Keresés

Részletes keresés

gabolcs Creative Commons License 2011.04.13 0 0 7176

Szia!

Az a helyzet,hogy a szeleprugók minden a helyén vannak,a szívó zárt,a kipufogószelep nyitott állapotban,a kis bütykök,amik a szelepet mozgatnák a motor körbeforgatásakor meg sem mozdulnak,azt gondolom,hogy ez vezérműtengely törés,de azt nem kellett volna hallanom?

Előzmény: Masgas (7172)
Pakcsi Creative Commons License 2011.04.13 0 0 7175

Sajnos nem tudom hogy jó e Marci-ra.

Talán valaki segít.

Ezen nincs tolókar.

(igazából szerettem volna elcserélni egy nekem való adapterre /Robi 56/, de el is adhatom)

Előzmény: amotoros (7162)
gabolcs Creative Commons License 2011.04.12 0 0 7174

Jut eszembe,valószinűleg a szelepek körül lesz a gond valahol,mert a gyertya nem volt benzines.Holnap kiderül.Köszi mégegyszer.

Előzmény: Masgas (7172)
gabolcs Creative Commons License 2011.04.12 0 0 7173

Köszönöm a segítséged,holnap megnézem a szelepeket,remélem megoldódik a gond.

Jó éjt.

 

Előzmény: Masgas (7172)
Masgas Creative Commons License 2011.04.12 0 0 7172

rk 02 ha jól emlékszem

Az egy jó konstrukció anyámékét vagy 6 évig nyúztuk 1/2 holdon. és semmi baja nem volt míg egyszer csak ellopták:_(.

Nos ha csak így egyszerre elmegy a kompresszió, lehet megszorultak a szelepek.

Oldaltszelepelt itt ugyan is nem üt bele a dugattú ha nem zár vissza a szelep.

As oldalán van egy kis álló téglalap alakú dekli két csavar rögzíti, ha azt leveszed látod a nyomórudak végét és a szeleprugókat lehet hogy csak a szeleprugó törött el vagy a félhold retesz ugrott le a tányérról. Sztem ezt nézd meg legelőbb. Úgy emlékszem colos méretű csavarok vannak benne.

Lehet hengerfejes , ez furcsa lenne mert eléggé masszív tömítés van benne. Én kétszer szedtem szét a motort kimosni az alusarat, volt benne jócskán és ugyanazokkal a tömítésekkel raktam össze.

 

Előzmény: gabolcs (7171)
gabolcs Creative Commons License 2011.04.12 0 0 7171

Szia!

Eleinte szórta az olajat a gép a tetejéről(legalábbis onnan csorgott le),de dolgoztam vele tovább,erő volt a gépben végig,aztán munka közben minden előjel nélkül úgy leállt,mintha lehúztam volna  gyertyapipát,nem volt küszködés-prüszkölés-recsegés semmi.Próbáltam újraindítani azonnal,de a behúzózsinor ellenállás nélkül simán forgatta a dugattyút,majd mikor visszahült némileg javult a helyzet,de még csak nem is pöffent.Kivettem a gyertyát,szikra van,majd az újammal befogtam a gyertya nyílását,és megjárattam benne a dugattyút.Nos,az egy éves kisfiam erősebbet pukizik,mint ami abból kijött,abszolút semmi nyomás nincs a motorban.Egyelőre ennyi történt,holnap tudok vele foglalkozni jobban,remélem sikerrel járok.Esetleg ha valakinek van hasznos hozzászólása,azt megköszönném előre is,köszi.

Előzmény: Machello (7166)
Sipi01 Creative Commons License 2011.04.12 0 0 7170

Bocs elnéztem azt hittem, hogy 55-ös.

Előzmény: csaba1212 (7167)
Sipi01 Creative Commons License 2011.04.12 0 0 7169

Szia! Nekem is robi 55-öm van és nálam így van bekötve: piros vezeték illetve a leállító kapcsoló a G pontra sárga vezeték az I pontra (középső) fehér az 1-re és tökéletesen működik.

 

Előzmény: csaba1212 (7167)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.12 0 0 7168

Szia milyen színű vezetékek vannak?

Előzmény: csaba1212 (7167)
csaba1212 Creative Commons License 2011.04.12 0 0 7167

Hát nem nagyon van szikra!ha van akkor elenyésző!régen külön volt  a trafó és a tirisztor!és a trafó tönkrement.!És vettem inkábbb babetta(robi tirisztort)!ami ugye egyben van a trafó...!és nem sikerül normálisan bekötni!nem tudom mik a kijövő kábelok..4közül egy ad áramot!

Machello Creative Commons License 2011.04.12 0 0 7166

Üdv!

Mi a gigszer pontosan a géppel? Hátha tudunk segíteni.

Előzmény: gabolcs (7158)
csaba1212 Creative Commons License 2011.04.12 0 0 7165

Sziasztok! Van egy robi 54esem! és gyujtást kellene bekötni!vettem tirisztort 3saru van rajta!(fekete doboz)és kijön a gépből 4szál vezeték!Egy kék amiből jön áram!egy fehér meg két fekete!esetleg tud valaki segíteni ?hogy mit hova..!Köszönöm előre is!

Molnarjozsef95 Creative Commons License 2011.04.12 0 0 7164

Előzmény: Molnarjozsef95 (7163)
Molnarjozsef95 Creative Commons License 2011.04.12 0 0 7163

Értem. Erre a gépre  gondoltam hogy Terra motoros, és úgynézki jól gondoltam.

Előzmény: hoho53 (7160)
amotoros Creative Commons License 2011.04.12 0 0 7162

Szia!
Nem vagyok nagyon jártas a dologban, de azt hiszem a Marci fűnyíróadapter olyan, hogy azon van a tolókar.
Ha leveszem a marciról a motort, a hajtóművön marad a tolókarja. a motort három csavarral tudom rögzíteni a hajtóműre.
Mennyi lenne az adapter ára?

Esetleg van valakinek ötlete, jó e ez az adapter a Marci  felfogatáshoz?

Előzmény: Pakcsi (7085)
hoho53 Creative Commons License 2011.04.12 0 0 7161

Üdv Machello! Felhívtam, a 151-es -é az enyémre sajnos nem jó. Köszi!

Előzmény: Machello (7146)
hoho53 Creative Commons License 2011.04.12 0 0 7160

Üdv Molnarjozsef95! Az én gépem Terra motoros 150 ccm,de nem sebváltós.

Előzmény: Molnarjozsef95 (7155)
tera varia Creative Commons License 2011.04.12 0 0 7159

üdv érdeklödök nincs valakinek elfekvöbe tera karburátor a vagy alkatrész a pilango szelep tengeje kéne és az alapjárati fuvoka

gabolcs Creative Commons License 2011.04.12 0 0 7158

Gondolhatod...jól megtszívtam...

Előzmény: Fsanyi88 (7154)
Gerav8 Creative Commons License 2011.04.12 0 0 7157

Utána érdeklődök ezen a számon, kiváncsi vagyok rá. Köszönöm!

Előzmény: NickCitrom (7156)
NickCitrom Creative Commons License 2011.04.12 0 0 7156

Szerintem nem biztos, hogy egyszerűen házasítható a régi váltó az új kúpos kuplunggal. Gondolom, a gyártónál (ker@robix.hu, 88/577-921) valószínüleg kapásból megmondják, hogy lehetséges-e.

Előzmény: Gerav8 (7153)
Molnarjozsef95 Creative Commons License 2011.04.11 0 0 7155

Üdv!

 

A Robi 155 ös kertitraktor az terra motoros gép, robi 3+1 es hajtóművel? Mert azon a motoron csomo alkatrész terra. Pl.: kipufogó, levegőszűrő, karbi meg egyebek.

Fsanyi88 Creative Commons License 2011.04.11 0 0 7154

Én ajánlom, gyárból szerezz újjat, mert az biztos jó a használt meg vagy bejön vagy nem. Akkor a zsocrota nem egynagyon jóvalami volt??? Én nem szoktam ki csilivilizni amit eladok, hogy akiveszi lássa hogy néz ki!!!Nem pedig szépenkipöpecelt szarkupacot árulok.Elég fura is volt,hogy annyirahirdetve volt a paripa... Vagy háromszor ráfutottam. Menek,majd reggel leszek...Valami olcsó pénzért szerezz már nekem is ilyen kaszát :P:P

Gerav8 Creative Commons License 2011.04.11 0 0 7153

Hát akkor valahogy át kéne alakítanom, hol tudok olyan kuplungot szerválni? Nem tudok dobkaszát, ugyan nekem van, de az nem eladó, már feltettem ide róla képet. Az egy 8lovas Indian motoron van rajt, 1m ert visz két tárcsás, rendrekaszáló. De nagyon jó! csak kellett még egy gép cipekedni, mert nincs kedvem arról levenni mindig a kaszát, mert ilyenkor nyáron napi szinten használom.

Előzmény: Fsanyi88 (7150)
gabolcs Creative Commons License 2011.04.11 0 0 7152

Kedves zsoca 34!

Azt a hibátlanul felújított kapálógépedet ma vettem elő másodjára,elsőre csak az olajat szórta ész nélkül,"nálad ez a gond nem jelentkezett" természetesen,most pedig munka közben a kompresszió szökött meg a gépedből...Nem is tudom mit mondhatnék,gondolom nálad hibátlanul üzemelt,köszi.

Előzmény: zsoca34 (6967)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.11 0 0 7151

 igen ott van jól gondoltad

Előzmény: Gerav8 (7149)
Fsanyi88 Creative Commons License 2011.04.11 0 0 7150

Pontosan. Belsőkulcsnyílású csavar. Az irgalmatlan lehet, mármint a röpsúlyos. nem vagyok nagyon híve. Az 55-ösön elég is, még jó hogya többin nem az van. Bár sztem lehet a tuedet is áát lehet szerelni,mert  a főtengelyre megy fel az egész összeszerelt kuplung. Alul csak a kinyomó lap van a váltó felöl. Mi úgymond sokat szoptunk a kulplunggal. Állandóan az állító ablakalján megjelent az olaj, de ugye addigra belül a kuplung mindig csupa olaj volt...  Van egy szellőző szelep a   váltó elején. De a szimmeringet nyomta ki inkább. Aztán egyszer nyakon öntöttük próba képpen és azóta nincs ilyen gondunk... Lehet kevés volt az olaj a gyári szinten. vagy nem tom. Te mi jót csináltál a géppel? Nem tudsz hozzá dobkaszát véletlenül????

Gerav8 Creative Commons License 2011.04.11 0 0 7149

A csigahajtómű alján is van akkor gondolom...

Előzmény: Törölt nick (7148)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.11 0 0 7148

Szia az alján vana le eresztő csavar inbusz kulcsos

Előzmény: Gerav8 (7147)
Gerav8 Creative Commons License 2011.04.11 0 0 7147

Értem, hát akkor ez már öreg gép... De remélem nem lesz vele baj! És hogy cserélem az olajat a hajtóműbe, mármint hol eresztem le?

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!