Amikor ráadom a gyújtást, akkor kigyullad az összes visszajelző lámpa (töltés, kézifék, olajnyomás), amikor viszont indítani próbálom, akkor kialszik minden. :(
Üdvözletem! 96-os Felíciámat múlt héten vittem MOT-ra, azaz Műszaki vizsgára. Azonkívül, hogy a fékkel volt vmi baj, gyönyörű szépen ment. Nos, miután visszakaptam őrülten pörgött a motor, és az egész autó berezonált... visszavittem, és vmit állítottak rajta. Tegnap este őrült módon felizzott a víz, már-már a pirosban volt a mutató. Megmozgattunk pár vezetéket a légszűrő alatt és hazajöttünk vele. Ma minden zokszó nélkül indult, gyönyörűen - mint mindig. Haza is értem vele, majd egy óra múlva boltba igyekezvén már gondok voltak!
A kulcs elfordításakor azonnal egy kisebb "pukkanás" volt hallható, és aztán semmi. Nem reagál semmire. Nem mozgatja meg az önindítót sem. Csak a nagy csend, és a relé-tábla környékén kattanás, amikor indítani próbáljuk.
Kicseréltük az 1-es és a 20-as biztosítékokat, de továbbra sincs semmi. Világítás, rádió van, tehát nem az akksi.
Tudna valaki segíteni?
Autószerelőben - főleg angolban - nem bízunk, és csak ezért mobil autószerelőt nem szeretnénk hívni. Biztos, hogy a biztosítékkal van a baj? Valami más ötlet?
Eladni csak olyankor szándékozom amikor felbosszant. amúgy minden ilyen kijelentés a részemről életveszélyes az egészségemre, mert az asszony agyonüt ha megteszem.
Sziasztok!Az szeretném kérdezni,hogy a hátsó rugóstag összeszerelésről tudtok e leirást adni vagy képet?Az enyém 30mm-rel ki áll a kaszniból és menet közben, ahogy gyorsitok egyre nagyobb hangot ad???!
Hát tényleg jól eltüntél, de pozitívum, hogy visszataláltál ;)
Amit leírtál az tipikus jele a benzinpumpa halálának, de mielőtt kicseréled nézd meg a relét nem-e azzal van a baj (olcsóbb is azzal kezdeni) .
Továbbá ajánlatos megnézni a szívótorokban a légtömegmérőt (kiszerelni és megtisztítani) valamint a csatlakozóját is nézd meg, mert az meg be szokott oxidálódni.
Ha mindezek jók, akkor vidd el egy szervizbe és ott méresd meg a benzinnyomást.
Az enyémben tavaly tavasszal ment tönkre, a tiédhez hasonlóak voltak a tünetek...
szok az úgy vanni hogy nappal meleg van, este hideg, majd hajnalban lassan megolvad a dér és elkezd csepegni, és ha véletlenül a olvadt lé olajos szutykos koszt mos magáról akkor a pánikra hajlamos ember rögtön átnézi a hűtőt motorblokkot stb-t
eredetileg azt írtam volna hogy nem biztos a tied, én is kaptam már rohamot amikor ilyet láttam reggel az autó alatt pedig csak az történt hogy este beálltam más autó helyére.
szóval ha egy hete ott áll, és nem folyik se a hűtőd se a lámpamozgató folyadék, sem az ablakmosó sőt még olaj sem akkor az olvadás során a dér lemosta a szutykot.
Azért abban tutira kellene menni hogy az áram el e jut a szivatyúhoz, ha nem akkor biztosíték csere annak ellenére hogy jónak látod ha nem a biztio akkor a relé ha nem a relé akkor semmi... :D
Ilyen szokott lenni akkor ha megy el a benzim pumpa nézd meg adja e rendesen a nyomást tedd rá gyujtás fel kell neki nyomni kb. 3 másodperc ha ennél rövidebb vagy semmi hang nincs akkor ott a bibi!
Ha van relé hang azt ne figyeld magát a hátsó ülések felőli hangra figyelj zümmögő hang ha van hang fél siker ez után le kéne venni a csövet és nézni nyomja e valami palackba vezetni a drága folyadéket és nézni pár másodpercig ha nyomja már 80 % a siker viszont nem biztos hogy van nyomás.... 3,5 bar körül kell lenni a bengának akkor porlaszt jól ha ez nincs meg akkor bukta viszont akkor csak rángat ha nem indul akkor valszeg már nem szálítja a cuccot a motor felé....
Erős egészség emberek!Kb:Restellem,de kb:153,5 éve nem jártam itt, ezért-azért-amazért.Sorolhatnám,de leginkább kifogsnak tűnne.Őszintén szólva most is a kényszer,a "végső elkeseredés" vezetett ide.Drága jó Felim nem akarja cipelni a méretes bendőmet.Történt ugyanis a minap,hogy reggel indulnék munkába,de őfelsége nem akar erőre kapni.Köszörül-köszörül de be nem indul. Az előzmények: nem túl rég,úgy pár hete haladok a kicsikémmel és elkezd rángatni.Nem durván,hogy elharapjam a nyelvem,csak úgy "nem akarok menni" módon.Nekem se kell több,szívótorok tisztítás+üzemanyagszűrő csere.Az utóbbi a nagy pasla kezeimmel igazi bűvészmutatvány volt.Ha valakit nagyon érdekel szívesen mesélek róla.Mindezek után még pár napig ment az autó,de továbbra is rángatott alacsony fordulaton,igaz most már sokkal kisebb mértékben mint előtte,+ nem akart 2000 alá menni az alapjárat.Hajtottam még 1-2 nap (kb: 30-40Km),gondolván az akksi saru levétele miatt,a számítógép újra tanulja a dolgokat (az új szűrő miatt könnyebben áramlik a nedű,stb),idő kell neki.Na de mint ahogy említettem már be sem indul,pedig a döcögős járás ellenére az indítással soha nem volt gond.Az összes biztosítékot megnéztem,mindegyik rendben van.Találtam egy 12v-os fázis-ceruza féleséget és arra a következtetésre jutottam,hogy az ü.a. szivattyúig nem jut el az áram.Ha a gyújtást ráadom,a szintjelző mutató rendesen működik,de a szívattyú nem akar szállítani.Ha van valakinek építő ötlete nagyon szívesen vevő vagyok rá!Természetesen tegnapra kellene!Előre is köszönöm!Szép napot!Széles utat!Gumi fákat!:-)
Szerintem is hűtőfolyadék. Lehet, hogy a hűtő a sarkánál ereszt, de az is lehet, hogy valamelyik bilincsnél... Majd figyeld, hogy máskor is lesz-e szivárgás. Ha nem lesz, akkor nem érdemes vele foglalkozni.
Nekem a vízpumpánál szivárog kb. ennyire. De mentem vele azóta már vagy 10 ezer km-t, kb. egy liter fagyállót kellett utántölteni... Szóval a lényeg, hogy ne aggódj, csak figyelj rá oda.
Vízhűtő gyanús. Enyém is a nagy hideg alatt kezdett csepegni, de látszott is a lamellák közt a folyadékcsepp. Esetleg, ha szerencséd van meglazult a két gumicső közül valamelyik. Tapogatással kiderül.
Múlt héten kuplungszerkezetet kellett cserélnem az 1996-os 1,3-as Skoda Feliciámban. Csere óta nem működik a kilóméterórám, meg sem mozdul. A kilóméteróra visszajelző spirálját visszatettem a helyére (váltó hátsó része, felülről), és elfordítottam 45 fokkal.
Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a probléma?.. Lehet hogy a műszerfal hátoldalán csúszott le valami? Esetleg tudtok küldeni segítségként képet, vagy ábrát?
Nekem ugyanezvolt a hibajelenség, átpucoltam minden csatlakozot, relét cseréltem, de megmaradt a gond. végén elmentem egy vill müszerészhez, és ő kapásbol tudta a hibajelenség okát, az önindíton lévő kis csúszósarut kellett megigazítani. Magyarázta nekem hogy valami keresztkötés van a Felicián és azért kattog a relém amikor a csuszósaru megmozdul nincs kontaktja. Probáld ki, mielőtt szerelőhőz fordulsz vele.
Eseteleg reggel indulás elöt kukkants be a motortérbe hátha látszik honnét csöpög... Ha szerencséd van akkor csak a hütőfolyadék csöpög valamelyik csatlakozásnál.
A megoldása: szakszervízbe el, ott három szaki és a diagnosztikai csatlakozóra dugott számítógép segítségével megállapították, hogy az akkumulátor saru nincs meghúzva.
Utólag rájöttem, hogy az elöző javításnál valószínüleg levették a sarut és csak úgy "ráakasztották" az akksira.
Állóhelyzetben minden tökéletes, de menet közben, rendszertelen időközönként eltünt minden áram a kocsiból egy pillanatra.
Szia! Azért folyik akkor amikor leállítod mert az egész lehül és akkor a "lyuk" amin kifolyik nagyobb lesz az anyag összehúzódása miatt. A másik meg az hogy melegen nem látod hogy csepeg-e mert nem tartod a kezed alatta menet közben. Ami meg melegen az el is párolog!