Úgy néz ki megoldódott. Hát nem szakadok meg a röhögéstől. A szívó oldali vezérműtengelyt állító lánckerék meghalt. Csak ez az egy vacak 120e ft+tömítések stb... Két napos meló. Úgy találták ki, mintha valóban csak kb. 300e km-ként kellene cserélni. Km órám 118e-t mutat. Szerintem nézesd meg Te is. De nem egyedi a történet. sorozatban mennek tönkre, még előbb is. Egyszerűen szégyen, hogy egy VW ezt megendgedheti magának. Nekem ez az ötödik VW-m (bogárral kezdtem), de az tuti, hogy az utolsó. Azt hiszem a környezetemet is sikerült elriasztani a márkától. Trafók, lánc, lánckerekek, stb... elég volt. Még nem tudom mire, de lecserélem. Sok szerencsét. Üdv.g
"Szevasztok. Ha áll az "autó" akkor nekem sem megy 4000 fölé. Avezérműláncot 100.000-nél cseréltük(elképesztő). Kompresszor tartományban rángat, van úgy, hogy gáz adásra nem, vagy késve reagál. Turbonyomást, előgyújtást, üz.a. mennyiséget időnként visszaveszi, rángat. Az elvárt értékek is ugyanúgy változnak, ezért hibatároló 0. A vezérlés annyira nem volt a helyén, hogy nem is értettük, miért nem érte utol a szelepeket, de hibát nem jelzett. Természetesen "márkaszervizes" és szervízkönyves volt a gép. Állítólag motorvezérlő gagyi. Ja a szervízkönyvből csak a címe igaz. Az összes trafót ki kellett cserélni 95.000 után. Ez nem autó, ez egy szemét. Valami jót is: ha megjön a turbonyomás(ha megjön!!!), akkor nagyon megy, fogyasztás tűrhető. De ez sajnos messze nem kompenzálja a leírtakat. Ötlet??? autópiac stb...
Azt megkérdezhetem, hogy milyen sportdobot tettél rá? és kb mennyibe került? Előtte a puntomon paragi volt de azt nem én tetettem rá, úgyhogy nem vagyok képben a sport dobokkal.
Ha esetleg valakit érdekel: eladóvá tettem a gyári kipufogó dobomat, 1,4 T-jet 120 LE, 2008.10 hó. Ha esetleg valakit érdekel írjon e-mailt! 11 hónapot használtam (kb 17000 km). Nekem már nem lesz rá szükségem, sport dob van fent egy ideje, csak porosodik...
az a gond, hogy holnap pestre megyek céges dolgok miatt, szombaton pedig szintén nem tudok elszabadulni 8-12 között (akkor még nyitva van azt hiszem), szóval most nem lenne időm megvenni : de írj egy email-t és megbeszéljük, hogy merre van, hátha más el tud ugorni érte, én legközelebb hétfő délután tudok.
Állítottam a fényszórókon is, majd kiderül mennyivel lesz jobb, ugyanannyival tekertem a bal és jobb oldalit is, mégis úgy tűnik mintha (szinte)1síkba lenne.. majd ez sötétben városon kívül fog kiderülni
Hát még én. De legalább most T-jet-et hajtok. Közelebb áll hozzám a benzines. Akkor szerintem ua lesz a baja, mint a kollégámnak. Megkérdem Ő hol csináltatta. Köszi a segítséget.