Üdv Peti! Nem világitt semmi meg megy is szerintem jol (,kicsit büdös a füstje), sajnos sok a városban tötymörgés vele. Megprobálom amit irtál mindenképpen és jelzem ha van valami változás.hétvégén tervezek ugy is egy szekszárdi kiruccanást 150 km majd kiderül hogy javul-e! Ami a tank alatt van szűrő azt is érdemes lenne gondolom megnézni mert lehet még soha sem lett cserélve. Hallottam már olyat hogy valaki sthill olajat használ a gázolajba mert ugye a magyar gázolaj állitolag "száraz". Erröl véleményetek? Szeretném ha megbizható lenne az autó ezért esett a választás a Mercire. Nyáron szeretnénk kimenni frankfurt mellé de igy nem merek ezzel menni. :-)
Gondolom sejthetik. Nekem a diag szofver a 6-ból 5 hengerre jajgatott injektorproblémával. Bekapta a 20-at városban. Habár az enyém benzines a 2 flakon tisztító helyre tette. Azóta 15-16 és nincs hibajelzés.Érdemes kipróbálni, mert a szétszedéshez képest filléres tétel.
Na akkor adj egy esélyt neki: tolj a tankba egy normális porlasztócsúcs tisztitót és tankold meg valami prémium gázolajjal. Menj el a legközelebbi MB szervízbe és vedd meg az O-gyűrűket a gázolajszűrőre és cseréltesd ki. Ezután járd ki a tankot viszonylag tempós autózással... én ezt tenném első körben. Ha ezután sincs változás, akkor kezdj aggódni. Ha adagoló lesz kb egy kilóra készülj.
Ma megjött a hátsó diffi. Felszerelés előtt szeretném lecserélni az olajat benne. Van egy imbuszos anya az alján meg a hátulján. ha jól sejtem, az alsón engedem le az olajat és vízszintbe állítva, addig töltöm az újat, míg a hátsó, középső lyukon ki nem csurran. Jól gondolom ? Ezenkívül, ha nagyon mocskos az olaj, átmossam valamivel az új előtt ?
Van még a fékfolyadékból, amit a motorba tettem :-)
Nem lát képet,azt szerintem a 200 000 ft-os gépen lehet látni,kiszerelve az injektorokat!Kiszerelés nélkül,az ECU-ból olvassa ki az értékeket.Ezért a pénzért,itthon új injektorokat építenek be.
ma volt a fiam szervízbe (500 NOK), azt mondták, hogy nagyon kokszosak a befecskendezői, egy vagy kettő le sem zár teljesen,
5000 koronáért meg is takarítják őket.
Azt azért nem tudom, hogy megbontás nélkül honnan a fenéből tudják mindezt, meg azt is, hogy elég csak megtakarítani éket, nem kell cserélni egyet sem.
Szerintem,ők nem úgy érzik,eléggé kiakadtak.Az én véleményem,hogy mindenki maga tudja,mennyit ér a munkája,nem szoktam véleményt nyilvánítani az árképzésekről,mert az nem egyszerű dolog.A szavakat forgathatod,azt állítottad,hogy 3000 ft-ért nincs ellenőrzés,mások meg azt állították,hogy annyiért van.Ezért koptattam a billentyűt...
Üdv. Nekem is elösször ez ugrott be hogy adagoló! Ezekután mit várhatok? Hallottam hogy ez kritikus pont. De most akkor akármikor megállhat a technika? Vagy lesz még ezenkivül valami jelenség ha végleg vége a dalnak? ( elhallgat) :-)
Köszönöm mindenkinek a segítséget! A gyárira azt mondta valaki akivel ez ügyben beszéltem hogy 50-60 úgy hogy annak utána se néztem de ha 20-30ezer akkor az vállalható.
Kb. Egy hónapja boldog tulajdonosa vagyok egy 1996 os w202 220 D típusu autónak. Olvasgatom a forumot de elég kevés infot találok róla. Ezért fel szeretném tenni a következő kérdést mióta megvettem az autót azóta menet közben néha (van hogy napokig sem)érzek egy apró rántást minthogyha egy pillanatra nem kapna üzemanyagot ezt mi okozhatja? Mintha levegős lenne az üa. Rendszer. Kb 1000 km már mentem vele gondolom kidolgozta volna. Indulni indul elsőre. Másik kérdésem hogy a kuplung nak az olaj kiegyenlítőlye merre található? Ill hogy lehet e a kuplungon állitani mert mintha nem 100% osan emelne ki. Sebességben indításnál mozdul az autó. De váltásnál meg nem érezni. Óraszerint 122 ezer van benne szóval nem támpont :-) felengedett kuplungnál picit " cicergő nyikorgó' hangot hallani benyomott kuplungnál nem. Ezt hallottam többnnél is erre valami megoldás esetleg? Köszönöm a tanácsokat előre is!