Persze, hogy nem lehet sok mindent elvárni a 90LE-től, de azt hittem picit jobban fog menni, viszont 90%-ban városban használom így azt hiszem megtudok barátkozni a gondolattal, hogy ennyit tud.
egy kiadós autómosás után én is mindig ezt mondom ;) a télieket útálom pedig maga a design jó lenne,de 15ös alu 195ös gumák, egy előnye van csak, hogy nagyon megy az autó vele és városon kívül elvan 5-5.5liter között. Cirka 7-8kgal könyebb 1 kerék mint a gyári 17es malomkerék.
ha ez bárkit is megnyugtat, múlt pénteken a céges kangooval jártam meg pestet, cirka 350km-t mentem vele és túlzás nélkül padlógázon mentem pályán végig. végsebesség 140 óra szerint, szélárnyékban 145 (138 gps szerint), na ott átértékeltem a lassú autó fogalmát.. cirka 25litert be is nyakalt az 1.9 szopódízel, így is még épp, hogy megjártam időn belül a dolgokat. A szívó bravo amit én vezettem 6.ba 165nál vége volt, lehet 5.be többet megy, nem tudom, igaz nem is volt kikormolva.
Nem akarom elvenni :) És igen a lényeg, hogy mire akarjuk használni. Amúgy, pont a cikk végén az jött ki, hogy nagyon jó vétel. Csak ne várják azt, hogy egy villám lesz az autó.
Én speciel nagyot csalódtam volna, mert lehet a 80 LE pontó jobban menne, holott én pont azért cseréltem mert, sokat autópályázok.
Ha csak 100 km/h alatt használnám valószínüleg elég lenne a 90 Le is bőven.
Családban volt szerencsénk hozzá (sógorom cégese). Az astra kombi után luxus volt. Országúton el lehetett vele menni, tágas volt, de menni nem nagyon ment. 70 valahány lóerő egy ekkora autóhoz?
Kis sportingom 80 Le-s volt :) ment mint a golyó :)
sztem ne vedd el a kedvét, a használtautó mindig kompromisszum! nagyon szép kis autót vett azt gondolom, nem tudhatod ki, mire használja. az is lehet hosszabb távon jobban jár vele, mint bármelyikünk.. :)
A-ból, B-be tutira tökéletes. én a nyáron jártam egy időben a nejem GP-jével egynégy nyolcvé.. teljesen azonos útvonalon, mint a Bravóval szoktam, teljesen vállalható. jó persze, a feeeling nem az..
Nekem most a Téli 205/55 R16 os gumival a fogyasztás beállt 8,1 literre mint a szög. A teli tank óta csak melózni voltam vele, reggel oda este vissza. rövid táv, autópálya 140-150 km/h
Nyáron amikor először érdeklődtem komolyan használt bravo után a Fiat Szabóéknál, megkérdeztem, hogy a sima 1,4 -el mi a helyzet, akkor a kereskedő srácnak csak annyi volt a válasza, hogy: a 90 Le nem az a bravo amit én szeretnék és igaz volt.
Volt is egy cikk a totalcaron vagy valamelyik más autó oldalon, hogy miért nem kell senkinek a 90Le bravo, pedig kifogástalán állapotban vannak.
Ebben nem biztos, hogy egy véleményen vagyunk... Keskenyebb 17-essel nagyrészt kiküszöbölhető a problem. Az már egy másik kérdés, hogy hol találsz Fiatra keskenyebb 17-es felnit. Végig kell gondolni a 4x100-at, ott lényegesen nagyobb a választék. Vagy ugyanezt 16-osban, az is tud mutatni és nem is üt akkorát egy-egy úthibánál.
Ha megbarátkozol a gondolattal, hogy nem lesz olyan szép az autó akkor egy kisebb kerék egy motortuninggal felér. A szívónál jóval nyomatékosabb turbó motorokat is megfogja ez a 17-es bicolor.
Persze ha a pénz nem akadály, lehet 17-esből is venni verseny felnit ami könnyű mint a hópihe :-)
A 140 körüli tempó már nem a "takarékos" sáv . A szívó itt már nem rendelkezik tartalékokkal.
Ebben a sebességtartományban a turbós már szerintem kevesebbet fogyaszt. A gödöllői dombon pest felé 6-ban elgyorsul 170 fölé simán (eddig néztem csak), ha 120 körül indulsz az elején.
Régen volt egy olyan Bp-Miskolc utam, ahol a tejes távra volt 137km/ó az átlagom. Akkor volt 9,3 az ehhez tartozó fogyi. :-)
Mostanában, ha betartom a sebességhatárokat, (tempomat 140-145 :-D ), akkor 7,7-8 körül vagyok a Bp-Edelény távon lefelé, vissza pedig mindig 1-2 decivel kevesebb.