Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Roadtrain Creative Commons License 2012.12.27 0 0 1844

Azt nem néztem melyik,mondjuk amit linkeltem az pont szimpla kerekesé.

Előzmény: Törölt nick (1843)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.27 0 0 1843

Csak a duplakerekes hosszú tengelytávú!A sima használhatatlan.Én csak T2-est vennék,igaz ahhoz C kategória kell,meg fizetős a pályán.

Előzmény: Roadtrain (1842)
Roadtrain Creative Commons License 2012.12.27 0 0 1842

Csak halkan jegyzem meg,hogy amennyiben erősített laprugóval fogod rendelni úgy több súlyt bír elvinni,de idővel megbosszulja magát a túlsúly.

Amit 95 xf ír az jó gondolat egy 65C18-ast rendelni.Vagy 35C18 és vonóhorog rá.Veszel egy futót és a tachográfot akkor kell használni ha vontatsz,de lehet neked nem is kell.Utána kéne nézni pontosan ennek.

Előzmény: MÖTÖZÖ (1838)
Roadtrain Creative Commons License 2012.12.27 0 0 1841

Széria:   3,91

Opció: 3,73 - 4,18 - 4,44 - 4,88

Előzmény: Roadtrain (1840)
Roadtrain Creative Commons License 2012.12.27 0 0 1840

Elméletileg hosszú távon kevesebbet fog enni a vas. Valamelyik IVECO oldalon van fent adat onnan valami hozzáértőbb pontosabbat tud  mondani a difi áttétekről.Talán 95xf is .

Itt az adatlapja és ott vannak a számok is valaki biztos fog segíteni.

 http://www.iveco-levantex.hu/letolt/daily/alvaz/35s18.pdf

Előzmény: MÖTÖZÖ (1838)
95xf Creative Commons License 2012.12.26 0 0 1839

Adott sebességnél kissebb motorfordulatszámot. Ez inkább távolsági fuvarnál előny, az agyonpakolt ügyeskedéseknél hátrány, hisz kissebb a nyomaték.

Ha zöldséggel agyonrakod akkor próbáld meg a 6,5es felépítményt esetleg tachográffal hivatalossá tenni.

Előzmény: MÖTÖZÖ (1838)
MÖTÖZÖ Creative Commons License 2012.12.26 0 0 1838

roadtrainnek:mit jelent az hogy egyel hosszabb difi,mert most vagyok alkuba a kakasdi iveco szervizzel egy új euro 5 vagy eev motoros 3.0 dailyre(platós-ponyvás lesz) de ragaszkodnék a gyári rendeléshez nem kell 2011-es alváz...egyel hosszabb difi-180 paci-6-os váltó ez kb mit fog jelenteni...előre is köszi

Előzmény: Roadtrain (778)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.25 0 0 1837

Békés Karácsonyt!

Törölt nick Creative Commons License 2012.12.24 0 0 1836

Áldottbékés karácsonyt kívánok a topiknak!

Patrol56 Creative Commons License 2012.12.24 0 0 1835

KEGYELEMTELJES  ÁLDOTT ÉS BÉKÉS SZÉP ÜNNEPEKET KIVÁNOK MINDENKINEK .  üdv

PowerZ Creative Commons License 2012.12.23 0 0 1834
Hatso lerekagy csapagy,abs,nyomasszabalyozo szelep,fotengely szimering, futes csap, nyeles tengely.,leeso kipufogo,szetegett bizti tabla,lyukas huto
Roadtrain Creative Commons License 2012.12.23 0 0 1833

Az nem vicces.
Leírnád majd milyen hibák voltak?Nem részletesen gondoltam,bár ha van időd :) nyugodtan.

 

 

Előzmény: PowerZ (1832)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.23 0 0 1832
Meguntam. Nincs egy het hogy ne keljen csinalni. Pedig iveco szervizben is azt mondtak valos a 255e om ami van benne. Most tavasszal lehetne lakatolni mert nagyon rohad. Inkabb jarok egy unalmas 15 eves mercivel.
Előzmény: Roadtrain (1828)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.22 0 0 1831

A lefagyás  Ducato betegség.Ráfolyik a víz a motorra,és pont a vezérlésnél folyik le.Nagy minuszokban megfagy a víz,és oda a vezérlés.A másik fő baj a kartergázcső elfagyása,ami miatt elfolyik a motorból az olaj a szimeringeknél.Ezt utólagos elektromos fűtéssel orvosolják,de az új autókon vízes fűtéssel van megoldva.

Előzmény: mindaricsi (1822)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.22 0 0 1830

Érdekes,hogy egy egység az olajszívattyú,és a vákuumpumpa.Szerinted mennyi az esély,hogy kettő darab szívattyú is vákuum hiányos legyen?

Előzmény: mindaricsi (1829)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.22 0 0 1829

Köszi, szerencsére megvan kompletten az egész autó javítási doksija. Azért érdeklődtem a felemás csavarokról mert még nem kellet szétszedni a mocit. Bár ami késik nem múlik valószínű olajszivattyó csereés lesz.

Üdv:mindaricsi

Előzmény: Törölt nick (1825)
Roadtrain Creative Commons License 2012.12.22 0 0 1828

Miért adod el?

Előzmény: PowerZ (1827)
PowerZ Creative Commons License 2012.12.22 0 0 1827
Enyém eladó les ha èrdekelne valakit.
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.22 0 0 1826

ok-ok...nagyon gyanus volt ez a hatalmas elötöltés...1,81mm... a 0,78 mm az melegen legyen állitva vagy hidegen ??  sajnos nem tudlak csak vezetékesen, (azon bár mikor és korlátlanul menne)  meg "csicseregni" ,mert óriási a távolság (bocsesz). bizti találunk egy megoldást valahogy. köszi minden eddigi segitséged és üdv. a balti tengerröl.

Előzmény: mindaricsi (1821)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1825
Előzmény: mindaricsi (1822)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1824

Törölt nick Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1823

Az F1C-s motorral megeggyezik a hengerfejcsavarok meghúzási nyomatéka,a sorrendje.Azt letöltötted,ha jól tudom.

Előzmény: mindaricsi (1822)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1822

"Felemás csavarok vannak a hengerfejekben!Sokat szétszedtek már,a vezérlés lefagyása miatt..."

 

Szia, erről kicsit konkrétabban tudnál írni, mivel mi is nyüstölünk egy 2.3 as F1-est.

Üdv: mindaricsi

Előzmény: Törölt nick (1816)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1821

8140.23*37 motórkódnak 0,78+-0,04mm a gyári értéke.

Előzmény: Patrol56 (1818)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1820

A vodafone 33ötvenhét478-o csörgess meg akár most is 

Előzmény: Patrol56 (1818)
mindaricsi Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1819

a fötengely ékszijjtárcsa csavarja 36-os, sima jobb menetes ??

Igen, és ha minden igaz 200 Nm-re van lehúzva.

 

A főtengely banális hibák sora miatt jutottidáig:

120 ezer km -rel ezelőtt lecsapágyasodott a 3. hajtókarmál/ kilőte a vakitódugóját az olajfuratnak/,

főtengely kiegyengetve, hajtókar cserélve.  Most meg ugyanott eltőrt. Szerencsére hajtókart nem vitte magával Így "csak" főtengely + csapágysor cserével megúsztuk / az új olasz utángyártotfőtengely 60 ropi, de taléltam olyan boltot ahol 157 ropiért akartak adni főtengelyt/.

Üdv: mindarticsi

 

Előzmény: Patrol56 (1813)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1818

a mostani előtöltése 1,51mm ill.elengedett bovdennel  (bimetal) 1.81mm volt amikor az 1-es henger felső holtponton áll. kicsit sokkalom ? léci segits. üdv

Előzmény: mindaricsi (1810)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1817

a motorszámot a turbó alatt megtaláltam ! hát jól ejdugták...grrr...Nr:SOFIM 8140.23*3711-2718890*2222 65546

Előzmény: mindaricsi (1726)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1816

Felemás csavarok vannak a hengerfejekben!Sokat szétszedtek már,a vezérlés lefagyása miatt...

Előzmény: Patrol56 (1815)
Patrol56 Creative Commons License 2012.12.21 0 0 1815

:-))    "nekem csak az új F1A-C-s motorok rajzai vannak meg"...cö-cö-cö... azt is fehérember rakta össze...egyszer az is szét lessz kapva majd. xxD  üdv.

Előzmény: Törölt nick (1806)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!