Szerintem ezt nem kell komolyan venni, ez egy "vicces" video-sorozat akar lenni, több részes, van még ott betontömbökön való áthaladás is, a jó oldalát kell nézni, hogy az autó még a szándékaik ellenére is lényegében elpusztíthatatlan. És szerintem lehet, hogy pont ezt akarják demonstrálni.
Apuci pénzéből vették biztos játszadozni.Olyan videó nincs fent róla, hogy átbakkan az emelkedőn és vagy 4-5x megpördül az autó és a berobbant szélvédő szétvágja az arcát és a torkát és utána úgy kell kivágni a gépből miközben üvöltve sír? :)
Azt szívesebben nézném, de az a baj, hogy mivel egy Land Roverben ül azt is túlélné :)
Igen, gondoltam, de nem nagyon van helye máshol, annyi fölödsleges dolog van ebben a motortérben.
Megpróbálok egy légtelenítést, meg átkötöm az üzemanygcsövet.
Más. Elvileg (gyakorlatilag hallom, hogy kerreg fékezéskor) tegnap óta működik az ABS-em, de a sárga lámpa a műszerfalon, folyamatosan világít....????? Féknyomot ilyen időben nehéz keresnem.
Ennek a típusú kályhának a tetején van a vízszivattyú. Sajnos neked magasabban van a teteje, mint a kiegyenlítőtartály vízszintje. Így előfordulhat ,hogy levegős lehet az induláskor. Ellenben ha jár a motor, akkor a vízpumpa feltölti a rendszert és kinyomja a levegőt.
Amúgy a kályha tetején is van légtelenítő.
A gázolaj vételi pont tuti rossz, még ha működött is! Nem lehet nyomott ágból leágazást csinálni. Mindenképp az AC pumpa előtt kell megcsapolni a csövet.
Az elhelyezkedése és az üzemanyagellátása. Én így vettem nem működött, közel két év után megjavítattam ( bontott keringető szivattyú csere), 3 hétig tökéletesen működött, ebben az állapotban.
Elf, egy pár engem is érdekelne, nekem 225/75R16-os gumim van. Ha Ivwi nem csap le mind a két párra, akkor egy egyik párt elvinném. És nekem is van egy pár nem használt ugyanilyen típusú, ez a sárga-piros, de kicsit kisebb méretre, 205/80R16. A régi kerékre egyszer a garázsban felkáromkodtam az egyik láncot, nem tudom, lehet, hogy jó a mostani picit nagyobb kerékre is? Kicsit több káromkodással lehet, hogy felmegy? Szerintetek? Megpróbálom majd. Mert ha nem, akkor viszont eladósorba kerül.
Sziasztok, nekem a szombat (dec. 8) lesz a jó. Javaslom a 10 óra körüli találkát a DKeszi Tesco parkolóban a szokott helyen, aztán irány a patak. Jó ez így nektek?
Hétvégén (8 vagy 9.-én) nincs kedvetek találkozni és valami laza karcmentesebb túrát csinálni Budapest környékén? ( Esetleg Fótról indulva elmenni néhány jó helyre?)
Neked benyásod van valszeg a motorvezérlő miatt tud vele kommunikálni valamilyen szinten.
Az ELM 327 nem működik a bömbikkel sem!Nekünk a legalja,hogy BMW vonalon próbálunk mozogni,attól feljebb csak a féligkész All Comms van,elérhető áron legalábbis.
A Kacsa Józsinak is bömbi szaki csinálta azthiszem de alighanem annak is meggyűlt azért a baja vele!
A sólyomszem nem igazán játszik P38 tulajoknak annyi pénzért!Tudod hiszen,hogy pont olyan dolgokat nem kezel ami nekünk kellene!
A Wilson jó megoldás lenne a kisebb dolgokra,250 dodot simán megérne mert minden P38 perifériát tudna kezelni!Legalábbis hibát olvasni és kiütni még ha kalibrálni nem is lehetne vele,már ez is nagy szó lenne manapság!Ha komolyabb gebasz van akkor meg hívunk Téged forródróton!:-)
az egyetlen dolog amit esetleg érdemes megpróbálni az ELM327-el (nekem is van :-)) ), az a motorvezérlés. progitól függően olvassa a live adatokat, és kijelzi a tárolt hibakódokat (ezt a második dolgot csupán sejtem, merthogy nekem sosem olvasott ki egyetlen tárolt hibakódot a motorvezérlőből - persze lehet hogy sose volt, viszont a BlackBox mégiscsak kiírt, mégha viszonylag jelentéktelen dolgot is, pl. a check engine sem világít közben )
semmi gond, az itt jelenlévők mind átestünk ezen. :-))
RR illetve közelebbről a P38 viszonylatban igazából csak 4 megoldás játszik:
- az eredeti testbook: rohadt drága volt anno, most is az, volt hozzá személyesen szerencsém, még az én 2001 évjáratú kocsimmal is gondjai voltak.
- T4: az eredeti testbook továbbfejlesztése a T4, állítólag sokkal jobb, személyesen nem próbáltam, nem tudom ki tudja-e kódolni a BeCM-et
- a BlackBox Solution: rohadt drága, viszont a legjobb, mindent tud, sokat próbált öreg (külföldi) rókák szerint a No 1 , mégpedig vita nélkül
- az Autologic - szintén nem próbáltam, csak árajánlatot kértem tőlük. állítólag majdnem olyan olyan jó mint a BlackBox, de ennyi pénzért nem kötünk kompromisszumot :-))))
a futottak még kategória:
- Hawkeye - nem rossz próbálkozás, de állítólag össze sem lehet hasonlítani a BlackBox-al, s ezt ők maguk is elismerik
- rswsolution: Wilson papa progija. ő az akit naponta 5x Mekka felé fordulva köszönt minden P38 tulaj, elévülhetetlen érdemei vannak az EAS Unlock progi és a kábel megalkotása és közkinccsé tétele miatt. viszont az AllComm amit szintén úgy vártunk mint a Messiást, valahogy döcögősen halad, a családjára koncentrál (ezt persze nem lehet elítélni), és a P38-asán kívül vett egy L322-t is, és ha épp csinál valamit, akkor arra koncentrálja minden erejét. egyébként ha elkészült volna a P38-al. akkor sem lehetne vele kikódolni a BeCM-et
a P38 esetében ennyi, nincs tovább. néha megjelenik egy kósza hír, hogy valaki ilyen olyan Bosch, stb. diagnosztikával tudja kezelni a RR-t is, de ez csak azért van, mivel a menuben szerepel ez a típus. amikor pedig kenyértörésre kerül a sor, rájösz, hogy mégsem működik. szóval a lényeg, hogy nincs, egyszerűen nem létezik más megoldás. én is eljátszottam a gondolattal, hogy összeeszkábálnék valamit, de be kellett látnom, hogy óriási munka lenne, és nem vagyok képes rá, meg értelme sincs ... :-((((
a vicc az, hogy az újabb évjáratokkal kicsit más a helyzet, főleg amikor a Ford alá tartozott a LR, ott az IDS már szépen kezeli a dolgokat, de ehhez igazából már nem is tudok hozzászólni, mert sosem próbáltam, sosem kellett ...