Egyszer már én is eljutottam odáig, hogy kivegyem ezt a dobozt, de valahol be van akasztva és azt nem találtam fél délután, Most újra nekiállok, de az a kérdés, hogy vajh melyik a bizti, nem az alsón van-e esetleg nőgyógyász módszerrel kicserélhető.
(Általában automatán használom, de tegnapelőtt volt egy időszak, amikor járó motorral parkoltam valahol. Olyankor, ha jól tudom, kézzel nem is lehet lekapcsolni a világítást, és nem akartam, hogy a világításom vakítsa a szembejövőket - ezért vettem le az automatikát.)
További magyarázat: tegnap reggel már levett gyújtás mellett adtam rá a világítást (meg akartam nézni, rendben ég-e az egyik izzó). Aztán, ezek szerint, szépen elfelejtettem lekapcsolni.
Na, beletetted a bogarat a fülembe. Kimentem a kocsihoz, kinyitottam, és anélkül, hogy bedugtam volna a kártyát, felkapcsoltam a világítást (tompított). Aztán becsuktam az ajtót, majd a kártyával be is zártam. És a világítás NEM aludt el. (Persze lehet, hogy elaludt volna, ha várok egy ideig, de arra nem volt idő.)
Amúgy (remélem) egyszerű hülye feledékenység volt a letérdelés oka: égve hagyhattam a világítást, és az 8 óra alatt leszívta az aksit.
Nekem lekapcsolnak a lámpák egy idő után, vagy ha úgyhagyom csilingel.
De ha bezárom gombbal, kilinccsel, akkor már nem emlékszem mi lesz, de megnézem, mert kiváncsi vagyok ugyanis szoktam a jobb oldalon is kiszállni a vezetőülésből. Azt tudom, hogy ha igy szállok ki, a kiengedett kéziféknél is csilingel.
Sziasztok! Ha valakit érdekel,van hátsó féktárcsám leszabályozott kompletten eladó! 9 mm-es /gyári 9.5/ szóval szerintem simán jó még! Története: távollétemben cserélte ki a szerelő,mondván nem lehet már leszabályozni.Erre tett rá brembókat 39 ezerért db -ját.Feleségem kicseréltette,én majdnem rosszul lettem mikor megtudtam.Most leszabályoztattam,mint az új olyan.Ezért szeretném eladni. 2006-os grandom van ! 0630 2954487 .sziasztok!
Köszi. Végül sikerült, de igencsak feszegetni kellett, féltem, hogy eltörik.
Amúgy (remélem) egyszerű hülye feledékenység volt a letérdelés oka: égve hagyhattam a világítást, és az 8 óra alatt leszívta az aksit. Egy kiadós bebikázás segített a dolgon.
Utána persze a bal oldali ablakemelők elég érdekesen működtek egy darabig, de egy újagg gyújtáselvétel+ráadás törölte a problémát.
Ma reggel izzót cseréltek az autón, utána szépen bementem dolgozni, és most, ahogy kimentem a parkolóba, az autó ki se nyílik, nem is villog semmi, mintha vmi leszívta volna az aksit. Mind a két kulcskártya nálam van, mindkettővel ugyanez a gond, tehát aksi és nem gombelem lehet a probléma.
A kártyából meg kihúztam azt a kis kulcsocskát, de fogalmam sincs, azzal hogyan nyílik az ajtó - a kilincs alján van egy kis rés, de oda nem tudom bedugni. Azon kívól, h szépen hazamegyek és itthagyom, mit tudok tenni?
Egyébként ez a zenei felbontás dolog érdekelne, hogy miért hallatszik rosszabbnak, hiszen tanulmányaimból csak arra emlékszem, hogy a hangszóró is és az azt meghajtó végfok is rendelkezik egy fajta karakterisztikával, de nem tudom összerakni fejben, hogy egy jobb átvitelű hangszóró miért mutatja meg, hogy a fejegység gyengébb.
Nekünk ott (tudtommal nem mindegyikben) a második sor napfény rolója van, mivel az ablak felülete is nagyobb ugye...
Stevie: köszönöm a választ, alkalom adtán megnézem a hangszórót, hogy pontosan mi a baja. Egyébként ez a zenei felbontás dolog érdekelne, hogy miért hallatszik rosszabbnak, hiszen tanulmányaimból csak arra emlékszem, hogy a hangszóró is és az azt meghajtó végfok is rendelkezik egy fajta karakterisztikával, de nem tudom összerakni fejben, hogy egy jobb átvitelű hangszóró miért mutatja meg, hogy a fejegység gyengébb.