Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

István 77 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 75712

Sziasztok! Eladnám a bx-em 

évj 1987 

19 tri autómata szedán.

2017 februárig műszaki

Problémái; Hidraulika szivattyú hangos de működik,hátsó lengőkarcsapágy cserére szorul de nem vészes;gömböket is megérte a cserét,az autómataváltó melegen nehezen veszi a rükvercet a kasznia elég jó állapotba van a korához képest mai napig használatba van az autó.

Ha valakit érdekel jelezze.Ár 80000-ft

Tel;0630/2612290

Előzmény: István 77 (75710)
FeZ_ Creative Commons License 2016.10.28 0 0 75711

Van

Előzmény: István 77 (75710)
István 77 Creative Commons License 2016.10.28 0 0 75710

Sziasztok! Tudja valaki a bx autómataváltóba van e olajszűrő? 

 

Előzmény: István 77 (75705)
TurboDiesel3.0 Creative Commons License 2016.10.27 0 0 75709

Remek lenne! Nekem most a sárgásbarna nyíllal mutatott dísztárcsám van, de szeretnék rá gyári alufelnit. Mennyibe kerül egy garnitúra?

bxpaki Creative Commons License 2016.10.27 0 0 75708

Kattints a fotóra. A 4. sorszámúról van szó!

Előzmény: bxpaki (75707)
bxpaki Creative Commons License 2016.10.27 0 0 75707

Pl. ilyenek voltak. Vasárnap a kecskeméti zsibpiacon a jobb fölsőből árultak 4 darabot.

Előzmény: TurboDiesel3.0 (75702)
bxmpisti Creative Commons License 2016.10.27 0 0 75706

Van, több féle is.

 

Előzmény: TurboDiesel3.0 (75702)
István 77 Creative Commons License 2016.10.25 0 0 75705

Küldöm a képet. 

Előzmény: István 77 (75703)
Taksoft Creative Commons License 2016.10.23 0 0 75704
Nem biztos, hogy nem lehet így eladni.
Az átépítés kéziváltóra vetekedne egy használt BX árával, csak akkor csináltasd meg, ha meg akarod tartani, mert annyira a szívedhez nőtt.
Még mindig képeket, kicsit bővebb leírást, es egy irányárat várunk, hogy lehessen gondolkodni.
Előzmény: István 77 (75703)
István 77 Creative Commons License 2016.10.23 0 0 75703

Sziasztok. Már nem tudom mit csináljak a géppel melegen nehezen veszi a rükvercet és negyot is ránt,előre semmi gond.

Ahogy nézem a jobb lengőkarcsapágy is cserés. Nem tudom mi legyen cseréljek manuális váltóra ?Így el sem tudom adni sem cserélni.

Egyébként a szervízkönyv szerint németből jött.

Ha valakinek van ötlete szivesen várom.

Előzmény: István 77 (75699)
TurboDiesel3.0 Creative Commons License 2016.10.19 0 0 75702

Sziasztok! Valakinek nincs eladó alufelnije bx-re? Gyárinak örülnék a legjobban! Köszi előre is!

bxmpisti Creative Commons License 2016.10.17 0 0 75701

Meg ár, ha valóban eladó. :-)

Előzmény: Taksoft (75700)
Taksoft Creative Commons License 2016.10.16 0 0 75700

Ennél kicsit többet kell írnod róla, attól félek.

Német= nincsenek magyar papírjai?

5 ajtós, vagy kombi?

Stb.

Képek sem ártanának.

Előzmény: István 77 (75699)
István 77 Creative Commons License 2016.10.16 0 0 75699

Sziasztok!Elszeretném adni 87-bx német 19 tri automata korához képest elég jó állapotba van. A hiraulika szivattyú kicsit hangos de működik  kisebb bajai még vannak de szerintem nem rossz. Csere is érdekel Renault express  vagy valami hasonló dobozosra. 

peti.olah Creative Commons License 2016.10.13 0 0 75698

Keresd a Kugler kábelt. http://www.gyujtokabel.hu/

Én puntóhoz rendeltem tőle, centire passzolt a helyére. És hibátlanul műxik.

Előzmény: Tomek29 (75696)
Taksoft Creative Commons License 2016.10.12 0 0 75697

Ilyen alkatrészeket kapsz még a legtöbb webshop-ban (sima autósbolt, ugye nem kell példákat írnom?).

 

Sportlégszűrő?? Hű... Erre a motorra? Aztán majd ne csodálkozz, ha kormosak a gyertyák, vagy sokat eszik, de nem megy. Maradj a gyári megoldásnál, arra van méretezve a karburátor.

 

Előzmény: Tomek29 (75696)
Tomek29 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 75696

Köszi a választ!

 

Tudnál esetleg linket ahol bx alkatrészeket lehet rendelni?

Kellenének gyujtó kábelek,új gyertyák stb. 

Szeretnék bele sport légszűrőt tenni,mert ami benne van az valami kókányolt szar.

 Elnézek a másik forumra is. :-)

Ja és van egy új szimeringem is hozzá,azt is kaptam az autóhoz,teszek róla képet hátha meg tudnátok mondani,hogy jó e hozzá.

Előzmény: Taksoft (75695)
Taksoft Creative Commons License 2016.10.12 0 0 75695

A féltengely tömítőgyűrűnél van valami trükk, hogy oda nem a sima való, hanem amit oda ajánl a gyár. De lehet, hogy nem ez a baja. Féltengelyt szerintem lehet még szerezni. Figyelj, hogy a fekvőmotorosnak más a féltengelye, mint az 1,6-1,9l-eseknek.

 

Bowden szokott itt járni is, de elég ritkán. A másikon (link a topik nevénél) sűrűbben valamivel.

 

A hátramenő csöveket érdemes kicserélgetni, főleg ha hosszú távon tervezel az autóval, mert kellemetlen, mikor eldurran valamelyik.

 

Előzmény: Tomek29 (75694)
Tomek29 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 75694

Csáó!

Hát a hidraulikának annyi baja van,hogy a hátramenő csövek nagy része föleg a híd körül elég jól eloxidálódtak.

Azon kívül a munkahenger amit leszedtem szintén pár foltban elég mélyen ki van rohadva kb úgy feléig.

Ezeket mind cserélnem kellene,meg a gömbök közül csak egy új van rajta az 2015-ös,többi régi.

Vannak még gyagyái. Pl: a bal oldali féltengelynél szórja az olajat nem nagyon de szórja. Hiába volt szimering cserélve akkor is szórja. Az előző tulaj azt mondja,hogy a féltengely valószínű enyhén excentrikus lehet.

Amúgy nem ráz a kerék és nem is kopog a féltengely mondhatni más tünet ott nincs csak az olajszórás.

 Olcsón megkaptam az autót(50.000 és van még jövő julius közepéig műszaki), úgy látom elég sokat fogok rá költeni,de nem bánom mert megszerettem nagyon. Felújítási alapnak tökéletes,mert rozsdát nem látni rajta talán két helyen,az is akkora mint egy 20 ft-os.

Bowdennel hogy tudnám felvenni a kapcsolatot? Vagy ő is szokta a fórumot látogatni?

Előzmény: Taksoft (75693)
Taksoft Creative Commons License 2016.10.10 0 0 75693

Ha ilyen jól volt karbantartva, akkor érdemes az olajat és az olajszűrőt is lecserélni, mielőbb.

Sajnos a karbisokhoz sem sokat értek, FeZ a profi, ő biztos tud segíteni.

 

Meg Bowden lesz a cimborád, neki van fekvőmotoros BX-e, és nagyon szereti.

 

A hidraulika rendszernek mi baja van még?

 

Előzmény: Tomek29 (75692)
Tomek29 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 75692

Előzmény: Taksoft (75690)
Tomek29 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 75691

Megnéztem a légszűrőt,ő volt a hunyó. koszos és kemény volt az olajtol és a portól. Fogtam kimostam forró mosogatószeres vízzel és megszárítottam. Összeraktam kerültem egyet,és már menet közben éreztem hogy harap rendesen. Most 130 volt a vége,de ment volna több is csak nagyon szar az út és nem akarom a hidraulika rendszert gallyra vágni,így is véres a torka. :-D 

Na aztán mikor kihült,gyertyákat ellenőriztem,és nem kormosak csak a szélei picit,az elektródák azok szinte fémtiszták maradtak.

Teszek képeket a porlasztóról azért,hátha tudsz róla egy-két hasznos infót írni.

Előzmény: Taksoft (75690)
Taksoft Creative Commons License 2016.10.10 0 0 75690

Esetleg a légszűrőt még érdemes megnézni, ha nagyon fekete, az elviheti a keveréket rendesen. De akkor meg már általában lehet érezni, hogy fulladozik.

Előzmény: FeZ_ (75689)
FeZ_ Creative Commons License 2016.10.10 0 0 75689

Ha szívatót kell húzni, akkor karburátoros és a kormosodás vagy sok üzemanyagtól vagy (ez elég ritka) kevés levegőtől lehet.

A tiédnél a karburátorra gondolnék. Melyik gyártmány van rajta ?

 

Előzmény: Tomek29 (75688)
Tomek29 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 75688
:-D
Valahogy sejtettem... :-D
Igazábol most vettem az autot és nem nagyon tudtam az ilyen hibáirol,mivel nagyon kiprobálni sem tudtam előtte. Szar volt a hidraulika cső,azt mondták ha igy kell oda adom 50-ért,mondom persze.
Segitettek is alkatrészt szervàlni,nagy nehezen meg is csináltam.
Aztán ahogy mentem vele,észrevettem hogy nem ugy húz ahogy kéne,meg visszaváltásnál a kereszteződéseknél leállt a motorja. Szinte csak szivatoval ment. A max amit kitudtam belőle taposni az a 80-90-km/h.
Ezek után kiszedtem egyesével a gyertyákat,és mindegyik olyan kormos volt mintha valami fekete bunda lett volna rajta. Ráadásul az egyik pipa gyujtókábele szakadt is volt ami miatt nem vagy csak néha néha mehetett egy henger.
4 polusu ngk gyertya van 3 hengerben,egyben pedig egy 1 polusú bosh.
Lepucoltam a gyertyákat fényesre,a rossz gyujtókábelt kicseréltem egy nem ehez valo jora.
Ezek után az autó már kis kulcsforditásra egy félig kihozott szivatoval is szépen indult.
Mentem vele egy kört,meghajtottam,most 120-nál is még húzott :-D
Kihülés után ujra gyertyát ellenőriztem,és kormosak. Nem annyira mint előtte de azok.
Mitől lehet ez?
Amugy nem olyan öreg az auto 1988-as gyártású,de csak 1995-ben lett forgalomba helyezve. Az előttem lévő gazdája előtt szolgálati rendőr auto volt.
189,000-km van most benne,de egy x ideig nem volt jo a km/h -ja. Abba is spirált kellett cserélni.
Az előttem lévő gazdája,tehát akitől most vettem,az egy nagy mágus ezermester lakato bácsi,aki a motorját fel is ujitotta,azt mondta azota talán 10,000-kmt ment vele.
Előzmény: FeZ_ (75687)
FeZ_ Creative Commons License 2016.10.09 0 0 75687

Hát.....van egy olyan sejtésem, hogy azt nem a hátsó munkahenger miatt kormolja. :-D :-P

 

Előzmény: Tomek29 (75685)
FeZ_ Creative Commons License 2016.10.09 0 0 75686

A rövid vagy a hosszú válasz érdekel ? :-)

 

A rövid:  nem.

 

A hosszú:

A C5-é nem tölthető gömb.

Meg lehetne fúrni és egy menetet vágva töltőszelepet beletenni, de ha van még benne nyomás elég rizikós és a gömb anyagának a vastagsága sem elég meggyőző, így csinálja meg az, aki szeret ilyesmivel játszani. :-)

Előzmény: Hobbiasztalos.blog.hu (75684)
Tomek29 Creative Commons License 2016.10.09 0 0 75685
Megcsináltam.
Tökéletes lett.
Csak kormolja a gyertyát. :-(
Előzmény: FeZ_ (75683)
Hobbiasztalos.blog.hu Creative Commons License 2016.10.08 0 0 75684

Fez!

 

Tudtok c5 gömböt tölteni? 

Előzmény: FeZ_ (75683)
FeZ_ Creative Commons License 2016.10.06 0 0 75683

Látni kellene, mert az is lehet, hogy valami nem jó, de ha jól van összerakva, akkor is lötyög. :-)

 

Előzmény: Tomek29 (75682)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!