Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

k-sz Creative Commons License 2012.03.15 0 0 24269

Amikor ráadom a gyújtást, akkor kigyullad az összes visszajelző lámpa (töltés, kézifék, olajnyomás), amikor viszont indítani próbálom, akkor kialszik minden. :(

 

Előzmény: k-sz (24267)
joombie Creative Commons License 2012.03.15 0 0 24268

Szia jó öreg stemplis!Rád tudtam,hogy számíthatok.A tegnapi naphoz képest vannak változások.

1:kiszereltem a pumpát (cakum-pakk),

2:oxidálódásnak nyoma sincs a csatlakozónál,és máshol sem,

3:rámértünk multiméterrel,gyújtás alatt 3,96.-3,98v-ot kap és ennyivel csak ici-pici kattanással reagál,

4:állítható akksi töltővel adtunk neki 6 és 12v-ot közvetlenül,minimális Amperral,akkor szépen forgott a szivattyú motorja,

5:rámértünk multiméterrel a biztosítékra,ott is 3,96.-3,98v-ot kaptunk eredményül.

Hogyan lehetne egyértelműen eldönteni,hogy:

- a szivattyú motorja,

- a relé,

- vagy esetleg a vezeték áthúzása miatt nem kerül benzin a motorba?

Az rendjén van,hogy 4v körüli értéket mérünk a csatlakozónál?

Ha elég a 4v,akkor minek kell 15A-os biztosíték neki?

Tisztára megőrjít!

De nem adom fel!

Előzmény: stemplis (24258)
k-sz Creative Commons License 2012.03.15 0 0 24267

Üdvözletem!
96-os Felíciámat múlt héten vittem MOT-ra, azaz Műszaki vizsgára. Azonkívül, hogy a fékkel volt vmi baj, gyönyörű szépen ment.
Nos, miután visszakaptam őrülten pörgött a motor, és az egész autó berezonált... visszavittem, és vmit állítottak rajta.
Tegnap este őrült módon felizzott a víz, már-már a pirosban volt a mutató. Megmozgattunk pár vezetéket a légszűrő alatt és hazajöttünk vele.
Ma minden zokszó nélkül indult, gyönyörűen - mint mindig. Haza is értem vele, majd egy óra múlva boltba igyekezvén már gondok voltak!


A kulcs elfordításakor azonnal egy kisebb "pukkanás" volt hallható, és aztán semmi. Nem reagál semmire. Nem mozgatja meg az önindítót sem. Csak a nagy csend, és a relé-tábla környékén kattanás, amikor indítani próbáljuk.

Kicseréltük az 1-es és a 20-as biztosítékokat, de továbbra sincs semmi. Világítás, rádió van, tehát nem az akksi.

Tudna valaki segíteni?

Autószerelőben - főleg angolban - nem bízunk, és csak ezért mobil autószerelőt nem szeretnénk hívni.
Biztos, hogy a biztosítékkal van a baj? Valami más ötlet?

köszi, Szilvi   (S.O.S.)

gdzsozy Creative Commons License 2012.03.15 0 0 24266

Nem akarom eladni! csak dreamer végig nézett jó pár feliciát és ezért érdekelt volna a véleménye mert látta, hallotta és ült is az enyémben.

 

egyébként 99.11 havi az autó 1.3 MPI 50Kw-os ezüst metál kombi 205.000 km

felszereltség: ködlámpa,vonóhorog ,színezett üveg, komfort kormány,cd-rádió, központizár, immó,kifelé nyíló ajtók....

felületi rozsda ott ahol a többin is.

 

Eladni csak olyankor szándékozom amikor felbosszant. amúgy minden ilyen kijelentés a részemről életveszélyes az egészségemre, mert az asszony agyonüt ha megteszem.

ő ugyanis érzelmi alapon bele van pistulva.

(nem is értem hogy miért nem ő írkál a fórumra)

Előzmény: simp86 (24263)
veldon Creative Commons License 2012.03.15 0 0 24265

lengéscsillapítót cseréltem benne kb 2 éve de eddig nem volt semmi gond

Előzmény: veldon (24264)
veldon Creative Commons License 2012.03.15 0 0 24264

160 e van benne 95-ös

Előzmény: simp86 (24263)
simp86 Creative Commons License 2012.03.15 0 0 24263

Szia

 

  Géped mikori kiadás mennyi km-van benne és korának megfelelő állapotban van-e ??

Előzmény: gdzsozy (24261)
veldon Creative Commons License 2012.03.15 0 0 24262

Sziasztok!Az szeretném kérdezni,hogy a hátsó rugóstag összeszerelésről tudtok e leirást adni vagy képet?Az enyém 30mm-rel ki áll a kaszniból és menet közben, ahogy gyorsitok egyre nagyobb hangot ad???!

gdzsozy Creative Commons License 2012.03.15 0 0 24261

szerinted ha 350-et kérnék az enyémért az reális lenne?

Előzmény: Dreamer (24259)
simp86 Creative Commons License 2012.03.15 0 0 24260

Szia

 

Akkor nekem volt 2 évvel ezelőtt szerencsém ,mert én akkor 400-ezerért vettem egy 2001,1,3 és 57-ezer garantált km-el.

Azóta is csak olajat cseréltem benne,igaz hogy alapfelszereltség semmi extra nincs benne.

Interneten körülnézve lehet venni 3-400-ezerért viszonylag jó állapotban lévőt.

Előzmény: Dreamer (24259)
Dreamer Creative Commons License 2012.03.15 0 0 24259
Mondd meg az ismerosnek, hogy a 4 kilohoz tegyen meg ket kilot, akkor sikeresebb lesz.

Telen harom kilo korul kozepes allapotu 96 korulieket lehetett venni.

Dreamer
Előzmény: simp86 (24248)
stemplis Creative Commons License 2012.03.14 0 0 24258

Hát tényleg jól eltüntél, de pozitívum, hogy visszataláltál ;)

Amit leírtál az tipikus jele a benzinpumpa halálának, de mielőtt kicseréled nézd meg a relét nem-e azzal van a baj (olcsóbb is azzal kezdeni) .

Továbbá ajánlatos megnézni a szívótorokban a légtömegmérőt (kiszerelni és megtisztítani) valamint a csatlakozóját is nézd meg, mert az meg be szokott oxidálódni.

Ha mindezek jók, akkor vidd el egy szervizbe és ott méresd meg a benzinnyomást.

 

Az enyémben tavaly tavasszal ment tönkre, a tiédhez hasonlóak voltak a tünetek...

Előzmény: joombie (24252)
1TARESZ1 Creative Commons License 2012.03.14 0 0 24257

Na megkérdeztem a srácot a lámpákról...

 

Pár képet adott akit érdekel bővebb infó tareszko@gmail.com az üvegről még tárgyalok vele hogy hogyan csinálta meg!

 

gdzsozy Creative Commons License 2012.03.14 0 0 24256

szok az úgy vanni hogy nappal meleg van, este hideg, majd hajnalban lassan megolvad a dér és elkezd csepegni, és ha véletlenül a olvadt lé olajos szutykos koszt mos magáról akkor a pánikra hajlamos ember rögtön átnézi a hűtőt motorblokkot stb-t

 

eredetileg azt írtam volna hogy nem biztos a tied, én is kaptam már rohamot amikor ilyet láttam reggel az autó alatt pedig csak az történt hogy este beálltam más autó helyére.

 

szóval ha egy hete ott áll, és nem folyik se a hűtőd se a lámpamozgató folyadék, sem az ablakmosó sőt még olaj sem akkor az olvadás során a dér lemosta a szutykot.

Előzmény: Schizoka (24238)
1TARESZ1 Creative Commons License 2012.03.14 0 0 24255

Azért abban tutira kellene menni hogy az áram el e jut a szivatyúhoz, ha nem akkor biztosíték csere annak ellenére hogy jónak látod ha nem a biztio akkor a relé ha nem a relé akkor semmi... :D

Előzmény: 1TARESZ1 (24254)
1TARESZ1 Creative Commons License 2012.03.14 0 0 24254

Ilyen szokott lenni akkor ha megy el a benzim pumpa nézd meg adja e rendesen a nyomást tedd rá gyujtás fel kell neki nyomni kb. 3 másodperc ha ennél rövidebb vagy semmi hang nincs akkor ott a bibi!

 

Ha van relé hang azt ne figyeld magát a hátsó ülések felőli hangra figyelj zümmögő hang ha van hang fél siker ez után le kéne venni a csövet és nézni nyomja e valami palackba vezetni a drága folyadéket és nézni pár másodpercig ha nyomja már 80 % a siker viszont nem biztos hogy van nyomás.... 3,5 bar körül kell lenni a bengának akkor porlaszt jól ha ez nincs meg akkor bukta viszont akkor csak rángat ha nem indul akkor valszeg már nem szálítja a cuccot a motor felé....

Előzmény: joombie (24252)
hubo44 Creative Commons License 2012.03.14 0 0 24253

Ha ra tesed a dujtašt akor čak par mp kap aramot a buvar pumpa (nem alando aram alat van)

Előzmény: joombie (24252)
joombie Creative Commons License 2012.03.14 0 0 24252

Erős egészség emberek!Kb:Restellem,de kb:153,5 éve nem jártam itt, ezért-azért-amazért.Sorolhatnám,de leginkább kifogsnak tűnne.Őszintén szólva most is a kényszer,a "végső elkeseredés" vezetett ide.Drága jó Felim nem akarja cipelni a méretes bendőmet.Történt ugyanis a minap,hogy reggel indulnék munkába,de őfelsége nem akar erőre kapni.Köszörül-köszörül de be nem indul. Az előzmények: nem túl rég,úgy pár hete haladok a kicsikémmel és elkezd rángatni.Nem durván,hogy elharapjam a nyelvem,csak úgy "nem akarok menni" módon.Nekem se kell több,szívótorok tisztítás+üzemanyagszűrő csere.Az utóbbi a nagy pasla kezeimmel igazi bűvészmutatvány volt.Ha valakit nagyon érdekel szívesen mesélek róla.Mindezek után még pár napig ment az autó,de továbbra is rángatott alacsony fordulaton,igaz most már sokkal kisebb mértékben mint előtte,+ nem akart 2000 alá menni az alapjárat.Hajtottam még 1-2 nap (kb: 30-40Km),gondolván az akksi saru levétele miatt,a számítógép újra tanulja a dolgokat (az új szűrő miatt könnyebben áramlik a nedű,stb),idő kell neki.Na de mint ahogy említettem már be sem indul,pedig a döcögős járás ellenére az indítással soha nem volt gond.Az összes biztosítékot megnéztem,mindegyik rendben van.Találtam egy 12v-os fázis-ceruza féleséget és arra a következtetésre jutottam,hogy az ü.a. szivattyúig nem jut el az áram.Ha a gyújtást ráadom,a szintjelző mutató rendesen működik,de a szívattyú nem akar szállítani.Ha van valakinek építő ötlete nagyon szívesen vevő vagyok rá!Természetesen tegnapra kellene!Előre is köszönöm!Szép napot!Széles utat!Gumi fákat!:-)

Schizoka Creative Commons License 2012.03.14 0 0 24251

köszi a válaszokat.

Előzmény: stemplis (24250)
stemplis Creative Commons License 2012.03.14 0 0 24250

Szerintem is hűtőfolyadék. Lehet, hogy a hűtő a sarkánál ereszt, de az is lehet, hogy valamelyik bilincsnél... Majd figyeld, hogy máskor is lesz-e szivárgás. Ha nem lesz, akkor nem érdemes vele foglalkozni.

Nekem a vízpumpánál szivárog kb. ennyire. De mentem vele azóta már vagy 10 ezer km-t, kb. egy liter fagyállót kellett utántölteni...  Szóval a lényeg, hogy ne aggódj, csak figyelj rá oda.

Előzmény: Schizoka (24238)
balasig Creative Commons License 2012.03.14 0 0 24249

Vízhűtő gyanús. Enyém is a nagy hideg alatt kezdett csepegni, de látszott is a lamellák közt a folyadékcsepp. Esetleg, ha szerencséd van meglazult a két gumicső közül valamelyik. Tapogatással kiderül.

Előzmény: Schizoka (24238)
simp86 Creative Commons License 2012.03.14 0 0 24248

Sziasztok

 

Ismerősöm mondta hogy feliciát szeretne venni,hogyha tud valaki 1,3 MPI ,2000-2001 évjáratut 3-400 ezerért akkor érdekelne a dolog.

arthur877 Creative Commons License 2012.03.14 0 0 24247

Amikor kikötötted kicsúszhatott az órából a négyszög és mivel ez egy rugóspirál elvileg nehezen de vissza tudod tenni a meghajtóra akkor is.

Vedd le a meghajtóról, sodord meg az ujjaddal(óra járásával ellenkező irányban) és ha meg mozdul a mutató, új próba.

Lent nem lehet elrontani, ha benne van a meghajtó a helyén, forognia kell. Bár az alsó fogaskerék műanyag, nem szokott tönkremenni.

Előzmény: peterendre (24246)
peterendre Creative Commons License 2012.03.14 0 0 24246

Sziasztok!

 

Múlt héten kuplungszerkezetet kellett cserélnem az 1996-os 1,3-as Skoda Feliciámban. Csere óta nem működik a kilóméterórám, meg sem mozdul. A kilóméteróra visszajelző spirálját visszatettem a helyére (váltó hátsó része, felülről), és elfordítottam 45 fokkal.

Van valakinek ötlete, hogy mi lehet a probléma?.. Lehet hogy a műszerfal hátoldalán csúszott le valami? Esetleg tudtok küldeni segítségként képet, vagy ábrát?

 

Köszönöm:

peterendre

nagydajab Creative Commons License 2012.03.14 0 0 24245

Nekem ugyanezvolt a hibajelenség, átpucoltam minden csatlakozot, relét cseréltem, de megmaradt a gond. végén elmentem egy vill müszerészhez, és ő kapásbol tudta a hibajelenség okát, az önindíton lévő kis csúszósarut kellett megigazítani. Magyarázta nekem hogy valami keresztkötés van a Felicián és azért kattog a relém amikor a csuszósaru megmozdul nincs kontaktja. Probáld ki, mielőtt szerelőhőz fordulsz vele.

Előzmény: alvin86 (24227)
Szasza7103 Creative Commons License 2012.03.14 0 0 24244

Eseteleg reggel indulás elöt kukkants be a motortérbe hátha látszik honnét csöpög... Ha szerencséd van akkor csak a hütőfolyadék csöpög valamelyik csatlakozásnál.

Előzmény: Schizoka (24238)
fox888 Creative Commons License 2012.03.14 0 0 24243

Én Octaviával jártam így.

A megoldása: szakszervízbe el, ott három szaki és a diagnosztikai csatlakozóra dugott számítógép segítségével megállapították, hogy az akkumulátor saru nincs meghúzva.

Utólag rájöttem, hogy az elöző javításnál valószínüleg levették a sarut és csak úgy "ráakasztották" az akksira.

Állóhelyzetben minden tökéletes, de menet közben, rendszertelen időközönként eltünt minden áram a kocsiból egy pillanatra.  

Előzmény: alvin86 (24227)
Schizoka Creative Commons License 2012.03.14 0 0 24242

akkor ez igy normális?

Előzmény: svgyula (24241)
svgyula Creative Commons License 2012.03.14 0 0 24241

Szia! Azért folyik akkor amikor leállítod mert az egész lehül és akkor a "lyuk" amin kifolyik nagyobb lesz az anyag összehúzódása miatt. A másik meg az hogy melegen nem látod hogy csepeg-e mert nem tartod a kezed alatta menet közben. Ami meg melegen az el is párolog!

Előzmény: Schizoka (24240)
Schizoka Creative Commons License 2012.03.14 0 0 24240

köszi hubo!

de mitöl folyik?

álló helyzetbe egyik pillanatrol a másikra!

 

Előzmény: hubo44 (24239)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!