Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Patrol56 Creative Commons License 2012.12.24 0 0 1835

KEGYELEMTELJES  ÁLDOTT ÉS BÉKÉS SZÉP ÜNNEPEKET KIVÁNOK MINDENKINEK .  üdv

PowerZ Creative Commons License 2012.12.23 0 0 1834
Hatso lerekagy csapagy,abs,nyomasszabalyozo szelep,fotengely szimering, futes csap, nyeles tengely.,leeso kipufogo,szetegett bizti tabla,lyukas huto
Roadtrain Creative Commons License 2012.12.23 0 0 1833

Az nem vicces.
Leírnád majd milyen hibák voltak?Nem részletesen gondoltam,bár ha van időd :) nyugodtan.

 

 

Előzmény: PowerZ (1832)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.23 0 0 1832
Meguntam. Nincs egy het hogy ne keljen csinalni. Pedig iveco szervizben is azt mondtak valos a 255e om ami van benne. Most tavasszal lehetne lakatolni mert nagyon rohad. Inkabb jarok egy unalmas 15 eves mercivel.
Előzmény: Roadtrain (1828)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.22 0 0 1831

A lefagyás  Ducato betegség.Ráfolyik a víz a motorra,és pont a vezérlésnél folyik le.Nagy minuszokban megfagy a víz,és oda a vezérlés.A másik fő baj a kartergázcső elfagyása,ami miatt elfolyik a motorból az olaj a szimeringeknél.Ezt utólagos elektromos fűtéssel orvosolják,de az új autókon vízes fűtéssel van megoldva.

Előzmény: mindaricsi (1822)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.22 0 0 1830

Érdekes,hogy egy egység az olajszívattyú,és a vákuumpumpa.Szerinted mennyi az esély,hogy kettő darab szívattyú is vákuum hiányos legyen?

Előzmény: mindaricsi (1829)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.22 0 0 1829

Köszi, szerencsére megvan kompletten az egész autó javítási doksija. Azért érdeklődtem a felemás csavarokról mert még nem kellet szétszedni a mocit. Bár ami késik nem múlik valószínű olajszivattyó csereés lesz.

Üdv:mindaricsi

Előzmény: Törölt nick (1825)
Roadtrain Creative Commons License 2012.12.22 0 0 1828

Miért adod el?

Előzmény: PowerZ (1827)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.22 0 0 1827
Enyém eladó les ha èrdekelne valakit.
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.22 0 0 1826

ok-ok...nagyon gyanus volt ez a hatalmas elötöltés...1,81mm... a 0,78 mm az melegen legyen állitva vagy hidegen ??  sajnos nem tudlak csak vezetékesen, (azon bár mikor és korlátlanul menne)  meg "csicseregni" ,mert óriási a távolság (bocsesz). bizti találunk egy megoldást valahogy. köszi minden eddigi segitséged és üdv. a balti tengerröl.

Előzmény: mindaricsi (1821)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1825
Előzmény: mindaricsi (1822)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1824

Törölt nick Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1823

Az F1C-s motorral megeggyezik a hengerfejcsavarok meghúzási nyomatéka,a sorrendje.Azt letöltötted,ha jól tudom.

Előzmény: mindaricsi (1822)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1822

"Felemás csavarok vannak a hengerfejekben!Sokat szétszedtek már,a vezérlés lefagyása miatt..."

 

Szia, erről kicsit konkrétabban tudnál írni, mivel mi is nyüstölünk egy 2.3 as F1-est.

Üdv: mindaricsi

Előzmény: Törölt nick (1816)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1821

8140.23*37 motórkódnak 0,78+-0,04mm a gyári értéke.

Előzmény: Patrol56 (1818)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1820

A vodafone 33ötvenhét478-o csörgess meg akár most is 

Előzmény: Patrol56 (1818)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1819

a fötengely ékszijjtárcsa csavarja 36-os, sima jobb menetes ??

Igen, és ha minden igaz 200 Nm-re van lehúzva.

 

A főtengely banális hibák sora miatt jutottidáig:

120 ezer km -rel ezelőtt lecsapágyasodott a 3. hajtókarmál/ kilőte a vakitódugóját az olajfuratnak/,

főtengely kiegyengetve, hajtókar cserélve.  Most meg ugyanott eltőrt. Szerencsére hajtókart nem vitte magával Így "csak" főtengely + csapágysor cserével megúsztuk / az új olasz utángyártotfőtengely 60 ropi, de taléltam olyan boltot ahol 157 ropiért akartak adni főtengelyt/.

Üdv: mindarticsi

 

Előzmény: Patrol56 (1813)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1818

a mostani előtöltése 1,51mm ill.elengedett bovdennel  (bimetal) 1.81mm volt amikor az 1-es henger felső holtponton áll. kicsit sokkalom ? léci segits. üdv

Előzmény: mindaricsi (1810)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1817

a motorszámot a turbó alatt megtaláltam ! hát jól ejdugták...grrr...Nr:SOFIM 8140.23*3711-2718890*2222 65546

Előzmény: mindaricsi (1726)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1816

Felemás csavarok vannak a hengerfejekben!Sokat szétszedtek már,a vezérlés lefagyása miatt...

Előzmény: Patrol56 (1815)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1815

:-))    "nekem csak az új F1A-C-s motorok rajzai vannak meg"...cö-cö-cö... azt is fehérember rakta össze...egyszer az is szét lessz kapva majd. xxD  üdv.

Előzmény: Törölt nick (1806)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1814

helló, köszi ez alap, mármint menetfúro féktisztitó és kifujkálni...könnyedén mennyen benne az a csavar  :-))  üdv. és jó szerelést neked is.

Előzmény: kolcsar (1807)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1813

még egy kérdés...hmm...a fötengely ékszijjtárcsa csavarja 36-os, sima jobb menetes ?? az is 60 Nm-rel van lehúzva ??  kicsit többre tippelek...hmm...              (10-es keménységü a csavar benne)...még soha nem volt leszedve. láttam az eltört fötengelyt  .-((  szükre lett hézagolva talán??      az axiális hézagja) ? vagy mi a bront miatt törött el ?

Előzmény: mindaricsi (1810)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1812

nagyon klasz ! tényleg érik 1 soproni vagy borsodi részedre !   (L)...xDD kész lesz el is viszem személlyesen...   .-)) tök jó az "angol" ,csak amikor nyakig benne az ember akkor ki egerészni az adatokat...hát ez még nem mindig mükszi ($$) ..menetfúro féktisztitó a lyukakba ez alap....csak akkor kerül fel a h.fej, ha két ujjal szaladnak a csavarok. a csavar nyúlási adatért külön pacsi !!..nem kell az ujhoz viszonyitanom ez is nagy segitség volt . majd kinyomtatom valahol a z oldalakat és akkor áttekinthetöbb lesz szerelés közben.üdv

Előzmény: mindaricsi (1809)
Roadtrain Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1811

Az de durván elélvezett!

Előzmény: mindaricsi (1810)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1810

Karácsonyi ajándék a 2.8TD-nek.

mindaricsi Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1809

Nétd át figyelmesen amit küldtem! A 65.oldalon!

60Nm majd újból 60Nm-rel átmész ÉS 180 fokal ráhúzól. /Az "újabb" motorokon már szögre húzzuk a csavarokat./

Mielőtt új csavarokat teszel előtte érdemes megmérni a régieket kb az aljától 2 cm re ha 11.5 cm -nél vastagabb akkor nyugodtan visszateheted még .

Üdv :mindaricsi

Előzmény: Patrol56 (1805)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1808

Ha jól emlékszem a LADA jó bele!

Üdv: mindaricsi

Előzmény: Patrol56 (1800)
kolcsar Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1807

Ha bele szólhatok igy ismeretlenül:)

Ha van,vagy tudsz szerezni olyan menetfúrót amilyen a hengerfej csavar menete,a blokba lévö meneteket pucold ki vele! 40-ven egynéhány év szerelés alatt egyetlen hengerfej csavart szakitotam el meghuzásnál kiderült anyaghibás volt,nem kelett levenni vissza a hengerfejet,csak a nagy alátétet vetem ki,és a csazarrt kitudtam szedni ,kihajtotam a törött darabbal,és amikor kijött a menetböl mágnesel kilehetett venni:) Azon röhögtek a kolegák,pont a sajátomba szakitotam el egy AUDI 100-as 2.0Td-be addig mindig mondták minek pucolom a meneteket,aztán mikor kivettem a csavart kinlódás nélkül,utána mind pucolta,azt mondták az a párperc plusz meló még mindig jobb mint ha bele szakad,és fúrkálni kell:)

Előzmény: Patrol56 (1805)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1806

Majd valaki leírja,mert nekem csak az új F1A-C-s motorok rajzai vannak meg.A nyomatékkulcs,meg a sorrend, nagyon fontos.A türelem is..

Előzmény: Patrol56 (1805)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!