Rémes és sajnálatos a történeted. Az, hogy egy felkapott fűcsomó ezt tudja okozni, kétséget kizáróan tervezési baklövés. Nem kell mérnöknek lenni ahhoz, hogy az ilyesmit jól védett helyre kell tenni. Régen énnél sokkal kevesebbért a keleti fronton találta magár az illetékes.
Ha egy jót "kifog"nincs gáz vele,de szerintem ebből is ami jó az 2M-2.5M között van:),ha "átlag"keresetű akkor ne kapkodja el mert az ELEKTRONIKA és a TURBO miatt elég sokat"lehet"rá költeni.
Ha sokat jár városban 2.3turbot(AERO ez volt nekem) ne vegyen 12-15liter :( ja most olvasom "vidéken él" :) AKKOR csak egysz. szervízigényes "sajna",de az is igaz,hogy-ha bármit is veszünk(és az sz...r)akkor akármilyen "tanácsot"is kaptunk sokat kell rá költeni:( De egy állapotfelmérés(kb.15000FT) a vásárlás előtt sokat segít a dolgon.
Tévedsz. Rengeteg ember van, aki az internet anonimitását felhasználva teljesen más képet alakít ki magáról. Aztán találkozol vele a való életben és megdöbbensz.
Én sem mondtam mást. Én MBEnek, mint lejjebb írtam az arcába is megmondom amit róla gondolok, nem csak itt a fórumon, mint ahogy ezt te Calverrel lejátszottad.
Olvasd vissza a cimborád írásait, aztán lehet hogy megérted, miért írok neki úgy, ahogy.
> 790 km volt a tàv, persze a bivalyeros, marhagyors M5-os ért oda elobb. 24 perccel. Kozben az uzemanyagkoltsége annyiba kerult, amennyibol a diesel még visszament volna Antwerpenbe, majd megint Berlinbe.
megerte :-)
en is ismertem olyan embert, aki a london-newyork utat megtette 2-3 havonta, es amig jart a concorde, csak a concorde-dal ment. pedig uzemanyagkoltseg, meg 10x annyiba kerulo jegy stb...
Így van. A szabályok és korlátozások nagy része 20 éve képződött, a Zsiguli korszakban. Azóta mind az átlagautó futóműve, de főleg a gumik és fékek fejlődése sokkal többet enged meg.
Ehhez képest a szabályokat nem igazították az átlag autóhoz, hagyták ott ahol van.
Érdekes módon Írországban nem is nagyon bírtam gyorshajtó lenni az autópályán kívül, mert ott úgy ment a történet, hogy a hajtűkanyar elé azért kitettek egy 90es, néha 100as táblát a szerpentinen. Én meg 50el mertem oda bemenni a bérYarissal. Rám van bízva, hogy ismerjem az autómat és a határait.
Mert nálunk a szabályok nagyon elavultak és rosszak. Én is állandó gyorshajtó vagyok. Persze nem arról van szó, hogy 160-al meg 250-el mennék az autópályán. Csakhogy heti cirka 3 alkalommal megyek pestre furgonnal. A Kresz szerint 80-al mehetnék csak. Autópályán. Én rendszeresen 105-re állítom be a tempomatot, mert ez a legkényelmesebb az öreg Masteremnek. Menni menne 140-et is, de nem akarom kinyírni, és az már veszélyes is lenne.
Szerinted reális dolog az, hogy például egy 200 lovas, Vito-val , aminek a futóműve meg a fékrendszere vetekszik nagyon sok személyautóval, 80-al kelljen megtenni napi 500 km autópályát?
Fehérvárra is rendszeresen járok, ez cirka 100 km, és a fele úton 30-as sebességkorlátozás van lakott területen kívül. Amit kint felejtettek 10 éve.
A közlekedési dugók, konfliktusok nagy része meg éppen a töketlenkedő emberek miatt van, nem pedig a rugalmasan közlekedőktől. Töketlenkedő ember alatt nem azt értem persze, aki betartja az 50-et, hanem aki 90 helyett 60-al araszol ott, ahol kockázat nélkül nem is lehet megelőzni, csak azért, hogy mondjuk megálljon 6 literben a fogyasztása.
Mint említettem, ez egy nyilvános fórum, és továbbra is szívem joga hogy ha marhaságot beszélsz, arra reflektáljak. Ha zavar az ilyesmi, akkor a fórumozást nem neked találták ki.
Nyugi! Nem értelek, mi bajod Lacival? Van hogy egyes dolgokat másként gondoltok, "no és ?", ez ok a személyeskedésre. Te nem emberek között élsz, nincs benned semmi empátia? Farkasok vagyunk, kötelező egymás torkának esni? ( nem sértésnek szántam, csak kicsit kijött belőlem !).
Ja hogy kicsit szabad, de a nagyonnak a kurva anyját...
Vagy most nézzük úgy, hogy ha a 30as táblánál 60al mész, akkor az 100% túllépés, amikor én 190re teszem az órát, az a GPS szerint 175, az meg csak 35%?
Vagy milyen alapon jelented ki hogy te felülbírálhatod a szabályokat, más meg nem? Most vagy az igazság hős bajnoka vagy, aki mindent betart, vagy mégiscsak kreatívan értelmezed a szabályokat (vagy fogalmazzunk úgy, hogy a szituációhoz igazítod), akkor viszont ne akarj ebben a szerepben tetszelegni.