Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138489

Nekem van egy olyan szakasz melóba menet miután lejövök a pályáról, ahol szintén lavíroznom kell a vályúkon, hogy ne érjen le. (16 colos kerekekkel)

 

Ma már egyel későbbi lehajtónál jöttem le a pályáról győrnél, mert arra fele jobb az út.

 

 

Előzmény: czollnerg (138485)
czollnerg Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138488

1 dologban biztos veri a szívó a t-jetet.. tapadásban! szívóval legalább el lehet indulni télen a hóban, illetve nagyobb gázra nem fog állandóan kaparni :) (anno esküszöm fizettem volna pluszba azért a nyomorult asr-ért ha lehetett volna)

Előzmény: zgi521 (138486)
zgi521 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138487

viszont jól lehet velük havat kotorni, lassan itt a szezon.. :)

Előzmény: czollnerg (138485)
zgi521 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138486

azért azt ne felejtsd el, hogy a két autó között 10 év tervezés van..(lehet több is)

és ez borzasztóan érződik is ám! tudom, mert Zafirám volt maj' egy évtizedig.. :)

Előzmény: tlaci72 (138476)
czollnerg Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138485

én ezzel a 4cm minusszal mindenhol el tudok menni. persze a nyomvályúnál leér eléggé a motorvédő, ezért mindig magán a nyomvályún kell menni a kerékkel meg ilyen apróságok. Barátnőmék garázsában is mindig leér, de szerencsére kis súrlódásokat leszámítva nem volt nagyobb gondom vele.. szüleimnél öcsém (volt) golfja miatt le kell flexelni a kapukitámasztónak több mint a felét mert leért a leömlő..mondjuk az beteg is volt. 7cm-re volt a kocsi alja a földtől... és ő is megúszta a dolgot, nem koppant nagyot vele ő sem, illetve csak apró karcok voltak az alján, semmi extra

Előzmény: bajan122 (138484)
bajan122 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138484

Na majd jövőre eljössz a bravos kertipartira hozzám és meglátod nálam az ültetés miért nem jöhet szóba :-)

Előzmény: czollnerg (138482)
bajan122 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138483

Csak pár dolgot érdemes figyelmbe venni:

- 1.4 szívó motor (az alap a kínálatban ami egyik márkánál sem a tervezés csúcsa)

- 1300 kilós súly

- 17-es kerék

 

Ha ezt bármely hasonszőrű autónál megnézed ugyan ilyen fogyasztása lesz hasonló dinamikával. Teljesen normális.

 

15-ös kerékkel mintha másik autóban ülnél érzésed lenne (egyébként én sem venném le a 17-est mert azal mutat).

Előzmény: tlaci72 (138480)
czollnerg Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138482

bután... ;)

nekem viszont már a kerékjáratok közötti nagy hézag ami szemet szúr bravoknál mióta ültetve van az enyém.

Előzmény: tlaci72 (138481)
tlaci72 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138481

El sem tudom képzelni, hogy nézne ki 15-ös kerekekkel :P

 

tlaci72 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138480

Nem is a 7-9 literes fogyasztással van bajom ha ez normális fogyasztás, inkább csak az zavart, hogy azt hittem kimondottan csak az enyém eszik ilyen sokat.

Előzmény: Törölt nick (138477)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138479

Hát G astra után elhiszem :) kifinomult rendesen az izlésed :D

Előzmény: tlaci72 (138476)
tlaci72 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138478

Lehet, hogy egyszer csak pusztán kíváncsiságból kipróbálok kisebb kerekeket, csak, hogy lássam mennyivel megy azzal jobban.

Előzmény: czollnerg (138472)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138477

Először engem is zavart hogy 7-9 litert eszik a bravo, a punto 5-7 literes fogyasztása után, de már nem érdekel, megszoktam. és a komforja kárpótol, ha Te meg városban használod, akkor tökéletes a kocsi :)

Előzmény: tlaci72 (138473)
tlaci72 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138476

Nem lehet elvenni a kedvem mert imádom a Bravo-t :)  A G Astrám után hatalmas a különbség! Egyébként nekem tényleg arra kell, hogy itt Pesten A-ból B-be elvigyen.

 

"nagyon szép kis autót vett azt gondolom"  Köszönöm a dícsérő szavakat, nekem valóban nagyon tetszik :)

Előzmény: zgi521 (138466)
czollnerg Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138475

szó se róla, városban szeretem nagyon, fickós, van annyi nyomatéka amennyi kell, pedig 55 ló (volt újkorában), nagyon könnyen ugrik, de 80 fölött megáll. Főnököm kinevetett, hogy hogyan mertem annyival menni? nem féltem benne? :D eleinte igen, hogy nem éli túl (csórinak van baja, főleg elektronikai, ezért néha rángat is a motorja véletlenszerűen) aztán azért nem mentem többel, mert nem bírt..

Előzmény: Törölt nick (138474)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138474

A célnak jó nem? :D

Nálunk a cégnél én azt mondom a 2000 -es évjáratú skoda felicia pickup a legjobb 1,9 szivodizel, soha semmi baja nem volt, 130 a vége és 6-7 körül eszik.

Előzmény: czollnerg (138470)
tlaci72 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138473

Persze, hogy nem lehet sok mindent elvárni a 90LE-től, de azt hittem picit jobban fog menni, viszont 90%-ban városban használom így azt hiszem megtudok barátkozni a gondolattal, hogy ennyit tud.

Előzmény: Törölt nick (138463)
czollnerg Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138472

egy kiadós autómosás után én is mindig ezt mondom ;) a télieket útálom pedig maga a design jó lenne,de 15ös alu 195ös gumák, egy előnye van csak, hogy nagyon megy az autó vele és városon kívül elvan 5-5.5liter között. Cirka 7-8kgal könyebb 1 kerék mint a gyári 17es malomkerék.

Előzmény: tlaci72 (138469)
tlaci72 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138471

Nem szeretnék kisebb felnivel barátkozni, mivel ezzel a mostanival nagyon szép az autó.  :)

Előzmény: bajan122 (138458)
czollnerg Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138470

ha ez bárkit is megnyugtat, múlt pénteken a céges kangooval jártam meg pestet, cirka 350km-t mentem vele és túlzás nélkül padlógázon mentem pályán végig. végsebesség 140 óra szerint, szélárnyékban 145 (138 gps szerint), na ott átértékeltem a lassú autó fogalmát.. cirka 25litert be is nyakalt az 1.9 szopódízel, így is még épp, hogy megjártam időn belül a dolgokat. A szívó bravo amit én vezettem 6.ba 165nál vége volt, lehet 5.be többet megy, nem tudom, igaz nem is volt kikormolva.

Előzmény: Törölt nick (138468)
tlaci72 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138469

Nem adom el, inkább egyen többet :)

Előzmény: -carcass- (138453)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138468

Nem akarom elvenni :) És igen a lényeg, hogy mire akarjuk használni.  Amúgy, pont a cikk végén az jött ki, hogy nagyon jó vétel. Csak ne várják azt, hogy egy villám lesz az autó.

 

Én speciel nagyot csalódtam volna, mert lehet a 80 LE pontó jobban menne, holott én pont azért cseréltem mert, sokat autópályázok.

 

Ha csak 100 km/h alatt használnám valószínüleg elég lenne a 90 Le is bőven.

Előzmény: zgi521 (138466)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138467

Igen, akartam is írni

 

Családban volt szerencsénk hozzá (sógorom cégese). Az astra kombi után luxus volt. Országúton el lehetett vele menni, tágas volt, de menni nem nagyon ment. 70 valahány lóerő egy ekkora autóhoz?

 

Kis sportingom 80 Le-s volt :) ment mint a golyó :)

Előzmény: bajan122 (138465)
zgi521 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138466

sztem ne vedd el a kedvét, a használtautó mindig kompromisszum! nagyon szép kis autót vett azt gondolom, nem tudhatod ki, mire használja. az is lehet hosszabb távon jobban jár vele, mint bármelyikünk.. :)

A-ból, B-be tutira tökéletes.  én a nyáron jártam egy időben a nejem GP-jével egynégy nyolcvé.. teljesen azonos útvonalon, mint a Bravóval szoktam, teljesen vállalható. jó persze, a feeeling nem az..

Előzmény: Törölt nick (138463)
bajan122 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138465

Nem emlékszem a cikkre, de gondolom az ok hasonló mint az 1.4 octáviával. :-)

Előzmény: Törölt nick (138463)
Törölt nick Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138464

Fogyasztás:

Nekem most a Téli 205/55 R16 os gumival a fogyasztás beállt 8,1 literre mint a szög. A teli tank óta csak melózni voltam vele, reggel oda este vissza. rövid táv, autópálya 140-150 km/h

Törölt nick Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138463

Nyáron amikor először érdeklődtem komolyan használt bravo után a Fiat Szabóéknál, megkérdeztem, hogy a sima 1,4 -el mi a helyzet, akkor a kereskedő srácnak csak annyi volt a válasza, hogy: a 90 Le nem az a bravo amit én szeretnék és igaz volt.

 

Volt is egy cikk a totalcaron vagy valamelyik más autó oldalon, hogy miért nem kell senkinek a 90Le bravo, pedig kifogástalán állapotban vannak.

Előzmény: tlaci72 (138439)
zgi521 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138462

nem bicolor type a felnije :(

Előzmény: bajan122 (138458)
bajan122 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138461

off

 

ez akkor is jópofa ha megrendezett:

http://auto.indavideo.hu/video/A_legmenobb_kutas

bajan122 Creative Commons License 2013.10.22 0 0 138460

És a keskenyebb 17-es nem könnyebb?

Előzmény: dirige (138459)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!