Én is nézem néha a hahu-t, de nem igazán látok olyat, amire azt mondom, hogy ezért érdemes lenne megint a cécó, hogy eladni-venni... Meg még a mostanival nem végeztem. :-) Megint lesz egy kis vatelinezés, illetve folyamatosan forog az agyam, hogy mit lehetne.
Hidd el, ha megveszed bármelyiket is, akkor szerintem egy 100-assal legalább több lesz a szervíz... A tiédet Te ismered, neked kell tudni, hogy érdemes-e megtartani.
Ezeket miért is nézed? Egyébként árban ennyinél vagy, azért ezt az ársávot nézed, vagy már hozzá számoltad amiket ezekre kell költeni? Úgy már eléggé drágább mindegyik, nem? Én néztem legutóbb is, amikor belinkelted őket, de nem volt benne olyan, ami tetszett volna...
Megane II-n hasznalt telikerek garnitura elado. Barum Polaris 2 tipus 6mm futofelulet. Felni 6.5x15 4x100x60 ET 45 normal allapotban, nem uott vagy egyengetett, nem rozsdas, csak piszkos :) Ara fix 30 000. Ez is Diosdon van. Fotok a linken.
A zsiványnak pár perce van a kibekkelésére. Ha nem megy a szokásos eszközökkel záros időn belül, odébb áll.
Egyszerű mezei autotolvaj igy tesz, akinek megrendelése van és pont a kiszemelt kocsi kell, mert az felel meg, akkor hosszabb időt is rászán. A szirénázásra ma már sajna nem nagyon figyelnek fel az emberek én igy tapasztaltam.
Bnorci
Zafi vállban szerintem szűkebb, a Picasso meg hátul nagyon kicsi.
SCII 1.6 benzin is van olyan jó mint ezek sőt...:)
Azért azt se felejtsük el, hogy a mérnökökbe is szorult valami tudás még ha nagyon sokszor nem látszik ez meg a munkájukon.
Ha megnézzük, sok Renault alapjárati olajnyomása minimum 0,4-0,5 bár addig jó pár modelnél ez 0,8-0,9-1-1,2-1,4 bár. És ez szerintem nem véletlen van így. Gondoltak ők arra is hogy az alacsony fordulattartományba is legyen elégséges kenés.
Lopásgátló témában talán igaza van egyik szakmabeli kollégámnak, aki az egyedi kiegészítő védelmet ajánlja az ügyfeleinek.
A tulajnak vagy a szerelőjének akár 1 napja is van arra, hogy aknáról vagy csápoos emelőn elrejtsen valami okosságot. A zsiványnak pár perce van a kibekkelésére. Ha nem megy a szokásos eszközökkel záros időn belül, odébb áll.
Ez lehet egy rejtett mágneskapcsoló.
Vagy az ODB csati vezetékeinek megcserélése egy szintén rejtett kapcsolóval.
Egy mai kompóteres verda ezer ponton meghalasztható.
Természetesen a kiegészítő okosságok profi szerelése döntő. Nem szigszalag és csokiszorító, mert aztán ez okoz bammeget egy kis rohadás után.
végeztem a lakásfestéssel már csak a 4 szabadnapot kell megkapnom :)
holnap után zárodik le a licit, nem tudom megvárja e a srác,ö dönti el, ha kapok töle cimet vagy telefonszámot akkor jelzem, ha nem kapok akkor elküldi postán
gondolj bele a 2.0D merci motor 68 Le ~100-120Nm a mai 1,3Mjet röhögve tudja ezt 180Nm nyomatékkal 2.0D motorok 150paci körül vannak 250-300Nm körül a csapágyak meg ugyan azok az olajok se változtak ennyit.
Ja a szervízben -korábbi Mazda márkaszervíz- épp egy 6-ossal jöttek ki '03 és már rohad a sárvédőív, megelítettem a fószernak
-ÓÓÓÓ ezek már 3 évesen is rohadtak volt is vele garanciális gondjuk.....