibák? Milyen hiba az amivel még meg szabad venni mert olcsón javítható, és mi az amitől azonnal menekülni kell?
Azt nem írtam hogy végül a 80-100 közötti fura fémes hangra rájöttem. 2-óra keresgélés után észrevettem hogy a kipufogó hővédő lemezének egyik tartó csavarja megadta magát. Tehát a hővédőlemez nekiütődött a kipufogónak.:) Én meg azt hittem haza sem érek vele........
A vízpumpa javító készlet 5500 Ft. volt, a tömítéskészlet 7200 Ft, olaj és olajszűrő 3000Ft, (ezt amúgy is akartam már cserélni)
1 l. fagyálló és kb ennyi, csak az zavar, hogy lehet, hogy jó volt a régi termosztátom is és fölöslegesen adtam ki egy újért 14 000 Ft.-ot a régit meg eldobtam...
Még a vízpumpát én is kitudnám cserélni talán, de a hengerfejtömítés-cserétől félek, főleg, hogy a láncot is le kell szerelni, ott lehet valami gond???
Félig már szét szedtem, csak nem tudom neki merjek-e fogni egyedül 4T tapasztalat nélkül!?
Régebben a simson-okat csukott szemmel is szétszedtem, de ez kicsit más.
Van hozzá már tömítésgarnitúrám (mert az mindenképp kell) és egy másik motor bontva, mert tudom, hogy ha külön kell hozzá valami az drága és így olcsóbb volt.
Tulajdonosa lettem egy 200ccm-es Scarabeonak. Egy dolog zavar benne hogy 80-tól 100-ig a hajtás környékétől valami fura és kicsit fémes sikitó hangot ad. 100 fölött és 80 alatt megszűnik. Az erővel, gyorsulással szerintem nincsen baj.