Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dhzsigmond Creative Commons License 2008.07.15 0 0 95072
Jó estét Urak !
s500 Creative Commons License 2008.07.15 0 0 95071
500-as 140-est alkatrésznek valót esetleg nem tudsz?
Előzmény: choexy (95068)
jim202 Creative Commons License 2008.07.15 0 0 95070

Én is nézegettem-nézegetem a 280-as w210-eseket, de itt néhányan lebeszélnek róla. Állítólag többet fogyaszt, mint a 320-as V6-os, és nem megy annyira.. De ami szinte biztos, hogy rohadni fog, mert szinte mind rohad a 210-esből (97-től a 202-es is :(( )

 

Egy előnye van a 220, 270 cdi-khez képest, hogy mivel a 80-90%-a bizonytalan származású importautó, jobb eséllyel nem volt taxi 5-600ezerről 190ezerre visszatekert órával.

Ezeket is visszatekergetik (magyar sport), de max.250-300-ról 170-re, és a 300e.km azért még nem gáz (MB-ről beszélünk, nem opelfordvwsatöbbiről..).

 

Van aki a frankóval árulja, csak az nehezen adja el (lásd nagygabi69 230-asa 303ekm-el), pedig legtöbbször azt érdemes megvenni...

 

 

Előzmény: Sas882 (95069)
Sas882 Creative Commons License 2008.07.15 0 0 95069
urak, e280 w210 ről van valakinek tapasztalata, jár ilyennel valaki, mire számitsak?:)
choexy Creative Commons License 2008.07.15 0 0 95068
Ja esetleg ha valakit erdekel otthii project carnak alkatresznek akkor 150ezer Ft ba odaadnam csak haza kell vinni. van itteni muszakija+road tax.
Labon haza tud menni.

Csak persze csunya jobbkormanyos. :)

choexy Creative Commons License 2008.07.15 0 0 95067
Mindenkinek szep napot!


Gyulneka felhook a szekerem felett.
W126 300se 88as
Elvittem olajcserere, egy kis muhelybe.
Mondtam nekik hogy megduplazta a fogyasztast meg a fogyasztasmeroo a musz erfalon nem a skala aljarol hanem a kozeperool kezd mutatni, meg alapjaraton is kozeprol indul.

Nem jottek ra mi a baja, + nem lett olajcsere sem, mert aszondtak hogy beragadt a leeresztoo csavar. szal mondtaak hogy vigyem szakszervizbe, mert ok semmit nem csinaltak rajta, de kart sem akarnak okozni ezert nem feszegetteek.

Bejelentkeztem, a Mercedes szervizbe, kuldtek szeep kepeslapot az idoopont megeroositesere, ebbol ereztem itt biztosan vastagon fog majd a ceruzajuk a szamla irasnal. 1 orai atvizsgalasert fizettem 30.000 ftot azt
mondtaak hogy valahol a vakkum rendszere lukas. szal szegenyes vaakuum.

Aztan meg volt egy fel oldalas hibalista, es kaptam arajanlatot hogy 450-600ezer ft korul mindent kijaviitanak rajta.

Mivel 200ezerert vettem igy nem eltem az ajanlattal kifizettem oket azt eljottem.

De a kocsi meg mindig megy es naponta jarok vele dolgozni, szal ha valakinek van otlete hova nyuljak ahol a hibaat meglelem, akkor segitsetek.
tobbek serint csak egy vaakumcsoo van lecsuszva valahol....

Bocsi ha hosszu voltam, ha megtom csinalni marad a geep.

Ja mindez a szigeten tortent GB ...

Segitseget elore is koszi.


karimax Creative Commons License 2008.07.15 0 0 95066
A C30 AMG-nél is a hűtőtúlnyomás miatt szakadt át a váltóolaj hőcserélője. Nemcsak nekem, kolléga is bekapta ezt a legyet. ( 670.000 HUF)


Előzmény: karimax (95065)
karimax Creative Commons License 2008.07.15 0 0 95065
Annyira nem vészes a helyzet. Itt egyszerűen levegő volt a hengerfejben. Kinyomta a buborékot és megy rendesen a hűtés.

Másik 2 autó is túlnyomás nélkül megy, probléma mentesen.

Volt egy 7,5 t-ás Renault teherautóm is, nemzetköziben ment nem keveset, nyomás nélküli hűtőrendszerrel gond nélkül. Gond mindig a túlnyomással volt nála a hűtőrendszerben.
Előzmény: 603.912 (95063)
Róka69 Creative Commons License 2008.07.15 0 0 95064
Szia, Robi.....ne éld bele magad, szerintm a jóember nem veszi meg az autód...benzines kell neki:-((( - bocs..a jóindulat megvolt bennem:-))
603.912 Creative Commons License 2008.07.15 0 0 95063
Ha sokat jársz nyomás nélküli hűtőrendszerrel azzal a motort nemigen kíméled.
A tulnyomásos hűtőrendszert nemcsak a magasabb forráspont miatt használják,keress rá a kavitáció szóra.
Előzmény: karimax (95056)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.15 0 0 95062

Sziasztok! Ma beadták a kinnt felejtett fényképezőmet a falusi lakóim. Elsőként egy haver srác spoilerjét fújtam le magasfényű trinát "kerítés-festékkel", ilyet hozott.:Itt már száraz volt, jól sikerült, örült neki a srác. Aztán a sajátjaimat is lefújtam, jó vastagon,(akartam nagy színt rá)  selyemfényű URKI autófestékkel.:. Nem tudom, ha megszárad, milyen lesz, kinnthagytam őket száradni.

 Az aluport, illetve bronzport is bekevertem festékbe, kísérleteztem, hogy milyen eredménnyel lehetne felhasználni:

Valami csillogás látszik rajta, (kinagyítva a felső részén) de csak igen erős napfényben, ott is csak bizonyos szögben látható. Szóval ez nem tetszik, de kíváncsiságból kipróbáltam. Színtelen lakkhoz kéne kevernem, szvsz. el tudom képzelni, hogy mutatós lenne.
w124D Creative Commons License 2008.07.15 0 0 95061
2.600:-) Asszem megveszem a következő cseréhez valót is.
Előzmény: csabais (95038)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.15 0 0 95060
Üdv!

Nekünk 8 évig voltak SAAB-jaink, igaz nem 9-5-ösök, hanem 9000-esek, de talán eléggé benne vagyok a témában, hogy megosszak pár dolgot veled :)

A 9-5 nagyon jó autó. Nagyon jó, ha működik. Hatványozottan igaz rá (mind a 9-5-re, mind a 9000-re), hogy ha kifogod, akkor nagyon szereted, ha pedig rossz értelemben fogod ki, akkor rengeteget szívsz. A 9-5-ösnél van pár típushiba, amik 100%, hogy előjönnek és százezres nagyságrend megjavítani. Ilyen a turbo például, vagy a fojtószelep-ház, esetleg a vezérműlánc (150ezrenként csere, munkadíjjal 400ezer forint). A turbo egy GT17-es Garrett, ami nem túl strapabíró darab és hamar szét tud menni. Az itthoni 9-5-ösökkel az a nagy baj (a felhozatalra gondolok), hogy a jó részük cégautó volt. Ilyenkor ugye a márkaszerviz ill. a "kézikönyv" által előírt olajcsere periódusokat tartják, ami 20 vagy 25ezer km, nem tudom pontosan. Namost a 9-5-ös motorjai olyanok, hogy default folyatják az olajat. Ha 10ezrenként nem cseréled, akkor sokat jársz kevés olajjal. Ebből kifolyólag rengeteg itthon a motorcserés példány, ami nem jó omen.

Azért ilyen olcsók, mert nem túl megbízhatóak és irdatlan alkatrészárak tartoznak a kocsihoz, tehát a szervizköltség egy viszonylag átlagos, szerencsés esetben nyaldossa az évi félmilliót (ezt a számot 9000-esek alapján mondtam, aminek olcsóbb a szervizelése, mint a 9-5-ösnek). A szervizeléshez hozzátartozik az is, hogy nagyon kevesen értenek hozzá és az alkatrészellátás sem olyan jó. Ez utóbbi miatt a bontott alkatrészárak is hajmeresztőek tudnak lenni (pölö ha egy 124-eshez 2ezer forint egy hátsó lámpa, a 9000-esbe 15-20ezer).

Ha egy '99-es 2.3 turboról van szó, az a 170 lovas verzió. Városban 13 liter körül el lehet poroszkálni vele, városon kívül 8-10 körül alakul a fogyasztás, attól függően, hogy pálya vagy országút, ill. mennyire tolod.

Nálunk 3 9000-es fordult meg 2000. óta. Egy 2.0T 185 lóval, ami 8 évig volt nálunk, egy 2.3 ecoT 170 lóval ami 2 évig és egy 2.3 Aero Hirsch chippel, 270 lóval (az kurvára ment), amit 3 év után adtam el. Összességében leírható, hogy ha sikerül kifognod egy valóban megkímélt és jó állapotú, keveset futott példányt, akkor jól jársz. A szervizköltség így sem átlagos, de a megbízhatósága rendben van. Ha viszont kicsit is nincs rendben, akkor csoportostul jön a szopás. Szóval én nagyon megfontolnám a 9-5-öst, inkább a 2001 utániak között nézelődnék (faceliftes, már nem a teli krómmaszkos), azok között nagyobb eséllyel találsz szépet (igaz, drágább is lesz), és még nem az a fröccsöntött belterű szar, ami a legújabb.

Végszóként: most egy W124 E420 és egy új S80 áll a ház előtt, a cserére javarészt azért adtuk a fejünket, mert elegünk volt az állandó szervizbe járásból (értsd: havonta legalább egyszer autónként, igaz, 13 évesek most azok a 9000-esek) és a horror szervizköltségből. Ha valaki SAAB-ot akar akkor azt vesz és tudja mi vár rá, ha valaki nem feltétlenül azt venne, csak tetszik neki - mert miért ne, szép és jó autók, sok jó tulajdonsággal-, akkor inkább lebeszélném. Az autók megbízhatóságából (ill. inkább megbízhatatlanságából) kifolyólag sokat kommunikáltam szervizesekkel, majdnem haveri szinten és sok horror sztorit meséltek a 9-5-ösökről. Szóval nagyon be kell mákolni :)

Bocs az OFF-ért, remélem segítettem.
Előzmény: merci300_feeling (94884)
s500 Creative Commons License 2008.07.15 0 0 95059
2500 alatt csak az opel combo féle, swift tgk-ra vizsgázott szarok vannak.
Sprinter, vito vagy master-boxer nincs.
mehetnénk 80-nal.
Aki szerint ezt be kell tartani az hülye :)
Előzmény: karimax (95058)
karimax Creative Commons License 2008.07.15 0 0 95058
"félfüllel, valami olyat hallottam, hogy megszüntették a 3500kg össztömeg alatti TGK korlátozást. Vagy félreértettem valamit?"

Ez engem is érdekelne!! 2500 kg össztömeg alatti tgk-k mehettek 130-cal a pályán.

A Sprinter 2,8 t összsúly:-((((
Előzmény: 409 (95046)
buszmágusz Creative Commons License 2008.07.15 0 0 95057
Nekem tobb, mint 6 eve tett fel Capri3 egy rendszert az Astrara, es meg mindig ott van, az istennek sem akar elrohadni, pedig mar kicsit unom a hangjat....:)
Előzmény: Törölt nick (94977)
karimax Creative Commons License 2008.07.15 0 0 95056
"Gondolj bele, hogy ha ez valahol éjszaka esőben Bulgáriába vagy máshol külhonban ér el, senki........"



Na akkor leírom hogy indult a nyaralásunk 2 héttel ezelőtt.

A cél Görögország, Szalonikitől délebbre. Egyöntetű döntés volt nem az AMG-vel, hanem a fiam C270 cdi-jével megyünk.

2002-es autó, 180.000 km-rel. Vízpumpa, görgők, feszítő márciusban cserélve, két első rugó, 4 gátló 3 hete.
Indulás előtti este a gép kért 0,5 liter hűtőfolyadékot. Olaj, vízszintek feltöltve, hajnalban indulás.

Ja még annyit, hogy a kisördög nem fért bennem, a Sprinterből a Carlsson bisz-baszt rátettem a vezérlésre. ( +25% nyomaték) Határozottan másabb tőle a gép. (nem buzis!!)

Belgrád után egy német rendszámú szintén 203-as C megelőzött. Há mondom ne maradjunk már nagyon le, utána eredtem. Kb 180-as sebesség után kírta hogy EPC probléma, motor leállt. Na szépen vagyunk. Begurultam épp egy benzinkúthoz, 2 perc állás és fejvakarás után indítózás, és megy az autó. Gyerünk tovább. Pár km, és kiírja hogy hűtővizet kér. Következő benzinkút, 0,5 liter vízzel beérte.

Nyomás tovább az autópályán Nis felé, egyszer csak megint vizet kér a hűtés.

Most már kb 2 liter ment bele. VÍz egyébként nem forrt, 80°C-on állt szépen, az olajba se dolgozta bele.

Kiegyenlítő feltölt, gyerünk tovább.

Skopjéban bementünk a piacra, déli 38°C melegben, alig találtam parkoló helyet. Már itt is kért megint hűtővizet. Megállni csak úgy tudtam, hogy a két hátsó kerék volt fönnt a járdán. Víz nem meleg, de kevés. Ahogy leállítottam a motort, hallom ám, hogy fortyog a víz a motorban. Na bassza meg!!

1,5-2 óra ténfergés után, 3 petpalack társaságában félve közelítettük meg az autót.
Teljesen azt gondoltam, hogy gátrepedt, valamelyik henger, és a kipufogógázt nyomja a víztérbe.

Belement 4 liter víz, járattam a motort alapjáraton, és az eddig nem használt kiegyenlítősapka tömítést visszaraktam a helyére. Ha csak ilyen mértékben dolgozza ki a vizet, talán valamit ellentart a nyomás alatt lévő hűtő.

Hát innentől kezdve mentünk 700 km-tert és minimális vízmennyiség fogyott a kiegyenlítőből.
A visszaút előtt kapott 3-4 deci vizet, és hazáig semmi gond nem volt vele (1100 km).

A végső konklúzió szerintem, hogy a hengerfejben valahol volt egy légbuborék, (hűtő kiszedés, vízpumpa csere miatt) és nem tudta kidolgozni az itthoni rövid utakon, ami vizet kinyomott az meg nem tűnt fel.

Amikor feltöltöttem Skopjéban, a hátulja magasabban volt, és emiatt dolgozhatta ki a levegőt a motorból. Ha nem, akkor a fasz tudja.

Agyamban már a helyi szerelők, vagy a tréler járt. A görög határ előtt a Macedón rendőr 300 Eurós büntetését sikerült 100 euróra lealkudni, na mondom inkább ilyen rendes kompromisszumokra kész rendőröket támogatok, mint egy balkáni Mercedes szervízt. ( 80/131 Km/h megengedett +50 túllépés esetén)

Ha nem is röviden, de ennyi a kalandos nyaralásról. Ja az idő jó volt, a víz meleg volt, a sör megfelelően hidegen volt fogyasztva. De ezek annyira nem maradtak meg bennem:-))


Előzmény: dhzsigmond (94983)
ZoliC220 Creative Commons License 2008.07.14 0 0 95055
Üdv mindenki!

Valaki mondja meg legyen szíves (vagy egy Link is jó lenne ao utánna lehet nézni), hogy ez az ECU milyen Autóba való. (VDO 017-545-19-32 {07} FD95W41; HW38 95; SW27 95; Az biztos, hogy 2.3L-es 4 Zyl-es. De hogy 124-es-e vagy 210-as, Automata, vagy manuál, Tempomatos-e, Szóval ez érdekelne. Közönöm, és tényleg fontos lenne.
mnxfshd Creative Commons License 2008.07.14 0 0 95054
Üdvözlök Mindenkit.
Keresek 190-es 2literes benzineshez javitási szervikönyvet,vagy elektromos kapcsolási rajzot.
Segitségért köszönet Mindenkinek.
Don Cuba Creative Commons License 2008.07.14 0 0 95053
Rendben!
Előzmény: w124D (95049)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.14 0 0 95052

:-)

 

Előzmény: csabais (95050)
Törölt nick Creative Commons License 2008.07.14 0 0 95051

Csak rádugod és kész.

 

Előzmény: Totyasrác (95048)
csabais Creative Commons License 2008.07.14 0 0 95050
Csak rádugod!
Előzmény: Totyasrác (95048)
w124D Creative Commons License 2008.07.14 0 0 95049
Köszi az érdeklődést! Tedd el jó helyre azt a kártyát, mert még előfordulhat, hogy kell a segítség.
Előzmény: Don Cuba (95047)
Totyasrác Creative Commons License 2008.07.14 0 0 95048
Jó estét!

Következő kérdésem van (lehet hogy nagyon lamma, de újszülöttnek...) :DDD

Szóval a lámpamagasság-állítás ugye vákuumos (124-nél mindenképp). Ha lámpatestet cserélek (mert matt, meg kavicsot is kapott), akkor a vákuumcsövet elég-e rádugni az újra, és a rendszer lelégteleníti magát, avagy be kell vetni valami Barba-trükköt?
Ha igen, akkor az mi lenne? (Nyilván spec. eszközigény esetén szakemberhez fordulok, de van egy olyan érzésem, hogy egyszerűbb, mint gondolnám :D)

Köszi előre is a válaszokat!
Don Cuba Creative Commons License 2008.07.14 0 0 95047
Akkor ezekszerint sikerült megoldanod! :)
Azért jutott csak eszembe,mert pont ma találkoztam a Csiki-s törzsvásárloi kártyámmal(meg ismerek is ott pár embert),és gondoltam ha még kell,akkor besegítek! :-)
Előzmény: w124D (95045)
409 Creative Commons License 2008.07.14 0 0 95046

"Szerinted reális dolog az, hogy például egy 200 lovas, Vito-val , aminek a futóműve meg a fékrendszere vetekszik nagyon sok személyautóval, 80-al kelljen megtenni "

Mennyi az össztömege? Pár hete valamelyik rádióban, félfüllel, valami olyat hallottam, hogy megszüntették a 3500kg össztömeg alatti TGK korlátozást. Vagy félreértettem valamit?
Előzmény: s500 (95018)
w124D Creative Commons License 2008.07.14 0 0 95045

Szia! Beszéltem, de aztán sikerült itt helyben találnom 16eFt/nap. Új (5000km) van benne, klima, stb. 9 személy, mögötte 1,5 méteres raktérrel, ami lehet, hogy kicsi lesz, de hátha nem.

Előzmény: Don Cuba (95042)
Calver_ Creative Commons License 2008.07.14 0 0 95044
Mibe? De pontosan!
Előzmény: Anyesz1 (95033)
csabais Creative Commons License 2008.07.14 0 0 95043
:-)
Előzmény: 603.912 (95041)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!