Csak halkan jegyzem meg,hogy amennyiben erősített laprugóval fogod rendelni úgy több súlyt bír elvinni,de idővel megbosszulja magát a túlsúly.
Amit 95 xf ír az jó gondolat egy 65C18-ast rendelni.Vagy 35C18 és vonóhorog rá.Veszel egy futót és a tachográfot akkor kell használni ha vontatsz,de lehet neked nem is kell.Utána kéne nézni pontosan ennek.
Elméletileg hosszú távon kevesebbet fog enni a vas. Valamelyik IVECO oldalon van fent adat onnan valami hozzáértőbb pontosabbat tud mondani a difi áttétekről.Talán 95xf is .
Itt az adatlapja és ott vannak a számok is valaki biztos fog segíteni.
roadtrainnek:mit jelent az hogy egyel hosszabb difi,mert most vagyok alkuba a kakasdi iveco szervizzel egy új euro 5 vagy eev motoros 3.0 dailyre(platós-ponyvás lesz) de ragaszkodnék a gyári rendeléshez nem kell 2011-es alváz...egyel hosszabb difi-180 paci-6-os váltó ez kb mit fog jelenteni...előre is köszi
Meguntam. Nincs egy het hogy ne keljen csinalni. Pedig iveco szervizben is azt mondtak valos a 255e om ami van benne. Most tavasszal lehetne lakatolni mert nagyon rohad. Inkabb jarok egy unalmas 15 eves mercivel.
A lefagyás Ducato betegség.Ráfolyik a víz a motorra,és pont a vezérlésnél folyik le.Nagy minuszokban megfagy a víz,és oda a vezérlés.A másik fő baj a kartergázcső elfagyása,ami miatt elfolyik a motorból az olaj a szimeringeknél.Ezt utólagos elektromos fűtéssel orvosolják,de az új autókon vízes fűtéssel van megoldva.
Köszi, szerencsére megvan kompletten az egész autó javítási doksija. Azért érdeklődtem a felemás csavarokról mert még nem kellet szétszedni a mocit. Bár ami késik nem múlik valószínű olajszivattyó csereés lesz.
ok-ok...nagyon gyanus volt ez a hatalmas elötöltés...1,81mm... a 0,78 mm az melegen legyen állitva vagy hidegen ?? sajnos nem tudlak csak vezetékesen, (azon bár mikor és korlátlanul menne) meg "csicseregni" ,mert óriási a távolság (bocsesz). bizti találunk egy megoldást valahogy. köszi minden eddigi segitséged és üdv. a balti tengerröl.
a fötengely ékszijjtárcsa csavarja 36-os, sima jobb menetes ??
Igen, és ha minden igaz 200 Nm-re van lehúzva.
A főtengely banális hibák sora miatt jutottidáig:
120 ezer km -rel ezelőtt lecsapágyasodott a 3. hajtókarmál/ kilőte a vakitódugóját az olajfuratnak/,
főtengely kiegyengetve, hajtókar cserélve. Most meg ugyanott eltőrt. Szerencsére hajtókart nem vitte magával Így "csak" főtengely + csapágysor cserével megúsztuk / az új olasz utángyártotfőtengely 60 ropi, de taléltam olyan boltot ahol 157 ropiért akartak adni főtengelyt/.
a mostani előtöltése 1,51mm ill.elengedett bovdennel (bimetal) 1.81mm volt amikor az 1-es henger felső holtponton áll. kicsit sokkalom ? léci segits. üdv