Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dokirudi Creative Commons License 2017.02.23 0 0 12413

Köszönöm szépen a segítséget ha tudsz még annyiban segíts hogy a tank felől ahol beérkezik a szűrőfedélbe a cső abban szabad e levegőnek lennie vagy buborékmentesen tele kéne lenni gázolajjal? amúgy egy pár napja a szűrőből a nagynyomású szivattyúig buborékmentes lehet hogy csak nagyon hidegbe szív levegőt is a gázolaj mellé??? Ha jól tudom nagynyomású szivattyú szívja a tankból a gázolajat milyen erősen kéne annak szívni? Mert én elég gyengének találom a szívást még úgy is hogy kannából átlátszó csővel csatlakoztam a szivattyúra. KÖSZÖNÖM a segítséget!!!

Előzmény: transitosimi (12411)
vedvin 1 Creative Commons License 2017.02.23 0 0 12412

A miénken lett javítva a kardánkereszt is meg a kardán felfogató csapágy is. Ez utóbbi csinált nekünk csikorgó nyikorgó hangot.  A kardán problémánál nagyon rázta a kocsi elejét. (A miénket szerelő csinálta mert én nem értek hozzá.)

 

Esetleg lehet még valami. A kipufogónk a váltófelfogatásnál hozzáért a tartóhoz (azt hiszem). Lehet hogy csak alá kell tömni valami hőálló anyagot ami felfogja a rezgést.

Előzmény: miklós91 (12406)
transitosimi Creative Commons License 2017.02.22 0 0 12411

Hali.

 

Ha a tankból levegősen jön a nafta,akkor: Üres a tank,

                                                                    Lyukas,vagy tömítetlen a csatlakozó cső.

 

Más nem lehet. Valamit még?

Előzmény: dokirudi (12383)
dokirudi Creative Commons License 2017.02.22 0 0 12410

Kedves Transitosok nagyon sajnálom hogy a 2017.02.11.én feltett segítségkérésemre senki sem reagált remélem a jövőben nem így lesz köszi mindenkinek  

keresztl7227 Creative Commons License 2017.02.22 0 0 12409

Köszönöm,
végül is az EGR kitakarítható, aztán lehet tovább menni. Azt elfelejtettem megírni, hogy nagyságrendileg a 10l gasoline-t is megeszi átlagban akár üresen is...

Előzmény: transitosimi (12408)
transitosimi Creative Commons License 2017.02.21 0 0 12408

Szia.

 

Az a piros lámpa a fékolajat,és a fékbetétet jelzi. Kéziféket nem.

Sárga lámpa gyorsításnál: Üza.rendszer hiba.

Adagoló,vagy nagynyomású szivattyú.

Esetleg az egr.szelep dugulás.

Ezt már csak lap-topos Ember tudja kiolvasni,de érdemes gyári gépre rakni.

A Bosch is jó,de nem 100.

Remélem segítettem elkeseredni.

Előzmény: keresztl7227 (12407)
keresztl7227 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 12407

Hello mindenkinek...

Kezdő Fordosként van egynéhány buta kérdésem, remélem segítetek.

Adott egy 2004-es 2.0 TDDCi 124 lovas Transit kisbusz (9 személyes ).

A kézifék behúzásakor, a műszerfalon nem látom a piros figyelmeztető jelzést, viszont nem a műszerfal világítással van a gond, mert az autó indításakor világít a jobb alsó sarokban, 2-3mp-ig a többi visszajelzővel együtt, de ha kézifék kart húzom be, akkor semmi.

Néztem a kézifékkar körül, felemeltem a takarógumit, ott nem láttam semmilyen elektromos csatlakozót...

A másik érdekes jelenség, hogy 4-es és 5-ösben mondjuk 80-90 km/h-nál ha erős gázt nyomok, akkor az izzógyertya lámpa villogni kezd és megszűnik a turbo teljesítmény. Autó leállít, újraindít, megy minden rendjén. Óvatosan gyorsítva akár 140-re is feltuningolható, de ha erős hirtelen gázadás van, akkor megint jön az előbb leírt jelenség... Ja menet közben elég macerás újraindítgatni.

 

 

miklós91 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 12406

Hát ha sebeségben van es ugy fekezek akkor nem. De gyorsitasnal is mintha egy bizonyos fordulston valami reszelne vagy nemtudom rezonál.

vedvin Creative Commons License 2017.02.20 0 0 12405

Fékezéskor is csinálja? Esetleg kanyarban?

Előzmény: miklós91 (12404)
miklós91 Creative Commons License 2017.02.19 0 0 12404

Császtok 98-as 2.5d 6+platos rövidplatos.

 

Az a gondomvele menetközbe kirakom üresbe és kalimpal valami de gyorsulasnsl is valami mintha rezonálna és beis rezeg a muszerfal egy bizonyos fordulaton.Kartdántengejlehet a hiba vagy csak ami azt rögziti az a gumibilincs?

Fushibt Creative Commons License 2017.02.19 0 0 12403

Motorkód???

Előzmény: Zsombi 105 (12400)
szeda_1970 Creative Commons License 2017.02.18 0 0 12402

Valakinél esetleg nincs eladó 100 vagy 116 lovas 2.5TD moci????

susmus00mk3td Creative Commons License 2017.02.17 0 0 12401

Jólvan, ill. nem annyira :D  

Én csak a verdád miatt aggódtam, nehogy nagyobb gondod vagy költséged legyen vele.

írj majd.

 

Előzmény: vedvin 1 (12399)
Zsombi 105 Creative Commons License 2017.02.17 0 0 12400

Nekem van egy bontott motorom hengerfejem 2005-ös

vedvin 1 Creative Commons License 2017.02.17 0 0 12399

Reméltem hogy nincs igazad, de tévedtem.

Hengerfejes. Majd ha a szerelő szétszedi akkor mondom hogy mi a helyzet.

Előzmény: susmus00mk3td (12398)
susmus00mk3td Creative Commons License 2017.02.16 0 0 12398

A tartály elrepedés is nagyobb nyomástól lett, több mint valószínű régebbi ez a probléma, ha lent a hengerfej gátakat is okvetlen ellenőrizni kellene- nincs e már átrepedve.

Előzmény: susmus00mk3td (12397)
susmus00mk3td Creative Commons License 2017.02.16 0 0 12397

Az enyémben kint van a csap a kiegyenlítő tartály mellett, de az klímás... a tiednél tippelem, bent a fűtésboxnál, de majd többiek remélhetőleg megmondják pontosan hol.

Egy dolog biztos, ha így elrakódott, akkor el is fog, valószínű fűtőradiátorodban is lehet belőle, kis helyeken dugót is fog képezni és állati rossz kitisztítani :)

Szóval olaj van a vízben, nagy valószínűséggel hengerfejtömítés alatt megy be, ezt nem úszod meg hogy le legyen szedve.

Az hogy hol volt a többi víz, a dugóktól is állhatott meg bárhol, de hengerfej furatai blokk bárhol ahol szűk járat van.

A kiegyenlítőd el volt repedve, helyesbítek, attól meg a trutyitól nem volt fűtésed, ezeknek csak valami 0,7 bar üzemi nyomása van, mikor leveszed melegen a sapkát (más autóknál nem szerencsés, mert leforráz), akkor csak mintha egy üveg szénsavast nyitnál annyi nyomás van.

Szerintem jó csak akkor lesz ha lebontjátok hengerfejet, tömítés csere és kipucol az egész rendszer.

Nem akarlak elkeseríteni, de így csak pocsékolod a fagyállót és tönkre fog menni a hengerfejed+ előbb utóbb megégnek a forrázástól a gyűrűid, az olaj az egytől is megég stb stb

Egyébként a 2,5-t nem kell légteleníteni, csak feltöltöd járatod, pótolsz szintig és ennyi.

Előzmény: vedvin 1 (12393)
Fushibt Creative Commons License 2017.02.16 0 0 12396

Reggelt Uraim !

 

Valakinek esetleg véletlenül nincs egy bontott F3FA motor kódú motor,vagy csak hengerfej.Vagy egy jó bontó ahol nem ba...szák át az embert?????

zénó75 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 12395

Ezt találtam még hátha másnak is hasznos lehet :  http://www.fordfocus.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=244

Előzmény: vedvin (12389)
zénó75 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 12394

Köszönöm megnézem ezzel a módszerrel is.... 

Előzmény: vedvin (12389)
vedvin 1 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 12393

Köszi a gyors választ. Egyenlőre berendeltem egy eredeti termosztátot. Amikor a tágulási sapkát kicserélem, utána az egyik vízcsövem kinyílt (hengerfej-radiátor, a szelepfedél sarkánál) úgy, hogy csak a legbenső réteg maradt "ép". Előfordulhat hogy ott elengedett valamennyi vizet és azért forrt fel először. 

Tegnap a tágulási tartály két első vékony vízcsövét lehúztam. A hűtő gumicsöve el volt dugulva (sárgás barnás dugó).

A tartályon levő csonkban van egy réz szűkítés. Itt mind a kettő cső el volt félig tömítődve. (Légtelenítéskor valószínűleg ez okozott nehézségeket.)

Két kérdés még:

-hűtővíz feltöltéskor csak 9L ment bele pedig 11L kellett volna hogy belemenjen, a többi az hol volt?

-ezen a kocsin van fűtéscsap? ha igen akkor hol?

Előzmény: susmus00mk3td (12392)
susmus00mk3td Creative Commons License 2017.02.15 0 0 12392

A szerelődnek a hengerfejet kell leszedni, utána a többi lépés értelemszerű...   amit leírtam csak neked egy kis elméleti tudás hogy képben legyél.

Előzmény: susmus00mk3td (12390)
susmus00mk3td Creative Commons License 2017.02.15 0 0 12391

Az övé újabb kaszni :P

Előzmény: vedvin (12389)
susmus00mk3td Creative Commons License 2017.02.15 0 0 12390

Nem vagyok szerelő, de az alapján amit leírtál már volt ilyen  tapasztalat.

Ha ennyire nem fűt és nem javult termosztát csere után sem (gyárit tegyél bele: motocraft vagy maximum bosh-t láttam még jól működni), akkor lehetséges hogy a radiátort kellene kiszedni, kimosatni/ csere.

Az hogy ilyen hidegekben nehezen melegszik fel az sajna természetes mindenkinél, hiába takargatod a hűtőt :)

A sárgásbarnás hab olajtól van, ami a vizedbe kerül, hengerfej le, több mint valószínű tömítés elrohadt valamelyik részen.

Ellenőrizd az olajbetöltő sapkánál ha kiveszed hogy nincs e rajta "túrós" motorolaj, az még nagyobb probléma, mert akkor fordítva is megy a dolog, víz az olajba... ne használd se emiatt, se a habos fortyogós dolog miatt, tönkre fog menni teljesen.

Tömítésnél is nyamizhatja a vizet, ha fogy holott nem látsz csepegést.

Sokszor nem jó megfőzőcskézni, mert hengerfej is bánhatja.   

Innentől már nehéz megmondani hogy mivel csak kis sebességnél melegszik, lehet e vízpumpa elégtelenség, de ha már benne vagytok mindenképp ellenőrizni hogy nem lóg e, kis lyukon az alján nem ereszt e, mert akkor csere!

 

Remélem mindenre tudtam válaszolni, sok sikert!

Előzmény: vedvin (12388)
vedvin Creative Commons License 2017.02.14 0 0 12389

Az miénk az 99-es. Annak a fűtőmotor az anyósülés felöl van a radiátor fölött. 3 pöcköt kell benyomni azután elförgatni 120°-ot és kihúzni.

Előzmény: zénó75 (12359)
vedvin Creative Commons License 2017.02.14 0 0 12388

Tisztelt Fórumosok!

 

Segítségeteket kérem mert én már nem boldogulok vele. 

 

1999-es Transit 2.5 d. Forrallja a vizet.

A történet úgy kezdődött hogy mindig fáztunk benne és  lassan melegedett fel a víz is benne. (15 perc járás után kb 5-6 km mire elérte az üzemit 3/4-ig letakart hűtővel.

A szerelőnk kicserélte a termosztátot és a tágulási tartályt mert el volt repedve (kb 1000 km/ 1L hűtővíz ment el ott.) A helyzet rosszabb lett most már ~500km után 2-3L vizet evett meg ill. kinyomta a fönnakadt tágulási t. sapkánál. Vettem hozzá egy új sapkát és 20% os ecettel átöblítettem a rendszert, majd új fagyállóval föltöltöttem. 1 hétig látszólag minden rendben ment, azután egyszer csak fölforrt a víz. A tágulási tartályban sárgás barna hab volt vastagon. Akkor visszatettük a régi sapkát feltöltöttük a hűtőt újra és tovább mentünk a munkahelyre. Azóta rendszeresen a hőfokmérő le-föl mozog + több esetben lassú tempónál felforrt a víz (40-50km/h) , gyorsnál viszont nem (80-90km/h. Lassan 30l fagyállót nyomtam bele + kétszer le lett engedve és átöblítve a hűtőrendszer.

 

Hol lehet a gond???

 

tyukasz1 Creative Commons License 2017.02.13 0 0 12387

Hello! Tranzitomal akadt kis gond. Kb 3000 rpm fölött pirosba fut a motorhőmérséklet, de ha leveszem a lábam a gázról visszamegy normálra. Termosztát,vízpumpa új! Mi lehet a gond? Kösz előre is

szeda_1970 Creative Commons License 2017.02.12 0 0 12386

12375-ös képen nekem 16-os 2000 utáni felnik vannak rajta!!!! Jó rá. Anya viszont más.

Előzmény: miklós91 (12381)
szeda_1970 Creative Commons License 2017.02.12 0 0 12385

Nem csinál zárlatot de a csapágynak nem jó a wd40 mert párolog, viszont a koszt jól beleköti

Előzmény: zénó75 (12384)
zénó75 Creative Commons License 2017.02.12 0 0 12384

Srácok . Szerintetek ha a fűtőventillátor csapágy felöli oldalán ezen a kis lukon befújok egy kis vd40-et. Az segítene a csapágyon? félek hogy valami zárlatot csinálhat.....

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!