Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mica-r Creative Commons License 2020.12.27 0 0 12589

Konkrétan mire mész azzal, ha valaki a távolból azt mondja, hogy a szivattyú lehet?

Én most javítottam meg nyomóvezetéket hasonló okból. 

Előzmény: Ervin 1 (12588)
Ervin 1 Creative Commons License 2020.12.27 0 0 12588

Köszi, viszont vannak olyan esetek, hogy bizonyos hibáknál mondjuk 10-ből 9-szer ugyanaz az alkatrész okozza a hibát, ezért kérdeztem így. Mondjuk ebben az esetben ha az ablakmosó szivattyú, akkor nem kell leszerelni a lökhárítót...ami már nagy könnyebbség.

Előzmény: atuc (12587)
atuc Creative Commons License 2020.12.27 0 0 12587

Nézd meg mi ereszt, és cseréld ki. Ez így megy. Hibamegállapítás --> javítás.

Előzmény: Ervin 1 (12586)
Ervin 1 Creative Commons License 2020.12.27 0 0 12586

Sziasztok, olyan kérdésem lenne, hogy 2010-es B6-os passat kombinál (nem xenonos) el kezdett folyatni az ablakmosó folyadék a tartály környékéről, mi szokott itt tönkre menni? Mosó motor ereszthet, vagy szintjelző dugónál, azért kérdezem, hátha van valami típus hiba amit itt már ismertek. 

Köszönöm előre is a válaszokat!

mica-r Creative Commons License 2020.12.26 0 0 12585

Annak sem lehet sok hátra

Előzmény: atuc (12584)
atuc Creative Commons License 2020.12.26 0 0 12584

Akkor még a láncos balansztengely egység van rajta. Az remek. Ilyen autót csak nyomott áron vennék meg.

Előzmény: tibuci51 (12574)
tibuci51 Creative Commons License 2020.12.26 0 0 12583

Szia!

Bocsi! Igen,az ellett írva! Az 189000km lenne.

Köszi,hogy szóltál! 

Előzmény: Viktorinogsz... (12581)
andreas19 Creative Commons License 2020.12.26 0 0 12582

Hasonló tudású és felszereltségű és belsőjű és állapotú CR TDI 2008. szeptemberi autóm van, a család az első tulajdonos, 147 E km, a kétharmada autópályán.
Az autón minden rendben működött, amikor idén, a szeptemberi vizsga előtt, Bosch szervízben közel 300 ezer forintot költöttem a futóműre.

 

Előzmény: tibuci51 (12579)
Viktorinogsz... Creative Commons License 2020.12.26 0 0 12581

Egymilliónyolcszázkilencvenezret írtál. Elírás?

Előzmény: tibuci51 (12571)
Bocika79 Creative Commons License 2020.12.25 0 0 12580

Bocsánat, nem fogalmaztam pontosan,

amikor még járt a motor, akkor néztük, de gázadásra fulladozott.

4 hónapja cseréltem benne EGR-t ( Magneti )

akkor volt folytószelepház is kitakarítva, de az nem volt vészes.

De számomra az a furcsa ( villamosmérnök vagyok ) hogy nincsen hibakód...

Talán mintha egy kb 1 deci víz hiányozna, de min. felett van a szint,

nem emlékszem olyan régen néztem szintet, de szép tiszta.

Előzmény: mica-r (12578)
tibuci51 Creative Commons License 2020.12.25 0 0 12579

Az igaz,ha látni fogom az erőművet,majd sokat fog számítani. De a tulajdonosa is sokat elfog árulni! A vélemények és segítségek amit tőletek kapok,segít a döntésben,hiszen nektek már vannak tapasztalataitok ezzel a típussal kapcsolatba. (Nekem eddig Renault lagunám volt,illetve még meg van,de kiszeretném cserélni egy passatra. A laguna 2éves kora óta nállam van és meg voltam vele elégedve,de sajnos elérte a 20.életévét.)Szóval tudtok a döntésemben segíteni,mert úgy vagyok az autóvásárlással,hogy nem minden arany ami fénylik! 

Előzmény: saválló (12575)
mica-r Creative Commons License 2020.12.25 0 0 12578

Hogyan vannak pl a porlasztók tűrésen belül, ha el sem indul a motor?

Fojtószelep, egr, porlasztó is szórakozhat.

Előzmény: Bocika79 (12577)
Bocika79 Creative Commons License 2020.12.25 0 0 12577

SZIASZTOK!

 

Segítségeteket szeretném kérni:

Van egy 2008 év végi 2,0 crtdi CBAB passatunk.

Egy ideje melegen 10ből 5-6szor csak a harmadikra indul de csak melegen.

Egyébként szépent ment.

Pár napja menet közben legyengült, majd végül csak 40-50-nel tudtunk haladni.

Finom gázadásra ment, erősebbre vagy terhelésre egyből lefulladt.

Azóta viszont rosszabb lett, egyáltalán nem indul, vagy csak pöffentget. km: 321.000

 

Ami érdekes:

Mechanikus zörej egyáltalán nincs, hangja szép most is.

DPF 2hónapja kitakarítva, új légtömegmérő.

Gyári VCDS hibát nem mutat, rail nyomás, élő adatok, AC pumpa, injektorok stb minden jó-értékhatáron belül vannak.

Hibatárolója ÜRES.

A hűtővíz tiszta, olaj szép, nem lett kevesebb/zavaros.

Ami feltűnt előtte h kékesen füstölt mindig mikor regenerált, ami kb. 5-600km enként volt ( csak városban fut az autó )

Egyébként füstmentesen működött.

 

Mi lehet a hiba?

Nem szeretnék milliós kiadásba futni, de ez valami mechanikus baj lesz.

megköszönök minden TIPPET.

Nyílván muszáj lesz belenézni/hengerfejet leszedni.

 

További Kellemes Ünnepeket.

 

Gyuri

 

mica-r Creative Commons License 2020.12.25 0 0 12576

Én nem nagyon szeretem ezt a 3C Passat tipust, lehet hogy ezért nem is érzem reálisnak az árát?

Előzmény: saválló (12575)
saválló Creative Commons License 2020.12.25 0 0 12575

Hm....az autó már elmúlt 14 éves, a kínálat tetejéből való.

 

Csupán információként...a kollégám szintén 2006-os Passatját, igaz "csak" 140 lóval 900 ezerért kínálja, gigamegak.rvajó megkímélt állapotban, annak a belseje ( is) szó szerint tényleg újszerű.

 

Persze ott meg a km a több.

 

" Valószínűleg még nem cseréltek rajta semmit."

 

Nyilvánvaló egy 2.0 PDTDI-n sosem kellett semmit sem cserélni, főleg a siemens PD elemek stb.-k miatt, ettől függetlenül kivételek mindig lehetnek.

Ha neked megfelel úgyis meg fogod venni, mondjon bárki bármit is.

 

Előzmény: tibuci51 (12574)
tibuci51 Creative Commons License 2020.12.25 0 0 12574

Szia!

Még csak telefonon beszéltem az eladóval,az autót még nem láttam,de azt mondta,még gyári állapotú. Valószínűleg még nem cseréltek rajta semmit.

Előzmény: mica-r (12573)
mica-r Creative Commons License 2020.12.25 0 0 12573

Kérdés, hogy túl van-e a tipusbetegségeken.

Porlasztó csere, kormányzár beragadás, esetleg kézifék. 

Előzmény: Octi19 (12572)
Octi19 Creative Commons License 2020.12.25 0 0 12572

Így elsőre nem néz ki rosszul, mindenképpen megnézném személyesen is és egy alapos átvizsgálást is rászánnék. Ha az összes karbantartása megvolt és a váltóban is rendszeresen cserélték az olajat, akkor nem sok baja lehet. Persze ennyi km vagy azt jelenti hogy vasárnapi autó volt, vagy városi használatot feltételez. Az előbbi eset ideális, az utóbbi már nem egészen. A DPF lehet szűk keresztmetszet, annak az állapotára különösen odafigyelnék.

Előzmény: tibuci51 (12571)
tibuci51 Creative Commons License 2020.12.25 0 0 12571

Sziasztok!

 

Szeretnék tőletek kérni néhány véleményt,illetve jótanácsot.

Kinéztem magamnak egy 6-os passatot,amit szeretnék megvásárolni és ezért lenne szűkségem a tanácsaitokra.

Az autóról azt kell tudni,hogy PASSAT VI 2.0 PD TDI Highline DSG DPF 2006/10 és elvileg 1890000km van benne. Már itt is az első kérdésem! Elképzelhető,hogy ennyi km van benne? Igaz újonnan Magyarországon lett forgalomba helyezve. Második tulajdonostól venném meg. Az autónak ebben az életszakaszában milyen hibák jöhetnek elő. Mire kell számítanom,ha esetleg megvenném? Az autó megtekintésénél mi az,amire nagyobb odafigyelést kell tennem? Igaz,az eladó azt mondta,hogy minden rendben van az autónál és bárhol átvizsgáltathatom.

Szóval ezekben a kérdésekben kérném a segítségeteket,amit előre is meg köszönök!

További Kellemes Karácsonyt mindenkinek!

  Tibi

jgabor6 Creative Commons License 2020.12.25 0 0 12570

És miért zavar ez téged?

mica-r Creative Commons License 2020.12.23 0 0 12569

De tippverseny lesz.

Amit tapasztaltál, az egy általános hibajelzés. Tehát tucatnyi hiba okozhatja. 

Hogyan tovább?

Előzmény: jgabor6 (12567)
Octi19 Creative Commons License 2020.12.23 0 0 12568

Annak, hogy a motor vészüzembe vált, ami újraindítás után egy ideig megjavulni látszik, elég sok oka lehet. Ennyi infóból csak tippelni tudna akárki is, de egy diagnosztikával kb 3 perc alatt kideríthető a kiváltó ok...

Előzmény: jgabor6 (12567)
jgabor6 Creative Commons License 2020.12.23 0 0 12567

Nem tipp versenyt szeretnék,csak gindoltam járt már így más is!egyébként azért van a fórum,hogy meg osszuk egymással a tapasztalatokat !?

mica-r Creative Commons License 2020.12.22 0 0 12566

Ha tippversenyt akarsz, akkor sok sikert és türelmet.

Jobb lenne egy diagnosztika!

Előzmény: jgabor6 (12565)
jgabor6 Creative Commons License 2020.12.22 0 0 12565

Üdv! lenne egy kérdésem! adott egy passat b6 2000pdtdi 2005-ös évjárat.ki gyuladt az izzítás visszajelző,majd kicsit később,a motor diagnosztika is,és ezzel egy időben,el fogyott a lóerő is.ha le állítom,újra indítom,az izzítás nem ég,és van erő,de pár km után újra ki gyullad,és nincs erő!járt már más is így?és ha igen mi volt a hiba,vagy hibák??? köszönöm!

Octi19 Creative Commons License 2020.12.06 0 0 12564

https://lumenet.hu/volkswagen-passat-cc-auto-izzo

 

Nem 100% de inkább csak a legújabb modelleknél szokott tévedni. Szerintem egy Passat CC esetén megbízható lesz.

Előzmény: Örny (12562)
mica-r Creative Commons License 2020.12.06 0 0 12563

Valami Volkswagenes boltban megmondják. Az a legbiztosabb. 

Előzmény: Örny (12562)
Örny Creative Commons License 2020.12.06 0 0 12562

Mica-r . Sajnos Ő már nem tudja megmondani,de majd sorba megyek és visszarakom. Az nagy segítség lenne ha valaki tudná hol milyen izzó van.

Előzmény: mica-r (12561)
mica-r Creative Commons License 2020.12.06 0 1 12561

Nekem az az  ötletem, hogy kérdezd meg az eladót

Előzmény: Örny (12560)
Örny Creative Commons License 2020.12.06 0 0 12560

Sziasztok!  Vásároltam egy VW Passat CC amibe mint kiderült a belső világításokból kivették az izzókat. Mi lehet a kiváltó ok? Valakinek ötlete esetleg?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!