Neked benyásod van valszeg a motorvezérlő miatt tud vele kommunikálni valamilyen szinten.
Az ELM 327 nem működik a bömbikkel sem!Nekünk a legalja,hogy BMW vonalon próbálunk mozogni,attól feljebb csak a féligkész All Comms van,elérhető áron legalábbis.
A Kacsa Józsinak is bömbi szaki csinálta azthiszem de alighanem annak is meggyűlt azért a baja vele!
A sólyomszem nem igazán játszik P38 tulajoknak annyi pénzért!Tudod hiszen,hogy pont olyan dolgokat nem kezel ami nekünk kellene!
A Wilson jó megoldás lenne a kisebb dolgokra,250 dodot simán megérne mert minden P38 perifériát tudna kezelni!Legalábbis hibát olvasni és kiütni még ha kalibrálni nem is lehetne vele,már ez is nagy szó lenne manapság!Ha komolyabb gebasz van akkor meg hívunk Téged forródróton!:-)
az egyetlen dolog amit esetleg érdemes megpróbálni az ELM327-el (nekem is van :-)) ), az a motorvezérlés. progitól függően olvassa a live adatokat, és kijelzi a tárolt hibakódokat (ezt a második dolgot csupán sejtem, merthogy nekem sosem olvasott ki egyetlen tárolt hibakódot a motorvezérlőből - persze lehet hogy sose volt, viszont a BlackBox mégiscsak kiírt, mégha viszonylag jelentéktelen dolgot is, pl. a check engine sem világít közben )
semmi gond, az itt jelenlévők mind átestünk ezen. :-))
RR illetve közelebbről a P38 viszonylatban igazából csak 4 megoldás játszik:
- az eredeti testbook: rohadt drága volt anno, most is az, volt hozzá személyesen szerencsém, még az én 2001 évjáratú kocsimmal is gondjai voltak.
- T4: az eredeti testbook továbbfejlesztése a T4, állítólag sokkal jobb, személyesen nem próbáltam, nem tudom ki tudja-e kódolni a BeCM-et
- a BlackBox Solution: rohadt drága, viszont a legjobb, mindent tud, sokat próbált öreg (külföldi) rókák szerint a No 1 , mégpedig vita nélkül
- az Autologic - szintén nem próbáltam, csak árajánlatot kértem tőlük. állítólag majdnem olyan olyan jó mint a BlackBox, de ennyi pénzért nem kötünk kompromisszumot :-))))
a futottak még kategória:
- Hawkeye - nem rossz próbálkozás, de állítólag össze sem lehet hasonlítani a BlackBox-al, s ezt ők maguk is elismerik
- rswsolution: Wilson papa progija. ő az akit naponta 5x Mekka felé fordulva köszönt minden P38 tulaj, elévülhetetlen érdemei vannak az EAS Unlock progi és a kábel megalkotása és közkinccsé tétele miatt. viszont az AllComm amit szintén úgy vártunk mint a Messiást, valahogy döcögősen halad, a családjára koncentrál (ezt persze nem lehet elítélni), és a P38-asán kívül vett egy L322-t is, és ha épp csinál valamit, akkor arra koncentrálja minden erejét. egyébként ha elkészült volna a P38-al. akkor sem lehetne vele kikódolni a BeCM-et
a P38 esetében ennyi, nincs tovább. néha megjelenik egy kósza hír, hogy valaki ilyen olyan Bosch, stb. diagnosztikával tudja kezelni a RR-t is, de ez csak azért van, mivel a menuben szerepel ez a típus. amikor pedig kenyértörésre kerül a sor, rájösz, hogy mégsem működik. szóval a lényeg, hogy nincs, egyszerűen nem létezik más megoldás. én is eljátszottam a gondolattal, hogy összeeszkábálnék valamit, de be kellett látnom, hogy óriási munka lenne, és nem vagyok képes rá, meg értelme sincs ... :-((((
a vicc az, hogy az újabb évjáratokkal kicsit más a helyzet, főleg amikor a Ford alá tartozott a LR, ott az IDS már szépen kezeli a dolgokat, de ehhez igazából már nem is tudok hozzászólni, mert sosem próbáltam, sosem kellett ...
A fórumon is aktív P38 tulajok nagy részében nem keltettél csipetnyi reményt sem!:-(
És ezt most sajnálkozva írom,mert jelenleg nincsen olyan elérhető árú diag a gépeinkhez ami akár csak az alap dolgokra elég lenne!:-(
Nem most kezdtük körbejárni ezt a diag témát!
Azért ha van ezzel kapcsolatos kérdésed akkor tedd fel,mielőtt esetleg beleugrasz valamibe ami ráadásul nem kevés pénzbe is kerül!
Ha nagyon van kedved a témához akkor esetleg rámehetnél az ELM 327-hez való BMW szoftver dologra.Még nem teljesen bizonyított de a BMW diagok valszeg kommunikálnak a motorvezérlővel!Hogy ehhez direkt BMW-hez való hardwer vagy csak szoftver kell-e,még szintén kérdéses.
Bocs vagy elfelejtettrem vagy nem találtam, de már nem emlékszem rá olyan rég volt:) holnap utána nézek, hirtelen a land roveres mappáimban nem volt:(
A kályhával kapcsolatban tényleg jó lenne látni hogy is van, akkor talán okosabbak lennénk. Megnéztem és nekem még a tápszivattyú előtt van leágaztatva arról a csőről ami a tank felől jön, nincs külön csöve, lehet meg fogok halni:)) Eddig nekem sose volt gond vele, lehet nem a legszerencsésebb a beszerelése, viszont műkszik, egyedül fagyálló cserénél kell figyelni,hogy levegyem a szivattyú csövét és feltöltsem, mert különben levegős marad. De ennyi.
3M kétoldalas ragasztó van rajta, a paraméterei pont ezek és 2500 pénz /méter az ára és 5 méteres a tekercs, amit nem bontanak meg. Beszéltem az emberrel és jövő hét elején jön majd erre, ha kell még valakinek ilyen szóljon, van meleg fényűbe is.
Egyik forumon olvastam, hogy OBD2 (ELM327 interface) soros porttal kapcsolodva hasznalhato!
Nem lattam hardwer kulcsot sehol, csupan egy e-mail cim visszajelzo rendszert! Amirol egyebkent azt irtak, hogy amennyiben nem upgradelsz akkor mukszik nelkule is( tulajdkep. internetr nelkulhasznalva) !
Van egy kabelem (usb-obd2) elm327 interface-val es sehogyan sem tudom osszekomunikaltatni a p38 Ecu-javal! A parbeszed megvan, csak az ECU-val nem hajlando tarsalogni!
A kiprobalt szoftverek a kovetkezok voltak: ScanMaster-Elm, PCMSCAN, moDIAG! Egyikkkel sem sikerult osszehoznom!
Az autoCom CARS cdp+ pedig megcsak nem is tartalmazza a keresett autot, a Range Rover kategoriaban a 2002-es a legkorabbi!
Tudna esetleg valaki segiteni? Mivel diagnosztizaljak, vagy milyen protocolon keresztul, stb???
Dealextreme-en nem láttam 5000K-s COB LED csíkot. Azért warm white a legtöbb, mert ez alapvetően lakberendezési és közvilágítási kellék, ott pedig a cél a halogén izzók színhőmérsékletének reprodukálása. A 3000-3500K pedig kb. olyan színt ad, mint egy 100-as izzó. 5050-es flexibilisben van más színhőmérséklet is, de annak kisebb az egységnyi hosszra jutó fényereje, az más séma.
Abszolút nem vagyok a padlógáz híve, de a videót elnézve ez lett volna a legkézenfekvőbb megoldás. A Skoda elsőre felment volna, ha lendületből érkezik és nem veszi el a gázt. Az már LOL, amikor félúton, a legmeredekebb részen, laza talajon próbál elindulni. 2-3 próbálkozás után frankó csapást ásnak ki a kerekek, oszt' megy a csodálkozás, hogy nem viszi fel a bódét az elektrónyika a dombra. Szégyen az is, amit a 4-es Discóval csinálnak 2:59-től.
Ez vajon valami Totalcar szintű magazin "hozzáértő" terepjáró tesztje volt, vagy csak kimentek játszani az unatkozó szovjet városi népek?