Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ronintilla Creative Commons License 2011.06.27 0 0 39679

Köszöntem a választ!

Előzmény: wastegate (39590)
Celtis Creative Commons License 2011.06.26 0 0 39678

De van. Viszont ez gyári, a felkészült tolvajnak nem okoz meglepetést. Ezért írtam, hogy az egyedi beszerelésű védelmi eszközöknek van létjogosultsága.

Csak szerintem egy barkács kapcsoló helyett érdemesebb kifejezetten erre a célra gyártott eszközt beépíteni. Végeredményben az is megszakít, csak profibb módon.

Előzmény: Jazzig (39677)
Jazzig Creative Commons License 2011.06.26 0 0 39677

A Jazzbe nincs eleve beépítve inmobilizer? Úgy tudom van.

Előzmény: Celtis (39675)
Les0130 Creative Commons License 2011.06.26 0 0 39676

nem IDSI-s, már az új V-Tec.

Előzmény: wastegate (39662)
Celtis Creative Commons License 2011.06.26 0 0 39675

Az a riasztó amire te gondolsz. Az indításgátló néma. Csak blokkol. Magad is beszerelheted. Lehet közelítő érzékelős is. akkor csak egy plusz műanyag fityegő van a kulcson.

Előzmény: Jazzig (39674)
Jazzig Creative Commons License 2011.06.26 0 0 39674

Én nem akarok egy újabb távirányítót a zsebemben, nem akarom, hogy kettőt kelljen nyomkodnom a nyitásnál. Nálunk, ha nagy égzengés van vihar idején 50 riasztó kezd el tévesen szirénázni, akkor meg pizsamában nyugtázni kell mindenkinek, tisztázniuk - az enyém már halgat a tiéd visít, vagy mégse - vagy végül kikapcsolni...

 

Én csak olyat csinálnék, hogy ha a gyújtáskapcsolónál akarnának indítani kulccsal (?), vagy anélkül, - ne tudja elindítani a motort, csak ha a motortérben próbál megtalálni valamit amiről nem is tudja, hogy mi az, és egyáltalán ott van-e, majd utána nekiáll a műszerfal mögött valahol valamit megtalálni, ami miatt nem indul az autó.

Meg egyáltalán, én szeretek magamnak főzni.

 

Mondjuk a benzinpumpa nem kap áramot, csak ha egy óra alatt megtalál két mikrokapcsolót valahol a a fülkében, vagy szétszedi a középső boxot és közvetlenül ad áramot a benzinpumpának, - ha kitalálja egyáltalán, hogy az a hiba oka.

A kocsi nem nem indul. - szerintem ez elég.

Előzmény: Celtis (39672)
wastegate Creative Commons License 2011.06.26 0 0 39673

Pedig az egyszerű az soxor nagyszerű ... ha megáll vagy nem is indul akkor nincs idő keresgélni az okokat.

Most jön a közhely ... "amit kinéztek azt előbb utóbb el is viszik" amennyiben alkalom nyílik rá.

 

w

 

Előzmény: Celtis (39672)
Celtis Creative Commons License 2011.06.25 0 0 39672

Valamiért nagyon tartja magát ez a rejtett kapcsolós dolog, pedig butaság. Nem is értem az okát.

 

Az egyedi beépítésnek valóban van létjogosultsága, de akkor már egy hárompontos, elektronikus indításgátlót kell beépíteni. Ezerszer hatékonyabb, biztonságosabb, és megbízhatóbb, mint egy rejtett kapcsoló.

Előzmény: Jazzig (39668)
vidi313 Creative Commons License 2011.06.25 0 0 39671

Végre nem vagyok egyedül véleményemmel. Az enyém is még Japán gyártás, nem volt vele eddig baj, bízom benne a továbbiakban is így lesz. Olajfogyasztás sincs egyetlen deci sem a csereperiódus alatt. Érdekességként írom, hogy a Saxo 1527ccm-es PSA szívódiesel motorja ugyanilyen 10 év ill. 132.000 km után.

A Jazz előtt mint már többször említettem VW Golf lll TDI volt, csipegette az olajat, de nem volt annyira vészes, igazából akkor indult meg az olajfogyasztás, amikor a főtengely simmering tönkre ment, és olajban úszott az alja úgy 150.000 km után.

Előzmény: frey7 (39666)
Jazz_1.2_09 Creative Commons License 2011.06.25 0 0 39670

1.6 16V F Asrám fogyasztott ezren 1 litert! Komplett hengerfejfelújítás után lecsökkent 0,5 l -re. 190e km volt benne, azt mondták rá ez típushiba.

calamites Creative Commons License 2011.06.25 0 0 39669

egy pólós ismerősöm csomagtartójában állandóan van olaj.

 

Szinte havonta rátölt 1 litert.

 

igaz 10 éves

Előzmény: gyanta ati (39665)
Jazzig Creative Commons License 2011.06.25 0 0 39668

Olvastam a neten, hogy a legjobb lopás elleni védelem a saját gyártású, rejtett kapcsolós indításgátló beszerelése.

 

Ha ez igaz, ilyet kellene csinálnom, - de hogyan? Van valakinek ötlete, vagy inkább tapasztalata?

 

Valamelyik indításhoz szükséges (primer áram, vagy fedélzeti szg. betáp) vezeték betápját eldugott helyen megszakítani és bevinni pl. az ülés alatti kapcsolóhoz.

frey7 Creative Commons License 2011.06.25 0 0 39667

Hát igen, ki mihez szokott hozzá...Nekem csak japán autóm volt (van) így nekem ezek megdöbbentő adatok. Ja meg NDK kétüteműek, de ott állandóan fogyott az olaj :))

Előzmény: gyanta ati (39665)
frey7 Creative Commons License 2011.06.25 0 0 39666

Ez kétségkívül így van. Sőt a japó gyártás a használt árakban is jelentkezhet!

Az enyém még az :))

Előzmény: vidi313 (39664)
gyanta ati Creative Commons License 2011.06.25 0 0 39665

Egy VW Gruppe-tulaj összetenné a kezét ezért az adatért.

A Roomsterem új kora óta 10ekm/liter, egy haverom A4-ese 6-7ekm/liter, de ha jobban meghajtja, vagy télen rövidebb távokat megy, ötezrenként tölt rá. Mikor átvettem a szalonban, fel is hívták rá a figyelmem, hogy rendszeresen ellenőrizzem az olajszintet, mert ezeknél ez normális. Mikor megjegyeztem, hogy a Hondámban csak 20ekm-enként kell felnyitni a motorháztetőt, annyit mondtak: az japán. Ennyi...

Előzmény: nopánick (39660)
vidi313 Creative Commons License 2011.06.25 0 0 39664

Több fórumon vitatéma volt, illetve jelentős ellenvéleménnyel találkoztam, amikor azt mondtam, a Japánban készült autók a nagy számok alapján megbízhatóbbak, és nagyobb tulajdonosi elégedettség veszi körül őket, mint ugyanazon típus Japánon kívül gyártott példányai. Ehhez a véleményhez most is tartom magam.

Előzmény: frey7 (39663)
frey7 Creative Commons License 2011.06.24 0 0 39663

Az nem kevés! :(    Mennyi a km? 

Előzmény: nopánick (39660)
wastegate Creative Commons License 2011.06.24 0 0 39662

Gyújtás hibát nem ír ... égés kimaradást igen.

A többi a szerelőre van bízva, hogy megtalálja mi okozza.

Trafó csere érdekes de akkor neked biztosan nem az IDSI motorod van igaz ?

 

w

 

Előzmény: Les0130 (39661)
Les0130 Creative Commons License 2011.06.24 0 0 39661

Üdv,

1,5 éves volt, amikor tavaly sárga lámpa, teljesítmény csökkenés (nem mindig, de ha volt akkor nem gyorsult, szaggatott), hiba: gyújtáshiba, gyújtás kimaradás 1-es henger...sokan a benyára tippeltek, de miután 3-ik teljesen más benyát kapta és még mindíg csinálta, szervízben 1 henger gyújtástrafó csere megoldotta a dolgot. azóta sincs semmi baja (kop-kop-kop)

Les

Előzmény: emts (39658)
nopánick Creative Commons License 2011.06.23 0 0 39660

...hááát az UFO Civic-é pedig eszi, cirka 1,5 liter/20000 km a fogyása.

Előzmény: Jazz_1.2_09 (39657)
wastegate Creative Commons License 2011.06.23 0 0 39659

Égés kimaradást írhat egész pontosan mivel a kopogás érzékelő csak azt "látja-hallja" ... gyújtást külön nem.

 

Számtalan oka lehet, de még  maga a kopogás érzékelő is meghibásodhat.

 

Ha Bp. X. megfelel keress meg priviben és megcsinálom.

 

w

Előzmény: emts (39658)
emts Creative Commons License 2011.06.23 0 0 39658

Sziasztok, lenne egy kerdes, hatha latott mar valaki ilyet... a kocsin rendre kigyullad a diagnosztika visszajelzo (narancs szinu)... a hiba minden esetben:

- Gyújtáshiba
- Gyújtáskimaradás 2 henger

A gyertya ugy tunik, rendben. Trafo ilyen idos korban mar problemas lenne? A szelephezag sem kellene, hogy gond legyen 90e km-nel...

Valaki tapasztalt mar ilyen gondot esetleg?

Koszonom szepen elore is

Jazz_1.2_09 Creative Commons License 2011.06.23 0 0 39657

Igaz, hogy a 0w miatt hidegen magasabb is lehetne az olajfogyasztás, viszont többnyire azért üzemmeleg állapotban van használva a motor. Erre értettem hogy elég érdekes lenne ha egy HONDA motor már a 40 -es (melegoldali) olajat is enné.

wastegate Creative Commons License 2011.06.23 0 0 39656

Ezt azért gondold át még1szer ...

 

w

Előzmény: Jazz_1.2_09 (39655)
Jazz_1.2_09 Creative Commons License 2011.06.22 0 0 39655

Az elég nagy szégyen lenne, ha a 40 -es olajat enné.

wastegate Creative Commons License 2011.06.22 0 0 39654

EDGE SPORT 0W40 ...

Miért lenne olaj fogyás, a jazz nem civic :O)

 

w

Előzmény: frey7 (39653)
frey7 Creative Commons License 2011.06.22 0 0 39653

Kezdetektől Castrol EDGE 0 w 40-et használok. 74e km. Eddig nincs mérhető olajfogyás.

wastegate Creative Commons License 2011.06.22 0 0 39652
Piet 52 Creative Commons License 2011.06.22 0 0 39651

Melegoldalira is azt írja a cikk, hogy a higabb a jobb vállasztás.

Előzmény: Celtis (39645)
Wicked Belzebub Creative Commons License 2011.06.22 0 0 39650

Többfokozatú olajból manapság SJ-nél rosszabbat már nem kapsz. Az SM-nél tartunk.

Előzmény: Ptom71 (39649)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!