Sajnos nem úszod meg a klímajavítást most sem. És azt ajánlom, hogy hozzáértővel -fiat kompatibilissal- nézesd meg a kocsit. Most mondhatnám a fiatszabót, mert többünknek ott orvosolták tartósan sikeresen a problémát, de biztos meg tudják csinálni máshol is.
A kikapcsolt helyzetben lezárnak a lamellák, viszont abban az esetben, ha valamelyik lamella végállását nem "találja", akkor bizony végkimerülésig pozícionálgatnak a motorok.
Az "örömhír" még annyi, hogy 2+2+1 motor van a digitklímában, darabjuk 12-14e ft. Bármelyik lehet hibás, egyszerre akár több is. (egy cartársnak a kiolvasás szerint 1+1+1db rossz) . További dráma, hogy a javítás igen nagy bontással jár -ajtók leszerelése, műszerfal kiszerelése, stb - így nem kevés enyhén szólva a munkadíja sem.
Ha viszont normálisan javítják, rakják össze, nem zörög semmi utána és a klíma-szellőztetés-fűtés-irányállítások is tartósan korrektül működnek.
Szia. Grat a kocsihoz, remélem sok örömöd lesz benne.
A klíma kikapcsolás után a motorok zárják a csatornákat, tehát ez néhány percig normális. Az indítás után újra keresik a megfelelő fűtés pozíciót, ekkor is van hangjuk egy ideig.
Új vagyok itt, segítségért jöttem. Történetem: jó kis Clio RS-ről váltottam 1.9 Mjet Bravo-ra, amivel kétszer törtek meg 11 hónapon belül, legutóbb júliusban totálkárosra (a törésteszt tényleg jó, szerencsére nem lett semmi bajunk) Sikerült megcsípnem egy 1.4 T-jet-et 150 pacival.
A hűtő folyadék folyamatosan fogyott, a szerelő szerint a ventillátor gyárilag elég közel van a hűtőhöz és kilyukaszthatja. A csere után vettem észre a vinjo által áprilisban leírt jelenséget, azaz az ütemes hangot. A két oldali levegő befúvás közötti különbség megvolt, de nem voltam hajlandó feltöltetni a rendszert, talán kicsit babonából is, az előzővel pár nappal a baleset előtt voltam klíma szervízben. Ami viszont az eltérés a leíráshoz képest, hogy nekem a szellőzés kikapcsolt állapotában is hallani az ütemes hangot valamint hogy ha simán fűteni akarok (pl. tegnap) akkor is jelen van a hőmérséklet különbség (mintha csak az egyik oldalon fűtene) Volt egy kollégámnak problémája, neki elég sokba fájt, de jelenleg nem tudtam elérni. Mi a véleményetek erről? Ua lehet nálam is a gond? Ha igen akkor miért hallom a szellőzés kikapcsolásakor is a hangot (nem azért mert bolond vagyok :-) Köszi előre is!
Van itt olyan Bravo tulaj, aki utólag tetetett az autójába hátulra tolatóradart?
Ha igen, és jó lett, akkor a szerviz nevét megkaphatnám? Ugyebár nem nagyon lehet kilátni hátul az autóból, ezért jobb a békesség alapon inkább rakatnék hátulra 4 pöttyöt. Úgyis fehér az autó. Tolatóradarból meg fehéret vagy 100 félét lehet kapni.
Nagyon sokféle 1.6-os motor van ezekben, legalább is motorkód alapján kb. 5.Az lehet, hogy mindegyik mindegyiknek a gyereke, de sokat változtatgattak rajtuk az évek alatt.
Azt tudom, hogy nem fog keveset enni, de annyira keveset fog menni az autó, hogy szinte mindegy, hogy mennyi is az.
Hidd el, én gondoltam volna a legkevésbé ezt a kombót.Viszont az autó annyira egyben van kívülről-belülről-futóművileg-motorikusan, hogy próba után mondtam az Ozinak, hogy ha tetszik, akkor mehet.Elvittük szervízbe, átrángattuk, belenéztünk az agyába..stb., és minden szinte tökéletes állapotban volt.Újak körbe a fékek, olajcsere+szűrők 2000 km-rel ezelőtt, vezérlés rendben, a futóműben nem lóg semmi.Szóval, ha nem fossa össze magát 3 Nap múlva minden egyszerre, akkor nagy vétel lehet.
A Gp még nagyon más árkategória, mint amennyit mi szántunk rá.Egyébként ez az autó is az lenne, csak a tulajnak hirtelen kellett a pénz, én meg nem vagyok a magam ellensége.
Le, de annak ellenére, hogy kifejezetten igényes a dolog és eddig minden kritikus helyen meglepett, hogy nem ér le, az van, hogy én is félek tőle.Abban egyeztünk meg, hogy egyenlőre használja így, aztán ha mégsem tetszik neki, akkor lépünk.5000 forint egy utángyártott új rugószett a neten.
ceges auto volt, sokat futott. a fogyi atlaga jol jott ki. nem egy paria, de jo fek, futomu.
200 k felett sem volt jelentos gond - ahogy a mostani 5-osokkel sem- egyedul az emissziot erinto alkatreszek hajlamosak valos/velt hibat jelezni. igaslo - sztem. ;)
én ezzel a motorral sosem voltam kibékülve.. a boránkban volt ugyanez, de az, hogy keveset fogyasszon, azon boccs, de felnevettem :) lehet, hogy a tiéd keveset evett, nem mondom, hogy törvényszerű, nyilván hely-használatfüggő, de a miénk városban 8.5-9.5 alá nem ment sosem... cimborám golfja is 9-10körül eszik, viszont 4000 alatt cserébe meg se moccan és rengeteget szív vele, pedig valós 130k volt benne mikor megvette. Ettől függetlenül mindig tetszett a 4es golf, csak ezt a motort nem kedvelem.
amit korábban leírtál elvárásáok alapján biztos voltam benne hogy az ár borulni fog. Szín és a méret kapcsán meg eszembe sem jutott volna hogy pl egy ilyen autó szóba jöhet :-)
Uraim, szenvedéseink végére értünk, meglett az Feleségem autója.Az összes általam felállított szabályt felrúgtuk a végére, mert annyi szart néztünk meg, hogy elegem lett a saját követelményeimből.Tényleg úgy vásároltunk autót, hogy együtt kinéztük a neten a kocsit, Ő megnézte élőben, és ha tetszett, akkor jöttem én.
Amit fölrúgtunk: :)
- szín
- ár
- méret
2003 január (ráncfelvarrott, utolsó széria), 143k km, 1.6 16v, 3 ajtó, digitklíma, 4 légzsák, nagy gyári zene.