Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Morci324 Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351750

Üdv Peti!  Nem világitt semmi meg megy is szerintem jol (,kicsit büdös a füstje), sajnos sok a városban tötymörgés vele. Megprobálom amit irtál mindenképpen és jelzem ha van valami változás.hétvégén tervezek ugy is egy szekszárdi kiruccanást 150 km majd kiderül hogy javul-e! Ami a tank alatt van szűrő azt is érdemes lenne gondolom megnézni mert lehet még soha sem lett cserélve. Hallottam már olyat hogy valaki sthill olajat használ a gázolajba mert ugye a magyar gázolaj állitolag "száraz".  Erröl véleményetek? Szeretném ha megbizható lenne az autó ezért esett a választás a Mercire. Nyáron szeretnénk kimenni frankfurt mellé de igy nem merek ezzel menni. :-)

Előzmény: c220peti (351745)
c220peti Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351749

Egy jel lehet, ha nem veszi a fordulatot rendesen... meleg(!) motornál lazán 4500 vagy fölé kell tudnia forogni.

Előzmény: Morci324 (351744)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351748

Megkaptad a választ autodata-tól.

Előzmény: majdnemviking (351738)
harangiz Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351747

Gondolom sejthetik. Nekem a diag szofver a 6-ból 5 hengerre jajgatott injektorproblémával. Bekapta a 20-at városban. Habár az enyém benzines a 2 flakon tisztító helyre tette. Azóta 15-16 és nincs hibajelzés.Érdemes kipróbálni, mert a szétszedéshez képest filléres tétel.

Előzmény: majdnemviking (351733)
c220peti Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351746

Nem írtad, hogy ég-e a műszerfalon az EPC felirat(jobb alul)... ha nem ég akkor nem az lesz.

Előzmény: c220peti (351745)
c220peti Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351745

Na akkor adj egy esélyt neki: tolj a tankba egy normális porlasztócsúcs tisztitót és tankold meg valami prémium gázolajjal. Menj el a legközelebbi MB szervízbe és vedd meg az O-gyűrűket a gázolajszűrőre és cseréltesd ki. Ezután járd ki a tankot viszonylag tempós autózással... én ezt tenném első körben. Ha ezután sincs változás, akkor kezdj aggódni. Ha adagoló lesz kb egy kilóra készülj.

Előzmény: Morci324 (351744)
Morci324 Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351744

Vissza olvastam már értem miért irtad. Tényleg erdekelne mennyire kell zsebbe nyúlni ha adagoló hiba lesz. De jo lenne ha valami más lenne. :-)

Előzmény: Morci324 (351741)
.MitoGábor. Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351743

 

MERCEDES 16" gyári alufelni garnitúra gumikkal ELADÓ! 5×112, gyönyörű, karcmentes állapotúak, 60%-os Continental PremiumContact 2 225/55 95W (DOT: 0410) gumikkal!

 

 

 

MERCEDES 16"-os gyári alufelni garnitúra ELADÓ! 5×112, ET33, szép, hibátlan állapotúak, a kupakok nincsenek meg! Ár: 10.000 Ft/db!

 

Csere NEM érdekel! BP 6. kerületben átvehető! Tel.: 06-70-385-0717

harangiz Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351742

Sziasztok !

Ma megjött a hátsó diffi. Felszerelés előtt szeretném lecserélni az olajat benne. Van egy imbuszos anya az alján meg a hátulján. ha jól sejtem, az alsón engedem le az olajat és vízszintbe állítva, addig töltöm az újat, míg a hátsó, középső lyukon ki nem csurran. Jól gondolom ? Ezenkívül, ha  nagyon mocskos az olaj, átmossam valamivel az új előtt ?

 

Van még a fékfolyadékból, amit a motorba tettem :-)

1999 ML 320

Morci324 Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351741

Üdv. Cuba.71 neked is hasonló volt a gondod? És adagoló lett? Mennyire fájt? :-(  tünetekböl ez is az?

 

Előzmény: cuba.71 (351730)
autodata Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351740

:-) Érthetőbben: ha az ár megfelel, akkor megvásárolom és elküldöm Neked futárral.

Előzmény: autodata (351739)
autodata Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351739

Ha jót néztem, akkor pl. Bárdinál 1 db 32.906 Ft.

 

Ha érdekel, akkor megkérdezem, hogy ott mennyibe kerül, ahol én szoktam vásárolni, és elküldöm Neked csomagban.

Előzmény: majdnemviking (351738)
majdnemviking Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351738

Tudod esetleg hogy honnan lehet ennyiért 4 új injektort beszerezni (2001-es W203 220 cdi)?

Előzmény: Törölt nick (351736)
cuba.71 Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351737

Bocs,akkor azt val.a korrekcióbol látja,gyári gépen.

Az árak horrorisztikusak(nekünk):)

Előzmény: Törölt nick (351736)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351736

Nem lát képet,azt szerintem a 200 000 ft-os gépen lehet látni,kiszerelve az injektorokat!Kiszerelés nélkül,az ECU-ból olvassa ki az értékeket.Ezért a pénzért,itthon új injektorokat építenek be.

Előzmény: cuba.71 (351735)
cuba.71 Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351735

 

 

Porlasztási képből látják.

Azt,hogy megoldja-e a "takaritás"a dolgot,az pedig csak utána derül ki.

De,ha elég sokat járt így már nagyesély van a tűk mattulására.

Előzmény: majdnemviking (351733)
fetitaco Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351734

Diag mutatja?

Előzmény: majdnemviking (351733)
majdnemviking Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351733

Hogy csatlakozzak a befecskendező témához:

ma volt a fiam szervízbe (500 NOK), azt mondták, hogy nagyon kokszosak a befecskendezői, egy vagy kettő le sem zár teljesen,

5000 koronáért meg is takarítják őket.

Azt azért nem tudom, hogy megbontás nélkül honnan a fenéből tudják mindezt, meg azt is, hogy elég csak megtakarítani éket, nem kell cserélni egyet sem.

HaZsolti Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351732

Dobj egy alvázszámot és megnézem neked pontosan az enyém 200cdi kézi váltós arra ennyi volt.

Előzmény: Surci126 (351723)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351731

Igen! 

Előzmény: cuba.71 (351729)
cuba.71 Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351730

Részvétem.

Őszintén,és frissen élem át a helyzetedet:)

Előzmény: Morci324 (351721)
cuba.71 Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351729

:)

Nemazt állítottam,hogy nincs,csak azt,hogy erőteljesen tájékozódás jellegű,de az emberek már csavarják is a helyére.

Előzmény: Törölt nick (351728)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351728

Szerintem,ők nem úgy érzik,eléggé kiakadtak.Az én véleményem,hogy mindenki maga tudja,mennyit ér a munkája,nem szoktam véleményt nyilvánítani az árképzésekről,mert az nem egyszerű dolog.A szavakat forgathatod,azt állítottad,hogy 3000 ft-ért nincs ellenőrzés,mások meg azt állították,hogy annyiért van.Ezért koptattam a billentyűt...

Előzmény: cuba.71 (351716)
Morci324 Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351727

Ok köszi! :-)

Előzmény: fetitaco (351726)
fetitaco Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351726

Nem tudom, vannak itt jó szerelők, majd megírják.

Előzmény: Morci324 (351724)
fetitaco Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351725

Kuplung olaj ugyan az mint a fékolaj. A tartály is ugyan az. Önbeállító, állítani nem lehet max légteleníteni.

Előzmény: Morci324 (351721)
Morci324 Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351724

Üdv. Nekem is elösször ez ugrott be hogy adagoló! Ezekután mit várhatok? Hallottam hogy ez kritikus pont. De most akkor akármikor megállhat a technika? Vagy lesz még ezenkivül valami jelenség ha végleg vége a dalnak? ( elhallgat) :-) 

Előzmény: fetitaco (351722)
Surci126 Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351723

Köszönöm mindenkinek a segítséget! A gyárira azt mondta valaki akivel ez ügyben beszéltem hogy 50-60 úgy hogy annak utána se néztem de ha 20-30ezer akkor az vállalható.

Előzmény: HaZsolti (351718)
fetitaco Creative Commons License 2015.03.25 0 1 351722

A jó öreg lucas adagoló :)

Előzmény: Morci324 (351721)
Morci324 Creative Commons License 2015.03.25 0 0 351721

Üdvözlet mindenkinek!

 

 

Kb. Egy hónapja boldog tulajdonosa vagyok egy 1996 os w202 220 D  típusu autónak. Olvasgatom a forumot de elég kevés infot találok róla. Ezért fel szeretném tenni a következő kérdést mióta megvettem az autót azóta menet közben néha  (van hogy napokig sem)érzek egy apró rántást minthogyha egy pillanatra nem kapna üzemanyagot ezt mi okozhatja? Mintha levegős lenne az üa. Rendszer. Kb 1000 km már mentem vele gondolom kidolgozta volna. Indulni indul elsőre. Másik kérdésem hogy a kuplung nak az olaj kiegyenlítőlye merre található? Ill hogy lehet e a kuplungon állitani mert mintha nem 100% osan emelne ki. Sebességben indításnál mozdul az autó. De váltásnál meg nem érezni. Óraszerint 122 ezer van benne szóval nem támpont :-)  felengedett kuplungnál picit " cicergő nyikorgó' hangot hallani benyomott kuplungnál nem. Ezt hallottam többnnél is erre valami megoldás esetleg? Köszönöm a tanácsokat előre is!

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!