Nna uraim, megvettem ma a verdát (a részletekről korábban írtam, most csak dióhéjban: GSII, Dynamique 1,5dCi, 2006 novemberi, 90e km-rel és fullos szervizkönyvvel). A vezérléscserét viszont még nem végezték el az autón (ha jól tudom, ez 90 ezernél kötelező).
Nyilván minél előbb meg fogom ezt csináltatni (1-2 héten belül max), a kérdésem az, hogy addig is tudom-e használni az autót, vagy egy időzített bombán ülök, tehát addig ne is használjam?
Bizony igy jár aki nem olvas alaposan, neked nem küldtem, mert nem tudom még mindig a színkódot - bár az árat igen :) de nem mondom meg - feleslegesen nem zavartalak volna vele.
Felni nem olyan drága, a gumi sem, oda elég egy használt, olcsó, általában pár km-re vannak gumisok, még éjszaka is:) szerintem egy 5-10 e Ft-ból megvan mindkettő.
Igen köszi a segítséget. Simán meg tudom csinálni. Bár előbb szereznem kell egy pótfelni/gumi kombót. Azt nem tudod hogy a gyári is ilyesmi megoldás, vagy az más?
K*rva tablet ha nem figyelek hülyeségre javítja amit írok, viszont jó feature, mert az ékezetekkel igy nem kell nekem foglalkozni. Na a szívom ezért lett szívem :)
A hozzászolasomban csak kibújt belőlem a kisördög, mert a főiskolán (járműelektronika szakirány) belénk verték, hogy zselés akksi nincs, ahogyan szabályozott katalizátor sem.
A végképp off megjegyzésem pedig pont azért volt ott (csak úgy tűnik félre érthetően), hogy nálunk, Tóthországban, stb. a jogrend NEM angolszász (precedens) jogrendszer, hanem kontinentális (római jogon alapuló) jogrendszer van -> tehát a halál f*szát sem érdekli, hogy ha Jiri nyert egy pert Csehországban, akkor majd Béla is nyerni fog pont ezért. Az egybesült államokban ráadásul az esküdtszék mondja ki a bűnösséget, majd a biró meghatározza a büntetést.
Na, befejeztem a jogrendszerekről való firkálást, csak jelezni szerettem volna, hogy ami máshol fekete és fehér, az itt nem biztos, hogy az.
A márkaszerviz témával kapcsolatban szerintem nehéz elégedettek lenni a mai viszonyok közepette. Haldokló szervizek, alul motivált szerelők, spórolós (én is) tulajdonosok. Nekem alapvetően az a bajom, hogy a márkaszerviz idén csak olyan melót csinált a kocsin, amit bármelyik ismert Renault szerelő megcsinált volna, amikor meg rákérdeztem, hogy pl ellenőrzik-e, hogy a falevelek eldugítják-e a lefolyókat a tűzfal előtt, akkor közölte a szerviz, hogy az nem része a cheklistának. Az off céges autómat nem egyszer kiégett izzóval vittem és hoztam el, de az a citrom szerviz önmagában botrány volt...
Igazad van, az egyik számomra pozitív - magyar és renault - szerviz nevét leírtam (Miskolc, Nyíregyháza). Nem kínáltak meg KV-val, de normálisak voltak minden téren.
Más: az ablakemelő javítás kapcsán találtam egy magyar céget, akik - gyártják - és minden egyes alkatrészt külön árulják (nem kplt. ablakemelő mechanizmus). Sajna, nem mentettem le a honlapjukat - tölük tudtam volna csak műanyag bigyót rendelni 2ezer Ft-ért (dehát nekem az passz..), így meg egész mechanizmust kellett vennem 42 €-ért, azaz féláron, mint nálatok (de az a cím meg nektek passz....). Az előbbire ha valaki közületek rábukkan, gondolom, majd közzéteszi - mindenfajta autóba, kizárólag csak ablakemelő alkatrészeket gyárt és árul, töredékáron a többiekhez képest. (gondolom, nem csak az én döcim ablakai "hullanak")
Tudom a fórum nem hírdetés feladásra való így elnézést kérnék ha valakit megsértenék, de eladásra került a SCII.-m, és "maradt" egy Cam Totus tip. tetőcsomagtartóm (fix pontos kivitel) a csomagtartót 2 éve vettem, és összesen 4 alkalommal használtam, ha valakit érdekelne jelezze.
Utóljára, de nem utolsó sorban szeretném megköszönni a sok tanácsot amivel az elmúlt 5 évben segítettek, nagyon " kellemes" társaságot ismerhettem meg bennetek jó volt látni, hogy ebben az önző világban vannak még önzetlenül segíteni akaró emberek.
Attól, hogy a kocsit eladtam a fórumot igyekszem követni ( már csak azért is, mert van az ismeretségi körömmben 1-2 Renault).